SYMBOL DIESEL vs MEGANE BENZINA, Un sfat- ce sa aleg intre
![]() ![]() ![]() |
SYMBOL DIESEL vs MEGANE BENZINA, Un sfat- ce sa aleg intre
rados |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
- PH -- DOK
2002,1.5 dci
|
|||
vallixx |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Aici e o dubla problema. Vorbim de Megane vs. Clio sau de diesel vs. benzina?
Hai sa ne lamurim un pic, pt. ca fiecare are argumentele lui, care se potrivesc sau nu cu ceilalti. Deci eu intre Megane si Clio zic Clio iar intre benzina si diesel as zice benzina, desi sunt constient de avantajele clare ale dieselului la capitolul economie. Rados insa are dreptate: doar ca sa dai bine, nu merita Megane-ul. Ia Clio,: e mai economic, mai fiabil...... Daca insa ai copii sau mergi des cu 3-4 oameni in masina......atunci merita. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
sforicel |
![]()
Post
#33
|
![]() . Group: Members Posts: 28 Joined: 9 November 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa spuneti ca nu-i asa, dar:
1. Daca Megane-ul e facut in Franta sau Spania merita luat, daca e Turcia nu te uita la el! 2. La Megane pe benzina fi atent daca tremutra ambreiajul la plecarea de pe loc (boala raspindita la megane 1). (Am un Megane 1 Estate 1,6 (2005, Spania!)) Parerea mea. |
--------------------
Renault
Megane Estate (Spania) 2005 - 1.6
+ Fluence (Turcia) 2012 - 1.6 16V
|
|
vallixx |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Te contrazic sforicel. Renault-ul a si declarat ca cea mai bine cotata fabrica ( nu vorbim aici de tara de origine ) o are la Bursa in Turcia. Pai turcii faceau Renault 12 cand noi nici nu auzisem de Dacia.
In afara de asta, nici Symbolul nici Megane-ul Sedan nu se fac in tara de origine. Ambele se fac la turci. Lasa Megan-ul tau 1, ala e alta mancare de peste. Dupa mine alea au fost un pic mai bune ( ca fiabilitate ma refer) decat Megane-ul 2. Treaba cu ambreiajul e la fel si la multe Symoboluri, cauta ca ai un topic plin. This post has been edited by vallixx: 3 Mar 2008, 09:21 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
klaus09 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 1 May 07 From: Pitesti ![]() |
Multumesc foarte mult pentru opinii. In principiu, tot mai mult cred ca voi ramane la propria masina (Symbol), chiar daca ma tot gandesc la ceea ce-mi ofera Megane-ul.Altfel, trebuie iau in considerare foarte serios ceea ce am cu adevarat nevoie, adica economie in exploatare, pentru ca nu dispun de un buget care sa-mi ofere linistea de care am nevoie. Oricum, faptul ca in mare parte merg doar eu cu sotia in masina (neavand copii), chiar daca nu stau ca-n Megane, per ansamblu sunt multumit. Si daca ma mai gandesc ca mai am de plata pe la banca pentru el, tot mai mult inclin sa raman la Symbol, cu care sper sa ajung cat mai rar in service. Pe de alta parte cand citesc aici cate probleme sunt la sistemul de injectie la diesel, ma cam pune pe ganduri. Sa revin, imi place mai mult Megane-ul (facut in Spania, si asta nu obligatoriu cum arata, pt ca nu prea-mi place spatele), dar parca imi este mai folositor Symbolul (facut in Turcia, chiar daca este mai urat decat Megane-ul). Multumesc mult si mai astept opinii, intrucat ma pot decide in aproximativ o luna.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007, 1.5 dci , 70 cp, K9K V7
|
|
vallixx |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca faci bine ca ramai la Symbol. Stiu ca inca te mai atrage Megane-ul pt. ca asa patesc si eu . Merg zilnic cu Symbol, sunt super multumit de el , dar cand trece un Megane mai aratos pe langa mine stau si ma intreb ca si tine, " nu e mai bine totusi sa-mi iau Megane " . Crede-ma faci bine cu Symbolul.
Aste e parerea mea. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
SoRyYy |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 April 10 From: Alexandria ![]() |
te mananca meganu la consum, o sa-ti fie frica sa pleci cu ea, am avut si eu un megane 1.9 dTI, consum 8-9, al tau cu 1.6 16 valve, pfff. Symbolu'
|
--------------------
Renault
Symbol
- TR 34 SOR
2006 fidji 1.5 dCI 82 cp Gri Eclipse
|
|
klaus09 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 1 May 07 From: Pitesti ![]() |
Inca o data , multumesc mult pentru sfaturi!
Alegerea am facut-o deja de multa vreme. Am ramas cu Symbolul si pana acum nu regret niciun moment. Masina se comporta impecabil ( bine sunt si lucruri care nu-mi plac, dar le stiam de la bun inceput). Am aproape 50000 km si nu am nimic sa-i reprosez. Inca o data, multumesc pt sfaturi, au fost de un real folos. Topicul poate fi inchis! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007, 1.5 dci , 70 cp, K9K V7
|
|
hora |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Nu am gasit alt topic legat de diesel vs benzina asa ca postez aici. La inceput am fost fan benzina. Mi s-a parut ca symbolul ma "rupea " la consum. L-am dat si am luat un diesel (semnatura). Consum mic,dar......turbina dusa (arunca ulei de numa'), egr infundat si cu perspectiva de schimbare, ca sa nu mai zic cat costa o bujie......nu zic ca la benzinare nu sunt probleme dar imi pare rau de nu mai pot dupa symbol. Avea si km mai putini, silentioasa, motorul era intact. Dar asta e.....data viitoare va fi benzina. Si sigur renault. Nu stiu ce au benzinarele de la renault dar mie imi plac...
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
ca si o masina pe benzina asa si cea diesel poate merge km buni fara probleme cu conditia ca ea sa fie exploatata cum trebuie..dupa descrierile tale este fix problema celor ce trec de la benzina la motorina..cand mi-am luat masina toti imi spuneau sa nu ma grabesc cu schimbatu' vitezelor..sa astept turatia optima..altfel pot aparea probleme in timp..de tipul celor spuse de tine..
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
hora |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Draga iulia-boris ai drepatate. Stiam si eu ceea ce spui tu. N-o stiau (sau nu i-a intersat) insa cei ce au condus masina inainte s-o cumpar eu. Abia dupa ce am luat-o am vazut ca fusese masina de flota in Franta. Deh, ce sa-i faci, neatentia se plateste...
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#42
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
turbina se repara, egr-ul se curata, d-asta e loterie cu diesel la sh..si mie mi-a placut 1.4 mult, foarte bun motorasul
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
loterie se numeste in toate cazurile de second hand..surprize pot aparea ..neplacute..daca o vei pune la punct sunt sigura ca iti vei schimba opinia despre ea..in general masinile care au fost de firme sunt desalate..ca mai tot omu', daca nu-i lucru' lui nu-i pasa..si daca vrei cu'n clio diesel sa pleci cu scart de la semafor si sa faci pe fitipaldi normal c-o faci praf..si venim noi,cumparatorii,care le iau de bune..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
hora |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
In concluzie,parerea mea este:luati-va masini noi pe cat puteti (nu mai strambati din nas daca nu se poate decat logan-nemtii o cumpara si nu mai fac atatea fite) sau daca nu, macar sa stiti isoricul masinii, sa fi fost luata din Romania de noua sa puteti verifica la reprezentanta (stiu ca nimic nu e sigur 100%, dar totusi...) si preferati benzina. Nu va uitati ca e consumul mai mare ca nu e bine. Cu benzinarele se merge in general mai putin (deci au in general km mai putini si reali), sunt mai ieftin de intretinut si nu au atatea piese vulnerabile, inclusiv cele care se strica din cauza motorinei proaste. Nu va mai bucurati ca masinile aduse din afara au mers pe drumuri bune. Pivotii,amortizoarele, capetele de bara se schimba usor si nu sunt un capat de tara. Pe cand o turbina, o distributie sau catalizator..nu mai zic. La urma urmei fiecare face ce vrea cu banii, timpul si nervii lui dar va rog sa tineti cont de COSTURILE DE INFORMARE. Cu cat "cheltui" mai mult cu informarea (timp si uneori bani), cu atat iti cresc sansele sa iei un lucru bun, de care sa fii cu adevarat multumit. Luati prima masina care va iese in cale sau incapatanati-va (cum am facut eu) sa fie diesel (ma refer ,evident la diesel second!) si aveti sanse mari s-o patiti. Spun toate acestea din experienta si din dorinta ca voi sa nu repetati greselile mele. Va doresc sa fiti intelepti!
This post has been edited by hora: 29 Oct 2010, 13:14 |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 18:42 |