Smuceste la accelerare
![]() ![]() ![]() |
Smuceste la accelerare
super 5 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Super 5
1987 GTL
|
|||
R1der |
![]()
Post
#2
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
asa patesc si eu
mie imi da si in nas eu dau vina ori pe proasta etansare a admisiei ori pe proasta alimentare si aici implic carburatorul daca merg cu soc nu mai smuzeste dar...nu e indicat sa mergi asa poate totusi ne dumireste cineva eu am schimabat pinion de sub delcou, fise, bujii luleaua din delcou cert e ca daca vreau sa ii fac aprinderea cu un punand "pistolul" pe ea nu se intampla nimic deci ajutati-ne ![]() |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
- B Riesling
de mers la plimbare
|
|
davincu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Baieti , avansul nu se regleaza ca la celelalte -din delcou -deci degeba pui pistolul !
Din cate am aflat si eu tot de pe aici, avansul e cam reglat din fabrica si mai bine sa-i dai pace . Acum parerea mea: folositi benzina buna si nu mai purtati grija avansului ! Poate sa vi-se para o aiureala dar mie mi-au trecut multe masini prin mana in multi ani si am ajuns la service -cheltuiala - pareri- experti -balamuc ! Degeaba ! Cand eram mai disperat am fost nevoit sa mai iau benzina si minune : masina s-a reparat singura instantaneu . Poate acum nu mai e asa dar e bine de stiut ! Masina smuceste in doua situatii : aer fals ! Sau un contact imperfect la vre-o fisa . La aer fals zmuceste indeosebi la turatie mica . Daca o face la turatie mare e din aprindere - dar nu avans si alte filosofii ci pur si simplu contacte imperfecte. La carburator original , pe surubul de reglaj ala de jos subtirel , se gaseste o garnitura inelara mititica . Daca aia nu-i in perfecta stare ... schimb-o musai ! La carburatorul de dacia deobicei trage aer fals pe la ax . Daca are joc mare in ax ced ca mai bine schimba carburatorul . Sper sa va fie de folos , m-as bucura daca a-ti raspunde ce a-ti rezolvat ! Succes ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce carburator ai pus de Dacie 32irmA sau 32 irmA2
adica e o mare diferenta intre 1300cmc si 1400cmc Din ce spui tu carbul este setat aiurea, da in nas ca nu mai are benzina in CNC, sau jiglere mici. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R1der |
![]()
Post
#5
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
bre eu am carburator de dacie 1.4 si intr-adevar la ture joase da in nas si apoi zmuceste
si da se poate sa traga aer fals pe la ax sau pe oriunde alt undeva o sa ma uit mai cu atentie sa vad cert e ca si benzina are un rol important |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
- B Riesling
de mers la plimbare
|
|
R5. |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 September 07 From: Bucuresti ![]() |
verificati pompa de shpritz asa patesc si io dar nu am ce sa ii fac ca io am r5 nu super5
ATENTIE: limbajul irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament |
--------------------
Renault 5
-
- B 25 KLH
1984 Nu ma vorbi pe la spate ca sunt in spatele tau !
|
|
R1der |
![]()
Post
#7
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
cum adica sa ii verific pompa de sprit?
e buna garnitura e ok, e stransa la locul ei ce verificare sa ii mai fac? |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
- B Riesling
de mers la plimbare
|
|
bighiu77 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 24 March 07 ![]() |
poate fi si datorita distantei dintre carburator si galerie....cand apesi pe acceleratie dat fiind distanta:prea mica-jetul de benzina ajunge prea devreme in galerie si ineaca motorul...2; prea mare -jetul de benzina ajunge prea tarziu in galerie,fiind deja deschisa clapita de admisie trebuie sa traga instntaneu benzina din jigleorul de acceleratie.ar mai fi o posibilitate-cauza incalzirii carburatorului daca ai flansa din metal fara sistem de racire
|
--------------------
peugeot 406 hdi
berlina
2000
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pompa de sprit:
- trage benzina din CNC printr-un jigler supapa, daca aceasta are scapari o parte din benzina se intoarce inapoi=> mai putina benzina pulverizata, se desface si in pozitia verticala sa verifica prins tragere si suflare cu gura, trebuie sa inchida ferm cand suflii, - membrana trebuie sa inchida perfect, daca nu inchide musteste, - supapa de refulare si ciocul, la fel se verifica prin suflare, aspirare, la aspiratie trebuie sa inchida ferm, daca nu inchide trage aer fals, mai putina benzina pulverizata, ciocul trebuia sa nu aiba scapari intre tubul supapa si corpul lui,( la carfil e problema grea), putin teflon etc. Concluzie cand cumparati jiglere cereti de 1400, si luati doua seturi, pt a face macar unul bun. O alta problema a carburatoruui Carfil este, lipsa de repriza, se remediaza si asta, dupa schimbarea bucsilor de teflon ale axului clapetei. Se regleaza carbul la relanti cu motorul cald, se desface si se vizualizeaza clapeta, ia trebuie sa acopere cele 3 orificii de progresie, mai exact, cand deschizi clapeta un pic sa deschida imediat primul orificiu, sund doua posibilitati: 1 orificuiul sa fie deja descoperit, ff rar 2 orificiul sa fie mai sus de clapeta, si sa trebuiasca se deschizi mai mult din clapeta pt a descoperi acest orificiu. caz 1 se gaureste clapeta cu spiral 1mm, astfel la noul reglaj ea va cobori in dreptul primului orificiu. caz2 se pileste din clapeta in dreptul orificiilor, astfel clapeta va fi mai subtire, va descoperii mai repede orificiul. Pun o poza pt a vedea mai bine. This post has been edited by mihai1677: 4 Dec 2007, 10:46 Attached thumbnail(s) weber39.gif ( Size: 2.96k ) Number of downloads: 1363 weber40.gif ( Size: 2.69k ) Number of downloads: 1402 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
flaviuf |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu ![]() |
Eu am patit ceva similar acum 2 ani chiar dupa ce iesisem cu ea din Service pentru reglaj carburatie/aprindere. Idiotii aia nu stransesera bine pe delcou alimentarea cu + (piulita)...vreau sa spun ca am tocmai plecasem la drum lung si dupa vreo 100Km au inceput niste smucituri groaznice, dar fara nici o regula...pana la urma am ajuns cu chiu cu vai in Baia Mare si odata cu strangerea piulitei s-a rezolvat totul.
This post has been edited by flaviuf: 4 Dec 2007, 10:41 |
--------------------
Renault
5 Alpine
- SB07GSB
1981, 93 Cp F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In prima poza
A este ok B, C sta gresit In a doua poza este rezolvarea, pt cazurile gresite, pilirea sau gaurirea clapetei. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
davincu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Mihai , te rog explica-mi termenul "repriza" legat de carburator ! L-am mai intalnit si imi parea ceva familiar , iar acum imi dau seama asa brusc ca am pierdut notiunea - sau n-am avut-o niciodata...
|
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
@davincu, din cate stiu eu repriza se refera la felul cum accelereaza motorul dupa incetinire de la turatie mica, deci daca franezi, dar nu retrogradezi.
Am si eu o problema, am mai postat in celalalt topic dar am incurcat lumea cu prea multe detalii si ipoteze. Revin cu povestea simplificata: masina a fost sa i se faca ITP-ul, o fi reglat aia ceva, dar de atunci, cand motorul este cald, da sa se inece daca accelerez. Am observat ca, daca eliberez pedala de acceleratie si o apas foarte usor, treptat, isi revine. Dupa ce atinge o anumita turatie, merge relativ bine. Mai intai credeam ca are prea multa benzina, dar bujiile nu se innegresc mai tare ca de obicei. Credeti ca e de la carburator sau din aprindere (avans?) ? Cand am scos ultima data bujiile, 1 si 4 aveu o culoare iar 2 si 3 una usor diferita. Credeti ca asta spune ceva? Multumesc anticipat, in weekend voi putea veni cu detalii/precizari. This post has been edited by tomi87: 5 Dec 2007, 18:39 |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
davincu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Tomi , am patit o chestie absolut identica , cu alta masina si problema s-a rezolvat cand am terminat benzina si am pus alta . V-am mai povestit..nu vreau sa fiu plictisitor . Poate la tine nu e asta . Mie simptomul nu mi-se pare de inecare ci dimpotriva de bai la pompa de sprit .
|
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
super 5 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 November 07 ![]() |
Am schimbat carburatorul ii nou si tot smuceste este de dacie 1400 diuze de 1400 tot smuceste.cam ce distanta trebuie sa fie intre carburator si galerie nu stiu daca nu am prea mica De cand am luat masina tot problema asta am Am fost la o gramada de destepti dar degeaba si consumul e cam mare 10 11l
<span class='edit'>11 Dec 2007, 19:48:</span> Din cauza ca colierul de la saxofon la imbinare nu etanseaza perfect poate sa fie oare This post has been edited by super 5: 11 Dec 2007, 20:14 |
--------------------
Renault
Super 5
1987 GTL
|
|
super 5 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 November 07 ![]() |
Ce garnituri merg intre carburator si galerie si cate bucati
|
--------------------
Renault
Super 5
1987 GTL
|
|
super 5 |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 November 07 ![]() |
am rezolvat cu smucitura am avut carburator de dacie 1400 care are gura de 27 iar solexul are 24 deci a tras prea mult aer Am pus un inel in gura carburatorului si jiclorul principal am schimbat din 145 cat avea dacia pe 100 Merge de rupe mai bine cum mergea cu solexul deci am schimbat fisele capac delcou lulea bujiile jiclioare peste jiclioare degeaba asta i secretul
Te rog sa nu mai creezi topicuri aiurea, cand era clar ca trebuie sa postezi in continuarea topicului existent! |
--------------------
Renault
Super 5
1987 GTL
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th August 2025 - 09:35 |