[VIDEO] Astia da piloti, Airbus in furtuna
![]() ![]() ![]() |
[VIDEO] Astia da piloti, Airbus in furtuna
Forum Bot |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Bot Posts: 1.618 Joined: 10 July 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
yO_ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Dacia Felix Group: Members Posts: 528 Joined: 1 January 06 From: Târgoviște & Besançon ![]() |
Tocmai ma pregateam sa il postez dar mi-ai luat-o inainte
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
- DB-05-SLE
2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
|
|
TMihai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Da' eu nu inteleg de ce au incercat sa aterizeze de la bun inceput? E clar ca o aterizare in siguranta e ceva SF pe vantul ala.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Si cat sa stea in aer?
![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
TMihai |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Facea cerculete pana se mai domolea sau incerca pe alt aeroport
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Erau ceva românce în avion... Fetele de la Oltchim.
This post has been edited by MAERSK: 3 Mar 2008, 20:15 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Pilotul a adoptat procedura standard in caz de vanturi perpendiculare pe pista de aterizare(crosswinds), dar la aterizare avionul a fost lovit de o pala de vant puternica din lateral.
De-crab-crosswind-landing.gif Niste filme cu testele facute de Beoing & Airbus in cazuri de crosswinds, parca-i Tokyo Drift cu avioane ![]() si in antiteza, cum nu trebuie facuta o aterizare: ![]() Cred ca pilotii erau beti ![]() This post has been edited by MihaiD: 3 Mar 2008, 20:06 |
--------------------
Renault
Megane R26
- XX-xx-xxx
2008
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Procedura se numește "aterizare cu vânt lateral", iar manevra este o glisadă, dar, există o limită de viteză pentru acel vânt lateral, peste care aterizarea nu se poate face în siguranță, mai ales dacă vântul nu are o direcție cât de cât constantă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Incredibil. Sper sa nu merg de-a lateralul vreodata.
This post has been edited by liviu2004: 3 Mar 2008, 20:10 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
gliding.flight |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 16 November 07 ![]() |
am facut si eu aterizari asemanatoare celor din clipuri, ce-i drept nu cu aeronave de asa dimensiuni
![]() oricum nu avem voie sa decolam daca vantul lateral depaseste 6m/s. putin offtopic:un coleg,planorist si controlor de zbor in turn, povestea cum pilotii romani nu aveau retineri sa faca aterizari pe conditii mai nefavorabile pe oricare din directia pistei aeroportului, insa nemtii, cum observau ca s-a schimbat directia vantului cu aprox. 2m/s imediat cereau permisiune pt procedura pe directia opusa ![]() tot cu un pilot neamt a avut o intamplare,nu mai retin exact dar pe scurt: nu vroia sa porneasca motoarele pana nu a primit restul de 10 Eur, in urma taxei de aterizare ![]() This post has been edited by gliding.flight: 3 Mar 2008, 20:41 |
--------------------
Planor IS-28-B2 /
Nissan Qashqai 4WD
- YR-367
2012
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
a fost mai demult la DISCOVERY sau NATIONAL GEOGRAFIC despre un dezastru cu un avion care a fost lovit de o rafala puternica de vint din lateral si l-a rasturnat , dupa mine ni se pare cea mai grea aterizarea cu vint lateral , in tineretile mele am mers cu avioane dar nu dalea mari si am decolat de 10 ori si am aterizat o singura data
![]() ![]() This post has been edited by bygy007: 4 Mar 2008, 00:58 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
TMihai |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Aseara am vazut si la stiri patania alora din primul clip. Cica au aterizat 15 min mai tarziu in siguranta. N-au zis si din cate incercari
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
yO_ |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Dacia Felix Group: Members Posts: 528 Joined: 1 January 06 From: Târgoviște & Besançon ![]() |
15 minute de groaza pentru pasageri care le-au parut o vesnicie...
Ca pasager in astfel de situatii trebuie sa fie tare "inaltator" sa poti vedea prin hublou cum se apropie val-vartej pista unde tocmai trebuie sa aterizezi. |
--------------------
DACIA
LOGAN
- DB-05-SLE
2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
|
|
TMihai |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Am descoperit de ce a iesit asa tentativa de aterizare
![]() QUOTE Un tanar copilot, in varsta de 24 de ani, a incercat sa redreseze Airbus-ul A320 a carui prabusire a fost aproape iminenta sambata trecuta, pe aeroportul din Hamburg. Comanda a fost apoi preluata de colegul acesteia, un pilot mai experimentat. Avionul, apartinand companiei Lufthansa, era cat pe ce sa se prabuseasca la aterizarea pe un aeroport din Hamburg, din cauza vremii rele. A fost insa redresat in ultimul moment de copilotul Maxi J., o tanara in varsta de 24 de ani, sustine un purtator de cuvant al Biroului Federal German pentru Investigarea Accidentelor Aviatice. Apoi, avionul a fost preluat de mai experimentatul pilot Oliver A., 39 de ani. Inca nu se stie de ce pilotul i-a permis sa faca aterizarea, pe timp de furtuna, colegei sale mai putin experimentate. Se stie insa ca nu este neobisnuit ca pilotul si copilotul sa-si inverseze atributiile in timpul zborului, sustine spiegel.de. De obicei, unul dintre ei piloteaza avionul, in timp ce al doilea se ocupa de comunicatii. sursa |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Astea-s prostii...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
![]() tokyo drift gliding.flight unde mergi cu planorul al ce club, exista mai multe modele, eu am incercat la zbor cu motor si sunt prea inalt la planor exista limita de inaltime? ps am 1,98 This post has been edited by antifizic2: 5 Mar 2008, 15:51 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
gliding.flight |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 16 November 07 ![]() |
QUOTE(antifizic2 @ 5 Mar 2008, 15:47) ![]() tokyo drift gliding.flight unde mergi cu planorul al ce club, exista mai multe modele, eu am incercat la zbor cu motor si sunt prea inalt la planor exista limita de inaltime? ps am 1,98 nu am mai auzit de asa ceva, dar ce pot sa-ti spun, singurul elev care avea tot cam 1,97-1,98 atingea cu crestetul capului cupola planorului, insa problema s-a rezolvat prin eliminarea pernutei pe care te asezi. este totusi un dezavantaj, in sensul ca in lipsa pernei, se resimt toate denivelarile si mai ales bonturile ![]() |
--------------------
Planor IS-28-B2 /
Nissan Qashqai 4WD
- YR-367
2012
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#18
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te-a păcălit cine a zis că la zbor cu motor e limită de înălțime.
Iar faptul că nu pui pernița este un mare avantaj, atitudinea aparatului de zbor în fund o simți cel mai bine. ![]() Oricum ai parașuta în spinare, iar cupola unui planor nu e așa încăpăroare ca a unui avion al aviației sportive. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
in planor am incercat, au mutat inclusiv bateriile din spatele scaunului mai in spate si de intrat tot nu intram decat inghesuit in asa hal de nu puteam sa stau mai mult de 1 minut
pls gliding.flight daca ai vreo referinta prin bucuresti da un PM ![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
twingooo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
al meu a aterizat la 10 minute dupa asta...creepy!
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane R26
- XX-xx-xxx
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 10:56 |