Sisteme GPL motoare Diesel, discutii tehnice si rentabilitate
Sisteme GPL motoare Diesel, discutii tehnice si rentabilitate
balanel |
![]()
Post
#1
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Motivul pentru care m-am gandit la acest sistem cred ca nu mai trebuie mentionat: scumpirea permanenta a carburantilor, si astfel scaderea salariilor (puterea de cumparare - asta e salariul real).
Mi-am adus aminte ca pe timpul raposatului erau cateva autobuze cu butelii de acestea de gaz deasupra lor. Insa nu stiu nimic despre partea tehnica a acestora: erau diesel, turbo- diesel?; functionau doar cu gaz sau amestec gaz-motorina?; daca functionau doar pe gaz, ce modificari avea motorul, ca sa fie posibila aprinderea prin compresie a gazului? Nu stiu raspunsurile la niciuna din aceste intrebari, din pacate. Insa, am dat ceva search pe goagal, si am vazut ca, in prezent, se comercializeaza 2 tipuri de sisteme GPL pentru motoare diesel: 1. Cele pentru marirea performantei (similare sistemelor NOS) - acestea nu ma intereseaza. 2. Sistemele de alimentare duala motorina-gaz, care ar reduce un pic costul combustibililor, dar incomparabil mai putin decat in cazul unei convertiri totale la alimentarea pe GPL. Aceasta varianta are ca efecte secundare o ardere mai completa a motorinei, si de asemenea, pastrand in alimentare motorina, se rezolva problema aprinderii gazului. Exista si la noi in tara ceva firme care monteaza astfel de sisteme, din pacate nu au afisate preturi pe site, si cum pe mine ma enerveaza astia care isi ascund preturile (pe care probabil le adapteaza dupa "fata" clientului), nici nu ii voi intreba. Astfel, nu pot calcula rentabilitatea unui astfel de sistem. Totusi ma intreb de ce nu exista un sistem de alimentare cu gaz care sa inlocuiasca total alimentarea cu motorina? As dori sa discutam despre asta, sa vedem daca este realizabil, si orice alt aspect legat de subiect. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 10:16 |