Probleme ambreiaj, Schimbare kit ambreiaj
Probleme ambreiaj, Schimbare kit ambreiaj
unicooll |
![]()
Post
#1
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
De ceva vreme am probleme prin cutia de viteze... intra foarte greu in viteze cand motorul se incalzea, daca lasam pedala de ambreiaj libera fara sa o tin putin calcata imi vibra foarte tare - asta din cauza acelei furci in care e prins capatul cablului sub capota...zilele astea aveam un cablu de ambreiaj nou cumparat, si m-am gandit sa-l schimb pe cel vechi care il aveam adaptat de mine ca era mai lung putintel fata de cel original; il cumparasem de la dezmembrari cu ceva timp in urma...in fine...
Problema e ca am incercat sa il pun pe asta nou - l-am scos si vreau sa spun ca ma mir cum am mai reusit sa circul cu masina asa...deci furca din fata in care vine cablul imi umbla foarte rau - i-am pus cablul nou dar pur si simplu nu am mai reusit sa o repar. Cand am apasat pedala mi s-a rupt si acel criket de la pedala, iar furca nici ca a dat semne sa mai stea la locul ei, imi umbla in toate partile... Intrebarile mele care sunt...: Vreau sa o duc la mecanic sa ii schimb ce are defect prin cutie, si m-am uitat putin pe site-ul elitecat.cz...: 1.Ma uitam pe elitecat.cz si un kit de ambreiaj de la SACHS ar fi 354,03 RON... si nu inteleg CE CONTINE ACEST KIT? ca preturile unui disc de ambreiaj pe acelasi site tot de la SACHS costa 433 RON. Nu contine si discul acel kit??? 2. Daca e defecta doar placa de presiune sau discul de presiune se merita sa schimb tot kitul? 3. Cat ar costa manopera aproximativ stie careva??? 4. Acel criket de la pedala, pe elitecat.cz, 94 de RON, nu e cam mult? Gasesc si mai ieftin? |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 05:32 |