HURUIT FATA IN VITEZA 5, HURUIT FATA in viteza a cincea
![]() ![]() ![]() |
HURUIT FATA IN VITEZA 5, HURUIT FATA in viteza a cincea
contforall |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 33 Joined: 27 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 2
2004 1.2 16v D4F
|
|||
renotgo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Eu te-am "intepat " pentru ca dupa parerea mea ,am fost destul de explicit si tu n-ai luat deloc in seama spusele mele ...Pana la urma nu-i nicio suparare ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#33
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
contforall, o informatie pretioasa, multumim! renotogo nu se supara niciodata eu am o presimtire ca e un om f vesel
![]() |
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu te-as sfatui sa nu testezi daca se supara sau nu...
![]() Pot spune ca e un tip temperat. ![]() This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2009, 19:11 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#35
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vedem..weekend-ul asta am ceva treaba la masina, si pe urma ma reped la niste firme. In general weekend-urile le am "mancate" de alergatura pe la firme. Asta e...dar vedem noi. Mai vorbim.
This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2009, 23:18 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(twingo_buc @ 18 Mar 2009, 19:15) contforall, o informatie pretioasa, multumim! renotogo nu se supara niciodata eu am o presimtire ca e un om f vesel ![]() ![]() ![]() 18 Mar 2009, 22:20: QUOTE(bubu782001 @ 18 Mar 2009, 20:10) Bubule ,multumesc ! Esti un om deosebit ! ![]() This post has been edited by renotgo: 18 Mar 2009, 21:20 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Multumes rentgo. Hai ca mai avem putin si plangem pe umerii celuilalt si ne pupam
![]() ![]() Ideea e ca forumul asta chiar a inceput sa dea roade si volumul de informatii cu privire la masinuta asta deja se simte. Intra omul...vede care e treaba, citeste, apoi se convinge si isi ia si el unul (nu ati observat asta?) Deja numarul nostru a inceput sa creasca ceva. Apropo ca am weekend-ul "ARANJAT" de o curatare a corpului clapeta (deh..prostia se plateste). M-a mancat weeekend-ul trecut sa curat suportul de la baterie si lonjeronul (vopsea umflata de la o baterie proasta ce a curs, + oxizi la greu - NU RUGINA ci o chestie alba). Zis si facut am spalat acolo cu apa...am dat cu rotativa (intr-o bormasina) si am facut BEC acolo. Apoi cu un spray cu grund i-am facut felul..(o sa dau si cu vopsea verde - metalizata ca mai am ceva) Eee si am uitat sa remontez fltrul + capacul de la filtru.. Si am mers cu el asa pana astazi..cand deja facea urat prin zona la mine..(noroc ca era aproape de casa - mi sa oprit motorul de 2 ori). Simptomele? Exact ca cele descrise in topicul cu probleme la relanti...(de altfel le-am recunoscut ca am mai avut candva...cu uleiul...aaa alta poveste..) si cam asta a fost.... ![]() This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2009, 23:24 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Curios!!ai uitat sa strangi sau ai circulat cu capacul si filtrul in portbagaj?Crezi ca s a murdarit corpul clap doar de la asta?
Ma tem sa nu ti fi bagat ceva mai mare n CAMERA AIA DIN PLASTIC care e amplasata intelig la twingo sa nu plece mizeria direct in motor-ce trece de filtru-ci sa se mai depuna pe acolo-si sa ti obtureze ceva gauri.De desfacut e clar ca trebuie desfacuta partea de admisie-si apoi vezi care e problema.Eu zic sa nu prea circuli pana n o desfaci ca nu i de joaca! INCA CEVA-ti s a oprit cand nu aveai filtrul sau dupa ce l ai pus? |
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ce nu intelegi ca nu am montat filtrul...? Si ca am vazut abia miercuri asta?? + Ca tot praful si toti oxizii aia ce au sarit de la curatare (bormasina cu peria rotativa) au sarit si pe la gaura aia pe care LA FEL am uitat sa o curat (se facuse noapte si am zis sa o las pe dimineata - insa dimineata am uitat - si sa curat, si sa pun la loc filtrul...si am mers asa vreo 2 zile. (filtrul + carcasa stateau bine-mersi in debara inchise cu grija, alaturi de trusa de scule folosite la operatiunea precedenta.
Oricum sa fim seriosi incearca tu o singura zi (daca vrei testeaza) sa mergi fara filtru in trafic si sa-mi zici pe urma daca mai merge bine masina a doua zi...pai numai noxele care sunt trase - de unde funinginea care se depune pe corpul clapeta + praful..+ vapori de ulei de la circuitul de recirculare...stii ce iese acolo?? ![]() Eee asta e..nu mai fac...si gata (desfac magaoaia si o curat) si se rezolva. Da mi-e sila de mor...si stii si tu de ce. This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2009, 17:52 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 18:22 |