Faze de toata jena, intr-o tara de toata jena
![]() ![]() ![]() |
Faze de toata jena, intr-o tara de toata jena
L!nuX |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- Numar personalizat !
1.6 16v - 2007
|
|||
Avani |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Drumul e85 nu are doua benzi pe sens ! Este o singura banda de mers pe sens. Faptul ca se circula si pe "prima" banda care este mai ingusta, e alta problema. Dar exista o singura banda.
La o adica este si logic, de ce sa fi facut 2 benzi, prima mai ingusta decat a doua, pentru ca pe sens marcajul intrerupt este la un sfert din partea carosabila (pe sens). Deseori merg si eu pe "prima" banda, care este de URGENTA ! Foarte adevarat, de urgenta de urgenta, dar de ce nu este marcajul continuu, cum e pe A2 si A1?? Greseala sa cred ca exista 2 benzi pe sens am facut-o si eu, chiar mi se parea stupid faptul ca unii nu treaceu (pe atunci in mintea mea) pe banda 1, respectiv cea de urgenta. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
@L!nux
![]() 21 May 2008, 20:53: QUOTE(OUG195/2002 - Regulament) Art. 103. - Marcajul longitudinal format dintr-o linie discontinua simpla sau dubla permite trecerea peste acesta, daca manevra impune acest lucru. Art. 104. - (1) Linia discontinua simpla este destinata: a) delimitarii benzilor in vederea ordonarii circulatiei, caz in care intervalul dintre segmentele de linie este considerabil mai mare decat lungimea acestora; ![]() (2) Linia discontinua dubla este destinata delimitarii uneia sau mai multor benzi cu circulatie reversibila. Pe asemenea benzi marcajul este insotit de dispozitivele luminoase speciale prevazute la art. 87 alin. (1) si (2). (3) Marcajul longitudinal format dintr-o linie continua si una discontinua alaturate are pentru conducatorul de vehicul semnificatia liniei celei mai apropiate in sensul de mers. Aceasta dispozitie nu-l impiedica pe cel care a efectuat o depasire sa-si reia locul pe sensul de mers. (4) Nu sunt considerate marcaje longitudinale liniile continue sau discontinue care delimiteaza marginile partii carosabile sau care, unite cu liniile transversale, delimiteaza locurile de stationare. QUOTE(OUG195/2002 - Regulament) Art. 131. - (1) In cazul in care drumul are doua sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele vor fi conduse pe banda situata langa acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stanga, daca banda de circulatie utilizata este ocupata, cu obligatia de a reveni pe banda din dreapta atunci cand acest lucru este posibil. In plus, legea nu vorbeste nicaieri despre banda de urgenta sau de refugiu. This post has been edited by adi_ar: 21 May 2008, 20:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#454
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Iute esti la search, tizule!
![]() Raman la parerea mea de incapatanat: de ce banda din dreapta de pe E85 e mai ingusta decat cea de langa axul drumului, delimitarea dintre cele doua avand un alt desen decat axa drumului?...Iar pe de alta parte, daca ar fi 2 benzi pe sens, ce rost ar mai avea discontinuitatea liniei mediane ?... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Bliss |
![]()
Post
#455
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Cititi aici si nu va mai certati. Da, banda aceea e banda de stationare de urgenta si nu, politia nu face nimic sa se respecte scopul acelei benzi.
QUOTE La solicitarea dumneavoastra transmisa prin e-maill, va comunicam urmatoarele: Dupa executia drumului, interdictia circulatiei pe acostamentul consolidat (banda de stationare de urgenta), a fost semnalizata atat prin indicatoare rutiere cat si cu marcaj de interzicere pe asfalt. Periodic indicatoarele au fost distruse sau sustrase, iar marcajul deteriorat datorita trecerilor peste el. Oricum semnificatia semnalizarii nu este respectata, iar administratorul drumului nu poate aplica sanctiuni. In tarile europene, unde se intalnesc situatii similare, nu se semnalizeaza pe teren o astfel de interdictie, ea este stipulata prin legea circulatiei. In mod normal, fiind o reglementare de desfasurare a circulatiei, aceasta trebuie facuta cunoscuta printr-un act normativ, privind circulatia de drumurile publice. In acest sens, prevederile art. 74 (alin3) din O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice stipuleaza "Se interzice circulatia, oprirea sau stationarea autovehiculelor pe banda de urgenta, cu exceptia cazurilor justificate, precum si a autovehiculelor cu regim de circulatie prioritar", dar se refera doar la autostrazi, ea trebuind extinsa, de catre Politia Rutiera si pentru celelalte drumuri, mai ale ca pentru nerespectarea prevederilor acestui aliniat sunt prevazute si sanctiuni in lege. Bucuresti 2008 DIRECTOR GENERAL, Ing CRISTIAN DUICA |
--------------------
-
-
-
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#456
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Cine cu cine se cearta, colega?...
fiecare era cu parerea lui... Colegul adi_ar ca e banda de circulatie...Eu ca nu, ca e banda de stationare de urgenta (avand mai devreme un dialog cu un coleg de la Bacau care tocmai a fost sanctionat de rutieristi) datorita unor inutilitati si diferente de marcaje si dimensiuni... Si cam atat... In orice caz, linkul si citatul au fost salutare! Multumesc! ![]() This post has been edited by Adila16: 21 May 2008, 21:43 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu-i nici o cearta, dimpotriva, este un mod constructiv de a ne pregati pentru "confruntare" !
![]() Link-ul salutar ? Pentru ce ? Acolo-i la fel de mare abrambureala ! Onor dl. Diuca trebuia sa nu uite ca legea la care face referire obliga administratorul drumului sa faca si refaca semnalizarea si marcajele, nu sa arunce pisica moarta, pentru acest lucru fiind deasemenea prevazute sanctiuni, nu in viitor ci acum dar ca multe altele, nu le aplica nimeni. Ce ma nedumireste si ma intriga pe mine este cat de "largi" am devenit asa, din senin dar nu ne permitem sa semnalizam respectivul drum. Adica noi nu putem face drumuri E adevarate de autostrada nu mai vorbesc dar facem drumuri cu benzi intregi de urgenta, in conditiile in care nici legea nu stie inca ce statut au si la ce ar fi bune. Poate pentru transhumanta !?! ... ca tot suntem la cafenea ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Bliss |
![]()
Post
#458
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
adi_ar, va invitam pe A1 dupa km 20 spre Pitesti la un slalom printre gropane, precum si pe primul segment al A2 sens Buc - C-ta. Autostrazi europeane. Sper sa aveti la dvs bucsi, planetare, ciocane pentru jentile indoite si alte scule necesare aventurii.
Pana la semnalizari care sa dureze in Romania o sa mai bata mult vant prin panourile electronice de atentionare de pe A2 si telefoanele de urgenta nefunctionale pe acelasi drum expres. Exceptand o singura data cand am vazut cu ochii mei ca politia si-a facut datoria pe E85, in rest liniste si pace prin tufisurile cu radar. De toata jena. |
--------------------
-
-
-
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu prea inteleg legatura cu A1, gropi si datoria indeplinita a politiei pe orice drum, fie si E85 !
Daca n-am fost clar, atunci: QUOTE(OUG195/2002 - Regulament) Art.5. - (1) Administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor, conform competențelor ce îi revin, cu avizul poliției rutiere, este obligat să instaleze indicatoare ori alte dispozitive speciale, să aplice marcaje pe drumurile publice, conform standardelor în vigoare, și să le mențină în stare corespunzătoare. (2) Administratorul drumului public sau, după caz, antreprenorul ori executantul lucrărilor este obligat să semnalizeze corespunzător, cât mai repede posibil, orice obstacol aflat pe partea carosabilă, care stânjenește sau pune în pericol siguranța circulației, și să ia toate măsurile de înlăturare a acestuia. (3) Autoritățile publice locale sunt obligate să amenajeze stațiile mijloacelor de transport public de persoane, prevăzute cu alveole sau refugii, cu avizul poliției rutiere. (4) Se interzic amplasarea construcțiilor de orice fel și practicarea actelor de comerț pe trotuar sau pe acostament, în parcările amenajate sau pe partea carosabilă, în condițiile în care acestea ar afecta siguranța circulației pietonilor și vehiculelor. (5) În perimetrul stațiilor mijloacelor de transport public de persoane pot fi amenajate doar spații: a) de așteptare pentru călători; ![]() (6) În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, a nesemnalizării sau a semnalizării necorespunzătoare a acestuia, precum și a obstacolelor ori lucrărilor care se execută pe acesta, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor răspunde, după caz, administrativ, contravențional, civil sau penal, în condițiile legii. Legea este in vigoare si trebuie aplicata. Cand se va statua si legifera banda de urgenta si folosirea acesteia ... va fi altceva! Asa ca dl. Duica trebuia sa aplice ce exista nu sa arunce la politie responsabilitatea de a sanctiona soferii deoarece "se fura dom'le indicatoarele care tineau locul legii". Politia nu trebuie sa rezolve nimic in acest caz. Trebuie aplicata legea ... care este ! Cred ca este singurul caz, de cand scriu pe forum, ca nu pot fi de acord cu politia care ar amenda o asemenea abatere. ... si nu, nu ma intrebati, ca nu sunt politist si n-am nici o legatura cu politia ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe E85 circul si eu destul de des si cel putin intre Afumati si Buzau (mai departe nu mai stiu), e o singura banda pe sens, cu cateva scurte exceptii. Banda de pe margine e mai ingusta, nu incape un camion pe ea si din loc in loc sunt atat marcaje cat si indicatoare de banda de stationare de urgenta, adica ceva de genul asta:
173.jpg ( Size: 3.65k ) Number of downloads: 97 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Acolo unde exista un asemenea marcaj, datorita liniei continue (aplicata intre benzi si nu la marginea carosabilului), nu se poate circula pe banda din dreapta, cum s-o numi ea.
Restul semnalizarii este prevazut de lege QUOTE(OUG195/2002 - Regulament) Art. 106. - (1) Marcajele, cum sunt: sagetile, inscriptiile, liniile paralele sau oblice, pot fi folosite pentru a repeta semnificatia indicatoarelor sau pentru a da participantilor la trafic indicatii care nu le pot fi furnizate, in mod adecvat, prin indicatoare. Eu nu la asemenea zone ma refeream, ci la zone cu linie intrerupta intre benzi sau absenta oricarui marcaj. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Mda, e o situatie ambigua: pe de o parte, codul rutier prevede banda de urgenta numai la autostrazi, pe de alta parte, banda de circulatie este portiunea suficient de lata sa poata circula vehicule in coloana, altele decat cele cu 2 roti, ori un camion nu poate circula pe acolo, decat cu rotile de pe stanga pe marcaj si cu cele de pe dreapta ridicand praful de pe acostament, iar din loc in loc sunt marcaje si semne de genul celui de mai sus, dupa zona hasurata banda respectiva continuandu-se cu aceeasi latime. Sensurile de mers sunt separate cu linie discontinua, eu peste tot am vazut unde sunt 2 sau mai multe benzi pe sens, sensurile separate cu linie continua.
Oricum, eu unul circul pe banda normala si trec pe banda ingusta cand vrea vre-unul sa ma depaseasca, chiar daca are loc pe celalalt sens, pentru ca n-am chef de 100 de flash-uri, claxoane si sicane, sau sa ma depaseasca si apoi sa-mi testeze franele cu intentie, cum vad frecvent pe acel drum. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
zax |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Imi expun si eu o parere daca-mi permiteti. Banda de langa acostament de pe E85 e evident o banda de urgenta fie ca scrie, fie ca nu scrie clar in lege. Marcajul care o delimiteaza e un marcaj care prin forma lui (spatii mici intre linii) arata o viteza mica de circulatie, iar latimea benzii determina aceeasi gandire (latimea unui drum sau a unei benzi de circulatie este direct proportionala cu viteza de circulatie pentru care a fost proiectat acel drum).
Totusi, daca politia se pune pe dat amenzi si astfel se ajunge la inchiderea circulatiei pe acea banda, rezultatul va fi cresterea semnificativa a numarului de accidente din cauza a 2 factori: 1. depasirile prin trecere pe sensul opus de mers sunt prin definitie f periculoase 2. aglomerarea drumului si viteza redusa de deplasare datorita tirurilor si a altor vehicule "lente" va deveni un factor de stres care ii va determina pe multi sa faca depasiri extreme. Am mai scris pe undeva dar nu mai stiu unde asa ca voi repeta aici: faptul ca suntem obligati sa facem ceva (sa conducem, sa muncim, sa mergem, etc) la o viteza mai mica (sau mai mare) decat cea pe care simtim potrivita pentru corpul nostru genereaza un factor de stres si implicit oboseala. Un exemplu clar ar fi munca pe care o prestati. Inchipuiti-va ca aveti o zi in care trebuie sa lucrati la birou, sa completati niste formulare care necesita o oarecare atentie, chiar daca e o munca monotona si un coleg va tot deranjeaza sa va spuna bancuri. Desi activitatea de ascultare a bancurilor este mult mai placuta decat cea de completare a formularelor, in scurt timp veti deveni nervosi, va veti simti obositi datorita lipsei de spor si veti dori ca acel coleg sa inceteze. Acelasi lucru se intampla si la condus. Daca am o masina si un drum care imi permit sa merg confortabil cu 140km/h, voi simti mult mai acut senzatia de oboseala daca sunt fortat sa reduc viteza la 80km/h sa spunem, din cauza celor care merg mai incet sau din cauza restrictiilor, decat daca as parcurge aceeasi distanta, cu aceeasi masina si tot cu 80km/h pe un drum de munte, cu serpentine, pe care eu simt ca nu pot merge mai repede. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
crisolro |
![]()
Post
#464
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
1. nici nu conteaza ce e pe E85 (25% din cauciucuri mi le tocesc pe acest E85 - Drumul Oaselor l-as numi eu) ... ideea e ca e de bun simt sa te dai pe banda 1 (daca ai loc) si sa lasi racheta din spatele tau sa treaca si apoi sa revii pe banda 2
2. daca nu e loc pe banda 1 si mai am si eu masini in fata (iar daca m-as da eu deoparte si racheta din spate nu va face altceva decat sa-mi ia mie locul in coloana) nu ma grabesc sa fac eu artificii de calcul ca sa treaca cocalarul cu racheta ... n-are decat sa treaca pe deasupra racheta, sa intre pe banda 3 (ca sa zic asa) sau sa-si aprinda becurile, xenoanele, halogenele etc. pana n-o mai putea 3. nu ma deranjeaza un flash primit (ca poate nu am sesizat din prima intentiile rachetei din spate) daca e dat discret, de la distanta, in conditiile in care eu pot face loc fara sa fac eforturi deosebite dar nici nu suport agaricii care cred ei ca acolo e doar o banda si nu s-ar da nici morti deoparte (pe asa-zisa banda de urgenta) doar ca sa te invete ei cum se depaseste pe E85 Beep-beep! This post has been edited by crisolro: 22 May 2008, 12:10 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
semit |
![]()
Post
#465
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
se poate sa terminati cu romanele in acest topic?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#466
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Multumim de aprecieri, crisolro!
Extrem de bine punctat! Mai ales partea aia cu ''agaricii care nu vad decat o banda"...Letala expresie! Afla ca unii dintre noi, cei care am postat aici, suntem, conform standardelor tale, niste ''agarici'' care am reusit si vazut diferenta de dimensiuni intre banda a 2-a (cum ii zici tu) si ''poteca'' de langa acostament, am remarcat faptul ca sensurile sunt demarcate discontinuu...etc. Elegant si obiectiv! |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
padre |
![]()
Post
#467
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa, in stilul cafenea, as vrea sa atrag atentia asupra unui singur aspect: am avut dreptate!
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#468
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Bravo, padre! Felicitari!
![]() Dar, cu ce ai avut dreptate?... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
19vik |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
semit: nici la cafenea nu ne lasi sa bagam romane?
Se intoarce azi (mai bine zis ieri, ca-i trecut de 12 noapte) un coleg din Moldova cu masina firmei, care precizez ca e un Peugeot Boxer, circula pe asa zisa banda 1, adica aia ingusta, bineinteles, incalecand usor linia... punctata... dintre benzi. La un moment dat vede in oglinda ca se apropie un motociclist care mergea exact pe acea linie punctata, si incepe sa-i dea flash-uri!!!, ca nu putea sa mai urmareasca el linia. Colegul, nu s-a dat la o parte cu duba (eu i-am zis ca in locul lui ma dadeam si ii trageam aluia un nor de praf de pe acostament sa-i treaca), il depaseste respectivul cu motorul si ii arata degetul mijlociu ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
crisolro |
![]()
Post
#470
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
OFF-TOPIC
@adila16: cu respect, acolo sunt doua benzi ... c-o fi una de urgenta sau nu, indiferent ce sunt si cum s-or numi) respectul si bunul simt ne obliga sa ne dam pe "prima" (extrem de ingusta, recunosc ... nici nu am pretentia sa ruleze cineva pe ea constant, desi eu o fac uneori calcand marcajul punctat) chiar daca nu incapem pe ea si-i facem loc partenerului de trafic (presupus respectuos) din spatele nostru agarici sunt aia care te flesuiesc insistent cand efectiv nu ai cum sa le faci loc decat facand artificii, in nici un caz nu-mi permit sa jignesc pe cineva care considera ca acolo e o singura banda normala de rulare (pertinenta judecata) sau doua (la fel de pertinenta judecata) ... eu unul ma aflu cam intre cele doua pareri avand in vedere doua lucruri care se bat cap in cap: ingustimea benzii 1 (+acele marcaje cu linie continua pe alocuri - intersectari cu alte drumuri de fapt) si linia punctata dinte 1 si 2 si ma gandesc doar la bunul simt al celor care se dau cat de cat in dreapta (chiar daca nu complet iar noi trebuie sa muscam putin din banda de contrasesns) ca sa trecem noi astia mai grabiti nici cea mai mica intentie sa atac pe cineva ... ![]() promit c-am terminat! This post has been edited by crisolro: 23 May 2008, 08:14 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
neumann |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE nici nu am pretentia sa ruleze cineva pe ea constant, desi eu o fac uneori calcand marcajul punctat) Si unde scrie ma rog la legislatie ca ai voie sa circuli deasupra marcajului dintre banda 1 si banda 2? Aia nu e banda de circulat. Oficial, acel drum are o banda pe sens. L-au facut prea ingust, si datorita normelor europene nu au obtinut clasificarea ca drum european cu 2 benzi pe sens. S-a dorit pastrarea lui ca E85 (exista si aici niste ratiuni), si atunci au ales solutia de compromis cu marcarea unei singure benzi de dimensiuni corespunzatoare, si lasarea marginii ca banda de urgenta. Conform legislatiei europene, care specifica ce latime trebuie sa aibe o banda de circulatie, drumul ala are o singura banda pe sens. In caz ca exista contradictii intre legislatia locala si cea europeana, se aplica cea europeana. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#472
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
se inchide pana se va curata offtopicul.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
adip |
![]()
Post
#473
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Tks claus pentru redeschidere
![]() Asadar e vorba de militi^H^H^politia romana: Se facea ca eram prin iunie 2006, intr-o seara, destul de tarziu parca. Tocmai conduceam venind de la tara cand ma trage garcea pe dreapta. Aparent fara motiv. Nici nu imi controleaza actele dar in schimb ma ia intr-o parte si isi cere scuze ca m-a oprit la ora aia tarzie, ca poate a doua zi dimineata tre' sa ajung la munca si el ma retine, etc. Ma roaga insa sa il ajut cu o declaratie de martor, ca prinsesera pe unul fara carnet care conducea o masina fara acte, si au nevoie de martor. Zic "ok, daca e vorba de cioroi cocliti, cu cea mai placere". Zis si facut, dat declaratie, ca eram acolo in ziua Z la ora H, cu datele personale, tot tacamul. Nu are sens sa amintesc de amenintarile tiganului, in stilul "sa moara copiii mei ca ti-am luat numarul de la masina, te-am vazut, nu mai treci p-aci" blabla. Nu am mai auzit nimic de atunci pana de curand, cand frate-meu a gasit o citatie la proces venita de la Politia Rutiera pentru mine intr-un nu stiu ce dosar. Cum habar n-aveam nici unul de ce ar putea fi, eu am dat un mail la ei iar frate-meu s-a dus si el personal sa se intereseze. Am aflat ca era vorba de acel eveniment consumat acum aproape 2 ani. A dat frumos o declaratie cum ca sunt plecat definitiv din tara si s-a rezolvat cu invitatia la proces. Insa, stau si eu si ma intreb: daca eu sunt implicat personal intr-un caz in care autoritatilor romane le-a luat 2 ani ca sa aduca in fata instantei un coclit care conducea o masina fara acte avand permisul suspendat, deci 2 infractiuni serioase, oare cate asemenea cazuri mai exista inca nerezolvate? Si cate asemenea specimene mai conduc "in libertate" pe strazile Romaniei? Mai ales ca probabil coclitul o sa scape basma curata fiindca martorul militiei nu se mai poate prezenta la proces! Parca si vad cum o sa se laude boratura celorlalti cocliti: "baaa, i-am facut pa gabori bah, fraeru' ala n-a venit la proces, s-a c4cat pe el de frica, ce v-am spus io?" Si uite asa s-a mai rezolvat inca un dosar penal, traiasca si infloreasca Republica Socialista Romania! L.E. Scuze pentru cross-posting @daciaclub dar stiu ca sunt membri reno.ro care nu prea dau pe acolo ![]() This post has been edited by adip: 30 May 2008, 17:57 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
adrian mgn |
![]()
Post
#474
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Nu trebuie "sa-ti pierzi speranta".Ala poate fi inchis si fara sa fi tu acolo.Nu sunt jurist dar parerea mea e ca acum se judeca apelul sau recursul (cauza-apel-recurs...cam astia sunt timpi de judecata) iar declaratia ta de martor este luata in considerare si in contumacie ca sa folosesc un termen avocatesc.Asa ca keep the faith!
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
valeron_x |
![]()
Post
#475
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
@adip
daca probatiunea in cazul respectiv consta numai in declaratia ta de martor, e foarte posibil sa se intample ce ai prevazut, respectiv "coclitul" sa scape. @adrian mgn daca se audiaza martorii in proces, se judeca fondul. caile de atac de folosesc fie in situatia in care apar elemente noi, care nu au fost cunoscute instantei de fond, fie atunci cand au existat vicii procedurale. in apel si recurs nu poti sa invoci aceleasi motive ca la fond. This post has been edited by valeron_x: 30 May 2008, 19:15 |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#476
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
Ieri pe o strada cu sens unic (daca stiti strada aia care trece pe langa cismigiu, aproape de autocobalcescu) pe contrasens, pe banda a doua in plin trafic ghici ce venea.. Un pusti de 5-6 ani pe trotineta..
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
rtBK |
![]()
Post
#477
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
adip: eu am fost chemat in instanta ca martor dupa 3
![]() 7 Jun 2008, 17:44: __________________________ http://www.protv.ro/stiri/exclusiv-protv-r...intareasca.html This post has been edited by blak2oo8: 7 Jun 2008, 17:44 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
valeron_x |
![]()
Post
#478
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
tot ieri (cred ca a fost ziua pustilor sau a aprostilor) la intrarea in pasajul unirii dinspre budapesta m-am intalnit cu un pusti pe scuter care iesea din pasaj (nu oricum, ci pe mijloc, pe linia dintre cele doua benzi)
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
rtBK |
![]()
Post
#479
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nici nu stiu ce sa mai cred, ar trebui sa se bage la examenul auto "test de box" pentru ca intr-o saptamana am vazut cel putin 5 stiri in care soferii s-au luat pur si simplu la bataie :|. Se pare ca motociclistii au inceput sa se tina de cuvant in privinta a ceea ce scriau pe forum.
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
valeron_x |
![]()
Post
#480
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
ce scriau pe forum?
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 07:48 |