Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reglaj culbutori

Petry
post 14 Nov 2007, 20:17
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Salut. Fratilor e belea, mi s-a belit garnitura de la chiuloasa,se tempereaza motorul si da ulei pe langa garnitura si curge afara.Am fost la mecanic si mi-a zis ca sa cumpar garnitura la a doua, adica el zice ca a mai fost schimbata o data, ce spuneti de asta?
Acuma, am si eu o rugaminte la voi,spuneti-mi care sunt cotele la culbutori, admisie si evacuare, pentu motorul meu:B29H J7R-D7-22,an fabricatie 1989,1995 cm cubi,88 kv 8 valve.Am cumparat garnitura de chiuloasa, garnitura de la capacul de la culbutori.semeringul de la axul cu came si semeringul de la distributie(da ceva ulei si pe la cel din urma).Mai trebuie ceva?
Spuneti-mi e mare inginerie la schimbatul acestei garnituri de chiuloasa? cum se procedeaza?Dati-mi cateva sfaturi, pentru ca asa cum am mai spus-o si cu alta ocazie, nu am incredere in capacitatea mecanicilor de a face un lucru de calitate si macar sa am ceva habar despre aceasta operatie.
Va rog din suflet, ajutati-ma in aceasta problema si daca se poate cat mai repede,pentru ca problema se agraveaza de la o zi la alta.
Va multumesc.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 15 Nov 2007, 15:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Mare inginerie ne este dar ... ar trebui sa o mai faci cu cineva ... (chiuloasa e al dracu de grea) ... garnitura sa nu te gandesti sa iei la mana a doua, trebuie sa cureti foarte bine motorul si chiuloasa de eventualele resturi. Gandeste-te ca s-ar mai putea sa mai dai si de alte "bube", ca sa schimbi simeringurile la axa trebuie sa dai axa jos cu rampa, daca tot le dai jos ar fii bine sa faci si supapele (scaune, si simeringuri schimbate), oricum iti trebuie o dinamometrica (pot sa te ajut eu cu una bunicica) in rest iti trebuie scule bune. Si restu vezi pe parcurs ca acum chiar nu stiu ce ar mai putea fii.


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 15 Nov 2007, 18:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Multumesc Tzache.Nu ma-i inteles, nu am zis de garnitura la mana a doua, ci de reparatie adica, a mai fost schimbata o data.Dar am rezolvat-o,am cumparat-o deja,nou nouta-100.000 lei.Dar spune-mi te rog de reglajul culbutorilor, si daca e neaparat necesar sa pun prezoane noi la chiuloasa, pentru ca sunt al dracului de scumpe si nici nu le-am gasit inca, mai caut pe la bulgari.
Astept raspuns urgent.Va salut.
Putem vorbi pe Skype,adresa mea de email este vdnpetrica@yahoo.com.Se comunica mai bine prin voce.

15 Nov 2007, 18:25:
Apropo Tzache, am vazut ca ai acelasi motor ca si mine, si ca lucrezi la el, unde ai gasit prezoanele si la ce pret?Am citit postarile tale si m-am cam descurajat, sper sa nu am aceleasi probleme.Urati-mi noroc ca am mare nevoie.

This post has been edited by Petry: 15 Nov 2007, 18:25


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 15 Nov 2007, 22:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Pai in cazu in care ai 8 valve nu prea avem acelasi motor ... Nu stiu sigur sa iti zic dar sa stii ca se recomanda schimbarea prezoanelor ... la motoru meu 10 prezoane Victor Reinz (firma buna) au fost 380 RON (3.800.000) Cauta tot intrun post de al meu era un site in care iti explica de ce ar trebui schimbate ... Ai dinamometrica ? iti mai trebuie alte piese ?

acum vad ca si tu ai tot TXi ... deci ori ai gresit si nu ai 8 Valve ori a fost schimbat motoru la mashina ta ...

P.S. Am gasit si linku ala uite-te pe pagina asta si iti poti raspunde singur daca trebuie sau nu sa schimbi prezoanele
P.P.S. Spune-mi cu siguranta totu despre motoru tau (cilindree, cod, putere, supape etc.) motorului tau ca sa te pot ajuta cu manuale.
P.P.P.S Ai cumparat si distributie ? trebuie sa o schimbi si paia daca tot dai chiuloasa jos.



This post has been edited by Tzache: 15 Nov 2007, 23:31


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 17 Nov 2007, 17:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Da Tzache ai dreptate ,motorul meu are 8 Valve si 120 de cai.Am cumparat si distributia si am gasit prezoanele la 180 RON, cred ca este un pret bun.
Dar spune-mi te rog cum reglez culbutorii .Motor B29H J7R-D7-22 1995 cm3 88KV 120 cai.E ceva totusi curios, in certificat scrie TXI si eu stiu ca TXI este modelul cu 12 Valve si 140 de cai pe care l-am vazut la o cunostinta recenta in Craiova si difera de motorul meu,masina este fulloption.
Eu am cumparat simeringul de la axul cu came si de la distributie, ce alte simeringuri trebuie sa mai cumpar? pentu ca in momementul cand ma apuc de ea as vrea sa am cam tot ce trebuie,pentru ca dureaza ceva pana dai comanda si pana vin piesele.Am retinut sfaturile pe care mi le-ai dat si iti multumesc.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 17 Nov 2007, 17:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Salut

Motorul tau arata asa?

13.jpg

Daca nu atunci reglajul este acelasi ca la Dacia, doar ca valorile is altele:

0,10mm pe admisie si 0,25mm pe evacuare. Ai aici un link cu ceva poze, poate iti e mai usor. Oricum sa fie motorul rece, trebuie sa fie 2 persoane, de preferat cineva care a mai facut asa ceva. Si sa nu te grabesti, nu e o treaba de 5 minute. Trebuie atentie si rabdare daca nu vrei sa faci o treaba de mantuiala. Spor la treaba.

Reglaj culbutori


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 18 Nov 2007, 19:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Motorul meu nu arata asa.Asta este motor cu 12 Valve.Multumesc ptr. raspuns.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 25 Nov 2007, 14:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Pai depinde pe unde iti mai curge ulei ... dar ca sa schimbi simeringuriile la arborele cotit trebuie sa dai motorul jos ... si sa il pui pe masa ca sa poti lucra ca lumea si sincer nici eu nu m-am riscat la asa ceva ... trebuie sa ai ceva experienta si documentatie foarte completa si scule tot ce iti trebuie ... asteapta-te si la o segmentare daca tot vrei sa faci treaba ca lumea dar repet s-ar putea sa ai surprize mari cand desfaci ... si sa iti para rau pt piese nu stiu ce sa iti zic ... las la aprecierea ta dupa cum merge motorul daca, crezi ca vei avea surprize dupa ce desfaci .... oricum in cazul in care motorul are prea multe probleme v-a fii mai ieftin si mai simplu sa iti iei un motor bun din dezmembrari si sa il faci pe ala.


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 17:35
Dacia