Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Six Stroke Engine/Motor in sase timpi, Ce stiti despre acest tip de motor?

SorinV
post 31 Mar 2008, 01:21
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Faci confuzie intre temperatura peretilor camerei de ardere si temperatura interioara a acesteia! La perete este o temperatura constanta de 250 grade celsius. in staturile exteriaore ale materialului e mult mai mare!

Offtopic: ce are racitorul intermediar (sau cum spui tu mai la moda intercooler) cu dieselul. Racitor poti sa ai si la cele cu benzina si la cele cu motorina, hidrogen etc. Nu are nici cea mai mica legatura cu combustibilul folosit!

si hai sa facem pariu ca apa nu se descompune instantaneu la doar 200 de grade cum zici tu! mai ales ca in interior e niscaiva presiune ceea ce insemna ca nu prea mai fierbe decat dupa 150 de grade.

SI inca un amanunt: parcherizarea nu are nici o treaba cu rezistenta la temperaturi. este un tratament anticoroziv.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 31 Mar 2008, 18:41
Post #32


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Sa incerc sa iti raspund, atat cat imi permite timpul...

Este foarte posibil sa fac vreo confuzie...

Am scris ca prin pulverizarea apei in cilindru (solutie de crestere a puterii la care au apelat altii aflati inaintea vremii lor, folosita cu mult succes in special pe aeronavele gigant de talia unui Boeing B52, a unui Antonov An124 sau a unui An22...) nu inseamna sa torni o galeata de apa intr-o incinta fierbinte. De la pulverizare incolo, tot corolarul de actiuni fizico-chimice.
Temperatura interioara - a gazului aflat in cilindru - este pastrata cu mari eforturi de conceptie si constructie intre plajele descrise, pentru a reduce la minim accelerarea imbatranirii materialului din care este confectionat cilindrul respctiv. Ponor temepratura a fost masurata de altii, inaintea noastra, plasand un banal dar precis termometru industrial in calea gazelor de evacuare la un motor cu piston.

Apoi, am scris inversul intercoolerului....Si, in topicul meu anterior, am sugerat posibila inserare in circuitul apei a unui dispozitiv de preincalzire a acesteia, pentru a-i usura pulevrizarea si descompunerea (care se produce, dupa prea umila mea stiinta, undeva de pe la 1100 - 1200 grC, pulverizata cu ceva presiune - cam pe la 175-195 bari).

Parcherizarea are, intr-adevar, printre altele, si rol anticoroziv.
Consta in depunerea unei pelicule de material pe suprafata altui material (de exemplu, tuburile efuzoare la motoarele cu reactie si tevile de evacuare la motoarele cu piston sut parcherizate ceramic, cu dublu scop: anticoroziv - fenomen care, dupa cum stim cu totii, in prezenta unei temperaturi ridicate, devine extrem de agresiv - si antitermic - la circa 2000 grC cat are jetul aeroreactiv, materialul din care este confectionata ''tulumba" aia ar deveni incadescenta ''in no time''...).


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 31 Mar 2008, 19:29
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




parcherizare= protectie anticoroziva. Daca are rol de protectie termica atunci nu e parcherizare. Plus de asta parcherizarea se face cu materiale specifice. Nu sunt materialele alea --> nu este parcherizare e altceva.

legat de intercooler si de inversul lui. Tu ai facut o asociere intre diesel si intercooler. Asociere nelalocul ei dat fiind faptul ca intercoolerul are treaba cu gazele si nu cu combustibilul.
Legat de avioane o fi adevarat dar nu intra in sfera mea de cunostiinte.

@maersk: te invit la scoala superioara de comert ca sa vezi ca nu toata lumea face in liceu motoare termice. Lasand asta la o parte nu totul se rezuma la a citi wikipedia si a da altora peste bot! Mersi de corectura oricum!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schluppi
post 31 Mar 2008, 21:59
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 11 June 07




Legat de descompunerea apei in hidrogen si oxigen si arderea acestui amestec in timpii 5 respectiv 6, cred ca se greseste. Pe langa faptul ca un astfel de proces ar avea un bilant energetic zero (deci nu ar ajuta la nimic), nici nu se produce descompunerea apei atat de usor si in acest mod (prin incalzire atat de moderata). Apa se foloseste, deoarece poate sa produca o racire extrem de rapida a pistonului, rapiditate impusa de rapiditatea ciclului motor. Cu aer sau alt gaz, racirea (si deci dilatarea rapida) nu ar putea avea loc.
Sper sa nu auzim in continuare ca pompierii care sting focul cu apa, pun gaz pe foc si il intetesc astfel.
Si eu vad o problema pentru materialul supus unor variatii atat de rapide de temperatura. In rest, ideea este buna.


--------------------
renault clio B 1,5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 31 Mar 2008, 23:40
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




inca din primul post am mentionat ca foloseste forta aburilor (mica dar existenta).


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 2 Apr 2008, 15:41
Post #36


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti






--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 10:20
Dacia