Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cu pornirea cand motorul e cald, probleme cu pornirea cand motorul e cald

danu_l
post 6 Aug 2007, 19:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Salutare ,Am si eu o nelamurire ...Motorasul meu 1.9 dci 120 cp porneste mai greut la cald ( mentionez ca nu scoate fum ,,nici alab nici negru , nu consuma ulei , si consumul de motorina e foarte scazut aprox 5,7 % filtre schimbate ..etc) ce ar putea fi?
Va multumesc Anticipat


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 6 Aug 2007, 19:44
Post #2


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- electromotorul? detaliaza ce inseamna mai greu... invarte greu sau invarte mult pana porneste...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 7 Aug 2007, 08:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Problema ca invarte mai mult ..nu mai greu


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 7 Aug 2007, 09:11
Post #4


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




vezi pompa de injectie(sau cum i se spune,ca parca la dci i se spune altfel)am vazut pe cineva cu un ford mondeo care patea la fel si se dadea jos omul,avea o sticla cu apa ,turna pe pompa si apoi pornea la sfert,zicea ceva de capul hidraulic ca ar fi stricat.......
Zic si eu .......


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 7 Aug 2007, 12:29
Post #5


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- exact... fugi la service sa vezi care e treaba ca sigur din pompa de injectie (la tine cred ca e de joasa presiune) e buba...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 7 Aug 2007, 12:29


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Aug 2007, 17:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai ori e de injectie, ori e de joasa presiune ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 7 Aug 2007, 18:22
Post #7


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- din cate am auzit la un mecanic de reprezentanta Renault pe Laguna 2 de-a lungul timpului se montara pe 1,9 DCi 2 tipuri de pompe de injectie, una de joasa presiune (nu stiu cat de joasa) si una de inalta presiune (iar nu stiu cat de inalta) cert este ca amandoua merg la presiune doar ca una e mai slaba decat cealalta... din cate spunea nenea cele de joasa sunt pe 101 si 107 cai si inalta alea de 120 cai... mai departe sa intervina cei care au manuale si sunt mai documentati...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Aug 2007, 18:25
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pompa de joasă presiune e cea electrică...
Pompa de înaltă presiune e cea de injecție, acționată mecanic de cureaua de distribuție...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 7 Aug 2007, 18:31
Post #9


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu contrazic pentru ca nu stiu si nici nu imi place subiectul... din cate stiu cand apar probleme la pompa de injectie reparatul inseamna bani aruncati pe geam si cel mai bine e inlocuirea...

- si totusi am sunat la mecanicul de care spuneam si mi-a spus ca la modelele mai slabe ca putere pana in 107 cai pompa merge la mai putini bari decat cele cu 120 de aici si denumirea una de joasa si una de inalta... cica si la cele de combustibil sunt tot asa si de joasa si de inalta... deci mai departe e bine de mers in service si vazut.

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 7 Aug 2007, 18:33


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 11 Aug 2007, 14:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




huh.gif Am programare pe 20 luna asta la service..o sa va spun mai multe despre ce o sa gaseasca baietii pe acolo


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 12 Aug 2007, 09:40
Post #11


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- de ce asa tarziu? am observat ca acum in service te programeaza mai ceva ca inchirierea unui restaurant pentru nunta... si totusi nu aveau de facut decat o diagnoza apoi daca era ceva de amploare se putea justifica amanarea...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 12 Aug 2007, 14:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Pai am fost vineri si mi-au zis ca deabia pe 20 au un loc liber ..ca's foarte ocupati ...si alt service renault nu e in SV ( apropo cat costa diagnoza... ca mie mi-au zis ca in jur de 100 roni ) sau au vazut nr strain si de aia ...eu am vazut aici pe forum ca e in jur de 50 ron ..amu numai sa mi-o rezolve...


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 12 Aug 2007, 14:48
Post #13


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- cam asa e peste tot... mai ales prin partile moldave... te fura tare astia din reteaua Renault... oricum ar fi trebuie facut testul... iar nu inteleg cum sa faci o programare la o perioada atat de lunga cand toata treaba ia maxim 15 min?!?


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 20 Aug 2007, 16:14
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Am fost la diagnosticare si baietii mi-au zis ca e turbo cu problema la test a iesit lipsa aer motor..(nu e ciudat ...cand ai lipsa aer nu tre sa scoata fum negru?)


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 Aug 2007, 21:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa te uiti pt orice eventualitate la filtrul de aer.... nu se stie niciodata.

PS: mi-a picat fisa mai tarziu..... ce treaba are turbo cu prefectura? Turbina porneste la peste 2000 rot/min, teoretic nu influenteaza pornirea.

This post has been edited by $$ilvviu: 20 Aug 2007, 21:04


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IvanCG
post 21 Aug 2007, 09:53
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 18 February 07
From: Bucuresti




Turbina merge tot timpul, difera turatia la care se invarte.


--------------------
Renault Laguna II Estate Privilege 1.9 dCi 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Aug 2007, 11:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




corect
ideea e ca pana in 2000 rpm, turbina nu baga mai mult aer decat un motor simplu aspirat
eu zic ca la el intra aer in sistemul de alimentare


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 22 Aug 2007, 19:30
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Chestia cu aerul m-am gandit si eu... am dat la pompita de cauciuc si baga motorina in filtru dau de vre-o 5 ori pana se umple ...dar cand e rece motorul porneste brici nu pot sa imi explic


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 22 Aug 2007, 20:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Ar mai fi senzoru de temperatura. Dupa ce se incalzeste motorul, scoti mufa de la senzorul de temp si pornesti. Daca porneste imediat, de acolo e.
Ala e pe undeva pe la chiulasa, in partea cu pompa de vacuum. Sunt niste furtune de apa care se intersecteaza in chiulasa.

Pompa de injectie nu cred ca are nimic, fiindca e de tip common rail si optimizarea avansului nu se mai face pe cale mecanica sau hidraulica. Iar aceasta corectie e facuta de calculator.

This post has been edited by andu911: 22 Aug 2007, 20:30

Attached thumbnail(s)
reno1.JPG ( Size: 42.72k ) Number of downloads: 81


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danu_l
post 8 Feb 2008, 22:31
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 05
From: Madrid




Salut revin din nou cu aceasta problema ...acu nu mai porneste deloc ..am fost la service si mi-au zis ca ar trebui recodificate cartelele dupa centralita ..se poate asa ceva ..as putea face altceva.?Cum as putea verifica pompa de joasa si cea de inalta presiune ?
Va multumesc


--------------------
Renault Laguna - 0575-BPV 2001,Privilege,1.9dCI
Laguna Privilege 1.9dCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:34
Dacia