Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Peugeot Biper/Citroen Nemo/Fiat Fiorino scufundate, De adac la testul elanului

aphophis
post 26 Apr 2010, 12:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




Vad ca astia de la adac au ce au cu testul elanului si masinile frantuzesti, de data asta trio-ul Peugeot Biper/Citroen Nemo/Fiat Fiorino , netrecand acest test, rasturnandu-se.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 26 Apr 2010, 12:09
Post #2


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Vad ca Fiatul a ramas in picioare. Nu inteleg germana dar din ce se vede doar Citroenul se rastoarna...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Apr 2010, 12:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




e f simplu fara esp se rastoarna...motiv pt care din iulie masinile grupului psa vor veni cu esp standard

la fel a patit si clasa a veche...


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 26 Apr 2010, 12:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Io nu prea inteleg rostul testului asta. Se asteptau oare ca un furgon inalt ca astea sa stea pe roti ca o masina de formula 1? In curand o sa testeze dubele pe circuit si la masinile sport o sa faca proba cu cata marfa intra in portbagaj !? wacko.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Apr 2010, 12:58
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Mie mi se pare ca se observa abordarea diferita a virajelor in timpul testului cu Fiat-ul fata de Citroen. Se vede cum in primul test(Fiat) soferul corecteaza din volan inceputul de derapaj si de inclinare periculoasa, in timp ce la Citroen se actioneaza volanul mai mult si fara nici o tentativa de corectie(desi ar fi fost simplu sa evite rasturnarea....).... Nu am inteles ce au spus dar cred ca masinile ar trebui conduse identic... Oricum, YRX are dreptate. Nu e normal sa testezi niste masini de genul asta in aceleasi conditii in care testezi un sedan normal..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 26 Apr 2010, 14:14
Post #6


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Ba de ce sa nu fie normal? Masinile astea nu merg pe strada? Masinile astea nu pot ajunge in situatia in care trebuie sa stea pe roti la testul elanului in realitate?


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smar2
post 26 Apr 2010, 14:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 13 December 04
From: Germania




Pe principiul asta si TIR-urile ar trebui sa satisfaca testul asta, doar si ele circula pe strada...


--------------------
Dacia Logan MCV - HSK-..... Laureate 1.6MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Apr 2010, 14:38
Post #8


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.750
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sigur nu au dezumflat astia rotile? Ar fi mai normal sa derapeze decat sa se rastoarne.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 26 Apr 2010, 14:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pai nu e normal dintr-o chestie... daca nu ma insel testul asta este facut la o viteza standard pentru toate masinile (70km/h?). Nu poti sa compari o masina sport cu un tir, nici pe strada nu se compara, tirul nu ia virajele cu aceeasi viteza, nu poate face aceleasi manevre, ca este restrictionat de masa lui, de centrul de greutate etc., de legile fizicii pana la urma.
Plus de asta ca manevra asta e cam greu sa o faci in conditii de drum public, ajungi in pom sau pe contrasens nas in nas cu altul, chiar daca nu te rastorni. De aia mi se pare irelevanta, ca si testele alea tampite de la Top Gear, masina versus caine, cati pensionari incap intr-un monovolum, sau cate priviri atrage in 5 minute.
Da, distanta de franare de la x km/h, timpul scos pe turul de circuit, acceleratia pe diverse intervale, teste de manevrabilitate etc. sunt relevante si aici cu pastrarea comparatiilor in clasa masinii respective.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 26 Apr 2010, 14:49
Post #10


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




QUOTE(PaulT @ 26 Apr 2010, 11:58)
Mie mi se pare ca se observa abordarea diferita a virajelor in timpul testului cu Fiat-ul fata de Citroen. Se vede cum in primul test(Fiat) soferul corecteaza din volan inceputul de derapaj si de inclinare periculoasa, in timp ce la Citroen se actioneaza volanul mai mult si fara nici o tentativa de corectie
*



Eu nu vad chiar asa, eu vad corectia la fiat dupa ce deja testul elanului e gata (al doilea viraj). Citroen-ul se rastoarna in timpul celui de al doilea viraj deci nu are ce corecta. Concluzia e ca in Finlanda se va vinde Fiat si in rest Citroen tongue.gif

This post has been edited by minny: 26 Apr 2010, 14:51


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Apr 2010, 17:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Eu vad corectii la Fiat cam la toate virajele.. Iar in timpul virajului al doilea testul nu s-a terminat cu siguranta . Iar in cazul Citroenului chiar si primul viraj este luat mai violent si prea in lung, fara absolut nici o corectie, parca a insistat sa faca spatele sa fuga si abia dupa a atacat virajul urmator, fara nici o sansa de reusita pentru ca deja pe primul l-a luat aproape de-a latul. Este doar o parere personala.. iar Citroen nu am biggrin.gif . Am mai vazut o "tehnica" asemanatoare intr-un clip dintr-o emisiune tv in care ridicau in slavi esp, traction control, etc, bruscand clar pe zapada masina care nu era dotata cu respectivele sisteme pentru a o baga in derapaj .... Era mai demult prin sectiunea clipuri video...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 26 Apr 2010, 17:37
Post #12


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Nu cumva in cazul Fiatului s-au si putut face acele corectii? Citroenul cel putin din ce se vede s-a comportat aiurea rau.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Apr 2010, 18:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai daca s-au facut corectii in cazul masinii care pare ca sta mai bine(si are si esp..), de ce nu s-au incercat macar in cazul celei care pare a se comporta mai rau... Iar modul in care s-a intrat in primul viraj difera clar in cazul Citroenului(iar destabilizarea masinii a inceput la primul viraj). Repet, e parerea mea. Si doar lipsa esp nu poate duce la asa ceva..... biggrin.gif .

This post has been edited by PaulT: 26 Apr 2010, 18:20


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 26 Apr 2010, 18:22
Post #14


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Si Peugeot-ul de ce nu apare in clip? unsure.gif


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 26 Apr 2010, 18:30
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




Ar fi trebuit repetate intocmai manevrele cu Citroenul biggrin.gif .


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Apr 2010, 18:47
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.781
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da cu una nemteasca de ce nu fac testul?


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 26 Apr 2010, 19:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Intrebarea corecta ar fi: Da cu una nemteasca de ce nu fac testul in acelasi mod?

Nu cred ca un Viano aruncat in bot precum Citroenul ar presta diferit.

Cand va publica ADACul imaginile din care sa reiasa ca masinile au fost pilotate in acelasi mod, poate o sa cred asa-zisul lor test. Pana una-alta nu imi arata clar cum a fost luat primul viraj, unghiul de filmare e diferit si manevrele pilotului nu par a fi la fel de „permisive” pentru toate cele trei masini.

Daca vor sa slaveasca din nou ESP-ul din cauza de sponsorizari Bosch, treaba lor; daca vor sa dea in Citroen pentru ca tinteste mai sus decat a facut-o in ultimii ani, sunt patetici.

Parerea mea, hac...


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Apr 2010, 19:13
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti






Pai... nu trebuie sa devina obligatoriu si esp-ul? Are vreo importanta ca prin modul asta de reclama ajung multi sa aiba impresia ca daca au esp iau virajul de 90 grade cu 250km/h? Bineinteles ca nu.... Ce viano... Ajunge si un sharan... Oricum, imagini de genul asta nu fac decat sa imi aduca aminte de ce nu dau doi bani pe testele lor...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 26 Apr 2010, 20:03
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Eu mai am o intrebare, masinile astea au vreun fel de pregatire in domeniul sigurantei (rolcage, scaun de raliu, buton contact general, rezervor tip raliu etc.)?
Sincer sa fiu, nu stiu ce pilot, cascador sau ce-o fi s-ar baga intr-o masina standard si sa o rastoarne cu buna stiinta.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 26 Apr 2010, 20:11
Post #20


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Eu sunt curios care a fost reactia celor de la Citroen, daca a fost vreuna.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 27 Apr 2010, 06:50
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




Fiatul testat are ESP si e testat la 90 km/h.
Citroenul n-are ESP si a fost testat la 80 km/h. PSA a reactionat OK si a declarat ca va dota masinile cu ESP ca standard.
Peugeot n-avea ESP, asa ca n-a mai fost testat, asteptandu-se la un comportament asemanator Citroenului.


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frankcadillac
post 27 Apr 2010, 08:16
Post #22


Pieton cu permis


Group: Members
Posts: 881
Joined: 20 October 09
From: Teleorman




Asa a picat si Loganul testul elanului, si totusi s'a vandut si se vinde in Germania de nu'i adevarat!

Pana la urma, s'a gandit ADAC'u' lu' peste nitel mai bine si a infiintat Cupa Logan ADAC! radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan & Renault Symbol / 1.6MPI & 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 27 Apr 2010, 08:17
Post #23


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Mister elucidat. Cine stie (limba biggrin.gif ) cunoaste. up.gif

D-aia am zis eu mai sus asta
QUOTE(BZN @ 26 Apr 2010, 18:37)
Nu cumva in cazul Fiatului s-au si putut face acele corectii? Citroenul cel putin din ce se vede s-a comportat aiurea rau.
*



in sensul ca " avea cu ce" sa faca soferul acele corectii. big_wheel.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 28 Apr 2010, 18:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(Alfred @ 26 Apr 2010, 20:05)

Nu cred ca un Viano aruncat in bot precum Citroenul ar presta diferit.


Parerea mea, hac...



Nu mai bateti campii, nu intelegeti ce zic aia in film dar comentati. Si mai scoateti si perle grave...ai idee ce e ala un Viano, cat costa, ce dotari standard are etc?


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 28 Apr 2010, 18:57
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Ce, ca unul are esp si celalalt nu? Am scris si mai sus ca doar lipsa esp nu duce la asa ceva... Iar la Viano Alfred sunt sigur ca se referea strict din punct de vedere rezultat la testul elanului in cazul abordarii in acelasi stil cu Citroen-ul... Nu vad legatura cu dotarile standard sau (mai ales )pretul lui Viano.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 28 Apr 2010, 19:24
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Comparatii de doi lei ... pai si cum vrea el sa abordezi cu Viano in acelasi stil precum cu Citroenul ala de 10000 E care nu are ESP? Poate daca ii demontezi ESP-ul la Viano...care fie vorba intre noi are peste doua tone greutate, poate avea peste 200 cai, poate fugi cu peste 200 km la ora etc...si n-am auzit sa aiba probleme de stabilitate. Apropos...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP. Iar Viano e varianta mai cu pretentii a lui Vito, deci nu prea are loc de lipsuri.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Apr 2010, 20:14
Post #27


-


Group: Members
Posts: 22.781
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(papa_mulo @ 28 Apr 2010, 20:24)
...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP
De cand si-au furat-o, sufla si in iaurt. Asa ca mai usor cu mercedusul asta, ca la cati bani costa, trebuie sa faca mult mai multe. Si fara esp.

This post has been edited by IRONICK: 28 Apr 2010, 20:18


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 28 Apr 2010, 20:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(papa_mulo @ 28 Apr 2010, 20:24)
Comparatii de doi lei ... pai si cum vrea el sa abordezi cu Viano in acelasi stil precum cu Citroenul ala de 10000 E care nu are ESP? Poate daca ii demontezi ESP-ul la Viano...care fie vorba intre noi are peste doua tone greutate, poate avea peste 200 cai, poate fugi cu peste 200 km la ora etc...si n-am auzit sa aiba probleme de stabilitate. Apropos...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP. Iar Viano e varianta mai cu pretentii a lui Vito, deci nu prea are loc de lipsuri.
*




Wow... Apropos... stiam ca nu exista Mercedes fara esp. Se pare ca tot nu ai inteles despre ce e vorba.... Discutia a pornit de la faptul ca abordarea testului s-a facut diferit in cazul Citroenului fata de Fiat. Iar rezultatul nu are legatura cu lipsa esp desi asa rezulta din ce spun ei. La o asa intrare in viraj nu te ajuta nici mama esp-ului...Un esp iti mai adauga o mica marja de eroare de conducere(adaos care se apropie de zero pe masura ce aderenta suprafetei de rulare scade), nu sfideaza legile fizicii.. Te ajuta sa scapi netaxat la mici greseli de sofat, atat .Afirmatia a fost ca si un Viano s-ar rasturna daca ar fi pus in cap precum Citroenul. Nu s-a facut nici o comparatie intre Viano si Citronel(nici nu aveam ce sa comparam, ca sunt ani lumina intre cele doua masini biggrin.gif ) . Si nici la Citroen nu ai auzi de probleme de stabilitate in utilizarea de zi cu zi cu siguranta...

This post has been edited by PaulT: 28 Apr 2010, 20:44


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 29 Apr 2010, 10:20
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




paule.. nu e asa ca nu intelegi germana... fiat are esp citroen nu... desi este aceeasi masina (poate nu stiai) esp-ul face diferenta... de aia si concernul psa nu a comentat aiurea pe forum si va dota masinile cu esp de serie ambele masini si citronel si peujos...


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 29 Apr 2010, 11:01
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Stiu ce face esp-ul... M-am jucat cu destule masini pe toate genurile de suprafete tocmai pentru a vedea care este diferenta la capitolul permisivitate. Aduce intr-adevar un plus in siguranta auto, asta nu se pune la indoiala, dar nu genereaza diferente atat de mari in comportament. Iti mai adauga o destul de mica marja de eroare in manevre(cu conditia sa existe aderenta pe suprafata de rulaj). Problema este ca este prezentat intr-o asemenea maniera incat o persoana care nu stie exact cum actioneaza si ce face va avea impresia ca daca are esp... nu mai conteaza nimic(am intalnit personal asemenea oameni cu masini super dar fara prea multe cunostinte tehnice... Unul era foarte mirat cand a iesit in decor la o curba abordata prost si prea tare-fara nici o urmare din fericire, nici macar o zgarietura la masina- pentru ca el stia ca are esp...).Insa in cazul testului am mai scris e parerea mea strict personala ca modul de abordare a virajelor difera clar intre cele doua masini. Iar psa a ales solutia care ar atrage cel mai putin atentia publicului.... lucru inteligent de altfel in contextul actual al pietei...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 12:20
Dacia