Intrerupe la 1800-2000rpm
![]() ![]() ![]() |
Intrerupe la 1800-2000rpm
dumiDude |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|||
dumiDude |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
ciudat, chiar nimeni cu nici o parere??? sambata ma duc sa schimb bieletele tocmai am luat una nemteasca 125 lei cealalta o avem cumparata acum 2 ani de la reno care a costat cat o casa
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
incearaca sa nuantezi putin fenomenul. Intrerupe motorul sau nu are putere si osicleazxa i jurul turatiei?
De unde esti? |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
Bliss |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Mi s-a intamplat si mie doar de vreo 2-3 ori in ultima luna fara sa pot reproduce.
Da in nas. Ca si cum trece de 1800, ajunge la 1900-2000, pierde puterea, scade la 1800, are iar putere si tot asa. N-am putut sa vad cum se manifesta exact cu acceleratia constanta fiindca eram in trafic. Si-a revenit de fiecare data dupa ce-am lasat-o in frana de motor un pic si dat apoi gaz mai hotarat. |
--------------------
-
-
-
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
fenomenu este pe acceleratie de cateva ori am reusit sa-l prind sa faca constant cand se simte ff bine ...ceva gen hatz hatz hatz dar nu are treaba de putere sau sa oscileze turatia. Ce ma nedumereste pe mine este ca nu face tot timpul nu are o constanta fenomenul. Sa o iau altfel:
-la acceleratie puternica nu se simte si nu am perdere de putere pe plaja 1800-2200 -pe acceleratie normala schimbat la 2000rpm face si nu face ![]() ![]() ![]() This post has been edited by dumiDude: 29 May 2008, 16:44 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Lasa motorul sa mearga si uita-te sub capota la furtunasele alea care aduc motorina la filtru de motorina. Daca fluxul de motorina nu e continuu, si ai mici bule de aer , de acolo ar fi problema de da masina in nas. Problema se poate rezolva prin curatarea sitei din rezervor ( e un tutorial pe forum ).
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
dumiDude |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
am last-o sa mearga la relanti, am scos capacul pt a vedea in totalitate furtunele si nu am nici o bula ... am purjat filtru de motorina nimik doar putina motorina, dupa care s-au format bule pe retur si dupa pornire dadea bule pe retur pana si-a format mersul ... apoi am forjat-o
![]() ![]() ![]() Sa fie si ceva legat de injectoare bujii...? |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
mbc |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Cred ca este vorba de turbo lag...adica acel gol de aer al turbinei...
This post has been edited by mbc: 30 May 2008, 17:26 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
pai pana acum de ce nu a facut...
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
gopo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
"""""acum face si la rece si la cald dar aleator si numai dupa ce schimb a 2a in a 3 a si cand trece prin 1800rpm face chestia asta, nu e ff deranjanta se simte ca si cand ai lua niste denivelari ca cele de la semafoare. Dupa ce trece de 1800-1900 merge frumos in rest nu am nici o obiectie, motorul e parfum icon_mrgreen.gif """
incearca sa schimbi vitezele ceva mai sus sa vezi daca mai face la fel ![]() ![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
Bliss |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
mbc: Turbo lag-ul e complet altceva si se manifesta ca o "intarziere" la apasarea ferma a pedalei de acceleratie la turatii inferioare. Nu are nici o legatura cu aceste intreruperi.
gopo: Nu are legatura nici cu turatia la care schimbi. Motorul nu e deloc subturat la 1800 rpm (cel putin cand mi s-a intamplat mie nu aveam 5 persoane in masina, portbagaj plin si in rampa). |
--------------------
-
-
-
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... injector (sau injectoare) ... ramane gripat si nu are debitul cerut... cred ca este inceputul sfarsitului lor ...
![]() This post has been edited by TRANCA: 1 Jun 2008, 06:05 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
cum pot verifica ce ai spus tu ...? asta se vede pe tester? apropo nu zice ti sa ma duc la reno ca nu mai calc pe la ei
![]() ![]() Acum am dat de o alta belea schimbatorul imi scartaie cand schimb in toate treptele ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Bliss |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Scoate-i capacelul de sus si unge-l.
![]() Cred ca avem masini gemene. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
care capacel, cel din habitaclu? cum il scoti fara sa strici vinilinul ala
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Bliss |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Capacelul de plastic din capul schimbatorului, pe care sunt desenate vitezele. Merge cu o surubelnita plata subtire. E un plastic foarte dur care la mine incepuse sa chitaie cand vibra usor schimbatorul.
|
--------------------
-
-
-
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
am scos capacelul si nu am ce sa-i fac nu am ce sa ung ca nu se duce in jos prima oara am crezut ca daca scot capacelul ung si sjunge jos dar nu e asa .. scartaitul se aude de la un cauciuc care este acoperit de vinilinul ala undeva mai jos ar trebui sa i ridic fusta sa ung ceva p'acolo
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Bliss |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
La mine chitaia fiindca freca foarte putin de partea fixa a maciuliei.
Fusta se ridica tragand de rama, de partea dinspre bricheta. Inainte sa tragi in sus, poti sa tragi un pic si in plan orizontal, tot spre bricheta, va iesi un pic usor. Nu-ti fie frica sa tragi un pic mai tare, nu se rupe. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
am saltat fustita
![]() ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Bliss |
![]()
Post
#21
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Cutia (de viteze, presupun ca la ea te referi) nu e sub schimbator, ci mult mai in fata. Maglavaisul alb e vaselina siliconica.
|
--------------------
-
-
-
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
si deci ce sa-i bag ca vaselina
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Bliss |
![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Stiu ca vaselina siliconica se foloseste cu precadere pentru angrenajele de plastic in loc de uleiuri ce se duc mai repede. Poti sa-i bagi si WD40 ca nu se strica nimic, doar ca o sa trebuiasca sa repeti operatiunea destul de des. Vaselina gasesti la Conex-ul de pe Maica Domnului (impreuna cu alte bunataturi pentru electronica
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
blumurgg |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 30 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Fa un test la egr. dupa mult studiu pe net conclusia este ca sub 2000 este cam subturat un diesel. ... vorbesc de un turbodiesel.
|
--------------------
Renault
megane 3
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:20 |