La cate turatii schimbam vitezele?
![]() ![]() ![]() |
La cate turatii schimbam vitezele?
semit |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|||
Cristi39 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
haideti,va rog,sa nu deviem de la subiect.Intrebarea era daca e recomandat sa schimbi viteze la turatii mai mari(4000-4200),daca influenteaza in bine mersul motorului, si, in consum mai mic de carburant,toate acestea coroborate si de o folosire de benzine cu cifra octanica mai mare(98-99-100)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
aditasse |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Pai ai vazut mai multe pareri... consumul nu are cum sa fie mai mic la 4000 rot sau peste decat la 2500-3000 rot. Si prin oras prin aglomeratie ca sa poti merge cu 4000 rot pe min, cu siguranta nu folosesti decat treapta 1 hai rareori si a 2-a. Dupa parerea mea nu este foarte normal, oricat de "bine" s-ar simti motoru la turatia asta. Consider ca o schimbare la 3000 este normala si ajuta si motoru si soferu (in caz de nevoie)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
Cristi39 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
da,am citit multe pareri interesante,de la pierdut capace de roti
![]() sunt de acord ca e greu ca in Buc.sa schimbi la 4000 de ture,ar trebui intradevar ca rareori sa schimbi a-3-a.La mers in afara,nu e o mare problema.Doar zgomotul.... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
Georginho |
![]()
Post
#35
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Pentru a vedea cum influenteaza turatia-consumul, poti seta CB pe consum instantaneu. Eu la 1.9 dCi, in viteza a 3-a, la 3000 turatii/min am un consum de 4.4 - 4.6l / 100 km. Daca trec de 3000 de ture, consumul creste putin. Cel mai mic consum este undeva intre 2500-3000 turatii/min, la mers constant. La plecari in forta, pana in viteza a 3-a ajung si la consum de 15-19l/100km.
|
--------------------
***
***
***
|
|
andu911 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(SorinV @ 27 Feb 2008, 18:45) daca tu gasesti vreun motor otto sau diesel in lumea asta sa faca ardere completa o sa iei un nobel garantat. Ala o sa il iei tu cu asemenea replici. Stii foarte bine ca m-am referit la o ardere "aproape" completa, in care cantitatea de combustibil injectat, are cantitatea necesara de aer pentru a arde "aproape" complet. Altceva ? N-am pus vreun semn de ortografie pe undeva ? |
--------------------
-
-
-
|
|
LNG |
![]()
Post
#37
|
. Group: Members Posts: 320 Joined: 6 August 07 ![]() |
QUOTE(enemi @ 27 Feb 2008, 17:22) @LNG: Revin la intrebarea de mai sus: si ce viteza ai in treapta a II-a la 2500-3000? Probabil ai undeva intre 55 si 70 Km/h. Nu cumva e cam mult pentru treapta a II-a? (asta daca vrei sa conduci normal) Sincer nu stiu exact cat am, cred ca 50 km/h @ 3000, nu mai tin minte exact. Da, nu exista o regula de schimbare a vitezelor la anumite turatii, fiecare o face cand considera ca trebuie si in functie de situatie, daca sesizezi ca vei fi nevoit sa o calci putin, eu zic ca nu e indicat sa fii cu acul sub 1500rpm, iar daca se merge lejer, nu vad ce beneficiu aduce 3000rpm constant... |
--------------------
-
-
-
|
|
SorinV |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@andu911
eu ce sa iti fac daca scrii tampenii! ce treaba are cilindreea cu arderile? in camera de ardere se desfasoara aceleasi procese polistadiale indiferent de dimensiuni! plus de asta o sa descoperi uimit ca si la amestec stoechiometric (asa se cheama pentru cultura ta generala atunci cand cantitatile de aer si combustibil sunt in proportii ideale) tot incomplete sunt arderile. Sunt doua fenomene care duc la asta SFMG si SFP. adicatelea stingerea flacarii in masa de gaze si stingerea flacarii la perete (strat limita). Pe astea nu le opreste nici mama motoarelor. Daca te-ai inflamat ca scrii prostii atunci ai o problema. sunt insa de acord sa iau un premiu nobel pentru orice se acorda. |
--------------------
a
a
a
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
@aditase
Poza a doua este reala? sau facuta pe elevator? De ce este ASR decuplat si ABS aprins? Nu cumva masina era cu rotile in aer? |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
aditasse |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Este reala
Masina e un a4 quatro si are un intrerupator la pedala de frana care nu functioneaza chiar corect. Dupa 2-3 km de mers aprinde beculetele alea. Astia la service au incercat sa il schimbe da nu au reusit...si nici eu nu am mai insistat |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
andu911 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
@SorinV
Tu intelegi ce zic eu, sau ai ramas blocat ? Te-am contrazis eu vreo secunda ? Am zis ca tu cauti carcota aiurea si te iei de ce scriu mot-a-mot(adica citesti si interpretezi ca robotii). Acum vii cu teorii din chimie, chipurile sa ma dai gata pe mine. Eu ti-as acorda premiul pentru bagare in seama aiurea(adica off-topic). Edit...sau mai bine ai onoarea sa-ti acord...ignore. ![]() This post has been edited by andu911: 28 Feb 2008, 00:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#42
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Flame?
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#43
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Sa va spun cum schimb eu. In oras schimb in plaja 2500 - 3000. In afara insa, la un mers normal, schimb la peste 3000 rot/min. Daca insa vreau sa merg tare, atunci schimb la peste 4000 rot/min.
Un pic off-topic: la o liniuta amicala impotriva unui prieten cu un Megane dCi, am schimbat treapta 1 pe la 4000, iar apoi pe la 5500. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#44
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
SorinV |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@andu911 ce bine!! multumesc meseriasule care esti!!
|
--------------------
a
a
a
|
|
MuciX |
![]()
Post
#46
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
@andu911: Raspunsul stiintific dat de SorinV a fost mai mult decat pertinent, eu nu inteleg de ce te-a aprins. Parca asta cerea topicul, raspunsuri insotite de argumente...
@SorinV: Unul din voi ar trebui sa cedeze si de ce sa nu dea moderatorul un exemplu? Parerea mea ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
aditasse |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
QUOTE(andu911 @ 27 Feb 2008, 17:57) E o aberatie asta cu schimbatul vitezelor. Toate forumurile sunt pline de asa ceva. Si ma uit si ma minunez cand vad tot felul de specialisti care sustin ca un diesel trebuie sa fie schimbat la mii de rotatii, ca sa nu se strice turbina. Parca e Babilon aici, fiecare povesteste la cate rotatii schimba ![]() Daca e chiar asa de "sub nivelul tau" acest topic da-i si lui ignore, .. si lasa-ne sa "ne babilonim" in rotatiile noastre |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#48
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Dintre multele aberatii din topicul asta, vreau s-o clarific pe cea mai flagranta... p-aia cum ca scazi indiferent de treapta si de turatie, 1000 de ture la benzinar si 500 la diesel.
Pai dupa matematica mea, diferenta intre trepte, creste direct proportional cu turatia, iar daca turatia este zero, ia calculeaza mai nenea enemi, cam cat iti da? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cipman |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE Daca e chiar asa de "sub nivelul tau" acest topic da-i si lui ignore, .. si lasa-ne sa "ne babilonim" in rotatiile noastre Sincer sa fiu, eu cam asa am facut ![]() Singurul lucru de care vreau sa ma leg e chiar prima propozitie a topicului "Azi am stat de vorba cu un mecanic de la un service". Pana aici nimic rau, dar de ce n-ai vorbit despre vreme, fotbal sau orice altceva, domnu' Crisxx? Ar fi fost mai productiv, crede-ma. Pe alta parte, te inteleg ca ai vrea niste raspunsuri sau comentarii la ceea ce ti s-a spus dar de ce n-ai pus mana sa cauti in forum? Toate chestiile astea au fost rasdiscutate si explicate. De exemplu: - ai un pol cu turatiile la care schimba unii sau altii: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41153 (pt. motorizari diesel exista un alt topic). - s-a discutat despre folosirea unei benzine de 98-100 intr-un topic dedicat: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41696 Pe undeva prin topicurile indicate mi-am spus si eu parerea despre schimbatul treptelor, am mai facut-o cu alte ocazii, ultima data aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1117734 Toti cei mai vechi de pe aici, dintre cei care cunosc cu adevarat cu ce se mananca masinile si mai au si experienta pe model, nu se mai inghesuie sa scrie daca problema a mai fost discutata sau nu se mai inghesuie in general, ca poate s-or fi plictisit. Ai putea avea noroc de o parere avizata sau s-ar putea sa n-ai. Sau cele una sau doua pareri avizate sa fie ingropate in prostiile altora. D-aia trebuie mai intai sa cauti pe forum, ca popa n-o sa repete slujba pentru babele surde ![]() Sa nu ma intelegeti gresit, n-am nimic impotriva sa va "babiloniti" aici sau oriunde in alta parte cat va tine tastatura ... |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Cristi39 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
QUOTE(cipman @ 28 Feb 2008, 02:44) Sincer sa fiu, eu cam asa am facut ![]() Singurul lucru de care vreau sa ma leg e chiar prima propozitie a topicului "Azi am stat de vorba cu un mecanic de la un service". Pana aici nimic rau, dar de ce n-ai vorbit despre vreme, fotbal sau orice altceva, domnu' Crisxx? Ar fi fost mai productiv, crede-ma. Pe alta parte, te inteleg ca ai vrea niste raspunsuri sau comentarii la ceea ce ti s-a spus dar de ce n-ai pus mana sa cauti in forum? Toate chestiile astea au fost rasdiscutate si explicate. De exemplu: - ai un pol cu turatiile la care schimba unii sau altii: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41153 (pt. motorizari diesel exista un alt topic). - s-a discutat despre folosirea unei benzine de 98-100 intr-un topic dedicat: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41696 Pe undeva prin topicurile indicate mi-am spus si eu parerea despre schimbatul treptelor, am mai facut-o cu alte ocazii, ultima data aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1117734 Toti cei mai vechi de pe aici, dintre cei care cunosc cu adevarat cu ce se mananca masinile si mai au si experienta pe model, nu se mai inghesuie sa scrie daca problema a mai fost discutata sau nu se mai inghesuie in general, ca poate s-or fi plictisit. Ai putea avea noroc de o parere avizata sau s-ar putea sa n-ai. Sau cele una sau doua pareri avizate sa fie ingropate in prostiile altora. D-aia trebuie mai intai sa cauti pe forum, ca popa n-o sa repete slujba pentru babele surde ![]() Sa nu ma intelegeti gresit, n-am nimic impotriva sa va "babiloniti" aici sau oriunde in alta parte cat va tine tastatura ... dragul meu,ai somnul agitat?pai matale cand te duci la doctor,discuti de pasarele?pai nu era normal sa discut probleme legate de masina???Ce era sa-i spun mecanicului respectiv cand a inceput sa-mi vorbeasca despre turatii si benzina?Sa-i dau cu flit?Ce facem acum,facem analiza pe text?Suntem la academia Romana? Si mai e o problema.Daca ti se par aberante discutiile astea,ignora-le.Lasa-ne pe noi astia de aici sa le dezbatem.Si pe mine ma agaseaza multe din topicurile din forum .Dar nu le citesc.Nu-mi bat capul cu ele. Ce-ar fi daca nu am mai face pe "profesorasii" si ne-am vedea de treburile noastre? Referitor la faptul ca s-a mai discutat,ok,mea culpa ca nu am cautat.Recunosc greseala.Roaga moderatorii sa stearga topicul sau sa-l inchida.Nu e cu suparare(de parca te-ar interesa...) Sau propune sa fiu scos in piata publica si executat This post has been edited by Crisxx: 28 Feb 2008, 08:25 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
geoman |
![]()
Post
#51
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Am vazut pe cineva cu Megane benzina CVA. Este si cineva cu motor diesel cu cutie automata?
![]() |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
Solon |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
In afara parca de dumid, nu am mai vazut pe nimeni cu CVA, iar a lui este pe benzina.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
cipman |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Crisxx, unul dintre topicurile sticky din sectiunea Megane spune sa nu citezi un mesaj daca raspunzi imediat sub el. Mai scrie treaba asta in regulament, pct. 2g.
Daca tu crezi ca e bine sa incalci regulile bine stabilite ale unei comunitati atunci da-i inainte ... Vezi tu, aici gresesti fundamental. Cand te duci la doctor discuti cu doctorul (medicul) despre ce te te doare, despre ce tratamente sa urmezi, ce trebuie sa mananci sau nu, ce trebuie sa faci sau sa nu faci, nicidecum cu infirmiera, cu asistenta sau cu cineva din personalul auxiliar. Daca o asistenta sau o femeie care da cu matura ar avea cunostintele si calificarea unui doctor atunci respectivele ar fi doctor si nu asistenta sau in niciun caz n-ar mai da cu matura. Daca un mecanic ar fi atat de pregatit incat sa stie absolut totul despre masini atunci n-ar mai fi mecanic, nu s-ar mai duce sa se angajeze pe post de mecanic, nu i-ar mai conveni, in raport cu cunostintele si pregatirea lui, sa ia un salariu de mecanic. Ar fi, ceea ce se numeste in termenii de specialitate, overqualified. Nu stiu ce treaba ai tu cu somnul meu dar daca esti interesat iti pot spune ca la ora aia am terminat treaba, am foarte multe perioade in care nu-mi pot permite luxul a 7-8 ore de somn. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Cristi39 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
nu mi-o lua in nume de rau,nu sunt certaret,mai ales cu cineva pe care nu il cunosc dar pe care il respect pt activitatea de pe acest forum.Eu nu am facut altceva decat sa relatez ceea ce mi-a spus acel mecanic si,am supus dezbaterii voastre acest subiect.Pt ca ma intereseaza.
Nu am nimic cu somnul tau,doamne fereste,dar nu mi-a placut tonul cu care mi te-ai adresat.Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.Sper sa o faci si tu,daca nu e prea greu.daca nu,nu. nu ma supar. P.S. da,ai dreptate in legatura cu doctorul.Nu m-am exprimat eu bine.Tipul nu era un simplu mecanic,ci maistru-un sef al unei grupe de mecanici- Daca a zis o prostie,eu nu am de unde sa stiu.De aceea am vrut sa discutam aici. ok? This post has been edited by Crisxx: 28 Feb 2008, 10:32 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
Avani |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Pentru ca observ de mai multe posturi nu s-a vorbit on topic, ci doar pe contre, postez si eu modul de utilizare a masinii din punct de vedere al schimbariilor de viteze la masina din semnatura.
Initial schimbam pe la maxim 2800 rot/min indiferent de treapta in care doream sa ajung. Acest lucru a daunat masinii, dat fiind am schimbat acel minunat senzor LG captor axe came (parca). Acum, schimb cel putin 3000 rot/min indiferent daca e in a II-a treapta, sau a IV-a. Mers constant la cel putin 2200 rot, incerc sa nu scad sub acest numar. Consider ca o mare influenta in alegerea treptei, o au si conditiile de trafic, drum, vreme. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
cipman |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Captorul axei cu came nu are nici in clin nici in maneca cu turatia motorului la schimbarea treptei. S-a stricat pt. ca s-a stricat, de bun ce a fost...
Crisxx, un maistru sef e echivalentul unei asistente sefe. Cunoaste mai multe decat un mecanic dar totusi ... Ultima oara cand am avut de-a face cu un maistru sef a fost cand respectivul a trebuit sa confirme un defect la una dintre masinile mele (nu cea din semnatura, nu era renault si era in garantie). Mie mi-a luat 15 minute sa pun diagnosticul iar lui i-a luat 1 h si 30 de minute (de fapt 2 h, dar s-a mai intrerupt din treaba) sa confirme ceea ce eu ii dadusem mura-n gura. Daca o sa citesti topicul despre zgomotele in volan o sa vezi ca am avut problema cu slabirea surubului de la coloana. Maistrul-sef habar n-avea de solutia tehnica, i-am spus-o eu, s-a dus la calculator s-o citeasca, a venit cu piesele de la magazie (care fusesera comandate in urma unei vizite anterioare la service cand a trebuit sa le explic cum trebuie sa-mi rezolve problema) si se uita ca nu corespunde nota tehnica cu lista componentelor din kitul de reparatie (doua componente erau in plus), era scris in franceza si a trebuit sa i le traduc eu, mecanicul se uita ca curca-n lemne ca habar n-avea cum sa amestece solutiile si a trebuit sa pun eu mana sa fac treaba si sa-i spun cum anume sa puna masticul in zona surubului. Au si mecanicii cunostintele lor. Stiu si ei destule lucruri aflate in special din experienta si din lucrul nemijlocit. Dar ceea ce ti-a fost spus si ai relatat la inceputul topicului nu e de competenta (ma refer la pregatire) unui mecanic oricat de maistru si de sef ar fi el. Ar putea insa sa existe posibilitatea ca respectivul sa fi studiat si dovedeasca ca are habar ce vorbeste. Din pacate, n-ai avut norocul asta. Repet. Data viitoare cand mai auzi ceva sau vrei sa intrebi ceva ar fi mai indicat sa cauti mai intai in forum. Pe de o parte pt. ca e prevazut de regulament, pe de alta parte pt. ca cei care au mai raspuns in trecut unei probleme similare nu se vor mai deranja s-o faca. Daca tot nu esti lamurit de ceea ce gasesti in topicurile deja deschise, pune intrebari tot acolo, asta va arata ca ai luat la cunostinta de continutul problemei deja discutate dar e ceva ce nu e clar (plus ca cei care au scris in topic au ramas abonati la respectivul topic). Asta e ceea ce am vrut sa-ti transmit, poate acum e mai clar. Eu n-am avut intentia sa intervin in topic dar ai insistat undeva pe parcurs ca tot n-ai primit lamuriri asupra a ceea ce ai intrebat. Asta-i tot. Eu ma retrag din acest topic si, din punctul meu de vedere, puteti continua. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Cristi39 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
sunt maistrii si maistrii,cum sunt si doctori si doctori,oameni si oameni.dar ce observ eu la tine e faptul ca nu te deranjezi sa dai o explicatie,in schimb intervii pe niste teme -adevarate- dar care parca nu-si au locul aici.exista PM pentru "sfaturi" de exemplu-(gen"regulament s.a.m.d.)parca simt o frustrare in ceea ce scrii.poate ma insel.Ok daca ar fi sa iau de buna ceea ce zici tu,ar insemna sa discut la un service numai de la inginerul-sef in sus.Eventual cu directorul...ma rog,poate ai avut probleme cu mecanicii,sau cine stie...
Daca tot tii atat de mult la regulamentul forumului te invit ca pe viitor sa iei atitudine cu aceeasi inversunare si la alte scapari ale altor membrii,nu de alta dar in caz contrar o s-o iau ca pe un afront personal si atunci schimbam felul discutiei. Ma asteptam la tine sa intervii cu niste sfaturi-idei legate de nelamurirea mea,si nu cu indicatii de genul asta,de cum sa dau search sau cum sa folosesc tastatura. Imi cer scuze membrilor pt off-topic,dar consider ca e momentul sa incheiem(unii dintre noi) cu "vedetismele" si "cocosismele" de genul asta Sper sa ma fi facut inteles. This post has been edited by Crisxx: 28 Feb 2008, 12:05 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
rac |
![]()
Post
#58
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Pana la urma ai ascultat sfatul mecanicului? Schimbi la peste 4000?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- TR 78 VIV
2006 Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
claus |
![]()
Post
#59
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai, n-ar fi fost "vedetisme" sau "cocosisme" daca ai fi cautat inainte sa faci topicul asta
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
semit |
![]()
Post
#60
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
datorita harababurii din acest topic, aici se inchide
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 11:39 |