Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

HELP PLS! Ambreiaj Renault Clio

leon1.9tdi
post 26 Oct 2004, 16:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 July 04




Va salut
Acesta este primul meu post pe acest forum care mi se pare destul de klumea.Felicitari pentru idee! biggrin.gif
Sunt student in anul V la AR si tocmai am primit proiectul de diploma care suna cam asa: 'Proiectarea tehnologiei de reparare a ambreiajului la Renault Clio si elaborarea tehnologiei de fabricatie a volantului'
As fi extrem de recunoscator celor care ar putea sa puna pe acest thread orice legat de acest subiect: schite, date tehnice,poze, desene de ansamblu sa executzie , orice este binevenit.
Sunt dispus sa facem schimb de idei sau de documentatie in privinta oricarui domeniu auto.
Mersi 8)
Spor la scris forum!!!!


--------------------
FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 27 Oct 2004, 17:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




Cand termini proiectul sa-l postezi pe forum ca sa stim si noi ce ne asteapta! biggrin.gif


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leon1.9tdi
post 27 Oct 2004, 20:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 July 04




Asha o sa fac
Sper sa primesc si ceva ajutor de p'aici laugh.gif laugh.gif


--------------------
FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 28 Oct 2004, 00:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




tare..exact unde e muci clio: la ambreiaj, nuca/furca/disc/rulmet


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David