Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor Renault 25

freedy
post 14 Dec 2006, 07:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




Sunt si eu un proaspat posesor de R25 GTX din 86 cu motor de 2200 pe injectie si ma supara faptul ca motorul nu merge cum trebuie,mentionez ca este si pe gaz. Simtome: la relanti merge si nu merge( cateodata sta dar de cele mai multe ori nu),se opreste motorul mai ales dupa un mers normal si calcarea ambreiajului pentru a schimba viteza sau orice altceva cand turometrul scade aproape brusc sub 1000-900 ture; la accelerare incepand de la 1000 la 2000 ture merge ca naiba(merge intrerupt,nu prea trage,ma infraneaza).Simtomele acestea le face mai accentuat pe gaz cand sansa sa ramana la relanti e foarte mica adica dupa prima accelerare revenirea la un relantii normal nu se intampla ci moare motorul. Ce ar putea fii? S-ar putea sa aiba motorul ceva probleme,adica compresie scazuta,supape neetanse,alte uzuri? Cat ar trebuii sa consume la 100 de km. un astfel de motor pe benzina si cat pe gaz?


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 22 Dec 2006, 13:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Da rateuri ? Ai verificat bujiile ? Merge de parca l-ar tine ceva ? Ce fum scoate ?


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freedy
post 23 Dec 2006, 07:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




Am curatat bujiile,erau cam negre si acum nu mai da rateuri.Am pus solutie de curatat injectoarele si acum a crescut turatia de relantii de la 900 ture la aproape 2000.Oare sa fii fost injectoarele infundate?Fostul propietar mi-a spus ca le-a curatat nu cu mult timp in urma si ce oare sa le fii infundat asa repede.O alta problema ar fii ca atunci cand motorul e rece trage destul de bine dar dupa ce se incalzeste nu prea are vana,parca e motor de 1600.Ce marca de bujii sunt bune si nu prea scumpe?Ce ulei e potrivit pentru motor,ce aditiv e bun pentru R25 din experienta ta sau din cate ai auzit?Mersi mult.De nu o rezolv sa mearga struna o vand.


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 23 Dec 2006, 10:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Nu ai raspuns la intrebare ce fum scoate ? bujiile nu prea se curata deoarece daca ala care da scanteia este zgariat disperseaza scanteia. Cel mai bine i-ati niste bujii noi ca sa nu mai ai probleme. CUM SA ITI STEA RELANTIU LA 2000 ! ? ! ? ! ? ! ohmy.gif
Ai schimbat uleiul ? de unde esti ? da-mi un ID de mess sa putem vb detaliat.

Si daca zici ca bujiile erau negre, gandestete de cat timp sunt bujiile alea in motoru tau ca daca ti le fumeaza imediat e problema la motor si degeaba iti iei bujii noi inainte sa faci motoru.

P.S. e injectie ? daca poti da-mi codul motorului te rog !

This post has been edited by Tzache: 23 Dec 2006, 10:58


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Dec 2006, 19:34
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




2200 nu a fost DECIT injectie! Oricum, omul scrie foarte clar ca are motor pe injectie, reciteste primul post. Codul motorului e J7T, motorul avind o arhitectura identica cu al tau, doar ca are 2165 cmc in loc de 1995 si 8 supape in loc de 12. E de departe cel mai reusit si fiabil motor de la Renault pina in clipa de fata.

freddy, daca-ti moare motoru' cind schimbi vitezele, scoate motorasul de ralenty si curata-l bine cu spray de carburatoare. O sa scapi de belea.

This post has been edited by Marty: 24 Dec 2006, 19:41


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 25 Dec 2006, 10:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Cand zici motoras te referi la sonda aia Hitachi de regleaza aerul ? ? ? Cu aia am si eu probleme, dar la mine trebuie schimbata ca un destept a desfacut-o si acum nu mai am cum sa o pun ca inainte sad.gif(
P.S. Mersi pt hint smile.gif


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freedy
post 25 Dec 2006, 13:16
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




M-am uitat aseara la bujii si arata foarte bine(culoare maroniu deschis,fara depuneri) si cu toate acestea tot mai face figuri la turatie sub 2000.Cand o accelerez parca merge cu rateuri(asa s-ar parea)nu prea trage,nu merge rotund si dupa aprox. 2000 ture se stabilizeaza si merge normal.Sa fie acea sonda?-Unde se afla?O sa incerc sa o curat si dupa aceea va spun ce s-a mai intamplat.


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Dec 2006, 14:10
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cind zic motoras ma refer la motoras, nu ma refer la nicio sonda! Este pus pe galeria de admisie, in fata, imediat linga radiator. Are o forma cilindrica, este prins de galerie cu doua suruburi de 10 si are o mufa neagra cu 3 pini lati, indreptata in jos.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 25 Dec 2006, 17:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Daca ne referim la acelasi lucru tin sa te contrazic deoarece am desfacut-o si am vazut. Nu este nici un motoras este o sonda (in manual o gasesti drept "sonda HITACHI) care regleaza fluxu de aer in motor. nu am reusit sa atasez partea din manual care explica cum functioneaza. este pe baza de magnet.


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freedy
post 26 Dec 2006, 09:17
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




Am curatat chestia aceea care e ca un electromagnet(asa mi se pare-nu are decat 2 pozitii, inchis si deschis si nu cred ca regleaza nimic decat inchide si deschide aerul) dar tot asa merge.Ieri i-am facut consumul si am ajuns la 12-13 l gaz mers extraurban in regim de min 60-max100 la ora cu o turatie ce nu a depasit 3000 ture(cel mai des 2200-2500).Nu e cam mare consumul?Ma asteptam undeva pe la 10l gaz la 100-cred ca atat ar fii normal.As incerca sa fac consumul si pe benzina dar ma tem sa nu ma usuce la buzunar.Teoretic daca pe gaz consuma 12-13 pe benzina ar fii 10-12 care ma sperie,ce fac atunci in oras(16-20).Credeam ca daca e pe injectie ar fii trebuit sa consume mai putin decat un motor de 2000 pe carburator adica undeva pe la 7-8% extraurban mai ales ca nu o turez peste 2500-2700 ture si nu depasesc 100 la ora.Ceva tot nu e in regula.Ale voastre cat consuma benzina ,si cat gaz cei care aveti?


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freedy
post 26 Dec 2006, 09:26
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




Am uitat sa va spun ca m-am uitat si la"fumuri".Iese un fum albastrui destul de vizibil. Sa fie motorul dus?Alta cauza ca fumul sa fie albastrui nu ar putea fii?Oricum o sa fac un test de conpresie(sper sa fie relevant)dar nu stiu care sunt valorile in care trebuie sa se incadreze si dupa mecanicii astia nu te poti lua,pentru ei daca te poti deplasa-las-o asa ,sau e varza chiar daca ar mai merge 100.000 Km.


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 26 Dec 2006, 14:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Un consum de 12 - 13 % este cam maricel afara Ai zis ca nu ai sarit de 3000 dar depinde cum ajungi la 3000 ca daca ii dai forja pana la 3000 .... sper ca intelegi.
Ca sa iti faci o idee incearca sa mergi cat mai econom cu ea (adica accelereaza incet, schimba la 2500, foloseste toate treptele de viteza (chiar si a V-a cu 60) etc. Oricum sa stii ca in general R25-urile sunt gurmande. In alta ordine de idei daca ti scoate fum albastru vizibil iti papa ulei eventual segmentii sunt bushiti. Iti mai face probleme (nu mai trage, merge sacadat, moare motoru etc.) ai uitat sa precizezi. Fii mai ordonat in posturi. Si raspunde te rog la intrebarea cea mare : La relanty iti sta la 2000 rpm ? ? ? ohmy.gif


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freedy
post 26 Dec 2006, 15:16
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 14 December 06




Cand am spus relantii la 2000 ma refeream ca motorul ramanea turat la 2000 ture(nu mai cobora).Problema am rezolvat-o,era o mufa care intra la galeria de admisie.Sacadat merge pana pe la 2000 ture,mai sus nu e problema.


--------------------
Renault 25 1986 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 27 Dec 2006, 22:18
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




Verifica si incearca sa reglezi sonda barometrica-altimetrica ce se afla pe aripa stinga deasupra calculatorului.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pesea Cristian
post 27 Mar 2008, 16:39
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 March 08




Pe gaz cred ca este deditu pea mare si o ineaca cind revine la relanti ca am patito si eu


--------------------
RENAULT 25 RENAULT 25 - DJ-76-CCP 1984 clasic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 15:18
Dacia