Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Garnitura chiuloasa?, fum alb pe teava de esapament

vepman_ro
post 20 Jan 2008, 20:21
Post #1


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mi s-a intamplat un lucru ciudat astazi:

Am constatat ca scot un Fum alb, am mers asa vreo 20 km, apa in vasul de expansiune era sub limita de minim, am scos dopul si a crescut 2 cm ( un pic peste limita ) am completat cu antigel pana la nivelul de maxim, dupa care am pornit inca vreo 10 km pe care i-am parcurs normal .
Dupa vreo 5 minute iar am inceput a scoate fum alb si mult in urma mea, la o noua verificare constat ca iar apa din vasul de expansiune a scazut considerabil sub limita de minim ( dar inca se vedea urma de nivel ) .Dupa scoaterea dopului a creScut nivelul cu maxim un cm.
Ce se intampla cu fumul ? sa fie garnitura de chiuloasa? efectul acestei distrugeri ?
Daca merg cu ea in service vreo 10km ce risc sa stric , in cazul in care as completa pe traseu cu antigel?
preturi estimative pentru o garnitura noua sau pentru manopera intr-uins ervice decent?

This post has been edited by vepman_ro: 20 Jan 2008, 20:23


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Jan 2008, 23:25
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




In principiu, daca ai grija sa completezi cu lichid de racire si nu stresezi masina prea tare, o poti duce 10km, zic eu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Jan 2008, 19:02
Post #3


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




De principiu in perioada asta nu am bani deci pana ajung ar trebui sa mai consult masina ..

Imi puteti spune cum verific garnitura de chiuloasa?
In cazul in care nu constat nimic ciudat pe la sistemul de racire?

2 intrebari:

1. daca scot ,cu motorul pornit, dopul de la vasul de expansiune ar trebui sa bolboroseasca daca garnitura de chiuloasa este terminata , adica pe acolo sa iasa gaze din camera de ardere ?Uleiul l-am verificat si nimic suspect , nu spuma , nu nivel crescut si nici urma de apa(antigel) in ulei.
2.Fumul alb pe teava de esapament este specific antigelului din camera de ardere?

Motorul merge frumos si acul temperaturii sta normal sub liniuta de oras.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 23 Jan 2008, 11:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Aceeasi problema am avut si eu, garnitura de chiloasa


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 23 Jan 2008, 22:45
Post #5


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Preturi aproximative pentru chiuloasa si manopera poate sa-mi spuna cineva ?

Sambata am de gand s ao analizez si eu sa vad concret ce are .
o precedura anume imi poate spuen cieva ..ce cum sa fac ? sa-mi cumpar termostat nou (schimbat anul trecut in primavara) eventula si dopul vasului de expansiune?
Are rolul de a da afara daca presiune este mare rau in circuit ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jan 2008, 23:07
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da. In dopul vasului de expansiune e o supapa care, la motorul tau, elimina suprapresiunea in atmosfera la 1.4 bari.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Jan 2008, 21:39
Post #7


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Se potriveste cea de solenza la mine la R19 ?
asa am auzit ...la c epret o fi ?

Am dus masina la service de cartier pt a schimba garnitura de chiuloasa , am testat astazi si ea este , manopera este de 500 RON plus materiale ..garnitura 70 ROn Eingterberg sau ceva de genul asta (cica este cea mai buna ) si planarea 50Ron plus 30 ron nu stiu c epastile de metal daca sunt ruginite ..
cum vi se pare manopera ?


Mie unul putin cam sus dar nu am idee de astfeld e costuri ...
MS frumso smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 26 Jan 2008, 22:40
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




500 de lei ca sa iti dea jos chiulasa si ca sa o puna la loc?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 27 Jan 2008, 00:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




vepman,
du-te la service Renault.
nu stiu daca e mult sau putin 500 RON dar sansele sa nu-ti iasa bine sunt destul de mari.

Poate ca te va costa cu totul ceva mai mult dar ai garantia lucrarii.
Poti intreba...aia nu te costa.
Eu din 2004 nu am mai dus masina la ''priceputi'' si sunt fericit si sigur pe ea de fiecare data cand o conduc.

Eu asa am stricat primul motor, ducandu-ma la toti ''priceputii''.
Daca esti din Bucuresti, te pot trimite la cineva.

Cauta-ma pe mess si vorbim.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xxxbc107xxx
post 7 Mar 2008, 08:43
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 February 08
From: vaslui




QUOTE(vepman_ro @ 20 Jan 2008, 20:21)
Mi s-a intamplat un lucru ciudat astazi:

Am constatat ca scot un Fum alb,
Dupa vreo 5 minute iar am inceput a scoate fum alb si mult in urma mea
*



fq8 r19 diesel
salut baieti. am si eu aceeasi problema cu fumul exagerat de mult de nu se mai vede blocul cu totul. si asta dupa mai multe trasnai facute de mine : biggrin.gif
- mergea perfect
-am vrut sa schimb garnitura de chiuloasa si am schimbat-o
- am rupt cureaua de distrutie pentru ca nu am pus bine motorul la punct
- inlocuieste supape paharute sparte si pune iar alta curea de distributie
- efectul scoate forarte mult fum
- iau frumos si ma joc pe la cureaua aia de distributie si '' MUT '' putin pompa de injectie cu un dinte si nu mai scoate fumul ala dar face un tacanit mare
- acu am pus iar pe PUNCT si stau si eu si ma uit la ea ca daca o pornesc ma omoara vecinii de cat fum scoate

ajutatima ce sa fac . cred ca e totusi din pompa // sau sa schimb iar garnitura aia afurisita cauzatoare numai de probleme???

This post has been edited by xxxbc107xxx: 7 Mar 2008, 08:45


--------------------
nissan microbuz 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 7 Mar 2008, 10:49
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




>> xxxbc107xxx
nu te mai juca cu mutat dinti ca poate o faci lata
daca vrei sa reglezi "aprinderea" asta se face din suruburile in care se prinde pompa de suport, nu un dinte inainte sau inpoi (la anumite modele de f8q se face dintr-o chestie care vine la surubul care strange pinionul, dar nu cred ca e cazul tau)
asa cum ti-am mai zis cel mai bine apeleaza la un specialist in diesel
si ca regula de fiecare data cand dai chiulasa jos pui garnitura noua


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xxxbc107xxx
post 7 Mar 2008, 22:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 February 08
From: vaslui




am lasat cu un dinte la pompa distanta
nu scoate pic de fum
daca stau cu o tigara langa teava de esapament iese mai mult fum din tigara decat din esapament
si cu suruburile alea de reglaj am reglat-o de acolo pana am stricat suruburile
biggrin.gif

acu tre sa ma mut in alta parte unde se vorbeste despre alternator ca imi arde puntea tongue.gif si nu mai incarca
deci fumul e din pompa acu nu mai iese merge perfect motorul se aude bine ...

as fi vrut sa stiu pentru mine ( sa mai fac eu ceva experimente:) ) ce face fiecare surubel din ala de la pompa dar daca nu se poate... asta e
garnitura a fost schimbata noua dar daca eu am gresit ceva???

This post has been edited by xxxbc107xxx: 7 Mar 2008, 22:38


--------------------
nissan microbuz 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 8 Mar 2008, 23:14
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Nu prea vad ce ai fi putut gresia colo la garnitura de chiuloasa ..d.ak mentii ordinea si le pui la loc ar fi trebuit sa fie in regula ...zic eu smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 05:05
Dacia