Vectra C Z19DT, 2006
Vectra C Z19DT, 2006
BAC |
![]()
Post
#1
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
M-am gandit sa expun si eu masina personala, mai ales ca nu am vazut in aceste jurnale un astfel de model, Opel Vectra C Z19DT.
Deci, masina am luat-o sh, cu ~113000 km la bord, a fost produsa in iulie 2006 si cumparata in ianuarie 2007, din Romania. Am pus ochii pe ea de pe autovit, un tip din Zalau. Initial cerea 11000 euro, dar am vazut ca actualiza anuntul de vanzare cu preturi mai mici. In cele din urma am contactat vanzatorul si i-am propus un pret de 9100 euro, renuntand la jentile de 18' care le avea pe masina. Am cazut de acord, tipul a aranjat hartiile iar eu m-am dus cu un coleg sa dau banii si sa ridic masina. Au fost doua lucruri care nu mi-au placut, masina o vazusem doar in poze, acolo am ajuns noaptea, era in octombrie. Parbrizul original antitermic era schimbat iar motorul, in anunt de 150 CP, era de fapt de 120 CP. Masina era intr-o boxa la spalatorie, era lumina dar nu indeajuns cat sa vezi lucruri de finete, arata foarte bine asa ca am luat-o. Ulterior am descoperit ca oglinzile, spoilerul fata si cred ca si o aripa au fost revopsite. Am descoperit asta dupa calitatea vopselei, si nu ma refer la nuanta, ci la cativa stropi de vopsea cu tendinta de scurgere. Vanzatorul mi-a spus ca a schimbat partea de jos de la spoiler, ca n-a avut probleme cu ea, doar consumabile si ca surubul de la baie pt scurgerea uleiului e blocat. Avea carte de service cu revizii din 15k in 15k km. Poate va ganditi ca am dat mult, am vrut sa i-au o masina in care sa nu-mi pun problema, atat am dat atat am luat. Numai timpul imi va spune daca am facut bine s-au rau. In fine, masina arat f bine, e OPC line si in afara de navigatie are tot ce am dorit. Am dorit sa fie si caroseria tip GTS, cu aspect mai sportiv, cu hayon in spate pt acces lejer la portbagaj, un mix intre combi si berlina. O lista scurta de dotari: xenon, faruri ceata, comp bord + pilot automat(cred ca orice Vectra C are), comenzi pe volan, oglinzi electrice incalzite, geamuri electrice, dublu climatronic, radio+CD+mp3, scaune incalzite, jaluzele usi spate si haion, tapiterie textil+vinil. Referitor la tapiterie, initial am crezut ca e piele, oricum, chiar daca materialul e mai putin nobil, sper sa se comporte mai bine in timp si e mai usor de intretinut. Pielea invechita arata urat. Scaunele nu tin rece, se incalzesc repede de la corp. Pe Octavia de serviciu, care are tapiterie textil, dureaza mult sa simt tot rece sub fund. Vechiul proprietar a pus si folii pe geamuri, am certificare RAR pt ele. In timpul drumului de intoarcere spre casa, am descoperit ca suspensia e comoda dar putin ferma. Daca treci peste denivelari in curbe, face balans si ai impresia ca schimba traiectoria. Asa ca am schimbat telescoapele spate. Interesant e ca n-am avut nici un mesaj-martor de eroare pe drum, 170 km. Am dus-o la un service in oras sa o verifice in intregime, ocazie cu care am schimbat placutele de frana pe fata. Intre timp a inceput sa se aprinda cheita cu masina in bord dar care disparea la o repornire. Nu au gasit nici o eroare in service. Pana la urma am prins un moment cand din nou s-a aprins acel martor, am fugit cu ea la service sa nu se stinga sau sa nu gaseasca eroare. Era vorba de P1125 clapeta de acceleratie. De ce nu o descoperise de la inceput? Pana la urma s-a adeverit vorba ca nu exista masina sh sa nu bagi bani in ea imediat ce o cumperi. Am cumparat un OP-Com de diagnoza, am descarcat un TIS mai nou, sa-mi pot repara singur masina, pe cat posibil. Am dat jos corpul clapetei de acceleratie si l-am curatat. Din pacate blocul electronic era plin de ulei iar componentele electronice afectate. Am luat altul sh bun, si am rezolvat problema. Am rezolvat si surubul de scurgere al uleiului. Dat jos cu dalta si cu ceva insistenta, capul hexagonal era stricat oricum, sudat peste capul original o piulita de 19. Am schimbat filtrul de polen, era murdar, uleiul, Castrol Edge Sport 0W-40 si filtrul de ulei. Filtrul de aer era curat. Am pus stergatoare aero, stergeau bine si cele clasice dar faceau zgomot. Scanand cu laptopul am mai descoperit ca nu mergea ...becul de la bricheta. Era ars. Calculatorul masini imi raporteaza cu 500 km mai mult decat in bord, cred ca abaterea e de la jentile de 18" care le-a avut. Am vazut ca este in meniu sa setezi dimensiunea rotilor care sunt pe masina. Mai are posibilitatea monitorizarii presiunii in cauciucuri, dar trebuie sa ai zenzori pe jenti. Masina am luat-o cu jenti de tabla si cauciucuri de iarna, cauciucuri nu noi dar nici uzate, Matador. Totusi daca ma gandesc bine, singura defectiune propriu zisa a fost clapeta de acceleratie, restul sunt consumabile. Drumuri multe n-am facut, e mai mult masina de "duminica". Consumul e redus, am resetat in bord si am o medie de 5.8, drum in oras dar in afara orelor de varf. La 120 km/h in a 6-a arata 4-4.5l consum. O alta "dotare" ar fi lipsa filtrului de particule, care ma scuteste de grija infundarii lui. Stiu ca la acest model existau plangeri privitoare la zgomote pe puntea spate. Modelul cu facelift are cateva schimbari si sper ca sunt rezolvate problemele de design initiale, de aia am si vrut sa fie modelul nou. Pe viitor ar mai fi de schimbat filtrul de motorina si curelele(distributia). Chiar daca in carte zice ca se schimba la 150000 km, masina a mers majoritar in Romania. O alte parte buna, deocamdata n-are probleme cu articulatiile, tinand cont de drumurile noastre. Attached thumbnail(s) DSC05760.JPG ( Size: 590.36k ) Number of downloads: 5500 DSC05761.JPG ( Size: 598.7k ) Number of downloads: 5989 DSC05764.JPG ( Size: 601.91k ) Number of downloads: 6086 DSC05766.JPG ( Size: 576.04k ) Number of downloads: 6011 |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:14 |