Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
psymax |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|||
twingooo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
daca aia e piesa, cea indicata de tine prin sageata, e vorba de flansa amortizor care e compusa dintr-un rulment si piesa aia de cauciuc tip soclu pentru rulmentul respectiv. uzura sau jocul deobicei indica schimbarea ei.zgomote precum scartaituri si o imprecizie in directie sunt semne de uzura(cel putin la a mea asa am depistat uzura)
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#33
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult chiar...la demaraje in tromba ai o senzatie ciudata de parca ar fugi rotile de sub caroserie.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
renotgo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Problema jocului etrierului se datoreaza intepenirii celor doua "pistonase" (nu stiu ce denumire ar putea avea
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Alta intrebare:
![]() Cand se introduce maneta schimbatorului de viteze in mansalier, trebe ridicat de inelul acela. Cand se scoate din mansalier, mai este necesar sa se ridice de inel, sau se poate si fara ? Cum e mai indicat ca sa nu se uzeze/defecta ceva pe acolo ? ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
periclee |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 April 09 ![]() |
am si eu o intrebare la buburuza mea din 1995 injectie monopuct ce distributie are mio spuis cineva ca este pe lant voi ce ziceti ii pe lant sau curea?
![]() |
--------------------
renault
twingo
1995
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Lant 100%. Motorul este similar cu cel de Dacia 1400.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#38
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Legendarul motor C (Cleon)
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
tortulet |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu daca postez bine aici da in fine, vreau si eu o alternativa mai ieftina la: joja ulei df7 , senzor abs stanga bineinteles de Twingo
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
2005
- B-81-AWX
|
|
psymax |
![]()
Post
#40
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
|
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#41
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ideea este ca atunci cand pleci mai tare, jocul de la lagarele amortizoarelor se simte ca si cum rotile ar pleca singure caroseria ramanand pe loc, de asemenea si in viraje stranse directia devine nesigura, ca si cum ai avea joc mare la volan.
Si inca ceva: daca mergi in spatele unui camion, turbioanele create dau o instabilitate accentuata directiei...la mine imediat dupa inlocuirea lagarelor amortizoarelor, problema s-a ameliorat simtitor. Cand jocul este exagerat de mare se aude si o bataie surda, in special la demarajele in tromba. This post has been edited by tunderbird: 29 Apr 2009, 20:43 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
MSn |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Am cumparat azi si l-am primit cu 4,5 spire.
Cel din partea pasagerului are 5,5 spire. L-am montat azi (partea soferului) si normal ca tot inclinata sta masina. Maine il montez si pe celalalt. Deci o sa raman cu arcul care are 5,5 spire. ![]() Cate spire are arcul spiralat fata ? La twingo exista bara stabilizatoare ? Am inteles ca bucsele de la bara stabilizatoare sunt vinovate pentru zdranganeala la denivelari, gropi, etc.... Daca avem asa ceva, atunci sa ma pun sa le schimb. This post has been edited by MSn: 30 Apr 2009, 13:07 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
mitucu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 09 From: sibiu ![]() |
si eu am schimbat arcu pe mine ma costat 100 de lei tot productie germana ,din cate stiu eu arcu are 5.5 spirale manopera la schimbat arc, flanse si unghi de fuga ma costat 80 de lei
|
--------------------
renault
twingo
1999
- sb 86 mit
|
|
psymax |
![]()
Post
#44
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
bara stabilizatoare? unde? cand? o avea vreo legatura cu teava aceea de trece pe sub bord?
|
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#45
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Care teava trece pe sub bord? Aia care are la un capat volanul?
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
MSn |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
S-a uitat mecanicu dupa bara stabilizatoare dar nu a gasit-o
![]() Twingo posibil sa nu aiba. A gasit putin joc la rotile din fata si zicea ca ar fi putin uzate ''bieleta caseta'' O sa las cu arcurile astea de 4,5 spire si daca am probleme, incerc sa procur unul de 5,5 spire. @mitucu, mai ai cumva codul de la arcul schimbat ? Sau ce culori sunt (au fost) pe arc ? La mine pe arcul rup care avea 4,5 spire era gri cu galben, iar celalalt (pe partea cu pasagerul) care a avut 5,5 spire, nu erau culori. Nici nu stiu care o fost arcul original pe masina. La magazin am dat cele 2 culori si mi-au dat arc cu 4,5 spire. |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
psymax |
![]()
Post
#47
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
tunderbird: nu este axul volanului..
![]() |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#48
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nici vorba...bara stabilizatoare se afla sub compartimentul motor intre trenul fata si bara de protectie fata.
Desi pare aiurea, este posibil ca unele modele mai vechi sa nu fie echipate cu bara stabilizatoare. This post has been edited by tunderbird: 1 May 2009, 00:26 Attached thumbnail(s) bara_stabilizatoare.JPG ( Size: 44.41k ) Number of downloads: 826 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu stiam ca aia se cheama bara antiruliu (1), iar (9) si (10) sunt bieletele antiruliu ce se prind de celalalt capat de amortizor...
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#50
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Draga de limba romana ca bogata mai este!
Ambele denumiri sunt corecte. Ba mai exista si a treia tot la fel de corecta: bara de torsiune. Spun ca sunt corecte deoarece toate cele trei denumiri le-am intalnit in literatura de specialitate romaneasca cu referire la acelasi organ de masina (cel din poza). Denumirea de bara de torsiune este totusi mai apropita de tipul de suspensie cu bara de torsiune, de tipul celei folosite la Oltcit, la care se renunta la clasicul arc elicoidal sau la cel cu foi folosit in mod uzual la suspensia automobilelor. This post has been edited by tunderbird: 1 May 2009, 00:56 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
renotgo |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Cred ca mai corect i se spune "bara de tensiune" ...bara de torsiune are rolul pe care l-ai spus mai sus .
@MSn ,pana la urma ce masina ti-ai cumparat ...? Cum sa nu aiba bara stabilizatoare ? ![]() This post has been edited by renotgo: 1 May 2009, 09:44 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
![]() Cand o sa ma bag iar sub masina o sa fac poze in partea din fata sub motor sa vedeti daca am sau nu bara respectiva. |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
mitucu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 09 From: sibiu ![]() |
din pacate nu mai am codu arcul stiu ca a fost de culoare neagra si ced ca tot negru a fost si cel care l-am schimbat
|
--------------------
renault
twingo
1999
- sb 86 mit
|
|
twingooo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
post clar si fara rautati
This post has been edited by twingooo: 2 May 2009, 11:27 |
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#55
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu te mai miri atat de tare, iti sugerez sa consulti ceva bibliografie.
De Petre Cristea ai auzit? De profesorul Arama ai auzit? Ruliu stii ce inseamna? Torsiune stii ce inseamna? Daca tot vrei sa-ti cresti numarul de posturi, de ce nu incerci macar sa "combati" documentat si cu argumente solide. Ce se poate intelege din explicatia ta :"cea din poza e bara antiruliu si bielete antiruliu.bara de torsiune e montata deobicei pe capatul amortizoarelor fata."? De ce te mai miri de existenta confuziilor si interpretarilor atata timp cat tu nu faci nimic ca sa le elimini? Ba din contra, ai o placere sadica sa le alimentezi. Si subiectul acesta nu este unic, pe intregul forum ai adoptat aceeasi atitudine, in ciuda faptului ca esti totusi un veteran aici. De unde atata atractie pentru cuvantul asta, "antiruliu"? Sau poate este normal ca la Romanica unde toti sunt super specialisti auto, sa se mearga pe principiul: mi-a zis nenea din targ ca pe autoturim, exista doua tipuri de bielete, adica doua bielete de directie si doua bielete antiruliu...cum alea de directie n-au nici o legatura cu subiectul, raman cele antiruliu care daca se numesc "bielete antiruliu" si se leaga de bara atunci clar si bara se cheama "bara antiruliu". Ei afla ca pe langa "bara antiruliu" (cum o stie tot romanul) si "bara stabilizatoare" (cum o poti gasi in documentatia franceza de la Renault) mai exista si denumirea combinata "stabilizator antiruliu". Si este folosita nu numai in limbajul tehnic auto romanesc, ci si in cel frantuzesc ("stabilisateur de roulis") de unde de fapt noi am imprumutat peste 80 % din terminologia auto (vilbrochen, chiulasa, culbutor, bieleta, segment, supapa, biela, bolt, ambreiaj, bloc-motor, cuzinet, esapament, caroserie si multe altele). Este foarte simplu, ca atunci cand habar n-ai de subiect sau ai o oarecare idee si vrei sa intri si tu in discutie, sa spui:"cantitatea de informatie este imensa pe internet...ti-e lene sa cauti?". Numai ca pe internet pe langa faptul ca gasesti foarte multa informatie de calitate, mai gasesti si o cantitate imensa de aberatii. De ce? Pentru ca pe internet are acces toata lumea. Nu este suficient sa ai timp si rabdare sa cauti, trebuie sa fii capabil sa mai si filtrezi ceea ce gasesti acolo. Ca atare, daca n-ai facut-o pana acum (si dupa cum scrii, am toate motivele sa cred ca nu te pasioneaza capitolul carti) iti sugerez sa mai citesti si carti de specialitate. Pentru inceput iti ofer eu cateva pagini. Si in legatura cu "bara de torsiune", daca citeai mai atent vedeai ca am vrut sa spun ca desi sunt cativa autori care au folosit denumirea aceasta si pentru bara din componenta "sistemului stabilizator antiruliu" (ca sa-i dam o denumire romanesca care sa nu mai creeze confuzii), totusi ea descrie mult mai fidel elementul elastic de suspensie care de fapt este un arc de torsiune (torsiune = rasucire). De unde vine si denumirea de "suspensie cu bare de torsiune", ca o solutie de suspensie auto la fel cum exista si "suspensie pe arcuri elicoidale", "suspensie pe arcuri de foi", "suspensie pe perne de aer", etc. As putea sa-ti scanez si niste pagini cu partea aceasta dar asa cum procedezi si tu, prefer sa-ti sugerez sa cauti singur, daca te pasioneaza subiectul. La urma urmei fiecare producator poate sa-si denumeasca sistemul cum doreste, in limitele bunului simt tehnic bineinteles, ca doar nu i-o spune "facalet rasucitor impotriva pravalirii", nu-i asa? La scoala de meserii se invata o denumire generica care sa descrie cat mai corect rolul dispozitivului in cauza. Un alt exemplu este cazul limitatorului sau repartitorului pentru circuitul de franare al rotilor spate, care regleaza presiunea de franare in functie de incarcarea masinii, unde eu cel putin, m-am confruntat cu patru denumiri: corector de presiune, limitator de franare, repartitor, regulatorul fortei de franare. Toate denumesc un dispozitiv care in final are aceeasi functie pe autovehicul fie ca este autoturism, fie ca este camion, insa unele denumiri reflecta si modul de functionare prin care el isi indeplineste functia generica. This post has been edited by tunderbird: 2 May 2009, 02:02 Attached thumbnail(s) bara_stabilizatoare.JPG ( Size: 32.53k ) Number of downloads: 873 bara_stabilizatoare_antiruliu.jpg ( Size: 731.94k ) Number of downloads: 803 stabilizator_antiruliu.jpg ( Size: 494.62k ) Number of downloads: 804 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Scuza-ma ca te intrerup..discutai cu mine? Nu de alta da nu am nici o treaba cu cu asta iar daca vrei sa te certi... SUNT RELAXAT SI NU AM NICI UN CHEF ... Am fost pe la munte...cu Twingo si cu bara de torsiune - antiruliu - tzeava de sprijin ..samd - cum voi sa o denumiti ca pe mine unul ma lasa rece - (ca Luceafarul lui Eminescu).
APROPO NU AM AUZIT NICIODATA de Petre Cristea si nici de profesorul Arama. Cine mai sunt si astia si ce vor de la Twingo? Daca erau asa de mari personalitati poate auzeam prin liceu (am facut un profil uman-filologic). La facu' nici macar... De altfel nu cred ca au auzit prea multi de mai sus spusele nume - ma refer la cei de pe forum in acest caz. Vad ca pe forumul asta se profileaza o placere sadica de contraziceri (ma numar si eu fiti fara grija). Mai dati-o naibii de bara si hai sa povestim pe unde am umblat de 1 Mai.. (muncitoresc) O zi buna si fara incidente. This post has been edited by bubu782001: 3 May 2009, 15:02 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
twingooo |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
nu bubu, cu mine e discutia.o sa sugerez moderatorilor sa faca cumva ca membrii sa dea un examen online ca sa poata posta aici ca vad ca e plin de ingineri si father figures!
ca sa pastrez nota, postez pro informatiilor tehnice pe o arie tehnica, pro limbajului in spiritul de a fi inteles de toata lumea si pro combaterii ideilor si nu persoanelor |
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#58
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(twingooo @ 1 May 2009, 14:06) Discutia tu ai pornit-o cu un post neclar si cu rautati pe care ulterior l-ai modificat dupa cum se vede mai sus. QUOTE ca sa pastrez nota, postez pro informatiilor tehnice pe o arie tehnica, pro limbajului in spiritul de a fi inteles de toata lumea si pro combaterii ideilor si nu persoanelor Daca nu sunt doar vorbe in vant, din punctul meu de vedere acest mod de abordare este cat se poate de corect si constructiv. This post has been edited by tunderbird: 3 May 2009, 19:05 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
twingo_buc |
![]()
Post
#59
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
sunt curios ce cred membrii noi?
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
1.1 75CP 2008 MOTION
- B8x8BBB fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mai conteaza ?
![]() This post has been edited by bubu782001: 3 May 2009, 22:05 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:09 |