Relanti la pornire 2300 ture, Relanti la pornire 2300 ture
![]() ![]() ![]() |
Relanti la pornire 2300 ture, Relanti la pornire 2300 ture
kleo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I break 16V
2000
|
|||
blackLabel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
e normal ce se intampla... daca e frig se tureaza motorul la relanti pana se incalzeste adica intervalul ala de 5 minute...logic creste si consumul dar nu ai ce sa-i faci
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 sedan
1,6 16V 2004 Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. Jeremy Clarkson
|
|
aka |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 23 September 07 ![]() |
dupa parerea mea 2500 de ture este exagerat de mult si daca sunt -10 grade
si eu am un Megan 1.6 16v si mai mult de 1100-1200 de ture nu trece cid este minus afara |
--------------------
RENAULT
RENAULT MEGANE 1.6 16V 2001
- TM
2001
|
|
Lumynos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Ma intereseaza si pe mine cat este turatia normala la relanti, atunci cand afara este pe la - 5 grade!...
|
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Turatia normala la relanti la motorul k4m de pe M2 e 700 rpm, indiferent de temperatura de afara, la motorul cald. Daca e foarte frig, la pornirea la rece poate fi un pic mai mare in primele secunde sau cateva zeci de secunde, dar in nici-un caz mai mult de 1000-1200 rpm. La M1, daca turatia urca la 2000-2500 ture pana se incalzeste si apoi revine la normal, o cauza poate fi bateria slaba. La pornire, computerul initializeaza parametrii luand ca etalon, tensiunea de alimentare in acel moment.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
dan_viteza |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 11 ![]() |
Problema s-a discutat acum 4 ani , sigur intre timp omul a rezolvat problema , sau poate nici nu mai are masina . Pentru toti care inca mai au astfel de problema cu relantiu exagerat de mare (chiar si 1700 )pe timp rece si dureaza cam 10 minute pana revine la relantiul normal( 750 rotatii pe minut) , problema se rezolva prin schimbarea garniturilor de la clapeta de acceleratie , Problema asta am avut-o si eu ralantiul era 2000- 2200 si afara erau 5-6 grade cu plus , schimbat garnituri Dacoserv , 70 ron garnituri originale 70 ron manopera , chiar si la -15 grade iarna trecuta ralantiul nu era mai mare de 1200 rot/min in primele 5-10 secunde dupa pornire , si in 2-3 minute se apropia de 750 rot/min . Puteti incerca sa curatati si motorasul pas cu pas , dar daca are simptomele de mai sus mai mult ca sigur nu este el de vina , inainte de a schimba garniturile am schimbat motorasul pas cu pas la sugestia unor mecanici tot de la Renault fara nici un rezultat , apoi am schimbat garniturile si masina merge ca noua .
REZOLVAREA ESTE VALABILA PENTRU MEGANE 1 1.6 16V ! This post has been edited by dan_viteza: 6 Jul 2011, 10:29 |
--------------------
renault
megane
2002 classic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 00:31 |