Captor viteza Clio Symbol
Captor viteza Clio Symbol
dessign |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2007
|
|||
![]() ![]() ![]() |
dessign |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 July 10 ![]() |
Chiar nu s-a mai lovit nimeni de aceasta problema?
|
--------------------
Renault
Clio
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ai montat o cutie de la alt model care-si ia semnalul de viteza de la ABS, dci nu avea nevoie de plasticele alea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare,
După două săptămîni în care captorul de viteză de pe maşină a început să facă figuri (cod 77 00 418 919) am decis că nu se mai poate şi am luat de la un magazin de piese Dacia-Renault un captor produs sau livrat de o firmă din Arad la 29 lei. Am fost cam speriat de operaţiunea de demontare a captorului, aşa cum este arătată pe youtube. De fapt treaba e mult mai simplă, nu implică şurubelniţe şi nici chinuială. la un motor 1.4 16 v se face astfel: -se elimină banda de cauciuc care ţine rezonatorul şi conducta agăţată în urechea acestuia -se scoate rezonatorul de pe filtrul de aer -cu o cheie Torx 25 se desface capacul care ţine filtrul de aer; acesta se scoate din locaş. sub locul în care se afla capacul filtrului de aer se găseşte pe cutia de viteze acest captor de viteză - se scoate mufa din captor cu grijă se prinde de sub partea mai groasă a captorului şi se ridică, nu trebuie forţă mare, doar ridicat în sus (forţa necesară e cum ai ridica o jumătate de kg) -de preferat să se cureţe orificiul - disnpre centrul găurii către exterior să nu intre murdărie (la mine era ulei îmbîcsit cu praf) - se poziţionează noul captor în poziţie verticală, cu urechile de fixare spre faţa maşinii - să potrivească în locaşul din CV - se apasă pînă intră la loc, se pune mufa - se remontează capacul filtrului şi rezonatorul toată operaţia: max 10 minute Nu am fost mulţumit de captorul cumpărat, acesta funcţionează, însă viteza fluctuează uneori +/- 5 km/h în jurul vitezei momentane, aşa că am reparat captorul vechi, aproape conform indicaţiilor de pe youtube cu excepţia faptului că pentru tăierea sudurii dintre capac şi corpul captorului am folosit un mic dremel cu un disc de tăiat circa 0.5 mm lăţime. Materialul plastic este armat cu 30% fibră de sticlă şi este destul de tare şi gros, cu un cutter nu am avut răbdare să mă chinui. Se pare că refacerea celor 3 lipituri reci a dus la repararea captorului. Despre această problemă am găsit iniţial posturile colegilor de pe Twingo unde am cerut şi eu o lămurire. http://www.reno.ro/INLOCUIRE-SENZOR-VITEZA...33844-s150.html Am descoperit că pe site-urile de piese de schimb senzorul indicat pentru maşina mea este cel folosit pe CV automate |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2025 - 20:30 |