Six Stroke Engine/Motor in sase timpi, Ce stiti despre acest tip de motor?
![]() ![]() ![]() |
Six Stroke Engine/Motor in sase timpi, Ce stiti despre acest tip de motor?
SorinV |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
|
||
--------------------
a
a
a
|
|||
Adila16 |
![]()
Post
#32
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Sa incerc sa iti raspund, atat cat imi permite timpul...
Este foarte posibil sa fac vreo confuzie... Am scris ca prin pulverizarea apei in cilindru (solutie de crestere a puterii la care au apelat altii aflati inaintea vremii lor, folosita cu mult succes in special pe aeronavele gigant de talia unui Boeing B52, a unui Antonov An124 sau a unui An22...) nu inseamna sa torni o galeata de apa intr-o incinta fierbinte. De la pulverizare incolo, tot corolarul de actiuni fizico-chimice. Temperatura interioara - a gazului aflat in cilindru - este pastrata cu mari eforturi de conceptie si constructie intre plajele descrise, pentru a reduce la minim accelerarea imbatranirii materialului din care este confectionat cilindrul respctiv. Ponor temepratura a fost masurata de altii, inaintea noastra, plasand un banal dar precis termometru industrial in calea gazelor de evacuare la un motor cu piston. Apoi, am scris inversul intercoolerului....Si, in topicul meu anterior, am sugerat posibila inserare in circuitul apei a unui dispozitiv de preincalzire a acesteia, pentru a-i usura pulevrizarea si descompunerea (care se produce, dupa prea umila mea stiinta, undeva de pe la 1100 - 1200 grC, pulverizata cu ceva presiune - cam pe la 175-195 bari). Parcherizarea are, intr-adevar, printre altele, si rol anticoroziv. Consta in depunerea unei pelicule de material pe suprafata altui material (de exemplu, tuburile efuzoare la motoarele cu reactie si tevile de evacuare la motoarele cu piston sut parcherizate ceramic, cu dublu scop: anticoroziv - fenomen care, dupa cum stim cu totii, in prezenta unei temperaturi ridicate, devine extrem de agresiv - si antitermic - la circa 2000 grC cat are jetul aeroreactiv, materialul din care este confectionata ''tulumba" aia ar deveni incadescenta ''in no time''...). |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
SorinV |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
parcherizare= protectie anticoroziva. Daca are rol de protectie termica atunci nu e parcherizare. Plus de asta parcherizarea se face cu materiale specifice. Nu sunt materialele alea --> nu este parcherizare e altceva.
legat de intercooler si de inversul lui. Tu ai facut o asociere intre diesel si intercooler. Asociere nelalocul ei dat fiind faptul ca intercoolerul are treaba cu gazele si nu cu combustibilul. Legat de avioane o fi adevarat dar nu intra in sfera mea de cunostiinte. @maersk: te invit la scoala superioara de comert ca sa vezi ca nu toata lumea face in liceu motoare termice. Lasand asta la o parte nu totul se rezuma la a citi wikipedia si a da altora peste bot! Mersi de corectura oricum! |
--------------------
a
a
a
|
|
schluppi |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Legat de descompunerea apei in hidrogen si oxigen si arderea acestui amestec in timpii 5 respectiv 6, cred ca se greseste. Pe langa faptul ca un astfel de proces ar avea un bilant energetic zero (deci nu ar ajuta la nimic), nici nu se produce descompunerea apei atat de usor si in acest mod (prin incalzire atat de moderata). Apa se foloseste, deoarece poate sa produca o racire extrem de rapida a pistonului, rapiditate impusa de rapiditatea ciclului motor. Cu aer sau alt gaz, racirea (si deci dilatarea rapida) nu ar putea avea loc.
Sper sa nu auzim in continuare ca pompierii care sting focul cu apa, pun gaz pe foc si il intetesc astfel. Si eu vad o problema pentru materialul supus unor variatii atat de rapide de temperatura. In rest, ideea este buna. |
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
SorinV |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
inca din primul post am mentionat ca foloseste forta aburilor (mica dar existenta).
|
--------------------
a
a
a
|
|
AIX |
![]()
Post
#36
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 10:20 |