Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[VIDEO] Astia da piloti, Airbus in furtuna

Forum Bot
post 3 Mar 2008, 18:56
Post #1


Membru autentic


Group: Bot
Posts: 1.618
Joined: 10 July 06




liviu2004: Cine vrea cu avionul?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 3 Mar 2008, 19:13
Post #2


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




Tocmai ma pregateam sa il postez dar mi-ai luat-o inainte smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN - DB-05-SLE 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 3 Mar 2008, 19:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Da' eu nu inteleg de ce au incercat sa aterizeze de la bun inceput? E clar ca o aterizare in siguranta e ceva SF pe vantul ala. mellow.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 3 Mar 2008, 19:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Si cat sa stea in aer? biggrin.gif


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 3 Mar 2008, 19:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Facea cerculete pana se mai domolea sau incerca pe alt aeroport icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Mar 2008, 19:56
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Erau ceva românce în avion... Fetele de la Oltchim.

This post has been edited by MAERSK: 3 Mar 2008, 20:15


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 3 Mar 2008, 20:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Pilotul a adoptat procedura standard in caz de vanturi perpendiculare pe pista de aterizare(crosswinds), dar la aterizare avionul a fost lovit de o pala de vant puternica din lateral.
De-crab-crosswind-landing.gif


Niste filme cu testele facute de Beoing & Airbus in cazuri de crosswinds, parca-i Tokyo Drift cu avioane biggrin.gif




si in antiteza, cum nu trebuie facuta o aterizare: biggrin.gif


Cred ca pilotii erau beti alcoholic.gif

This post has been edited by MihaiD: 3 Mar 2008, 20:06


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Mar 2008, 20:07
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Procedura se numește "aterizare cu vânt lateral", iar manevra este o glisadă, dar, există o limită de viteză pentru acel vânt lateral, peste care aterizarea nu se poate face în siguranță, mai ales dacă vântul nu are o direcție cât de cât constantă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 3 Mar 2008, 20:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Incredibil. Sper sa nu merg de-a lateralul vreodata.

This post has been edited by liviu2004: 3 Mar 2008, 20:10


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gliding.flight
post 3 Mar 2008, 20:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 16 November 07




am facut si eu aterizari asemanatoare celor din clipuri, ce-i drept nu cu aeronave de asa dimensiuni tongue.gif , ci cu planorul. intr-adevar asa se procedeaza cu unghi de deriva. urmand sa fie redresata directia din paloniere atunci cand e momentul si cat mai aproape de sol.

oricum nu avem voie sa decolam daca vantul lateral depaseste 6m/s.

putin offtopic:un coleg,planorist si controlor de zbor in turn, povestea cum pilotii romani nu aveau retineri sa faca aterizari pe conditii mai nefavorabile pe oricare din directia pistei aeroportului, insa nemtii, cum observau ca s-a schimbat directia vantului cu aprox. 2m/s imediat cereau permisiune pt procedura pe directia opusa happy.gif .

tot cu un pilot neamt a avut o intamplare,nu mai retin exact dar pe scurt: nu vroia sa porneasca motoarele pana nu a primit restul de 10 Eur, in urma taxei de aterizare tongue.gif .

This post has been edited by gliding.flight: 3 Mar 2008, 20:41


--------------------
Planor IS-28-B2 / Nissan Qashqai 4WD - YR-367 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Mar 2008, 00:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




a fost mai demult la DISCOVERY sau NATIONAL GEOGRAFIC despre un dezastru cu un avion care a fost lovit de o rafala puternica de vint din lateral si l-a rasturnat , dupa mine ni se pare cea mai grea aterizarea cu vint lateral , in tineretile mele am mers cu avioane dar nu dalea mari si am decolat de 10 ori si am aterizat o singura data laugh.gif ideea este ce se simte in avion in aceste situatii, dar sigur unele persoane se sperie , si ultimul filmulet postat de mihai mi se pare tare de tot asa ceva nu credeam ca pot sa vad radmasa.gif

This post has been edited by bygy007: 4 Mar 2008, 00:58


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 4 Mar 2008, 10:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Aseara am vazut si la stiri patania alora din primul clip. Cica au aterizat 15 min mai tarziu in siguranta. N-au zis si din cate incercari biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 4 Mar 2008, 20:56
Post #13


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




15 minute de groaza pentru pasageri care le-au parut o vesnicie...

Ca pasager in astfel de situatii trebuie sa fie tare "inaltator" sa poti vedea prin hublou cum se apropie val-vartej pista unde tocmai trebuie sa aterizezi.


--------------------
DACIA LOGAN - DB-05-SLE 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 5 Mar 2008, 15:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Am descoperit de ce a iesit asa tentativa de aterizare tongue.gif

QUOTE
Un tanar copilot, in varsta de 24 de ani, a incercat sa redreseze Airbus-ul A320 a carui prabusire a fost aproape iminenta sambata trecuta, pe aeroportul din Hamburg. Comanda a fost apoi preluata de colegul acesteia, un pilot mai experimentat.

Avionul, apartinand companiei Lufthansa, era cat pe ce sa se prabuseasca la aterizarea pe un aeroport din Hamburg, din cauza vremii rele. A fost insa redresat in ultimul moment de copilotul Maxi J., o tanara in varsta de 24 de ani, sustine un purtator de cuvant al Biroului Federal German pentru Investigarea Accidentelor Aviatice.

Apoi, avionul a fost preluat de mai experimentatul pilot Oliver A., 39 de ani. Inca nu se stie de ce pilotul i-a permis sa faca aterizarea, pe timp de furtuna, colegei sale mai putin experimentate. Se stie insa ca nu este neobisnuit ca pilotul si copilotul sa-si inverseze atributiile in timpul zborului, sustine spiegel.de. De obicei, unul dintre ei piloteaza avionul, in timp ce al doilea se ocupa de comunicatii.


sursa


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2008, 15:37
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Astea-s prostii...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 15:47
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




sofer5.gif

tokyo drift

gliding.flight unde mergi cu planorul al ce club, exista mai multe modele, eu am incercat la zbor cu motor si sunt prea inalt

la planor exista limita de inaltime?

ps am 1,98

This post has been edited by antifizic2: 5 Mar 2008, 15:51


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gliding.flight
post 5 Mar 2008, 17:10
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 16 November 07




QUOTE(antifizic2 @ 5 Mar 2008, 15:47)
sofer5.gif

tokyo drift

gliding.flight unde mergi cu planorul al ce club, exista mai multe modele, eu am incercat la zbor cu motor si sunt prea inalt

la planor exista limita de inaltime?

ps am 1,98
*



nu am mai auzit de asa ceva, dar ce pot sa-ti spun, singurul elev care avea tot cam 1,97-1,98 atingea cu crestetul capului cupola planorului, insa problema s-a rezolvat prin eliminarea pernutei pe care te asezi.

este totusi un dezavantaj, in sensul ca in lipsa pernei, se resimt toate denivelarile si mai ales bonturile happy.gif . Succes


--------------------
Planor IS-28-B2 / Nissan Qashqai 4WD - YR-367 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2008, 17:47
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te-a păcălit cine a zis că la zbor cu motor e limită de înălțime.
Iar faptul că nu pui pernița este un mare avantaj, atitudinea aparatului de zbor în fund o simți cel mai bine. smile.gif
Oricum ai parașuta în spinare, iar cupola unui planor nu e așa încăpăroare ca a unui avion al aviației sportive.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 17:50
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




in planor am incercat, au mutat inclusiv bateriile din spatele scaunului mai in spate si de intrat tot nu intram decat inghesuit in asa hal de nu puteam sa stau mai mult de 1 minut

pls gliding.flight daca ai vreo referinta prin bucuresti da un PM tongue.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 5 Mar 2008, 18:21
Post #20


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




al meu a aterizat la 10 minute dupa asta...creepy!


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 9 Mar 2008, 03:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro






--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 10:56
Dacia