Nissan Navara, jumatate de stea la EuroNCAP, nasol...
![]() ![]() ![]() |
Nissan Navara, jumatate de stea la EuroNCAP, nasol...
Serje |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
E guma de mestecat masina aia.....uitati-va cum vine bena peste usa. cum se comprima usile intre ele. Caroseria incepe sa flambeze chiar in spate inainte de de oprierea brusca propriu zisa.
Varzaaaaaa..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#33
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.701 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Drivere, ce ai mah cu ea? Bena e separata de caroserie si montata pe sasiu elastic, e normal sa trosneasca caroseria. Dar montantul C si usa din spate nu sunt nici macar zgariate, probabil se deschid cu mana . Celula de siguranta e relativ intreaga, doar intruziune a rotilor prin pedalier.
Per total, prefer un Navarra unui Logan, ca stele au cam la fel. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
Kruger |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Se comporta acceptabil, sa nu aruncam totusi cu rahat. E o masina mare, grea, cu sasiu.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Amedeus |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Poate-i mai lamureste putin chestia asta si pe astia cu SUV-uri care cica le-au luat ca sa se simta in siguranta. Ca e cam pe dos au mai demonstrat-o si cei de la "The fifth gear" (Range Rover vs. Renault Espace), si cei de la "AMS-TV" si o demonstreaza inca o data si testul asta repetat a doua oara.
This post has been edited by Amedeus: 15 Mar 2008, 19:37 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Serje |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand vad ce scriu unii imi amintesc de bunicamea(Dumnezeu s-o ierte) in primii ani de dupa revolutie. Cand vedea o masina mai mare pentru ea era Aro, daca era berlina, hatchback ... era Dacia, avioanele erau Tarom... . Asa si voi, ii mare ii SUV... se pare ca lumea nu se prea schimba, dar in schimb bunicamea avea o scuza batranetea si vederea care o cam lasat-o , voi ce scuza aveti ?
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Cine a zis ca Navara e SUV ? (cu toate ca nici departe nu e, poate mai putin Sport si mai mult Utility
![]() ![]() This post has been edited by Amedeus: 16 Mar 2008, 00:13 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
IsNa |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Trist e ca persista la noi filozofia "mai bine mare si prost". Sa fie MARE, agresiva, sa intimideze, asta-i ce-si doreste romanul.
In privinta sigurantei, atuul SUV-ului (sau Pick-up, sau ce-o fi) e greutatea, a berlinei (sau hatch, etc) e constructia inteligenta. SUV-ul e bun pt. omorat oameni, principiul "daca tot is prost, macar sa-i spulber pe ceilalti cu forta bruta". Sigur ca bizonul uita ca totdeauna se gaseste unul ma mare pe drum, ca-i zice Scania, plop, sau beton armat, aici e unde pierzi cu SUV-ul. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Serje |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se pare ca mai conteaza si marimea, si 4 stele pot bate 5 stele...
ADAC a ciocnit un Audi Q7 cu un Fiat 500 - 25 Iulie 2008 David si Goliath sau, in varianta contemporana, Fiat 500 si Audi Q7. Daca in trecut trebuia sa ramana doar unul, acum important este ca pasagerii ambelor vehicule sa ramana teferi. Si cine ar fi interesat sa strice doua masini? Germanii de la ADAC (Clubul Auto) in tentativa lor de a testa nivelul de siguranta al fiecarui vehicul aflat in showroom-uri. Daca EuroNCAP oferea protectie de 5 stele pentru pasagerii din Fiat 500 si doar 4 stele pentru cei din Audi, Germanii de la ADAC considera “viceversa”. Dupa ce au ciocnit frontal 500 de imensul SUV Q7 la 56 de km/h (pentru fiecare masina), inginerii de la ADAC au concis ca soferul Fiat-ului ar fi afectat puternic. In ciuda existentei airbag-ului, soferul se loveste puternic de volan in zona pieptului si se alege cu lovituri si la picioare. In spate, pasagerii o duc mai bine la un astfel de impact, dar nici situatia lor nu e roz. In contrapartida, riscul de acidentare pentru pasagerii din Q7 este mult mai mic, au concis cei de la ADAC. Rezultatul slab al Fiat-ului a fost pus si pe seama partii sale frontale foarte plate care nu ajuta deloc la difuzarea energie cinetice create de impact. Asa ca, daca aveti deja un Fiat 500 ar trebui sa va feriti de ciocniri frontale cu SUV-urile Audi Q7. Sursa: motorauthority.com fiat_500_vs_audi_q7_1m.jpg ( Size: 33.17k ) Number of downloads: 83 fiat_500_vs_audi_q7_2m.jpg ( Size: 38.02k ) Number of downloads: 82 fiat_500_vs_audi_q7_3m.jpg ( Size: 37.54k ) Number of downloads: 84 Sursa This post has been edited by Serje: 26 Jul 2008, 12:44 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
adip |
![]()
Post
#40
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
adac sunt nemti, q7 e nemtesc, sesizezi un pattern aici?
Adevarul e ca m-ati facut tare curios, chiar vreau sa vad si eu un test cu q7 pupandu-se cu un laguna 3. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
ssilviu |
![]()
Post
#41
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu vreau sa vad un Q7 cum face praf un Smart. Sau un Mini. Sau un A-Class.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Amedeus |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Adevarul e ca soferul din Fiat ar fi fost mort.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#43
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
minny |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Testul e neconcludent fiind diferenta prea mare de masa. S-a mai facut un test relativ asemanator de cei de la fifth gear cu un volvo si un modus dar acolo diferenta de masa e mult mai mica si volvo ala saracul mai era si tot copt cred ca. Eu din ce am vazut si explica si nenea ala treaba e ca si fiatul si q7 au traverse de protectie in fata doar ca SUV-ul fiind mai mare zona de coliziune a fost deasupra de traversele de protectie ale lui fiat ceea ce a fortat intrarea rotii in habitaclu. Ca parere personala constat cum isi face soferul fiatului capul terci lovindu-se de montantul A, greseala de proiectare zic eu, airbagul nu se dezumfla suficient de repede ceea ce face ca soferul sa alunece de pe airbag direct cu mecla intre montant si bord. Colac peste pupaza ar fi crapat ca ochiu'. Dar alea 5 stele is pentru clasa ei. Te rogi sa nu dai peste un cotet din ala si aia e.
|
--------------------
------
------
------
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Cam off-topic, stiu, dar ati remarcat ca la testul Modus vs 940 trapele Renault-ului se fac zob? Alea nu prezinta risc de ranire?
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Serje |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Deci alea 5 stele is valabile numai daca te busesti cu o masina din aceeasi clasa cu a ta?
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Twister |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Navara este un plici. O copie infecta a unui SUV american. E clar "inspirat" din Chevrolet-urile americane.
Am mai scris mai devreme ca am avut mari probleme cu un Nissan Navara la care a cedat ambreiajul la 35.000km (am folosit masina din interes/obligatie, nu e a mea). La service m-am intalnit cu un alt proprietar de Navara... cu aceeasi problema! Numai ca ii crapase la 15.000km. Si omul nici macar nu avea carlig in spate, sa zici ca ar fi tras blocul cu masina. Navara, repet, e o copie ieftina, in plastic a unui SUV american. O masina care m-a dezamagit foarte mult. Are foarte mult probleme din fabrica. Pe langa aceasta, a airbag-urilor (absolut impardonabila, la asa ceva rechemarea in service nu rezolva nimic, pana la rechemare pot muri oameni), folosind acelasi sistem a mascarii problemelor, au inventat un kit ambreiaj heavy-duty, mai solid decat cel standard, dar care, in mod normal era potrivit pentru echiparea standard a Navara. Parerea mea dupa experienta Navara? O iluzie optica. Surogat al unei masini maricane, mult plastic (la un SUV...), dar subansamblele sunt foarte sensibile, mai potrivite pt o berlina, poate... Sigur, e o masina care prinde bine le manelistul/BUG Mafia gras si chel, cu creier de libelula. Ii da un aspect "greu". This post has been edited by Twister: 27 Jul 2008, 00:09 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
- CT-01-...
1994 Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
Misu Cartus |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 May 08 ![]() |
Daca se suia pe Fiat 500 insemna moarte sigura pentru ocupanti.Ma surprinde oarecum, cu toate ca eu sunt de parere ca SUV-uri sunt cele mai sigure, plus ca e misto sa vezi lumea de sus
![]() |
--------------------
D*A*C*I*A
L*O*G*A*N
- AG-XX-XXX
1.6 16v
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Serje @ 27 Jul 2008, 00:52) NU! stelele sunt valabile daca te busesti de o bariera deformabila la 64 km/h in conditii de laborator ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#50
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si un Fiat 500 cu greutatea estate-ului tau iti face praf breakul.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#51
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ti-am mai zis ca ai probleme si obsesii, get a life. Si esti si offtopic.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ryk |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
noul a4 cel cu pozitiile ca la r8, s-a ciocnit frontal pe dn1 cu o skoda fabia mk1, amandoua avand in jur de 100km/h si ghiciti, toti ocupantii au murit iar masinile erau facute bucati, nu prea mai intelegeai nimic din ele. In a4 era doar soferul iar in fabia erau trei ocupanti. La ncap parca a4 are 5stele si fabia 3 sau 4, dar au murit cu totii. Sunt sigur 100% ca daca Doamne fereste are loc vreun impact frontal intre un smart sau un fiat si un SUV, gen q7, x5, ml, tuareg eu zic ca 500 sau smart zboara dupa sosea direct la metrii buni.
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
IsNa |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
S-acum nu vor cei de la ADAC sa faca un crash-test intre Q7 si o basculata cu sasiu rigid incarcata cu 40 tone de piatra?
Astia nu mai stiu pe ce sa sparga banii... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ryk @ 28 Jul 2008, 11:57) noul a4 cel cu pozitiile ca la r8, s-a ciocnit frontal pe dn1 cu o skoda fabia mk1, amandoua avand in jur de 100km/h si ghiciti, toti ocupantii au murit iar masinile erau facute bucati, nu prea mai intelegeai nimic din ele. In a4 era doar soferul iar in fabia erau trei ocupanti. La ncap parca a4 are 5stele si fabia 3 sau 4, dar au murit cu totii. Sunt sigur 100% ca daca Doamne fereste are loc vreun impact frontal intre un smart sau un fiat si un SUV, gen q7, x5, ml, tuareg eu zic ca 500 sau smart zboara dupa sosea direct la metrii buni. Este normal sa se intample asa. La impact frontal vitezele celor 2 masini se aduna. Este ca si cum ar fin intrat cu 200 in zid. Nici mama lu' Volvo nu te scapa la viteza aia. De la o anumita viteza in sus, nu mai ai sanse sa scapi si daca esti in Volvo XC90 dar pana la o anumita viteza subscriu la ce zice @argon. Mi se pare mult mai sigur sa conduc o masina de 4.8 metri cu 4-5 stele euroncap decat sa merg intr-un Fiat 500 care are 5 stele in laborator. In laborator nu te loveste o masina de 4.8 metri si aproape 2 tone care te va zbura de pe sosea. This post has been edited by ionutctn: 28 Jul 2008, 13:31 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 05:49 |