Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cutia de viteze megane II sedane 1.6 16v

tibitdc
post 15 Feb 2008, 14:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 November 07




Salut

Revin cu o problema pe care am sesizat-o in noiembrie.
Am un Megane sed 1.6 16v, 2004 septembrie
In noiembrie 2007 am avut o problema la cutia de viteze care initial am crezut ca e destul de grava, un huruit in treptele 4 si 5, un sincron credeam eu pe atunci, cipman mia sugerat ca nu poate fi asta ca nu as mai putea folosi deloc treapta respectiva etc.
Masina a fost reparata de Renault la DEDEMAN Bacau. A fost un banal rulment de 64 lei , COSTUL TOTAL AL REPARATIEI RIDICANDU-SE LA 1160 LEI.
Atentie rulment 64 lei, demontat remontat cutie 432, silicon 36, ulei cutie 148, bieleta 42, inlocuit pinioane 408, inlocuit bieleta 30.
Si care e problema??? In afara de costul exorbitant, adica pentru un rulment de 64 lei am platit 1160 in total, in afara de faptul ca masina a stat 2 saptamani pe dreapta.....

IERI, S-A STRICAT IAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adica la fix 7 zile inainte sa expire garantia service-ului pentru reparatia de mai sus.

De data asta zgomotele produse de cutie la treptele 3 si 4 sunt mult mai accentuate(huruit +scartait ca si cum s-ar freca metal pe metal ).

Eu cred ca rulmentul respectiv a cedat iar.

Problema e ca astia de la renault sunt sigur ca vor constta ca acim e alta piesa si ca trebuie sa platesc iar sau alta scuza jalnica, gen ca nu trebuia sa merg cu masina asa mult(am facut 4000 km de atunci!) etc etc.

Cert e ca m-am saturat pana peste urchi de megan, nu mai vreau sa aud de asa ceva, am si clio symbol de care nu ma pot plange.

Ce parere aveti?
A mai patit cineva asta?


--------------------
megane II sedane focus1.6 2005, 1.6 115 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 15 Feb 2008, 16:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Mie imi pare sincer rau pentru patania ta, dar eu vad ca in afara de rulment, ai inlocuit pinioane si o bieleta (probabil cea antiruliu motor la 30 de lei), care reprezinta aproape jumatate din suma finala, deci nu e vorba numai de un banal rulment. Apoi service-ul trebuie sa-ti dea garantie la piesele inlocuite (daca le-ai luat de la ei) de cel putin 18 luni, nu 3 (care probabil e garantia la manopera).


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibitdc
post 16 Feb 2008, 08:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 November 07




Singura piesa inlocuita a fost rulmentul, bieleta nu face parte din cutia de viteze, se monteaza pe exteriorul cuitiei. Pinioanele au fost montate si demontate pentru a se ajunge la rulment, dar nu au fost inlocuite.
Repet singura piesa care trebuia schimbata a fost respectivul rulment de 64 lei.

Masina are 99.000 km si de anul trecut din ianuarie de pe la 70 000 nu am mai prins un interval de inspectie intreg fara sa ma duc cu pobleme grave la fiecare 3-4000 km.

Gen blocator volan 20 milioane, butoane geamuri electrice si centrala comanda geamuri 11 milioane, senzori pe la motor de nu mai pornea, dupa aia cutia si acum iar cutia. Inutil samai precizez ca am si eu probleme ca toti ceilalti cu fulia defazoare, greierii peste tot si in bord si in portiere, jantele de tabla au ruginit deja la 3 ani!!! etc etc

Meganul are grave deficiente la calitatea fabricatiei, asta este motivul pentru care renault le vinde asa de ieftin, si cu garantie asa de mica. Daca ar extinde garantia ca ceilalti producatori la 3-4 ani ar iesi in pierdere.
In plus piesele de schimb nu sunt mai ieftine ca la mercedes.
Rusine renault.
Pacat, mai am si clio symbol, sunt la a treia masina modelul asta, prima 1.4 benzina si urmatoarele 1.5dci si nu am avut probleme notabile in 100-150 000km.
Sfatul meu NU CUMPARATI MEGANE


--------------------
megane II sedane focus1.6 2005, 1.6 115 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 16 Feb 2008, 10:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




nu vreau sa apar reno...dar garantie de 3-4 ani la o masina, fara limita de km si care sa acopere orice problema si orice piesa pana la ultimul surub...inca nu s-a inventat asa ceva!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 16 Feb 2008, 10:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




QUOTE(tibitdc @ 15 Feb 2008, 14:26)
Salut

Revin cu o problema pe care am sesizat-o in noiembrie.
Am un Megane  sed 1.6 16v, 2004 septembrie
In noiembrie 2007 am avut o problema la cutia de viteze care initial am crezut ca e destul de grava, un huruit in treptele 4 si 5, un sincron credeam eu pe atunci, cipman mia sugerat ca nu poate fi asta ca nu as mai putea folosi deloc treapta respectiva etc.
Masina a fost reparata de Renault la DEDEMAN Bacau. A fost un banal rulment de 64 lei , COSTUL TOTAL AL REPARATIEI RIDICANDU-SE LA 1160 LEI.
Atentie  rulment 64 lei, demontat remontat cutie 432, silicon 36, ulei cutie 148, bieleta 42, inlocuit pinioane 408, inlocuit bieleta 30.
Si care e problema??? In afara de costul exorbitant, adica pentru un rulment de 64 lei am platit 1160 in total, in afara de faptul ca masina a stat 2 saptamani pe dreapta.....

IERI, S-A STRICAT IAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adica la fix 7 zile inainte sa expire garantia service-ului pentru reparatia de mai sus.

De data asta zgomotele produse de cutie la treptele 3 si 4 sunt mult mai accentuate(huruit +scartait ca si cum s-ar freca metal pe metal ).

Eu cred ca rulmentul respectiv a cedat iar.

Problema e ca astia de la renault sunt sigur ca vor constta ca acim e alta piesa si ca trebuie sa platesc iar sau alta scuza jalnica, gen ca nu trebuia sa merg cu masina asa mult(am facut 4000 km de atunci!) etc etc.

Cert e ca m-am saturat pana peste urchi de megan, nu mai vreau sa aud de asa ceva, am si clio symbol de care nu ma pot plange.

Ce parere aveti?
A mai patit cineva asta?
*



repetarea defectiunii daca este alt rulment incriminat (consider aici ca este greseala ta ca nu ai schibat toti rulmentii din cutie si greseala serviceului ca nu ti-a indicat asta) duce la o alta cauza a aparitiei. Eu suspectez in acest caz un arbore stramb peste limita admisibila care genereaza vibratii ce se resimt puternic in rulment.
Daca este acelasi rulment atunci mai mult ca sigur a fost montat prost spre foarte prost fie montat stramb fie jocul a fost prost calculat sau calculat deloc casa sa zic asa. fie nu stiu fie nu pot fie nu vor fie le e lene pur si simplu. Eu zic sa mergi cu incredere la service, cu factura de la reparatia anterioara si sa ceri remedierea pe garantie a problemei. Atat timp cat nu ti-au mentinat pe factura sau pe ordinul de reparatie vreo conditionare a garantiei nu are importanta cauza defectarii ei sunt obligati sa remedieze defectul aparut in orice fel la ansamblul unde s-a intervenit. Chiar daca este alt rulment (mai ales de pe acelasi arbore) defect montajul prost al celui schimbat duce fara drept de apel la defectarea celuilalt.

QUOTE(19vik @ 15 Feb 2008, 16:19)
(probabil cea antiruliu motor 



se numeste bieleta CV sau ANTICUPLU . bieleta antirului este cu totul altceva.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 16 Feb 2008, 12:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Merge si bieleta antibasculare...si sunt de acord, service-ul raspunde momentan de stara CV si a rulmentului montat.Arbore stramb...mi se pare imposibil asa ceva...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 16 Feb 2008, 13:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




ohh si inca ce se poate. toti sunt strambi intr-o anumita limita normala si prevazuta in documentatia tehnica. problema e ca uneori la depasirea limitei chiar si cu putin, pot aparea probleme mari. Obtinerea unui arbore perfect drept este extrem de costisitoare pentru condtiile tehnice cerute la un astfel de arbore. si nu are nici sens pe deasupra. daca nu ma crezi ia un arbore de la orice cutie. prindel inre varfuri pe bazele tehnologice principale si masoara cu un ceas comparator bataia.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Feb 2008, 21:45
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(SorinV @ 16 Feb 2008, 10:54)
se numeste bieleta CV sau ANTICUPLU . bieleta antirului este cu totul altceva.
*


Stiu exact despre ce piesa e vorba si denumirea nu am inventat-o eu, am schimbat piesa respectiva si asa scrie pe deviz: "bieleta antiruliu motor", dintre toate denumirile intalnite, cea de "anticuplu" mi se pare cea mai incorecta.
ON: daca zgomotul apare la alte trepte, e foarte posibil sa nu fie cauza acelasi rulment, de altfel ma indoiesc ca rulmentul ala ar face zgomot doar in doua trepte de viteza.

LE: Bieleta aia e prevazuta nu impotriva cuplului, ci pentru a atenua efectul secundar al acestuia, asa cum rezulta si din denumire: ruliul motorului. De asta nu mi se pare corecta denumirea anticuplu.


This post has been edited by 19vik: 17 Feb 2008, 01:01


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 16 Feb 2008, 22:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




atunci acel om care ti-a scris factura este cel mai mare tampit care exista in lumea auto. si sunt multi de tot care au terminat aseul si tin inventarul intr-o magazie soioasa si au avut nenorocul ca la la cursul de contabilitate sa nu li se explice terminologie auto. cat despre denumirea de anticuplu imi pare rau dar esti complet pe dinafara. bileta aia asta face, ofera o forta egala si de semn contrar cuplului motor pentru ca altfel intreg ansamblul motopropulsor ar avea tendinta sa se roteasca. asta este si singurul motiv pentru care se monteaza doar la solutii constructive cu motor transversal. nu vei intalni aceasta bieleta la solutia clasica de exemplu.

cat despre rulmenti: este inca o dovada ca nu cunosti absolut deloc fenomenul si chiar ma deranjeaza ca persisti in a face greseala dupa greseala. rulmentul face zgomot doar pe anumite trepte deoarece este dependent de viteza unghiulara a arborelui pe care il sustine. si ghice ce: viteza aia e dependenta de treapta de viteza in care se afla cutia la un moment dat.

PS: am rugamintea la tine sa te referi strict la problema omului si strict daca ai cea mai vaga idee despre ea. Daca nu cunosti te rog sa taci si sa nu provoci discutii care nu il pot ajuta.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Feb 2008, 23:22
Post #10


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




tibitdc, esti sigur ca cei de la service nu ti-au explicat ce inseamna sa inlocuiesti doar un rulment intr-o cutie cu aproape 100.000 de km rulati??


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 17 Feb 2008, 03:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




QUOTE(19vik @ 16 Feb 2008, 21:45)
LE: Bieleta aia e prevazuta nu impotriva cuplului, ci pentru a atenua efectul secundar al acestuia, asa cum rezulta si din denumire: ruliul motorului. De asta nu mi se pare corecta denumirea anticuplu.
*



esti incredibil omule.

Ruliul reprezinta miscarea de rotatie a unui VEHICUL in jurul axei longitudinale OX, (axa directiei de mers). Motorul nu are miscare de ruliu. Are o miscare de rotatie in jurul axei definite de suporti dar nu este de RULIU.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibitdc
post 17 Feb 2008, 08:41
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 November 07




Multumesc pentru dezbaterea pe care am provocat-o.

Vreau sa scot in evidenta ca:

Defectiunea constatata si remediata initial UN RULMENT DE 64 LEI

Respectiva bieleta nu ma intereseaza, puteam chiar sa nu o schimb.

SUNT FERM CONVINS CA CEI DE LA RENAULT VOR SPUNE CA E ALTA PIESA DEFECTA SI CA VA TREBUI SA PLATESC EU.

IN ACEASTA SITUATIE NU VOI ACCEPTA SI II VOI DA IN JUDECATA, PENTRU CA ODATA CE AU DESFACUT CUTIA TREBUIE SA ISI ASUME RASPUNDEREA, ORICE DEFECT AR AVEA. dACA NU SE PRICEPEAU NU TREBUIA SA O REPARE.

Este frustrant sa ai o masina care in ultimii 40 000 km se strica permanent.

100.000 de km mi se par foarte putini, durata normata de viata a unei masini este ceva peste 300.000 km, cu plusuri si minusuri.

Mentionez ca nu sunt incepator, detin un parca auto de 6 autoturisme, si este singura care imi face probleme.

Niciodata nu am servisat masina altundeva decat la reprezentanta. Asta este si motivul pentru care sunt nemultumit de garantia oferita de renaul.

Drept pentru care in decizia de achizitionare a unei masini, mai nou ma intereseaza daca masina are garantie de la 4 ani in sus si reprezentanta in orasul meu. Este imposibil ca un producator care ofera 4,5,-7 ani garantie sa produca masini de o calitate indoielnica.

Renaultul cumparat de mine a avut o garantie jalnica, de doar 18 luni*achizitionat 27 decembrie 2004, cheltuielile estimate in afara garantiei sunt cam 2000 de euro, si masina deabia a implinit 3 ani...

Asa ca rusine renault


17 Feb 2008, 08:55:
REFERITOR LA POSTUL LUI HELLCAT


Tu crezi ca daca cei de la service imi puneau in vedere ca nu se poate schimba un singur rulment eu as fi insistat sa il schimbe doar pe ala???

Nu, am lasat masina la ei, nu stiau ce are, au demontat cutia bucatele, m-au sunat si mi-au spus ca e un rulment defect si trebuie inlocuit, s-au apucat sa o monteze, m-au sunat iar spunand ca ar trebui si bieleta schimbata, am fost de acord, au sunat iar dupa o saptamana sa vin sa iau masina. ASTA A FOST !

Daca sunt profesionisti, si piesa respectiva nu era singura defecta, sau daca mai trebuia schimbat ceva mi-ar fi spus, pentru ca la sutele de milioane pe care le-am lasat acolo, mai mergeau cateva.

ORICUM DACA AVEAM PINIOANE DEFECTE AS FI PREFERAT SA PUN CUTIE NOUA, IN JUR DE 80 MILIOANE.

Repet, NU E NORMAL SA SE STRICE O CUTIE DIN CAUZA UNUI BANAL RULMENT. Rulment defect = DEFECT FABRICATIE. Pinion defect = CONDUCERE PROASTA.

Vineri cand am predat masina am insistat ca daca este acelasi rulment sa ma lase sa aduc eu unul, caut ceva de supercalitate ca sa nu desfac la fiecare 3 luni cutia.

This post has been edited by tibitdc: 17 Feb 2008, 08:55


--------------------
megane II sedane focus1.6 2005, 1.6 115 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 17 Feb 2008, 13:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




conducerea proasta n duce la defectarea pinioanelor. duce la defectarea sincroanelor.

daca e acelasi rulment defect cauta alta cauza pentru ca e clar ca nu de acolo vine buba ca sa zic asa.poti sa pui si mama rulmentilor ca tot se va strica.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Feb 2008, 20:06
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(tibitdc @ 17 Feb 2008, 08:41)
SUNT FERM CONVINS CA CEI DE LA RENAULT VOR SPUNE CA E ALTA PIESA DEFECTA SI CA VA TREBUI SA PLATESC EU.
*


Astept cu interes continuarea...mai ales ca ati ridicat masina.
A, si cumva megane-ul e in regim de rent-a-car? biggrin.gif

De garantia de 18 luni de ce va legati? Vi s-a ascuns la achizitie ca masina va avea "doar" 18 luni de garantie?...de care s-au bucurat si alti clienti de Renault, pentru ca asa a fost cu 3 ani in urma.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 19 Feb 2008, 22:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




opaaa.. se impute treaba


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adx
post 22 Feb 2008, 17:14
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 July 04
From: Romania




Salut,
Eu am un Megane din 2003, 1.6, 16V si am o problema asemanatoare: in treapta a 2-a intra cu harait de pinioane, mai ales din 3 in 2, cand decelerezi; daca fac o pauza cu schimbatorul la punctul mort si viteza scade, intra usor si nu mai haraie.
Am luat masina de la AAA Auto - niste tepari , sa nu va luati de la ei masina.
Pentru moment refuza garantia, dar de abia acum incepe distractia cu ei, OPC, etc.
Aveti sfaturi si pt mine?


--------------------
Renaut Megane II 2003, 1.6, 16V sedan
adx!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 22 Feb 2008, 18:04
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




la ce descrii tu aici e simplu. schimbat sincron treapta a 2-a. problema e ca platesti la manopera de ti se acreste.

intrebare: ce a fost in capul tau de ai luat masina de la AAA auto? chiar nu ai stiut ca sunt cei mai mari tepari.

garantie trebuie sa iti acorde ca nu e vina ta. gramada pe ei cu OPC-ul!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibitdc
post 24 Feb 2008, 09:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 November 07






DOAR PENTRU HELLCAT

1.Las-o moarta!
Ce treaba are rent a car cu defectele de fabricatie ale masini!? Da masina e rent a car, si e singura care se strica. Celelalte modele nu se strica pana la 120-150000km. Utilizez renault SYMBOL si sunt foarte multumit, nu am probleme de niciun fel, si nici la Logan. nu vreau sa pomenesc de celelalte marci pentru ca nu are rost, este un forum renault(daca iti aducui aminte discutia noastra iti spuneam ca sunt foarte multumit de Ford). TOT VA PLACE ASTORA DE LA renault SA SPUNETI VAI E RENT CAR, E NORMAL SA SE STRICE. Total fals. situatia nu e diferita de o masina de firma pe care o conduc 10 insi, din care 2, 3 super tineri si super sportivi, aia nu se strica pt ca nu e rent a car?!!!
DACA MASINA E PROASTA, NU AI FABRICAT-O TU, ASA CA LAS-O MOARTA, NU LE MAI LUA APARAREA, PESTE 1,2 ANI POATE O SA LUCREZI LA ALTII !!!
2.NU SUNT CONVINS CA ATUNCI CAND MI-ATI DESFACUT CUTIA DE VITEZE NU ATI STRICAT PLANETARA! DAR NU SPUN NIMIC PT CA NU POT DEMONSATRA ASTA
3. PLANETARA S-A DESFACUT DIN AMBUTISARE-DEFECT DE FABRICATIE


PENTRU CEILALTI

renault A CONSTATAT CA E DEFECTA PLANETARA DREAPTA 1220 LEI SI VINE IN MINIM 14 ZILE !!!!
-e primul megane la care cade planetara.
Tot primul a fost la care a cazut cutia de viteze, blocatorul de volan, geamul si macaraua dreapta, aer conditionat fara freon la 2 luni de la achizitie..........ETC

E UN KK DE MASINA


--------------------
megane II sedane focus1.6 2005, 1.6 115 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 24 Feb 2008, 11:45
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




blocatorul de volan mi-a cazut si mie asa ca nu esti primul. ghinion de nesansa ce sa zic.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 21 Aug 2008, 23:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




aha
ai rezolvat problema ?
si daca tot ai atitea masini - care este cea mai fiabila - ca vreau sa imi schimb masina !


--------------------
Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Aug 2008, 00:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.562
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Un om nemultumit de serviciile din service si de masina. Dar sa-ti mai zic eu ceva, megane-urile alea care sunt pe la firme de distributie conduse de agenti? Alea de ce nu se mai strica?


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 22 Aug 2008, 00:39
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




orcum se poate sa fi avut ghinion - poate unu din cei care au inchiriat masina i-a dat niste liniute !
eu am un amic care cu propia masina se tot invirte pe unde apuca !
a avut 1 bmw si la 3000 km s-a stricat axu cardanic - la 8000 km s-a calat motoru .
are si un megane 2.0 care la 35000 i-a busit grav cutia de viteze - discurile de frina + niste supape .
deci indiferent de masina - daca se merge foarte urit se strica .

si eu am probleme cu a mea - dar le mai trec cu vederea !

pe la 10000 km am trecut peste o linie ferata - si gentile pe fata s-au facut zop - nu s-au mai putut utiliza -
- pe autostrada cernavoda - era o denivelare - o movila de asfalt - si am dat foarte puternic cu rotile de pe partea dreapta in ea - la peste 160 km ora - pasageru de pe scaunu din dreapta a lovit plafonul cu capu .
e si cu toate astea la 60000km nu am schimbat nici o piesa la trenul de rulare si inca masina merge bine . - am precizat toate astea in ideea ca poate daca era alta masina poate avea defectiuni grave - sau saream cu ea de pe sosea .


--------------------
Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 22 Aug 2008, 07:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Si la mine se aude un zgomot de frecat metal pe metal in treapta 1, dar asta dupa ce am mers pe autostrada spre mare si am dat de aglomeratia din statiuni, cand bagam a 1-a ..se auzea zgomotu si dupaia isi revenea. E tot rulmentul despre care se vorbea mai sus? sau ala face tot timpu?


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 19 Sep 2008, 11:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.562
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




un rulment face tot timpul, sau cu intreruperi dar il auzi des. Zetu vezi la tine sa nu fie kit-ul de ambreiaj, poate patineaza discul si de acolo frecatul metal pe metal, mai ales ca zici ca in treapa 1 de viteza se aude si apoi dispare si apare din cauza suprasolicitarii ambreiajului, cum este spre exemplu mersul bara la bara, si doar cu a 1-a.

This post has been edited by Ryk: 19 Sep 2008, 11:29


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 13 Sep 2013, 13:21
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 8 November 06




Am si eu o intrebare: am un 2.1 1.6l din 2005 cu 45k km si a aparut un harait pe treptele 2 si 3 atunci cand iau piciorul de pe acceleratie. cam 60-70% din timp se aude, se opreste si iar face

cum scot din viteza nu se mai aude.

treptele se schimba usor fara probleme sau reclamatii.

ce credeti ca poate fi?

mersi


--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 1.9TDI/1.6 16V - xx xx xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2024 - 22:50
Dacia