Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Trafic, pareri - probleme - atuuri - experiente

johnnie_walker
post 31 Dec 2007, 16:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 December 07




Care stie cate ceva despre Renault Trafic (modelele din 2001-2007)? biggrin.gif Avantaje, dejavantaje, probleme, experiente.... blush.gif Haideti ca sunt multe pe drumuri. Impartasiti si la altii experientele si parerile voastre privind masina..thx sleep.gif


--------------------
Renault 19 1991/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 1 Jan 2008, 18:56
Post #2


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Din pacate nu prea sunt forumisti posesori de Renault Trafic! sad.gif De fapt cred ca nici unul biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnie_walker
post 15 Jan 2008, 15:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 December 07




chiar nu este niciunul dintre voi care are trafic?... sad.gif ..


--------------------
Renault 19 1991/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 24 Jan 2008, 23:36
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Eu am Renault Trafic fabricat in 2003. Si o intrebare (valabila pentru toti din forum): cine stie ce tip de ulei si ce cantitate se pune in cutia de viteze de la Trafic?
Modelul este Trafic 2, cutie 5 trepte, motor 1,9 DCI (82 cai).
Multumesc anticipat pentru un raspuns urgent!

P.S. pentru initiatorul topicului: pana la 76000km (masina am luat-o la 49000km - reali!), am avut ca probleme:
- manocontact decalibrat
- supapa pompa spalator prbriz de la comutarea pe spate blocata - s-a soldat cu inlocuirea pompei
- radiatorul gaurit de vibratiile GMV, care, fara ca masina sa fi fost lovita, era usor deformat, in zona urechilor de clipsare pe radiator, si statea lipit de radiator. Rezultat: 2 celule din partea inferioara a radiatorului perforate; La remontarea noului radiator, am imbracat muchea care,ajului dinspre radiator cu un furtun de cauciuc panzat taiat pe generatoare.
Cam multe probleme, dar masina merge totusi excelent!


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 23:35
Dacia