Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema renault 5 1.100 cmc. cer ajutor,.

cosmin0106
post 9 Mar 2009, 09:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 August 07




am un renault super 5 din 1991 motor de 1.100 cmc cu carburator de dacia 1.300.
l-am oprit seara si dimineta nu a mai vrut sa porneasca de fel.
am verificat tot ce se putea verifica la el si totusi nu porneste. am verificat carburatorul am verifcat delcoul, condensatorul sa nu faca masa. am schimbat platina , am verifcat scanteia. totul este ok.dar totusi nu porneste.
si da rateuri pe admisie si scoate flacari pe carburator.

poate sa mai intalnit cineva cu situatie mea si ma poate ajuta.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miliady
post 9 Mar 2009, 13:47
Post #2


Membru


Group: Banned
Posts: 106
Joined: 6 January 08




s-a intamplat ceva... asta e clar... daca da rateu pe admisie inseamna ca nu da scanteie unde trebuie...

fisele le-ai pus calumea?


--------------------
Reno 5 - IF 03 SHU IF 30 SHU 1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin0106
post 9 Mar 2009, 17:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 August 07




AM VERIFICAT SI FESELE SUNT OK LE MAI VERIFIC O DATA DESEARA SI VB DIMINEATA.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WPO
post 10 Mar 2009, 20:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 24 April 05




la fel am patit si eu cu masina.am aceasi problema.dimineata nu pot porni masina decat,cu benzina in carburator.Mult benzina.O fii pompa de benzina?Am benzina in filtru,da carburatorul ii gol.


--------------------
Dacia logan 1.6 full - AR 07 HZT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel vicaru
post 10 Mar 2009, 23:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 10 February 08




salut, am avut si eu un r5 cu o problema asemanatoare: nu pornea decat daca ii turnam putina benzina in carburator. Mi-a spus un mecanic ca problema este pompa de spritz care avea memebrana perforata. In final am dat R5-ul fara sa rezolv problema fiindca nu am gasit memebrana de spritz.


--------------------
Renault 5 - TM37TIA 1984
www.renault5.3xforum.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 11 Mar 2009, 08:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




E foarte probabil sa fie de la carburator. E posibil sa fie mizerii, apa etc ajunse pe unde nu trebuie. Ar fi bine sa iei in considerare si o curatare a carburatorului, eventual un kit de reparatie (jigloare, membrane, garnituri, etc).


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WPO
post 11 Mar 2009, 18:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 24 April 05




la mine se pare ca pompa de benzina a fost problema.am schimbat-o ramane sa vad daca mai face sau nu figuri


--------------------
Dacia logan 1.6 full - AR 07 HZT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai29
post 12 Mar 2009, 13:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 15 June 06




daca da rateuri cred ca ai prea multa benzina in carburator - posibil ca plutitorul/cuiul poantou sa nu-si faca datoria


--------------------
Renault Super5 TL 1,1 33kw 1987 5 usi B40H
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilicaru
post 12 Mar 2009, 16:59
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 April 08




problema e de la pompa de benzina . daca cumparati din aiai ieftina de 60 de roni te tine 2 sau maxim 3 saptamani si apare iara problema .
trebuie pompa de benzina originala cea de 120 de roni aceea e foarte buna si scapi de belele. eu am verificat tot am reglat tot si tot pornea dimineata cu socul tras si apasam acceleratia la fund . pana am gasit rezolvarea . sunt tare proaste pompele de benzina cele la 60 de roni.

asa ca sfatul meu dati un ban dar scapati de probleme.


--------------------
renault r5 campus renault 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 16 Mar 2009, 14:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Ai motorul innecat ! Daca nu are alte cauze cum ar fi retur infundat ! Nu e pompa - daca pompa baga mult se duce pe retur , deci nu e pompa ! Posibil cuiul pontou .
Pornirea se face astfel : pedala de acceleratie la podea (fixa- nu pedalezi) , socul deschis (adica netras) si ii dai cheie cu rabdare . Nu lasi pedala de acceleratie ca la o noua apasare are spritz si iar inneci . Inainte n-ar fi rau sa-i usuci bujiile ca precis sunt ude !
La cat timp a trecut de la postul asta totusi , cred ca l-ai pornit deja .
Da un raspuns sa stim si noi ce ai facut !
@WPO - la tine nu da rateuri in carburator ! La tine nu tine una din pastilele (supapele) pompei , benzina si precis ai si debit slab de benzina . La Cosmin0106 e prea multa benzina !

This post has been edited by davincu: 16 Mar 2009, 14:40


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Mar 2009, 22:18
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




As "vota" si eu pentru "camera de nivel constant"/plutitor/cui pontou (sau cum se scrie) ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cerni
post 22 Mar 2009, 11:38
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 March 09




Am si eu o prb.cu solenza cand reduc viteza aud un zgomot cidat,ca un vuet la roata din drepta spate,mai nou acuma parca se aude putin cand plec de pe loc.Poate sa-mi explice si mie cineva care este prb. dry.gif


--------------------
dacia solenza 2005 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai29
post 23 Mar 2009, 14:33
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 15 June 06




ar mai putea fi ceva ce am patit eu zilele trecute - s-au oxidat bornele la baterie, nu mai aveam curent suficient pentru scanteie si am avut cateva detonatii urmate de oprirea motorului; dupa ce am curatat bornele a pornit si a mers normal.


--------------------
Renault Super5 TL 1,1 33kw 1987 5 usi B40H
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin0106
post 25 Mar 2009, 10:27
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 August 07




am reusit sa pornesc masina

era de vina carbunele din capacul la delcou era uzat si nu mai facea contact de stul cu pipa si imi fura curentul si imi dadea scanteie necontrolata in admisie.

am schimbat capacul la delcou si merge super

multumesc pentru staturi.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 16 Apr 2009, 19:11
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




QUOTE(cerni @ 22 Mar 2009, 11:38)
Am si eu o prb.cu solenza cand reduc viteza aud un zgomot cidat,ca un vuet la roata din drepta spate,mai nou acuma parca se aude putin cand plec de pe loc.Poate sa-mi explice si mie cineva care este prb. dry.gif
*



Desi ai cam gresit topicul, si probabil ai gasit pana acum raspuns pe Daciaclub...
Am citit candva pe Daciaclub despre ceva asemanator la Supernova, ziceau ca sunetul seamana cu un muget de vaca biggrin.gif Are masina ceva sistem care impiedica evaporarea benzinei din rezervor egalizand totusi presiunea (nu stiu cum se numeste) si cand sistemul acesta nu functioneaza cum trebuie, atunci apare sunetul. Dar vezi pe Daciaclub ca sigur gasesti un raspuns detaliat.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cris88
post 20 Jun 2009, 11:14
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 March 08




Salutare, am si o probleme cu reno meu tot de 1100 model pana in 84 , imi merg 5 minute cu el si dupaia, numai am viteza toata incepe sa tremure , da sensezatia ca incepe sa fierbe apa in ele, se incalzeste tot deci termoncupla si face datoria chiar merge continuu, furtunele si radiatorul se incalzeste
, am scos termostatul si tot asa. Aveti careva vreo idee din ce cauza ???


--------------------
Renault 5 TL 1982 cu 4 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 20 Jun 2009, 11:18
Post #17


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




creca nu-ti merge pompa de apa


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cris88
post 20 Jun 2009, 11:20
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 March 08




deci trebe sa schimb poampa de apa, si toate aceste cauze, trepidatii si sa nu prinda viteza motorul sa fie de la pompa de apa ??? ciudat e ca nu mi sa aprins becul de la ulei


--------------------
Renault 5 TL 1982 cu 4 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 20 Jun 2009, 14:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




la aprindere te-ai uitat?avansul e reglat corect..adica nu e prea mare sau prea mic ? capacul delco este intreg? platina nu este puscata? bujiile cum sunt? verifica distanta la ele.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 20 Jun 2009, 15:21
Post #20


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




QUOTE(Cris88 @ 20 Jun 2009, 11:20)
deci trebe sa schimb poampa de apa, si toate aceste cauze, trepidatii si sa nu prinda viteza motorul sa fie de la pompa de apa ??? ciudat e ca nu mi sa aprins becul de la ulei
*



nop pompa de apa s-ar putea sa fie problema la incalzirea motorului


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cris88
post 20 Jun 2009, 22:04
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 March 08




Am gasit probleme, am schimbat radiatorul si cu senzorul pt termocupla, am pus 2 L antigel si restul apa si acum merge ca uns. probleme era radioatorul vechi nu racea deloc termocupla merge continuu neintrerupt si nu reusea sa raceasca apa


--------------------
Renault 5 TL 1982 cu 4 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 17:55
Dacia