Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sunt nehotarat..., need help

el_ovy
post 11 Jan 2007, 11:32
Post #1


NSL


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti & DB




In 2-3 saptamani as vrea sa comand un Clio III. Problema e ca nu ma hotarasc.. Masina o sa fie luata in leasing.
Ca nivel de dotare o sa fie Dynamique probabil cu vopsea metalizata si ac automat ca optiuni.
O sa fie prima mea masina (sunt student in Bucuresti anul 3, am permisul de 2 ani, dar sincer sa fiu am condus destul de putin).
Vreau sa aleg intre 1.4 16v(100cp) benzina si 1.5 dci (80cp). Diferenta de pret sa spunem ca nu conteaza.... Probabil o sa merg cam 60% in Bucuresti si 40% afara.
Ce imi recomandati?

This post has been edited by el_ovy: 11 Jan 2007, 17:35


--------------------
Seat Leon 2008 - -
Seat Leon 2008 Candy White 1.6

"After Night Falls... All Cats Are Leopards"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 Jan 2007, 11:40
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Of of ... prima recomandare este drive test. A doua recomandare o sa fie ceva de genul - de la fiecare ce ii place mai mult, cum sunt eu, benzina smile.gif ... asa ca ia frumos si citeste restul de topic-uri pe aceasta tema de la clio, clio III chiar si megane daca vrei. Citeste topic-urile de revizii din aceasta sectiune dar si de la clio ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=50751 si poate te hotarasti singur tongue.gif. Bafta multa.

Asa ca va rog, sa nu incepeti o noua incursiune in lumea diesel vs. benzina ... orice aluzie la acest subiect va duce la stergerea completa a post-ului.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
el_ovy