Sfat achizitie masini second-hand, La ce ne uitam? Ce trebuie sa stim?
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie masini second-hand, La ce ne uitam? Ce trebuie sa stim?
Dan73 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|||
baron |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
@dan73205 imi pare rau ca ti-o zic, dar cred ca tu ori nu citesti ce scriu ori nu pricepi...
Evident ca un bord de laguna 2 pe benzina se potriveste perfect cu un bord de pe alta laguna 2 tot pe benzina... Eu intrebam daca un bord de laguna 2 pe MOTORINA se potriveste PERFECT la o laguna 2 pe benzina (MA REFER STRICT LA MUFELE DE CUPLAJ). Potrivire inseamna sa functioneze corect si complet (exceptie facand indicatoarele tipice motorinei...) Multumesc! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Si ce te face sa crezi ca nu am inteles? Exact asta spuneam si repet: probabil sunt foarte putini cei de pe acest forum care au inlocuit un bord de Laguna pe benzina cu un bord de Laguna pe motorina si care sa te poata linisti ca e totul ok. Corect si complet nu are cum sa functioneze din moment ce turometrul e doar de decor. Este evident ca tipul care ti-a vandut-o ti-a cam tras teapa (sper sa nu fie vorba decat de numarul de km ai masinii) si daca te supara ca ti-o spun nu ai decat sa intervii din nou si sa sugerezi ca nu pricep eu. Tu ar trebui sa pricepi unele lucruri si anume ca cei care am postat aici am intentionat sa iti dam sfaturi de pe urma carora tu sa iesi in avantaj si nu noi. Nu e nimic, data viitoare o sa ma abtin.
Catalin avea dreptate in remarca cu remuscarile si ma gandisem si eu la acelasi lucru dar nu am spus-o ca sa nu te simti jignit. Poate e bine ca pe viitor, cand mai ceri sfaturi, sa fii pregatit sa si tii cont de ele (nu e obligatoriu sa le urmezi) si sa nu te superi pe cei care ti le dau pe motiv ca iti fac evidenta greseala. Ca si concluzie constat ca eu unul mi-am pierdut timpul. Pe de alta parte ma intreb oare cine putea rezista culorii gri spre negru? ![]() This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 09:01 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
baron |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Ce ma face sa cred ca nu ai inteles? Pai...cam tot ce scrii. Nu mi-a vandut nimeni nimic deocamdata. Daca sunt putini cei de pe forum care stiu sa raspunda la intrebarea mea, atunci sa-i lasam pe ei sa raspunda, daca nu, subiectul e inchis. Nu toti schimba un bord doar ca sa traga tzeapa, poate la unii chiar s-a defectat ceva sau, cine stie, au fost curiosi sa vada daca se potrivesc...
Si de divagatii sa stii ca sunt satul...in general vorbind. Am iteles ca DUPA PAREREA TA, raspunsul e NU. Multumesc atunci... |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#65
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Așa, fii rău, că doar suntem obligați să răspundem, și nu ne supunem...
Mama lor de subalterni... După ce că nu se pricep, se revoltă... Să le tăiem scurt orice răbufnire, să le arătăm cine-i șefu... Nu era mai bine să nu răspundă nimeni în acest topic, ținând cont că oricum asta se întâmplă cu toate topicurile de acest fel, nu se ține cont de nimic din ce se scrie pe aici... Sunt sigur că NIMENI de aici nu a făcut vreodată ceea ce vrei tu să aflii, pentru că e ilogic să facă așa ceva... Eu zic că mufele sunt IDENTICE, pentru că informațiile sunt cam aceleași, vin cam din aceleași locuri, și în general se tinde la o standardizare, pentru ușurarea fabricației și montajului. Din ce observ în manualul de service, se confirmă ce am spus mai sus... This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 09:43 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@baron....Iti reamintesc ca topicul e deschis de tine si are tema "Sfat achizitie masini second-hand". Da o trimitere la un post de-al meu unde m-am abatut de la subiectul de mai sus (unde am divagat...ma rog). Eu am postat cu bune intentii dar din pacate nu puteam sti a priori cu cine am de-a face.
A...si pentru mine 99% inseamna ceva foarte foarte aproape de 100%. Dar raman la parerea mea ca ai luat teapa deja. Daca era vorba de un om obisnuit nu imi era atat de suspecta schimbarea bordului dar fiind vorba de om "specializat" in comertul de masini..... Eu inchei polemica asta aici ca chiar nu are rost si treaba e clara. This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 09:57 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
baron |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
@MAERSK merci pentru ultima fraza, sincer...Scuze pentru offtopic...
Multumesc tuturor! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
n-am citit toate posturile ca ma lua capu'
Intrebare: cine schimba bordul, in loc sa dea km inapoi cu 100 ron ? |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#69
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Răspuns: cine a stricat bordul încercând să-l dea înapoi cu 90 RON. (metoda "gândacul" parcă se numea...)
L.E.: cu un letcon prea puternic se strică multe... Propun să nu mai intrăm în detalii... Nu e constructiv, și apoi ne bănuie lumea de afaceri necurate... This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 10:11 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sunt 6 pini si nu prea are ce sa strice pe-acolo
Mai desfa=l si tu o data si vezi daca ai chestia aia dezlipita ![]() Macar stii daca asta e dat inapoi... This post has been edited by andu911: 18 Feb 2008, 10:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#71
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
După părerea mea, aceste "investigări" își au rostul înainte de eventuala cumpărare a mașinii... (evident dacă se pot face).
După ce ai dat banii, scormonitul ăsta aduce numai rele... ![]() La un service Renault ai aflat istoricul mașinii? Nu că acela nu ar putea fi aranjat... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Istoricul se poate opri la x km.
Dupa ce ies din garantie, multi nu se mai duc cu masinile la revizie la Renault. E valabil si afara. Raman la parerea ca trebuie sa verifici tehnic masina, nu sentimental. ![]() Daca merge bine, daca arata bine... This post has been edited by andu911: 18 Feb 2008, 10:25 |
--------------------
-
-
-
|
|
baron |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Pai ziceam ca masina arata impecabil si functionarea motorului e foarte buna (are putere, raspunde prompt la acceleratie, nu scoate fum). Inainte s-o cumpar am s-o duc la un ITP sa-i fac o verificare a noxelor si eventual pe la service ReNo pt o diagnoza la motor. Ce ma contraria putin era faza cu bordul, dar la urma urmei daca motorul e bun, atunci e foarte bine. (eu am desfacut bordul de la Astra mea de cateva ori din diverse motive si se potrivesc elemente din bordul de Vectra, diesel, benzina...fara probleme). Nu conteaza cati km are daca motorul e ok. Doar merg cu masina nu cu km...cum bine zicea cineva pe aici...
![]() Multumesc! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#74
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu noxele sunt prioritatea de testare...
O diagnoză completă într-un service bun (nu neapărat Renault) ar fi foarte bună. (motor, șasiu, ridicare pe elevator și inspecție pe sub, citirea erorilor din calculator etc) Ce mă amuză este că toți spun la fel înainte de tranzacție, că o vor testa și răstesta... ![]() Însă de cele mai multe ori nimeni nu testează nimic, sau o face când e prea târziu... ![]() This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 13:07 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
r&d |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
La 7600 e prea scumpa masina aia!!!
La 7500 de euro, Laguna benzinar din 2001 trebuie sa fie impecabila!!! Arunca o privire pe mobile.de si vezi preturile masinilor. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
baron |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Mda...incep sa am indoieli... Oricum eu caut in continuare, nu m-am oprit la asta...
Am inteles ca din numarul de identificare a masinii se poate vedea (extrage) norma de poluare EURO2, EURO3, samd. Stie cineva exact ce si cum? Multumesc! This post has been edited by baron: 18 Feb 2008, 16:54 |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ia uitati-va mai baieti ce se poate gasi intre 7000 si 8000 de iepuroi si la cati kilometri, cu bordurile originale tin sa mentionez, (atentie la accent ...sa nu se confunde cu bordurile lui Videanu).
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...IRED&usageType= Am aplicat eu deja filtrul (doar benzina, pret intre 7000 si 8000 cum spusei). Ia faceti bine si aruncati un ochi sa vedeti cate Initiale si Privilege sunt printre ele, majoritatea sub 100000 de km. Nu din numarul de identificare al masinii se deduce norma de poluare ci din numarul de omologare trecut de politie in talon la pozitia 10 (ultimele doua caractere de la coada). Norma de poluare se mai gaseste pe placuta ovala (pe stalpul din dreapta, jos langa prag), reprezentata fiind de primul grup de doua caractere din al 2-lea rand. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=444...l=placuta+ovala (a se vedea in postarea lui cipman atasatul, la pct 8 equipment level) This post has been edited by dan73205: 18 Feb 2008, 19:53 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
baron |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Se pot gasi masini bune pe mobile.de...asa e. Dar cred ca la pretul afisat pe site se mai adauga ceva taxe pana ai masina inmatriculata in garaj.
In urma discutiilor si studierii diferitelor materiale se pare ca se poate schimba tabloul de bord de la o masina diesel la una pe benzina fara probleme. As concluziona ca la masina pe care as fi vrut s-o cumpar a fost schimbat bordul, cel mai probabil, pt a ascunde nr de kilometri reali. Cat priveste norma de poluare extrasa din numarul de omologare am gasit ceva concret pt cei interesati: http://www.rarom.ro/rovigneta.html Multumesc! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
baron |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Salutare! Inca nu am gasit o Laguna corespunzatoare din punctul meu de vedere...
Va intreb: cat de relevant este daca noxele masurate la o statie ITP sunt in limitele date de producator? Se poate considera acel motor ca fiind sigur bun? Daca se rupe cureaua de distributie, se indoaie supapele? Faci varza motorul? Este vre'un motor de pe Laguna cu distributie pe lant? Multumesc! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am zis ca ma abtin dar hai......Cantitatea de noxe, daca este in limitele date de fabricant si de norma de poluare arata, in linii generale, ca motorul functioneaza in parametrii lui. La Laguna II nu motorul e principala problema sau nu e mai deloc o problema, ci partea electrica, de senzori si altele. Pe acest forum gasesti destule. Ruperea curelei de distributie antreneaza avarii destul de serioase la motor daca este pe motorina...la benzina mai putin dar nu e bine nici acolo sa se rupa. Din cate stiu eu motorul 2.2 dci e pe lant dar nu bag mana in foc...sa condirme (infirme ) cineva care stie sigur). In mod sigur vei gasi raspunsul exact daca dai un search.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
baron |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(dan73205 @ 24 Feb 2008, 12:39) ...La Laguna II nu motorul e principala problema sau nu e mai deloc o problema, ci partea electrica, de senzori si altele... Multumesc pentru raspuns...sincer m-am mai linistit din acest punct de vedere. Primul lucru care il voi face dupa ce-mi iau masina e sa-i schimb distributia, ok. |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
naighba |
![]()
Post
#82
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Sa revin la topic origianl al postului.....vad ca a degenerat
![]() 1 - un senzor de presiune face figuri (computerul nu il gaseste....cand merge cand nu) 2 - functia "maini libere" nu am gasit sa functioneze 3 - imi apare o mica cheita palpaitoare pe bord (cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbat uleiul neaparat....si a avut dreptate am consultat si eu manualul intre timp" In final ce pot spune....ceea ce am crezut ca era o "tzapa"....s-a dovedit pana la urma sa fie masina pe care am cumparat-o. E prima masina pe care o cumpar din "afara" dar la prima vedere persoana ca mi-a vandut-o si calitatea masinii..(pana acum)...au fost super ok. Recomand achizitionarea din Franta....am observat ca daca vrei poti face ce teste vrei nu ii dernajeaza...plus ca trebuie sa iti dea "revision tehnique".....revizia facuta recent.....unde iti scrie si daca masina are uzura diferita la un pneu....e foarte stricta...si de obicei nu se smenuieste ca e valabila pe 2 ani....si legile sunt foarte stricte. Poze cu masina pt curiosi puteti gasi in posturile mele....(m-am laudat in vreo 2 posturi ![]() http://www.reno.ro/Go-to-last-page-page-t90223-s150.html http://www.reno.ro/Achizitionare-Laguna-II...ta-t100849.html Tin sa precizez ca mi-a oferit garantie totala 3 luni de zile....nu neaparat la serviceul lui.....ma pot duce la orice serivice ii trimit constatarea si factura si el ma..."despagubeste". This post has been edited by naighba: 25 Feb 2008, 12:10 |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
dannic |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 27 January 08 ![]() |
salut. eu am o laguna 1 si am luat-o de aici din RO.nu ma pricep la masini dar a fost ca sa zic asa dragoste la prima vedere.la inceput ma gindeam si eu sa merg sa mi-o aduc de afara dar am auzit o poveste la un coleg de servici si am renuntat. respectivu coleg si-a adus un ww pasat di germ.dupa ce s-a plimbat pe acolo vreo citiva Km gata a cumparat-o. la intoarcere pe drum i-a cazut cutia a dat o gramada de bani reparatia iar in ro l-a lasat frinele.asa ca daca nu te pricepi ai mare grija mai ales ca am auzit ca si pe la nemti au inceput sa se faca smecherii
|
--------------------
renault
laguna1 break
1998
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
colegu, ce cauciucuri ai matale pe laguna 2 din franta? arata foarte bine ca profil, ai putea comunica marca si modelul
![]() in rest ca idee cheita mica inseamana dus la service facut revizia This post has been edited by antifizic2: 25 Feb 2008, 15:37 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
traffictours |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai cred si eu ca daca stai in Franta poti sa gasesti ceva ocazii mult mai usor decat de aici...exemplul nu e relevant...trebuie gandit ca esti aici si trebuie sa faci 2000-2500 de km ca sa vezi si testezi masina...sunt cheltuieli de transport in ambele sensuri, se pierde timp, cu cat pretul e mai mic si avantajos cu atat cresc sansele ca masina sa nu corespunda, ba tehnic, ba optic...nici chestia cu Luxembourgul nu e relevanta, acolo masinile sunt f. bine intretinute si ieftine sunt doar cele vechi, daca vrei ceva mai nou sunt chiar mai scumpe decat in Germania sau Franta, deci depinde de la caz la caz...o achizitie buna se dovedeste in timp, dupa ce mergi ceva timp si kilometri cu masina..
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
naighba |
![]()
Post
#86
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
![]() ![]() 2. Cu km ai dreptate si costurile sunt mult mai mari pt a aduce in tara o Laguna. Eu voiam sa evidentiez cazul meu....masina cumparata de pe net....la inceput am crezut ca e vreo "tzeapa".....dar pana la urma s-a dovedit invesul. Din dicutiile avute cu francezii mei de pe la munca....mi-au spus sa fug de turci, arabi (de obicei astia mai tuciurii)...cand cumpar masina...ca ei le cam smenuiesc. Chiar l-am intrebat pe vanzator cum as putea face sa duc masina asta in Romania...si mi-a spus sa fac aceleasi demersuri ca si cand as inmatriculao in franta doar ca pt numere provizorii (numere WW...ceva de genu). Revin cu comentarii dupa ce ii fac revizia....(reprezentanta Renault.....in fiecare orasel gasesti una). P.S. Apropo de cheita aia....vanzatorul mi-a spus ca trebuie schimbat neparat uleiul......eu sceptic cum sunt nu l-am crezut.....dar m-am gandit ca am 3 luni garantie...ii dau de capat. Dupa ce am consultat manualul spusele lui s-au dovedit reale. P.S 2 ![]() This post has been edited by naighba: 25 Feb 2008, 18:13 |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
antifizic2 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
tuciurii nu au avut nimic a face cu rotile.
toata operatiunea a fost planificata si executata de colegii de forum, la una dintre intalnirile prin tara |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
@naighba: S-o stapanesti sanatos cat mai multi km fara probleme!
Laguna arata superb....nu e lovita din ceea ce am observat...si motorul este unul din cele mai fiabile tipuri... Eo masina confortabila si cu tinuta de drum excelenta...deci alegerea este inspirata si norocoasa...ai avut un vanzator cel putin corect...desi ma mira faptul ca ti-a spus ca la 65000 a schimbat distributia...poate facuse 5 ani atunci...caci altfel afara se schimba la 120000 km distributia... Cheita apare daca a trecut 1 an de cand a fost ultimul schimb de ulei (sau mai bine zis resetare) sau 30000 km (la ei, 15000km la noi)...banuiesc ca este anul totusi...deci ai putea reseta cheita ca sa scapi de ea simplu: contact pus, ajungi la ecran inlocuire ulei din cap buton maneta stergatoare, apoi tii apasat pana schimba 30000km pe tablou bord de la tija aducere la zero...Oricum daca nu esti sigur schimba si uleiul, si distributia, bujii, filtre... - senzorul la roata ori este pe final, are in el o baterie si care poate e pe sfarsite...ori mai trebuie ajustata presiunea in roti...nu este pericol, poti merge asa mult si bine...dar poti cere sa ti-l schimbe - ca sa mearga in maini libere trebuie sa apesi de doua ori pe butonul al treilea lookup...si apoi sa te departezi 10 m sau mai mult...orice apasare pe celelalte butoane inchis si deschis trece in mod deschidere/inchidere manuala...sau cere inlocuirea cartelei daca functia nu merge... - ai grija ca in Romania prinde "greierasi" pe drumurile noastre... Altfel sa auzim numai de bine! Bafta la drumuri bune!... This post has been edited by TRANCA: 25 Feb 2008, 20:47 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
baron |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Felicitari @naighba! Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute...
Sper cat de curand sa ma mandresc si eu cu o achizitie Laguna2. Am ramas la varianta pe benzina. As fi vrut un motor, 1.6l dar se pare ca 1.8l ar fi mai potrivit... Multumesc! |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
baron |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Asa cum era de asteptat am ales cu inima si nu cu mintea...
Sunt fericitul posesor a unei Laguna2, 2001, 1.6l, culoare gri inchis (spre negru). Deocamdata sunt super multumit de ea. Are si mici defecte: aripa spate dr putin atinsa, butonul de avarie nu sta inchis tot timpul (partial rezolvat), are senzori presiune in roti dar la bord nu afiseaza nik (poate rezolv). Voi reveni cu poze... |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 21:20 |