Pornire -5°C. Moare dupa 1 minut de ralanti perfec
Pornire -5°C. Moare dupa 1 minut de ralanti perfec
Sharky666 |
![]()
Post
#1
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 October 16 ![]() |
Salut
Detin un Megane 3 2013 1.5dci 110cp grandtour. Problema masinii este ca porneste la temperaturi cu minus impecabil, merge 1-2 minute normal si cand scade turatia de la 1000-1100rpm la 900 cand se incalzeste putin, incepe sa se balbaie si moare. Daca incerc sa o accelerez, ori nu raspunde acceleratiei ori se tureaza intrerupt. Odata ce s.a incalzit, merge fsra probleme tot restul zilei. Problema e ca face cand este lasata peste noapte. Am fost in reprezentanta si am schimbat senzor pompa inalta si senzor axa came, dar fara rezultat. Ca si corectie in injectosre am de la 1 la 4 0.5 0.6 1.2 1.4. Stiu ca nu e in parametrii normali, dar daca erau injectoarele proaste, nu trebuia sa faca si in alte conditii? Pe tester n.am nimic, presiunea in rampa e ok cand fluctueaza...nu stiu ce sa.i mai fac. Daca a agut cineva problema asta si a rezilvat.o, va rog sa imi dati o solutir ca imi vine sa o scot la poarta si sa.i dau foc. Observ ca este o problema generala, mai ales pe grupul de fb renault club romania. In ciuda faptului, sunt super multumit de masina, nu vreau sa o vand la dezmembrari... Multumesc anticipat. This post has been edited by Sharky666: 1 Mar 2018, 13:37 |
--------------------
Renault
Megane III
2013
- B192VAP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Robeert |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 18 ![]() |
Am fost și eu circumspect față de soluția cu rezistența. Totuși, am vorbit cu un electrician care m-a asigurat că nu are ca să i se întâmple rau masinii. Din motive de siguranță, să nu faci nimic unui motor care scutură, tremura și își dă duhul, il repornești și tot rau merge si-i faci asta de fiecare dată când se răcește puțin (-4°C) nu-mi pare că îl păstrezi în siguranță. Nu doar eu, mai mulți au folosit rezistența și nu au avut probleme. Poate că mie mi-a fost mai ușor sa-mi asum riscul de a o monta, fiind o a doua mașina utilizată pentru naveta soției care nu se descurca să o mențină accelerata.. Masina îi făcea probleme și la dus și la intors, uneori când temperaturile scădeau considerabil. Cert este că, de când am montat rezistența nu mi s-a mai oprit mașina la rece, nu am auzit motorul tusind ci merge rotund ca un motor fără probleme. Cred că, cel care a implementat soluția cu rezistența, a știut ce face... Pe motivul asta voi continua să folosesc rezistența până descoperă cineva altă rezolvare care să fie verificata, nu o supoziție și asta doar așa să nu mai am grijă rezistenței demontare/ montare în funcție de sezon. Dacă aveți temeri și investigați problema mai adânc, anunțați asupra unei soluții, așa cum s-a făcut în căzut rezistenței ca investim destul în servisuri pentru revizii și altele ca să nu ne ajutam între noi.
|
--------------------
Renault
Megane
2013 Gt line 1,5 dci 110cp
- SV18HOF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 06:56 |