dimensiuni roti
![]() ![]() ![]() |
dimensiuni roti
dili |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|||
gorjeanul |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Avand in vedere preturile foarte mari pentru anvelopele de 17" (mai mari de 600 RON / buc), am decis sa pun MARSHAL, la 340 RON/buc., chiar daca sunt clasa Q.
Clasa Q inseamna max 160 km/h, dar nu depasesc viteza asta, mai ales iarna. Pana acum nu am avut probleme cu ele, prind foarte bine pe umed si pe mazga ce a aparut prin Bucuresti de cateva zile. Asa ca nu va aruncati la altele mai scumpe, nu merita!!! |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
dili |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(gorjeanul @ 27 Nov 2008, 15:05) Avand in vedere preturile foarte mari pentru anvelopele de 17" (mai mari de 600 RON / buc), am decis sa pun MARSHAL, la 340 RON/buc., chiar daca sunt clasa Q. Clasa Q inseamna max 160 km/h, dar nu depasesc viteza asta, mai ales iarna. Pana acum nu am avut probleme cu ele, prind foarte bine pe umed si pe mazga ce a aparut prin Bucuresti de cateva zile. Asa ca nu va aruncati la altele mai scumpe, nu merita!!! Sa le stapanesti sanatos si sa ne tii la curent. Azi mi-au venit si mie Dunlop-urile M3, maine le pun. Revenind la Marshal, sunt de acord cu tine si-ti respect decizia. Evident ca esti cel mai in masura sa-ti apreciezi nevoile si sa decizi in functie de ele. Eu am avut ocazia sa vad Marshal-urile aici in Constanta si nu le-am reprosat nimic ca aspect, suprafata de rulare, etc. Iar daca te gandesti si la pretul excelent, nu prea au concurent. Totusi... Mie personal aceasta limita de 160km mi s-a parut un plafon relativ scazut (cel putin pentru mine) si am sa ma si explic. In primul rand, ca sa nu ma expun la ironii pe forum, mentionez ca nu sunt "zmeul-zmeilor" pe sosea si au existat si la mine argumentele de genul: e iarna, nu prea ai unde sa mergi cu viteza asta. Evident ca marea majoritate a destinatiilor de iarna din Romania nu prea se preteaza la viteze mari, pur si simplu din cauza drumurilor si a aglomeratiei. Eu insa fiind din Constanta, imensa majoritate a drumurilor mele este spre Bucuresti, pe A2. Si, indiferent cat ar fi iarna de capricioasa, o mare parte din aceste drumuri sunt pe asfalt normal, uscat, uneori chiar pe soare, deci conditii absolut normale de drum, cu exceptia temperaturilor. Iar cei care merg iarna pe A2, stiu ca, in general, e un drum liber, fara aglomeratie si probleme. Ramane problema radarelor dar nici astea nu sunt chiar asa de multe si "rele". Repet, fara false intentii, dar, in general pe A2, viteza mea de croaziera e in jur de 150-160-170. Iar in conditiile aste, m-as fi apropiat prea mult de limita de toleranta a Marshal-urilor. Daca la asta mai adaugi o Austrie si o Germanie pe timp de iarna, eu sunt impacat cu decizia mea. Sper sa fiu si multumit de comportamentul Dunlop-urilor. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
tse |
![]()
Post
#34
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Revenim in actualitate- Care dintre voi a montat cauciucuri de iarna pe 16", ce au ales: jenti de tabla sau de aliaj?
Ce prezoane se folosesc la cele de tabla? This post has been edited by tse: 17 Oct 2009, 19:43 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
sachelos |
![]()
Post
#35
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum stiti standard avem (cred ca toti) anvelope de vara. Trebuie neaparat luna asta sa incalt bijuteria cu 4 de iarna. Ce preferati, ce considerati ca merita investitia? Eu ma gandeam tot la Goodyear UltraGrip Performance, undeva intre 600-700 ron/buc. La acelasi pret gasesc ceva mai bun? Apropo, cat costa jantele de tabla? Habar nu am..
Noob-ish question: what the heck sunt alea prezoane? ![]() Inca ceva, a-ti renuntat la "aer" pentru "azot" si de ce? Se merita? Thx anticipat ![]() |
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
tse |
![]()
Post
#36
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca pui jenti de tabla trebuie sa pui si suruburi de prindere mai scurte, pentru ca tabla e mai subtire decat janta de aliaj.
Acelea cost 23 RON la reprezentanta. Avem in roata de rezerva un set de 5 prezoane pentru prinderea rotii de tabla. Roata de tabla de rezerva nu este buna. Are latimea de 6,5" si noua ne trebuie de 7 sau 7,5". A, si daca tot am deschis vorba, janta de pe rezerva costa 245 ron. |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
alexdan |
![]()
Post
#37
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Interesant topic, intradevar sunt diferente de pret prea mari intre 16"/17".
Mai am si eu o curiozitate. La ce te ajuta daca umfli pneurile cu azot? Pe timp de iarna si/sau vara? |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
- B 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
dili |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
S-a mai vorbit: nu se dilata, nu se contracta, nu explodeaza, pierderi mult mai mici, cateodata mergi si cu un cui bine mersi, presiunea la 6 luni, etc.
Avantaje: multe. Dezavantaje: 0 This post has been edited by dili: 17 Mar 2010, 21:06 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Am mai scris pe ici pe colo despre azot, insa o sa reamintesc si aici...
Ce compozitie are aerul? azot vreo 78%, oxigen vreo 8 % si inca unele gaze in concentratie mica. Daca azotul sa zicem ca nu se dilata, iar oxigenul se dilata sa zicem de 2 ori, daca avem X litri de aer in anvelopa si 8% din X se dilata de 2 ori, per total in loc de X litri de aer o sa avem X+ 8% in plus... 8% din 2.1 atm = 0.168 atm, adica vom avea 2,268 atm... Daca in F1 conteaza cea mai mica variatie de presiune si temparaturi, la masinile normale e pur marketing. Ca poate sa mearga fara sa faci presiunea sau si mai mult sa poti merge cu un cui infipt mai mult daca ai azot in loc de aer e o aberatie imensa.... Asa ca ..Avantaje.... care sunt ele? Dezavantaje? ... bani aruncati aiurea. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
lagunez |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
pe vremea cand aveam si se putea monta sistemul SSPP (supraveghere presiune in pneuri la LAG2 la Lag 3 e doar un vis !! multumim Reno Romania pentru grija ..ce ne-o porti tu stii cel mai bine ce ne trebuie ) iti pot spune ca anvelopele la presiune normale ümplute"cu aer normal se dilata cam 0.2-o.3 la rulajul pe autostrada la 150 km/h constant.pentru unii e putin pentru mine era mult...si am preferat azotul acum daca nu pot monta sistemul am renuntat la azot cel putin pana la primavara...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
dantes |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Asa..si 0,2 e enorm nu-i asa? o sa explodeze cauciucul, o sa inebuneasca rotile si sistemele ozenistice cu 0,2 mai mult...
Fiecare face ce vrea.... Am avut si azot in roti si aer... Prefer ca banii aia de azot sa-i dau pe o echilibrare de exemplu, care are beneficii cu muuuuult mai mari decat 0,2 atm in plus pe autostrada... PS: Pe autostrazi e recomandat sa ai un pic mai mult...vezi pe usa... Daca bagi cat scrie acolo in mod normal, garantat pe autostrada o sa ai presiunea mai mare de pe usa (acele 0,2 atm) atat cat trebuie ![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
dili |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Nu se pune problema polemicii dar trebuie sa te contrazic, cel putin in doua privinte.
1. pretul: in Constanta, la service-ul de roti la care bag eu azot, platesti prima umplere. Toate celelalte verificari si completari sunt gratis. Acu' fa un calcul simplu: cu aer dadeam cam 10Ron pe luna asa, pt verificare. Cu azot dai 20RON la 6 luni (daca vrei). Sumele sunt ridicol de mici, nici nu le pui vreodata in calcul, dar ai pus pe tapet argumentul bani aruncati. 2. de cauciucuri cu aer care au facut explozie am auzit; de anvelope pline cu azot si care sa explodeze, nu. Poate pe la avioane da, in rest, niciodata. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
alexdan |
![]()
Post
#43
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Eu mi-am pastrat compresorul auto care-l aveam de pe vremea cu Clio. E cumparat din Metro/Selgros cu ~25Ron. Imi verific singur presiunea in pneuri.
This post has been edited by alexdan: 18 Mar 2010, 20:41 |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
- B 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
dantes |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
fiecare face ce vrea. Am demonstrat ca e numai placebo.
Cauciucurile explodeaza din varii motive iar umplerea lor cu azot nu va preveni asa ceva. Later edit... De unde dai 10 lei pe presiune pe luna nenea ca ar trebui sa faci presiunea de 10 ori pe luna ![]() Aaa..si vezi ca TOATE benzinariile cam au chestiuni de umflat rotile ....asta ca fapt divers. This post has been edited by dantes: 18 Mar 2010, 21:09 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
sachelos |
![]()
Post
#45
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Sunt in asentimentul lui Dantes referitor la azot. Adica zeci de ani am mers cu aer in pneuri si nu au fost probleme si acu' ce sa iti povestesc...am azot nene! Hai ca e ridicol!
Legat de cei 10ron pe luna pt verificare... ![]() Pai asta inseamna ca iti verifici presiunea de 5 ori pe luna, mai mult decat saptamanal...sa mor de nu, eu, o verific la 6 luni, sau in cazuri exceptionale inainte sa plec la un drum mai lung! ![]() |
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
dili |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Voi ori nu cititi postul intreg, ori va place sa scoateti din context. Am spus doar ca problema costurilor este absolut nesemnificativa dar vad ca asta e argumentul vostru preferat.
Cat dau eu la vulcanizare e problema mea. Oricum, e de toata jena o afirmatie de genul: dau 1 leu pe presiunea la roti. Daca voua va place sa va umpleti de ridicol, atunci ramaneti la 1 leu. Variile motive ale exploziei nu tin loc de statistici iar argumentul ca s-a circulat zeci de ani cu aer iar nu sta in picioare: asa pot si eu sa spun ca zeci de ani s-a circulat cu caruta inaintea masinii. Daca voua va place plimbarea cu sareta, atunci: manati mai! |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
naighba |
![]()
Post
#47
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Eu am observat ca umflate cu aer presiunea creste la rulaj pe autostrada cu cca 0.4 atmosfere pe cand cu azot nu trece de 0.1.
Offtopic: Acum presiunea indicata pe portiera la mine pe jantele de 18" este 2.7 fata 2.2 spate si le-am umflat intentionat cu 2.5 fata si 2.1 spate tocmai din cauza diferentelor. 1.Voi cat bagati in pneuri? 2.Ce risc daca presiunea ajunge la 3.1 pe fata ... in afara de "ficat zdruncinat" dataorita suspensiilor tari ? Ca fapt divers ... in Franta ma costa 6 euro presiunea initiala cu azot iar apoi oriunde ma duc verificarea si refacerea presiunii este gratuita ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
sachelos |
![]()
Post
#48
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
@dili: nu stii de gluma?
![]() |
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
dili |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
OK, sorry.
|
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(dili @ 21 Mar 2010, 09:44) Oricum, e de toata jena o afirmatie de genul: dau 1 leu pe presiunea la roti. Daca voua va place sa va umpleti de ridicol, atunci ramaneti la 1 leu. De ridicol te umpli tu cand afirmi ca poti merge inclusiv cu un cui in roata ![]() Nu pretul e problema in ecuatie ci faptul ca nu toate vulcanizarile au azot si e muuuult mai comod sa imi fac singur presiunea la benzinarie. Si ma vad nevoit sa repet... diferentele sunt insesizabile si doar aspectul asta il comentam. in rest n-ai decat sa-ti pui si argon in roti ca la termopane sau heliu sa zbori pe autostrada si sa consumi mai putin...puii mei.. @naighba. 1. cat scrie pe usa. 2.nimic. teoretic consumi mai putin. Referitor la diferenta eu personal nu o cred. cu mamometrul in mana am testat diverse presiuni si niciodata mai mult de 0,2 nu am avut. De ce sunt bolnav cu manometrele? ca am avut mai demult o masina care dobitocii cand au livrat-o au uitat sa refaca presiunea, iar dobitocul de mine si ignoranta nu a verificat timp de juma de an... In timpul asta am circulat in multe locuri multe mii de km si tot felul de viteze si tipuri de drum.... Presiunea? 4,6 toate rotile.... Later Edit: Corect la ce a scris R19...uitasem This post has been edited by dantes: 21 Mar 2010, 17:44 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#51
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(naighba @ 21 Mar 2010, 11:15) 2.Ce risc daca presiunea ajunge la 3.1 pe fata ... in afara de "ficat zdruncinat" dataorita suspensiilor tari ? Uzezi anvelopele neuniform. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dili |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@dantes
Vad ca nu te lasi si o tii pe-a ta. Si asta poate fi considerat de multi o calitate, desi eu am dubii serioase in privinta asta. Problema banilor tu ai pus-o pe tapet, nu eu. Spre lamurirea ta, trebuie sa-ti spun (desi nu dau doi bani daca ma crezi sau nu) ca, pe una din masinile din trecut am avut la un moment dat 5 cuie in anvelopa din spate (all season) din care 3 erau penetrante (sau transfixiante pentru cei care stiu ce-i aia). Si m-am dus la vulcanizare nu pentru ca am facut pana sau ca am gasit roata pe janta ci pentru ca scadea presiunea intr-un ritm suspect. De cuie care stau pe post de dop ai auzit? Sau de cuie pe post de dop si cu care faci pana in parcare, din cauza pozitiei in anvelopa? Se pare ca nu. In alta ordine de idei, azotul ma scuteste exact de ce spui tu: colindat benzinariile dupa aer comprimat. O vizita la 6 luni sau, si mai la indemana, facut presiunea la schimbarea vara/iarna si atat. Eu de joaca cu compresorul si manometrul prin parcare chiar nu am timp sau chef. Si daca tot esti asa mare mester in presiuni, atunci afla ca masini cu suprapresiune in anvelope la livrare e o chestie deja devenita clasica printre dealerii din Romania. Ma si mir ca un asa mare specialist ca tine nu stia de chestia asta, despre care s-a vorbit inclusiv pe forumul Renault. In loc de final, ti-am spus cu frumosul ca te-ai bagat degeaba in polemica dar vad ca vrei sa ai ultimul cuvant. Din partea mea e OK. This post has been edited by dili: 21 Mar 2010, 18:20 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intradevar. Un cui poate sta binemerci ca un dop ceva timp, DAR sa afirmi ca daca ai azot iese aerul mai greu decat aer normal....sa fi sanatos si se pare ca tu te-ai bagat intr-o polemica aiurea. Eu ti-am explicat si stiintific si practic si tot ce vrei.
Mai vrei una stiintifica? Volumul molar al azotului e 13,54×10 la puterea (-3) iar oxigenul 17,36×10 la puterea (-3)... din cate stiam asa un pic de matematica, 13,54 < 17,36, deci ies mai multe molecule de azot pe langa cuiul infipt in cauciuc decat de oxigen... Nu ma crezi ? gugal iz ior frend Later edit: Mestere, vezi ca aia cu presiunea am si scris..de acolo mi-a venit mania si eu nu am timp sa petrec pe forum ore ca unii de pe aici... Mai tre sa si muncesc si sa am o viata proprie! Ai chef de atac la persoana? Eu nu o fac pe forum.... This post has been edited by dantes: 21 Mar 2010, 18:27 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
dili |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
1. Eu am putin peste 300 de posturi, tu ai peste 2000, asa ca las-o mai moale cu timpul petrecut pe forum. Daca tot vorbesti de putina matematica.
2. Tu umfli rotile cu oxigen? ![]() Vezi ca nu se pupa deloc cu "stiintific si practic". Mestere! This post has been edited by dili: 21 Mar 2010, 19:34 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
E ultima oara cand ma repet, dupa care mai adaugam pe cineva pe lista de ignore.
Ca vrei sa ajuti si sa dai un sfat si momentul inregistrarii e una, timpul efectiv pe forum e alta. Nu asta era subiectul. Mestere... tu stii din ce e compus aerul? Nu o sa ma mai repet...atata spun...21% e oxigen... Vezi ca deja o dai in penibil cu sustinerea ca daca ai un cui ultramegaflagilistic si ai rotile cu azot o sa se desumfle mai greu decat cu aer. Eu ti-am demonstrat stiintific. Tu o dai ca una ca alta si deja incepi sa ataci persoana nu ideea. E ultima oara cand mai accept asa ceva. Urmatorul pas e report si ignore... Succesuri in azot. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
lagunez |
![]() ![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
mama mama ! ce temperatura are postul asta...pt. linistire vedeti linkul urmator...
http://goodyear.tiremanager.eu/eu_en/tires.aspx |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
dili |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@lagunez
Ce trebuie sa vedem? @dantes De la bun inceput nu ai facut altceva decat sa scoti din context afirmatiile mele, cand una, cand alta, dupa cum ti-a convenit si, de cate ori am raspuns, ai cautat o alta, la fel de scoasa din context. In conditiile astea, nu stiu cum, Doamne iarta-ma, poti sa pretinzi ca eu te atac pe tine? Tot bati campii cu "stiintific": unde, care, cand? In postul tau din 18 martie, aerul contine 8% oxigen. Vad ca in postul din 22 martie, oxigenul a ajuns la 21%. Asta numesti tu stiintific? Hai sa fim seriosi! Tu chiar nu-ti tii socoteala la posturi sau e dupa cum bate "oxigenul"? Iar daca tot ma ameninti cu report (vezi ca nu eu, ci tot tu esti cel care ameninta din nou), atunci da report si pentru masacrarea limbii romane. Nu de alta, dar vad ca "te tot repeti" (e citat, nu e atac ![]() Chiar te rog, pune-ma mai repede pe lista de "ignore" ![]() This post has been edited by dili: 22 Mar 2010, 21:19 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Baga-ti ma azot si lasa-ne pe astia fraieri cu aer in pace. E mai trendy cu azot. Vezi ca iti da si capacele verzi
![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
lagunez |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
de vazut presiunile recomandate pentru fiecare varianta de echipare..difera de ce spune RENO in unele cazuri destul de mult...si interesant tot brausuind...am vazut ca sunt autoturisme ce din fabrica accepta jenti cu diferente de ET de 6,5 la 7 mm !! (nu la RENO bineinteles..)
23 Mar 2010, 08:44: pt. dantes..la SSPP ai fi avut posibilitatea de a-ti seta limitele de alarma pentru presiune...anvelopele umplute cu azot nu au o deviatie da 0,3-0,4 bari in conditii normaleasa cum au anvelopele umplute cu aer comprimat..vasele de expansiune inchise sunt umplute cu azot si nu cu aer atmosferic...reducerea continutului de oxigen..creste si durabilitatea anvelopelor...(asta ca moft..) This post has been edited by lagunez: 23 Mar 2010, 08:44 |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
dantes |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
O deviatie de 0,3 am avut-o si in practica si e corect, insa nu consider ca e mult.
Pe usa la masina scrie o presiune ptr mers normal si o presiune ptr autostrada, de regula cu 0,2 atm mai mare. Personal le pun la cat zice acolo ptr mers normal si stiu ca pe autostrada cand e cald o sa am fix cat zic ei ca e normal pe autostrada. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 20:49 |