Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire

cristiland30
post 4 Jan 2008, 18:25
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




salut tuturor care citesc si La Multi Ani.
Doua intrebari as avea. Prima ar fi ca pe frigul asta masina nu-mi mai porneste... face cam asa... wow...wow...wow...wow...wow...woooooow.... si atat; nu vrea deloc cat as incerca, dar nu mai mult deoarece imi moare bateria. Ma gandesc ca poate ar fi o problema ceva, undeva... si ce as putea sa fac ca s-o rezolv. Cand este mai caldut imi (-3..-7 grade) porneste mai greut dar o ia.
A doua ar fi cu radiatorul de incalzire; imi puteti spune ce chimical as putea folosi pt dizolvarea calcarului sau pt o curatire buna, dar sa nu-l afecteze.
Caldura am, dar nu cum ar trebui. V-as ruga niste sfaturi daca imi puteti da... noroc...

This post has been edited by cristiland30: 4 Jan 2008, 18:28


--------------------
Renault 19 - BV 90 CRD 1990 GTS
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 4 Jan 2008, 20:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




socu functioneaza?


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 5 Jan 2008, 14:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




pai functioneaza pt ca am mers cu ea miercuri. Ce putere ar trebui sa aiba bateria?? A mea e de 66 ahmp si ma gandeam s-o schimb poate acolo e vina; am verificat si alternatorul, incarca si el. Am sa incerc cu bateria de pe dacie.. poate, poate.

<span class='edit'>5 Jan 2008, 16:35:</span>
mda.... traieste!!!! am inviat-o cu bateria de pe dacie si cred ca va trebui sa o schimb, dar nu stiu de care trebuie. Sa vie de 66 ahmp???
Dar cum a pornit?! nu am reusit de prima data asa ca i-am scos filtrul de aer ( l-am schimbat acum 2 saptamani ) si apoi a luat-o. Credeti ca din cauza lui sa fie??? deoarece este a doua oara cand imi face asa. Nu am gasit sa cumpar cum era cel vechi, am cumparat unul putin mai lat... cam cu 7 mm... asa mi-au spus ca e pt Ren19. Am sa mai caut sa vad... poate ca am sa gasesc... noroc...



This post has been edited by R19/16v: 7 Jan 2008, 23:14


--------------------
Renault 19 - BV 90 CRD 1990 GTS
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 23 Feb 2008, 22:32
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




La fel am patit si eu cu pornitul greu si credam ca e bateria sau frigul e vina...dar am scapat usor cu schimbatul carbunilor de la alternator, am dat 7 RON pe o pereche de carbuni si mi i-a schimbat un mecanic, de atunci nu am mai avut probleme cu pornitul chiar daca era foarte frig, o ia tot timpul la prima cheie! Mult succes! Eu asta cred ca e si problme a ta!!!


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 24 Feb 2008, 18:14
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




pana la urma am schimbat bateria... ea era de vina pt ca din cauza gerului se descarca si nu mai avea putere sa invarta motorul. De atunci nu am mai avut probleme cand dimineata era sub -15 grade...


--------------------
Renault 19 - BV 90 CRD 1990 GTS
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 06:53
Dacia