Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme servofrana Megane 2.2

SwatKat
post 22 Dec 2007, 21:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Am facut revizia de 30k. SI in afara de schimbatul bieletelor pe garantie (am vorbit mai pe larg in topicul cu BIELETE SCHIMBATE LA 12000 km) au mai zis ca un furtun de la turbo mai arunca ulei. Cum mie nu mi-a aratat compu ca scadea uleiul inseamna ca arunca nitel de tot. Oricum se va inlocui, insa nu il aveau pe stoc si a ramas pe ianuarie. De altfel, problema mai mare era ca am descoperit la pedala de frana un fasait ciudat. Adica, in mers sa la relanti, se aude un fasait (ca si cum ar scapa aer) la pedala de frana care inceteaza imediat ce apas nitel pe pedala. Astia au zis ca tot in ianuarie se va schimba tot pe garantie ca nu aveau pe stoc. Franele tin ok, nu se simte altceva, doar ca de cava timp 1-2 saptamani, cateodata, dimineata, cand pornesc masina, pedala de frana e bloata si nu pot sa o apas (ca s cum ar avea presiune mare) si cum porneste motorul isi da drumul. In rest nu curge nimic pe sub masina, totul e ok

Acum intreb: maine plec in concediu si astia au zis ca e ok sa plec cu cele 2 probleme, ca nu se intampla nimic. Asa e sau trebuie sa imi fac griji? La fel, ce impica schimbatul servofranei, unde se umbla si la ce trebuie sa fiu atent langa mecanici sa faca cum trebuie? Se schimba si lichidul de frana, se aeriseste instakatia dupa????

Mersi.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 22 Dec 2007, 21:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Arunca ulei pe la un furtun? Pai ori e vorba de colier ori are un por ceva pe unde rasufla. Daca in primulcaz se rezolva cu o strangere sau o inlocuire de colier, in al doilea caz situatia poate sa se agraveze, pana la plesnirea acelui furtun. Am spus poate...nu sigur. Deci nu se sie in cat timp.

Cat despre servo, este vorba de un defect clasic de pierdere de vacuum. am mai explicat intr-un topic cum fnctioneaza(daca trebuie o mai fac) Finalul mai indepartat de data asta va fi ca vei avea pedala mai "tare" permanent...nu numai la pornire, dar frana vei avea.

Ramane la latitudinea ta daca pleci asa sau rezolvi problema.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 23 Dec 2007, 21:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




A mai aparut o problema: intre 90-100 kmh tremura nitel volanul. Masina nu trage st/dr. E de la geometria facuta la service cu ocazia sch bielete, ca inainte nu facea


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 23 Dec 2007, 21:31
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Tremuratul volanului la o anumita viteza=roata/roti neechilibrate pe fata, nu e de la geometrie.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 12 Jan 2008, 14:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Bon, ma duc azi la service, la programare, cu cele 2 probleme: furtunul de ulei si servofrana. In primul rand, trebuie s ama duc din nou, ca nu au inlocuit acel furtun, mi-au zis ca il aveau pe stoc, dar nu era corespunzator dpdv al calitatii (am vazut parca ca se uita unu cam lung la un furtun desfacut din tipla..) in fine... Insa, dupa ce au terminat servofrana, plac de acolo bucuros, toate ok, dupa 5 min pe drum se aprinde becul cheita si apare mesajul Electronic Fault. Ma intorc la ei si opresc motorul. Le zic ca a aparut si vreau sa stiu despre ce e vorba ca am plecat de 5 min de la ei, se uita ciudat la mine, ca nu e de la ei, ca poate e de la altceva.... in fine, pornesc motorul si nu aparea nimic pe bord, pun CLIP si cica nu aparea nimic nici acolo. Zic hai la test, plecam si bineinteles apare iar. Ne intoarcem si ma uikt si eu mai atent la calculator: Am vazut 2 erori: Cod (cred) DF049 - circuit captor fluid refrigerant si DF050 - contact ... frana... (ceva de genul).... Se uita ala la pedala, strange ceva si zice ca gata, e ok.

N-am vrut sa ma cert, au zis ca s-a rezolvat, da ei n-au umblat la interior, ca alea-alea, asa ca m-am cam suparat si am facut ceva gura, in limitele bunului simt.

Acum va intreb: ce inseamna erorile astea si ce au facut de au aparut? sunt grave sau s-au rezolvat, fiind ceva contacte????


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 12 Jan 2008, 15:48
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




SwatKat am avut si eu aceeasi problema si sa rezolvad de la sine eu am avut gheatza pe interiorul jentzi deci verifica asta dute la spalatorie sa baga apa calda sau ia niste gropi:D


--------------------
megane EX-treme 2 2008 - gr-63-dog
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 12 Jan 2008, 16:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




Off topic F. posibil de la gheata, cand mi-am pus cauciucurile de iarna venise cineva sa se planga ca nu i-au echilibrat bine rotile in urma cu 2 saptamani. Le-au dat jos si pe una din ele avea cam 1 kg lejer de noroi inghetat, distribuit neuniform.


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 13 Jan 2008, 15:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Da, dar cum naiba se face ca a aparut problema dupa ce masina a stat 3 ore in service, deci nu mai avea pic de gheata pe ea, era curata (mai era doar noroi!!) si dupa ce au umblat aia pe acolo pe undeva si nu a aparut in toate zilele cat am hartanit-o prin sloiurile de gheata si zapada peste tot in Buc si in tara.

Nu zic ca e ceva grav, eu asta as fi vrut de la service. Sa zica clar, "Da domle, am uitat un contact, nu l-am pus bine, s-a desfacut etc., s-a intamplat ceva, DAR nu e nimic grav. Ne scuzati" Si as fi zis OK, nu-i problema si gata. Insa m-am dus la ei si am zis ca e o problema posibil de la ei si au zis ca nu-i sigur. Apoi au pornit masina si nu mai aparea mesajul si au zis ca nu-i nimic, mi s-a parut mie poate. Am cerut un test CLIP si au zis "Costa, nu se face pe gratis". Si de aia m-am enervat si pana la urma vad ca am avut dreptate.

Plus ca tot susoteau pe acolo dupa ce au vazut eroarea pe tester, s-au dus la mecanicul care schimbase servofrana, au dat un telefon, de parca cine stie. Si normal ca te enervezi, ca doar e masina ta si dai bani pe ea.

Repet. Daca ar fi zis, ne scuzati, un contact l-am pus prost, ziceam OK, treaca de la mine. Insa atitudinea asta de batjocorire ma enerveaza la culme.

ONTOPIC. Repet intrebarea. Codurile de erori prezentate sunt grave sau nimicuri?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 14 Jan 2008, 14:35
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




@SwatKat:

referitor la prima eroare (cea cu lichid refrigerant) nu-ti pot spune nimic, dar referitor la cea de a doua, este foarte posibil sa fie acel senzor de la pedala de frana, senzor care - daca nu este fixat bine dupa schimbul servofranei - are ca rezultat si imposibilitatea motorului de a mai urca peste 3000 ture. Iti spun deoarece si mie mi-a fost schimbata servofrana in garantie (joi, 10 ian) si mecanicul mi-a spus despre acel contact/senzor de la pedala de frana; dupa schimbare mi-au facut un test pe standul de frana si apoi o iesire de test in timpul careia a turat masina la peste 3000 ture in tr. 2 si 3.

Bafta!


--------------------
Renault Megane Bicorp 2006, 1.5dCi 80 CP, PA - B-XX-ERV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 14 Jan 2008, 17:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Creda ca asta e, numai ca voiam sa fiu sigur. Ideea e ca motorul merge bine, nu mai apare eroarea aia. Si cred ca cele 2 eorri pe care le-am vazut erau legate, interconectate cumva... ca pana acu n-am avut nici un bec aprins prin bord, n-am pierdut lichide etc...

Sper sa fie asta


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 17:25
Dacia