Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie masini second-hand, La ce ne uitam? Ce trebuie sa stim?

Dan73
post 17 Feb 2008, 21:34
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Cred ca sunt extrem de putini cei de pe acest forum care au facut asa ceva. Vezi bine ca aici sunt oameni seriosi biggrin.gif . Intreaba-l pe cel care ti-o vinde daca a cuplat toate mufele biggrin.gif ...ca sa stai linistit....o vreme.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 08:04
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




@dan73205 imi pare rau ca ti-o zic, dar cred ca tu ori nu citesti ce scriu ori nu pricepi...
Evident ca un bord de laguna 2 pe benzina se potriveste perfect cu un bord de pe alta laguna 2 tot pe benzina...
Eu intrebam daca un bord de laguna 2 pe MOTORINA se potriveste PERFECT la o laguna 2 pe benzina (MA REFER STRICT LA MUFELE DE CUPLAJ). Potrivire inseamna sa functioneze corect si complet (exceptie facand indicatoarele tipice motorinei...)
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Feb 2008, 08:42
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Si ce te face sa crezi ca nu am inteles? Exact asta spuneam si repet: probabil sunt foarte putini cei de pe acest forum care au inlocuit un bord de Laguna pe benzina cu un bord de Laguna pe motorina si care sa te poata linisti ca e totul ok. Corect si complet nu are cum sa functioneze din moment ce turometrul e doar de decor. Este evident ca tipul care ti-a vandut-o ti-a cam tras teapa (sper sa nu fie vorba decat de numarul de km ai masinii) si daca te supara ca ti-o spun nu ai decat sa intervii din nou si sa sugerezi ca nu pricep eu. Tu ar trebui sa pricepi unele lucruri si anume ca cei care am postat aici am intentionat sa iti dam sfaturi de pe urma carora tu sa iesi in avantaj si nu noi. Nu e nimic, data viitoare o sa ma abtin.
Catalin avea dreptate in remarca cu remuscarile si ma gandisem si eu la acelasi lucru dar nu am spus-o ca sa nu te simti jignit. Poate e bine ca pe viitor, cand mai ceri sfaturi, sa fii pregatit sa si tii cont de ele (nu e obligatoriu sa le urmezi) si sa nu te superi pe cei care ti le dau pe motiv ca iti fac evidenta greseala. Ca si concluzie constat ca eu unul mi-am pierdut timpul. Pe de alta parte ma intreb oare cine putea rezista culorii gri spre negru? smile.gif

This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 09:01


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 09:18
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Ce ma face sa cred ca nu ai inteles? Pai...cam tot ce scrii. Nu mi-a vandut nimeni nimic deocamdata. Daca sunt putini cei de pe forum care stiu sa raspunda la intrebarea mea, atunci sa-i lasam pe ei sa raspunda, daca nu, subiectul e inchis. Nu toti schimba un bord doar ca sa traga tzeapa, poate la unii chiar s-a defectat ceva sau, cine stie, au fost curiosi sa vada daca se potrivesc...
Si de divagatii sa stii ca sunt satul...in general vorbind.
Am iteles ca DUPA PAREREA TA, raspunsul e NU. Multumesc atunci...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Feb 2008, 09:34
Post #65


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Așa, fii rău, că doar suntem obligați să răspundem, și nu ne supunem...

Mama lor de subalterni... După ce că nu se pricep, se revoltă... Să le tăiem scurt orice răbufnire, să le arătăm cine-i șefu...

Nu era mai bine să nu răspundă nimeni în acest topic, ținând cont că oricum asta se întâmplă cu toate topicurile de acest fel, nu se ține cont de nimic din ce se scrie pe aici...

Sunt sigur că NIMENI de aici nu a făcut vreodată ceea ce vrei tu să aflii, pentru că e ilogic să facă așa ceva...

Eu zic că mufele sunt IDENTICE, pentru că informațiile sunt cam aceleași, vin cam din aceleași locuri, și în general se tinde la o standardizare, pentru ușurarea fabricației și montajului. Din ce observ în manualul de service, se confirmă ce am spus mai sus...

This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 09:43


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Feb 2008, 09:44
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@baron....Iti reamintesc ca topicul e deschis de tine si are tema "Sfat achizitie masini second-hand". Da o trimitere la un post de-al meu unde m-am abatut de la subiectul de mai sus (unde am divagat...ma rog). Eu am postat cu bune intentii dar din pacate nu puteam sti a priori cu cine am de-a face.
A...si pentru mine 99% inseamna ceva foarte foarte aproape de 100%. Dar raman la parerea mea ca ai luat teapa deja. Daca era vorba de un om obisnuit nu imi era atat de suspecta schimbarea bordului dar fiind vorba de om "specializat" in comertul de masini.....
Eu inchei polemica asta aici ca chiar nu are rost si treaba e clara.

This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 09:57


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 10:01
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




@MAERSK merci pentru ultima fraza, sincer...Scuze pentru offtopic...
Multumesc tuturor!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Feb 2008, 10:02
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




n-am citit toate posturile ca ma lua capu'

Intrebare: cine schimba bordul, in loc sa dea km inapoi cu 100 ron ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Feb 2008, 10:04
Post #69


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Răspuns: cine a stricat bordul încercând să-l dea înapoi cu 90 RON. (metoda "gândacul" parcă se numea...)

L.E.: cu un letcon prea puternic se strică multe...

Propun să nu mai intrăm în detalii... Nu e constructiv, și apoi ne bănuie lumea de afaceri necurate...

This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 10:11


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Feb 2008, 10:09
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




sunt 6 pini si nu prea are ce sa strice pe-acolo

Mai desfa=l si tu o data si vezi daca ai chestia aia dezlipita biggrin.gif
Macar stii daca asta e dat inapoi...

This post has been edited by andu911: 18 Feb 2008, 10:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Feb 2008, 10:19
Post #71


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




După părerea mea, aceste "investigări" își au rostul înainte de eventuala cumpărare a mașinii... (evident dacă se pot face).

După ce ai dat banii, scormonitul ăsta aduce numai rele... smile.gif

La un service Renault ai aflat istoricul mașinii? Nu că acela nu ar putea fi aranjat...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Feb 2008, 10:24
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Istoricul se poate opri la x km.

Dupa ce ies din garantie, multi nu se mai duc cu masinile la revizie la Renault. E valabil si afara.

Raman la parerea ca trebuie sa verifici tehnic masina, nu sentimental. biggrin.gif
Daca merge bine, daca arata bine...

This post has been edited by andu911: 18 Feb 2008, 10:25


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 11:19
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Pai ziceam ca masina arata impecabil si functionarea motorului e foarte buna (are putere, raspunde prompt la acceleratie, nu scoate fum). Inainte s-o cumpar am s-o duc la un ITP sa-i fac o verificare a noxelor si eventual pe la service ReNo pt o diagnoza la motor. Ce ma contraria putin era faza cu bordul, dar la urma urmei daca motorul e bun, atunci e foarte bine. (eu am desfacut bordul de la Astra mea de cateva ori din diverse motive si se potrivesc elemente din bordul de Vectra, diesel, benzina...fara probleme). Nu conteaza cati km are daca motorul e ok. Doar merg cu masina nu cu km...cum bine zicea cineva pe aici... tongue.gif
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Feb 2008, 13:04
Post #74


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu noxele sunt prioritatea de testare...

O diagnoză completă într-un service bun (nu neapărat Renault) ar fi foarte bună. (motor, șasiu, ridicare pe elevator și inspecție pe sub, citirea erorilor din calculator etc)

Ce mă amuză este că toți spun la fel înainte de tranzacție, că o vor testa și răstesta... biggrin.gif

Însă de cele mai multe ori nimeni nu testează nimic, sau o face când e prea târziu... sad.gif

This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 13:07


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 18 Feb 2008, 15:46
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




La 7600 e prea scumpa masina aia!!!
La 7500 de euro, Laguna benzinar din 2001 trebuie sa fie impecabila!!!
Arunca o privire pe mobile.de si vezi preturile masinilor.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 16:50
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Mda...incep sa am indoieli... Oricum eu caut in continuare, nu m-am oprit la asta...
Am inteles ca din numarul de identificare a masinii se poate vedea (extrage) norma de poluare EURO2, EURO3, samd. Stie cineva exact ce si cum?
Multumesc!

This post has been edited by baron: 18 Feb 2008, 16:54


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Feb 2008, 19:47
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ia uitati-va mai baieti ce se poate gasi intre 7000 si 8000 de iepuroi si la cati kilometri, cu bordurile originale tin sa mentionez, (atentie la accent ...sa nu se confunde cu bordurile lui Videanu).

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...IRED&usageType=

Am aplicat eu deja filtrul (doar benzina, pret intre 7000 si 8000 cum spusei).
Ia faceti bine si aruncati un ochi sa vedeti cate Initiale si Privilege sunt printre ele, majoritatea sub 100000 de km.
Nu din numarul de identificare al masinii se deduce norma de poluare ci din numarul de omologare trecut de politie in talon la pozitia 10 (ultimele doua caractere de la coada).
Norma de poluare se mai gaseste pe placuta ovala (pe stalpul din dreapta, jos langa prag), reprezentata fiind de primul grup de doua caractere din al 2-lea rand.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=444...l=placuta+ovala
(a se vedea in postarea lui cipman atasatul, la pct 8 equipment level)

This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 19:53


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Feb 2008, 22:02
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Se pot gasi masini bune pe mobile.de...asa e. Dar cred ca la pretul afisat pe site se mai adauga ceva taxe pana ai masina inmatriculata in garaj.
In urma discutiilor si studierii diferitelor materiale se pare ca se poate schimba tabloul de bord de la o masina diesel la una pe benzina fara probleme. As concluziona ca la masina pe care as fi vrut s-o cumpar a fost schimbat bordul, cel mai probabil, pt a ascunde nr de kilometri reali.
Cat priveste norma de poluare extrasa din numarul de omologare am gasit ceva concret pt cei interesati: http://www.rarom.ro/rovigneta.html
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 24 Feb 2008, 11:10
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Salutare! Inca nu am gasit o Laguna corespunzatoare din punctul meu de vedere...
Va intreb: cat de relevant este daca noxele masurate la o statie ITP sunt in limitele date de producator? Se poate considera acel motor ca fiind sigur bun?
Daca se rupe cureaua de distributie, se indoaie supapele? Faci varza motorul? Este vre'un motor de pe Laguna cu distributie pe lant?
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Feb 2008, 11:39
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am zis ca ma abtin dar hai......Cantitatea de noxe, daca este in limitele date de fabricant si de norma de poluare arata, in linii generale, ca motorul functioneaza in parametrii lui. La Laguna II nu motorul e principala problema sau nu e mai deloc o problema, ci partea electrica, de senzori si altele. Pe acest forum gasesti destule. Ruperea curelei de distributie antreneaza avarii destul de serioase la motor daca este pe motorina...la benzina mai putin dar nu e bine nici acolo sa se rupa. Din cate stiu eu motorul 2.2 dci e pe lant dar nu bag mana in foc...sa condirme (infirme ) cineva care stie sigur). In mod sigur vei gasi raspunsul exact daca dai un search.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 24 Feb 2008, 13:04
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




QUOTE(dan73205 @ 24 Feb 2008, 12:39)
...La Laguna II nu motorul e principala problema sau nu e mai deloc o problema, ci partea electrica, de senzori si altele...
*


Multumesc pentru raspuns...sincer m-am mai linistit din acest punct de vedere. Primul lucru care il voi face dupa ce-mi iau masina e sa-i schimb distributia, ok.


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 25 Feb 2008, 12:05
Post #82


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Sa revin la topic origianl al postului.....vad ca a degenerat blink.gif . Sambata am achizitionat o Laguna 2 1.8 16v 05/2001 95.000 km versiunea Privilege. Ce e drept cum spuneam mai sus lucrez in Franta...si o inmatriculez tot aici. De ceva vreme studiez siturile franceze de vanzari si vineri am gasit acest "pont"....Nu i-am dat mare interes dar dupa ce am vorbit cu vanzatorul am devenit interesat. Asa am ajuns sa ma urc in masina si sa plec spre el sambata dimineata. Precizez ca pretul era pe masura 5500 de euro fara taxe (tva...TTC - e un lucru important cand se cumpara masini din Franta.....altfel te pun sa platesti inca 19.6% TVA). Ajuns la locul "faptei"....am vazut masina...(precizez ca am plecat pornit sa ii gasesc defecte.....la pretul asta ma asteptam sa aiba ceva)....dupa cca 30 de minute de "bagat pe sub ea"..."mangaiat caroserie"....verificat uzura pedale, volan, etc......nu am putut gasi decat cateva mici zgarieturi insignifiante...(pt o masina de 7 ani). Am iesit la test drive....am urmat sfaturile pe care le-am primit pe forum.....(condus sportiv, frane, accelerari bruste, curbe stanse.....zicea omu ca sunt neam cu Shumi.....). Dupa ... "raliu"...am decis sa o cumpar....negasind nici un defect vizibil...."Smecheria" este ca masina e inmatriculata in Luxemburg....omul are un mic autohouse si aduce numai de acolo masini (dupa spusele lui...cei din Luxemburg prefera "nemtoaicele"....masinile franceze fiind destul de ieftine si foarte intretinute....dupa cum am putut vedeam pe masina mea). Urmeaza sa o inmatriculez pe Franta....sper sa o fac repede....dar acum trebuie sa imi fac asigurare....(precizez ca asigurarea in Franta se face pe persoana care conduce masina si nu pe masina ca la noi.....)....ca sa pot circula cu ea. Singurele defecte pe care le-am gasit in cei 200km facuti pana acasa sunt:
1 - un senzor de presiune face figuri (computerul nu il gaseste....cand merge cand nu)
2 - functia "maini libere" nu am gasit sa functioneze
3 - imi apare o mica cheita palpaitoare pe bord (cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbat uleiul neaparat....si a avut dreptate am consultat si eu manualul intre timp"

In final ce pot spune....ceea ce am crezut ca era o "tzapa"....s-a dovedit pana la urma sa fie masina pe care am cumparat-o. E prima masina pe care o cumpar din "afara" dar la prima vedere persoana ca mi-a vandut-o si calitatea masinii..(pana acum)...au fost super ok. Recomand achizitionarea din Franta....am observat ca daca vrei poti face ce teste vrei nu ii dernajeaza...plus ca trebuie sa iti dea "revision tehnique".....revizia facuta recent.....unde iti scrie si daca masina are uzura diferita la un pneu....e foarte stricta...si de obicei nu se smenuieste ca e valabila pe 2 ani....si legile sunt foarte stricte.

Poze cu masina pt curiosi puteti gasi in posturile mele....(m-am laudat in vreo 2 posturi rolleyes.gif )...

http://www.reno.ro/Go-to-last-page-page-t90223-s150.html
http://www.reno.ro/Achizitionare-Laguna-II...ta-t100849.html


Tin sa precizez ca mi-a oferit garantie totala 3 luni de zile....nu neaparat la serviceul lui.....ma pot duce la orice serivice ii trimit constatarea si factura si el ma..."despagubeste".

This post has been edited by naighba: 25 Feb 2008, 12:10


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannic
post 25 Feb 2008, 13:56
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 08




salut. eu am o laguna 1 si am luat-o de aici din RO.nu ma pricep la masini dar a fost ca sa zic asa dragoste la prima vedere.la inceput ma gindeam si eu sa merg sa mi-o aduc de afara dar am auzit o poveste la un coleg de servici si am renuntat. respectivu coleg si-a adus un ww pasat di germ.dupa ce s-a plimbat pe acolo vreo citiva Km gata a cumparat-o. la intoarcere pe drum i-a cazut cutia a dat o gramada de bani reparatia iar in ro l-a lasat frinele.asa ca daca nu te pricepi ai mare grija mai ales ca am auzit ca si pe la nemti au inceput sa se faca smecherii


--------------------
renault laguna1 break 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 25 Feb 2008, 15:36
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




colegu, ce cauciucuri ai matale pe laguna 2 din franta? arata foarte bine ca profil, ai putea comunica marca si modelul rolleyes.gif ?

in rest ca idee cheita mica inseamana dus la service facut revizia

This post has been edited by antifizic2: 25 Feb 2008, 15:37


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 25 Feb 2008, 16:21
Post #85


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Pai cred si eu ca daca stai in Franta poti sa gasesti ceva ocazii mult mai usor decat de aici...exemplul nu e relevant...trebuie gandit ca esti aici si trebuie sa faci 2000-2500 de km ca sa vezi si testezi masina...sunt cheltuieli de transport in ambele sensuri, se pierde timp, cu cat pretul e mai mic si avantajos cu atat cresc sansele ca masina sa nu corespunda, ba tehnic, ba optic...nici chestia cu Luxembourgul nu e relevanta, acolo masinile sunt f. bine intretinute si ieftine sunt doar cele vechi, daca vrei ceva mai nou sunt chiar mai scumpe decat in Germania sau Franta, deci depinde de la caz la caz...o achizitie buna se dovedeste in timp, dupa ce mergi ceva timp si kilometri cu masina..


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 25 Feb 2008, 17:59
Post #86


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




blush.gif 1. Cauciucurile sunt UNIROYAL Rallye 550 (The Rain Tyre) - 205/55 R 16 (s-au nimerit la fix....in zona unde stau nu am vazut zapada anul asta doar ploaie sleep.gif
2. Cu km ai dreptate si costurile sunt mult mai mari pt a aduce in tara o Laguna. Eu voiam sa evidentiez cazul meu....masina cumparata de pe net....la inceput am crezut ca e vreo "tzeapa".....dar pana la urma s-a dovedit invesul. Din dicutiile avute cu francezii mei de pe la munca....mi-au spus sa fug de turci, arabi (de obicei astia mai tuciurii)...cand cumpar masina...ca ei le cam smenuiesc. Chiar l-am intrebat pe vanzator cum as putea face sa duc masina asta in Romania...si mi-a spus sa fac aceleasi demersuri ca si cand as inmatriculao in franta doar ca pt numere provizorii (numere WW...ceva de genu). Revin cu comentarii dupa ce ii fac revizia....(reprezentanta Renault.....in fiecare orasel gasesti una).

P.S. Apropo de cheita aia....vanzatorul mi-a spus ca trebuie schimbat neparat uleiul......eu sceptic cum sunt nu l-am crezut.....dar m-am gandit ca am 3 luni garantie...ii dau de capat. Dupa ce am consultat manualul spusele lui s-au dovedit reale.

P.S 2 rolleyes.gif Antifizic2......acum am vazut avatarul tau....interesanta Laguna fara roti....sper ca nu ti-au facut "tuciurii"...vreo surpriza. De aceea intrebi de cauciucuri

This post has been edited by naighba: 25 Feb 2008, 18:13


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 25 Feb 2008, 19:01
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




tuciurii nu au avut nimic a face cu rotile.

toata operatiunea a fost planificata si executata de colegii de forum, la una dintre intalnirile prin tara


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 25 Feb 2008, 20:47
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




@naighba: S-o stapanesti sanatos cat mai multi km fara probleme!
Laguna arata superb....nu e lovita din ceea ce am observat...si motorul este unul din cele mai fiabile tipuri...
Eo masina confortabila si cu tinuta de drum excelenta...deci alegerea este inspirata si norocoasa...ai avut un vanzator cel putin corect...desi ma mira faptul ca ti-a spus ca la 65000 a schimbat distributia...poate facuse 5 ani atunci...caci altfel afara se schimba la 120000 km distributia...
Cheita apare daca a trecut 1 an de cand a fost ultimul schimb de ulei (sau mai bine zis resetare) sau 30000 km (la ei, 15000km la noi)...banuiesc ca este anul totusi...deci ai putea reseta cheita ca sa scapi de ea simplu: contact pus, ajungi la ecran inlocuire ulei din cap buton maneta stergatoare, apoi tii apasat pana schimba 30000km pe tablou bord de la tija aducere la zero...Oricum daca nu esti sigur schimba si uleiul, si distributia, bujii, filtre...
- senzorul la roata ori este pe final, are in el o baterie si care poate e pe sfarsite...ori mai trebuie ajustata presiunea in roti...nu este pericol, poti merge asa mult si bine...dar poti cere sa ti-l schimbe
- ca sa mearga in maini libere trebuie sa apesi de doua ori pe butonul al treilea lookup...si apoi sa te departezi 10 m sau mai mult...orice apasare pe celelalte butoane inchis si deschis trece in mod deschidere/inchidere manuala...sau cere inlocuirea cartelei daca functia nu merge...
- ai grija ca in Romania prinde "greierasi" pe drumurile noastre...

Altfel sa auzim numai de bine! Bafta la drumuri bune!...

This post has been edited by TRANCA: 25 Feb 2008, 20:47


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 26 Feb 2008, 20:15
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Felicitari @naighba! Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute...
Sper cat de curand sa ma mandresc si eu cu o achizitie Laguna2. Am ramas la varianta pe benzina. As fi vrut un motor, 1.6l dar se pare ca 1.8l ar fi mai potrivit...
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 1 Mar 2008, 16:55
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Asa cum era de asteptat am ales cu inima si nu cu mintea...
Sunt fericitul posesor a unei Laguna2, 2001, 1.6l, culoare gri inchis (spre negru). Deocamdata sunt super multumit de ea. Are si mici defecte: aripa spate dr putin atinsa, butonul de avarie nu sta inchis tot timpul (partial rezolvat), are senzori presiune in roti dar la bord nu afiseaza nik (poate rezolv).
Voi reveni cu poze...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 21:20
Dacia