Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Video 0-100 1.5dci 100CP remapat 125CP, @ Dimsport

ctincristi
post 7 Nov 2007, 23:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 07
From: Bucuresti




Date initiale:

Megan Sedan 2.1 Expression, 1.5dci@100CP (101) (euro 3)
acceleratie 0 - 100km/h: 13.1 s (conform datelor de la Renault)

Interventie:

resoftare ECU @ Dimsport (Doc)

Date finale:

1.5dci@125CP
acceleratie 0 - 100km/h: 10.5 s - conform testelor, cum se vede si in video



Comentarii:

- am facut testul pe autostrada Soarelui, in repetate randuri; am filmat cu un telefon fixat de coloana volanului; rezultatele au variat de la 10.5 s la 10.8 s, in functie de cum m-am descurcat cu ambreiajul... (durata o puteti verifica cadru cu cadru)
- foarte multumit de rezultate; consider ca am un castig chiar mai mare de 13.1 - 10.5 = 2.6s, tinand cont ca, in practica, probabil nu as fi obtinut standardul de 13.1 cu masina nemodificata, acea valoare fiind una ideala, atinsa de soferi profesionisti...


- ajutati-ma cumva sa fac disponibila secventa video... nu reusesc cu upload file...

<span class='edit'>8 Nov 2007, 00:51:</span>
Pana la alta varianta de upload, am atasat filmuletul, megane.avi, dar redenumit ca megane.txt ... Downloadati si redenumiti...

This post has been edited by ctincristi: 8 Nov 2007, 02:18


Attached File(s)
Attached File  megane.txt ( 525.68k ) Number of downloads: 1554


--------------------
Opel Astra H 1.6 115CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 8 Nov 2007, 00:23
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




ciudat cum pare sa nu existe nici o pierdere in urma schimbului de viteza.. un filmulet cu turometrul nu ai?


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ctincristi
post 8 Nov 2007, 00:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 07
From: Bucuresti




- nu am putut cuprinde si turometrul din pozitia in care a fost prins telefonul...
- pierdere de viteza nu apuca sa apara, doar o lipsa de acceleratie, care e destul de scurta, la cat de repede am schimbat, si e greu de sesizat din cauza balansului telefonului;
- insusi acest balans arata ca nu mai exista acceleratia: telefonul, din pozitia "dat pe spate" revine in pozitia normala si apoi trece din nou "dat pe spate" wink.gif


--------------------
Opel Astra H 1.6 115CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 8 Nov 2007, 02:01
Post #4


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Incearca pe youtube...si eu sunt curios de filmulet. biggrin.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ctincristi
post 8 Nov 2007, 02:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 07
From: Bucuresti




Am incercat cu youtube, imi tot cerea activarea contului si o faceam si o tot cerea...

Vezi ca am pus totusi atasamentul, e megane.txt, trebuie sa il downloadezi si apoi sa dai rename in megane.avi. Check it out.


--------------------
Opel Astra H 1.6 115CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 8 Nov 2007, 08:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




cind schimbi dintr-a intia intr-a doua n-ai un "recul" ca sa zic asa.

am exact acelasi motor remapat de 125 CP si tot si tot am reculul asta, acum nu stiu daca are legatura.

interesant oricum, o sa incerc si io testul asta sa vad cam cit imi iese, ca, citeodata am senzatia ca nu prea are nici 100 CP, darmite 125.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 8 Nov 2007, 09:25
Post #7


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Mihai_E, adica nu esti multumit de remapare?


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 8 Nov 2007, 17:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




sincer, nu prea se simte nici o diferenta, acum nu stiu daca are masina vreo problema.

trebuia sa fac testul asta inainte si dupa, dar nu m-am gindit.

si mai e o problema (d-aia zic ca s-ar putea sa aiba masina ceva): intr-a intia si a doua e puturoasa rau, de-abia dintr-a treia se simte ceva. cind spun ca e puturoasa vreau sa zic ca la o plecare de la stop cu o DSN linga mine, mai mai sa ma faca ala, in prima faza, cind i-am dat a treia l-am lasat in spate fara probleme.

e adevarat ca dieselul are demaraj mai prost ca benzina, dar diferenta de cuplu si putere ( 50 CP, ~ 130 Nm) zic ca ar trebui sa-si spuna cuvintul.

This post has been edited by Mihai_E: 8 Nov 2007, 18:12


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 8 Nov 2007, 18:46
Post #9


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




off topic: un prieten mi-a dat o replica memorabila cand i-am zis ca mi-am facut chip (resoftare) : "auzi ma sunt cai d-aia ca de fabrica sau martoage d-alea virtuale..." intelegi ce vrei din asta, pe mine din pacate m-a facut sa las ciocu mic smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 8 Nov 2007, 19:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




pai din pacate cam avea dreptate
oricum, o sa incerc sa fac testul asta cind o sa am timp, sa vad ce rezultate obtin, dar nu cred ca scot sub 12 sec.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 8 Nov 2007, 21:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Cate trepte are 1.5 dci de 100 de cai? Din filmulet pare ca are 6, ca schimbi exact la cat am eu 4000 rpm in tr. 1, 2 si 3. Oricum, se duce frumos smile.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ctincristi
post 8 Nov 2007, 21:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 07
From: Bucuresti




Are cinci trepte. De schimbat am schimbat peste 4000, posibil sa fi fost 4200 sau chiar 4400. Ca idee, prima urca la 40, a doua la 70..., a treia la 110, a patra max la 150 si a cincea urca la 190.


--------------------
Opel Astra H 1.6 115CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 8 Nov 2007, 23:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




biggrin.gif Care va sa zica cutia mea cu 6 trepte le are pe primele 5 demultiplicate la fel ca una cu 5 trepte...a sasea este pentru a scadea turatia motorului la viteza mai mare. Motorul meu, peste 4200 pierde mult din putere, eu schimb la 4000 si am exact vitezele indicate de tine smile.gif Vreau si eu chiptuning biggrin.giftongue.gif Cum stai cu consumul ? rolleyes.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ctincristi
post 9 Nov 2007, 00:13
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 07
From: Bucuresti




Asa e in varianta stock, dupa 4000 scade puterea considerabil. Dupa tuning, curba de cuplu se mentine pentru inca o zona considerabila...
In legatura cu consumul, am mers normal, fara sa profit de extra-cai smile.gif si apoi am studiat perechea viteza medie - consum mediu cu ceea ce stiam ca am. Nicio schimbare, greu de crezut, dar chiar nu e. Daca se foloseste motorul in stilul linistit de a ajunge din A in B, consumul e acelasi. Daca se foloseste acceleratia extra, probabil ca o sa creasca si consumul, asta e normal... Oricum, dieselul taxeaza "talpa" mult mai putin decat o face un motor pe benzina (de exemplu, cel de 1.6 115CP).


--------------------
Opel Astra H 1.6 115CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 9 Nov 2007, 00:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Aici ai dreptate, dieselul in sarcina maxima, e setos rau de motorina biggrin.gif. Ma speriam cand vedeam cate 12 l/100 km consumul in oras, la 1.9 dci. Dar si numai la 3500-4000 schimbam. Acum ca am lasat-o mai moale, ia cam 8-10 in oras, depinde de cat e de aglomerat si la cat schimb viteza.

Multumesc de informatii smile.gif O sa ma gandesc serios daca sa ma apuc de strans bani pt o remapare...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoot
post 10 Nov 2007, 21:52
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 June 04
From: Cluj






1.9 dci remapat DimSport, carosabil umed.


--------------------
Renault Megane II 2003 hatch 1.9 dci - SJ-82-ZOT
Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 11 Nov 2007, 21:58
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Frumos...sa fie vreo 9 secunde jumate, nu? Vreau si eu !!!! biggrin.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoot
post 12 Nov 2007, 13:35
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 June 04
From: Cluj




Nu m-am pus sa numar secundele, oricum e doar asa informativ filmul si numaratoarea ar fi destul de inexacta. La diesel 0-100 oricum e mai slab, timpul la reprize s-a scurtat destul de mult insa.

Am postat si pe aria cu anunturi intamplarea patita cu un lexus, in urcare, pe un deal destul de lung si drept, de afara parea un banal pickup, pana am vazut scris pe spate v8 si am intrat acasa pe net sa vad ca are 268 cai care are in carte 8.9 secunde 0-100, cu start de pe loc pot sa bag mana in foc ca ma facea, deoarece e benzina, dar pe deal in sus s-a simtit cuplu de diesel.



--------------------
Renault Megane II 2003 hatch 1.9 dci - SJ-82-ZOT
Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAX_moto
post 28 Nov 2007, 14:42
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 11 October 07




cam cat va duce o remapare?ma refer la bani?


--------------------
Renault Laguna II 2002. 1.9dci - VS 23 MAX
MTUNING
am atins 135 cp...aveam 102 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 28 Nov 2007, 18:59
Post #20


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Cam 250 euro. Ai aici toate datele de care ai nevoie:

http://www.reno.ro/Chiptuning-Renault-moto...ina-t76598.html


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 7 Dec 2007, 01:51
Post #21


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




"La diesel 0-100 oricum e mai slab"
Eu asa stiam ca diesel-ul e mai bun la plecari de pe loc, si la rampe, fiindca are cuplu mai mare decat un benzinar cu acceeasi cmc. Benzina nu se intinde mai mult la viteza max???
Oricum bravo cristi! Merge fain! Eu am 1.9dci ,5CP mai putin ca tine... si probabil is umpic mai greu smile.gif deci nu dam liniutza tongue.gif


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 7 Dec 2007, 21:28
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Ma bag si eu ca si carcotas smile.gif. Daca contructorul iti da 13 s pentru 0-100 in realitate dupa indicatorele de pe bord o sa vezi ca poti prinde suta putin mai repede....Eu cu loganul de 1.4 facem 0-100 in maxim 12 sec(in carte e 13) Oricum cu remaparea ta se vede diferenta mai mult la reprize.....pana la urma asta conteaza mai mult pentru un mers lejer.As fi curios sa stiu in cat faci 80-120 cu 3,4 si 5


--------------------
Renault Clio II 2003 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 18 Feb 2008, 17:05
Post #23


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Si eu sunt remapat in 126 si sunt foarte multumit. Diferenta fata de inainte e foarte mare, in sensul ca spre 3000 de rpm te arunca in fata si in general, trage pe o plaja mai mare de turatii.

Dar da, si la mine in primele 2 viteze demarajul e jalnic rau, ceea ce ma face sa cred ca e o chestie de cutie de viteze (asa e proiectata, pentru un consum mai bun, probabil) si nu de motor.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 20 Mar 2008, 02:10
Post #24


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Are cinci trepte. De schimbat am schimbat peste 4000, posibil sa fi fost 4200 sau chiar 4400. Ca idee, prima urca la 40, a doua la 70..., a treia la 110, a patra max la 150 si a cincea urca la 190.
Referitor la ceea ce spunea ctincristi.Eu am motorul 1.5 de 80 de cai si tot la fel in prima treapta 40 in a 2-a 70 si chiar:D cu a treia i-am dat pe rosu prima liniuta 120 si viteza max 170(la vreo 3000km).Acum am 9000km ma gandesc si eu la o remapare.Nu am facut testu cu 0-100,fabrica da 14.5,ceea ce mi se pare f mult.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 2007 - B-08-BBM
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 20 Mar 2008, 09:20
Post #25


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Daca vine cineva intr-o vineri la intalnire cu 1.5 100 remapat (125,126,127..etc icon_mrgreen.gif ) sa-mi trimita un pm..Sunt curios daca sunt diferente... tongue.gif ..

This post has been edited by MHY: 20 Mar 2008, 09:29


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sharpe
post 25 Mar 2008, 10:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 11 April 05
From: B u c u r e s t i




@Mihai_E si @dack, cutiile voastre de viteze sunt ok! Problema este din soft. Trist dar adevarat. Dupa resoftare motorul trebuie sa traga liniar in toate vitezele, nu doar dintr-a 3a, sau de la 3000rpm/min sa te bage in scaun. Cu fumul cum stati cand ii dati talpa??

This post has been edited by Sharpe: 25 Mar 2008, 10:00


--------------------
VOLVO V70 III SUMMUM 2012 - B 74 BFL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 25 Mar 2008, 14:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




@sharpe: io n-am vazut fum mai mult (sau mai putin) decit inainte de remapare.
din ce spui tu inteleg ca softul cu care s-a facut remaparea n-a fost tocmai OK. nu stiu ce sa zic, da oricum ar fi, parerea mea e ca nu merita (cel putin in cazul acestui motor).

@mhy: io as veni, da mi-e ca ma fac de toata jena biggrin.gif

PS. octavia 1,9 tdi 105 CP ma lasa in fum de nici nu ma mai vad


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 25 Mar 2008, 14:32
Post #28


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Fa o verificare a debitmetrului. Cati km are masina?


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 25 Mar 2008, 14:49
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




~ 18500 km, cind ajung la revizia de 20000km o sa le cer si chestia asta da inca mai sunt in revizie si mie sa nu descopere modificarea.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 25 Mar 2008, 15:55
Post #30


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




revin cu o intrebare si pe topicul asta poate,poate imi raspunde si mie cineva:toti de aici v ati remapat,a luat cineva in calcul si unichipul?care sunt diferentele,daca sunt?


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:10
Dacia