probleme diverse (minore), laguna 2.0 dci
![]() ![]() ![]() |
probleme diverse (minore), laguna 2.0 dci
Fratzica |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|||
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Senzorul de la frana pe care il foloseste ECU nu avea efectul de trepidatii cand motorul este la ralanti si puneai frana?
A disparut problema cu semnalizatoarele doar prin stergerea erorii cu CLIP? As fi presupus ca are o problema releul de comanda pentru semnalizatoare. Ciudata faza cu frana de stationare. Nici nu m-am gandit sa fac vreun burnout cu masina fiindca tot timpul m-am gandit ca nu se poate. Asta avand in vedere faptul ca frana de stationare se decupleaza automat cand potentiometrul de la acceleratie simte ca se apasa pedala, coroborat cu CV in viteza si pedala de ambreiaj ridicata. Tensiune prea mare la incarcarea bateriei sau tensiune prea mare pentru curentul pe care il debiteaza bateria? Mizeria pooate fi cauza pentru zgomotul de la plecarea de pe loc. Prin stergerea erorilor cu CLPI au disparut problemele? Ar fi o idee buna daca ai insira problemele avute cu masina in topicul asta. |
--------------------
-
-
-
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#3
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
faza cu semnalizatoarele nu a disparut, am uitat sa mentionez.
burnout se pare ca se poate face, daca tii ridicata clapeta de la frana de mana. tensiune prea mare la incarcare cred. cum curat mizeria aia? dupa stergerea erorilor motorul nu mai trepideaza la pornire, indiferent de temperatura ext. nu ma intreba de ce, ca nu stiu ![]() |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
La semnalizatoare, este posibil sa fie de vina releul de comanda atunci.
Daca este vorba de tensiune prea mare la incarcare, verifica alternatorul. Daca este vorba de tensiune prea mare la curentul debitat de baterie atunci singura rezolvare este schimbarea acumulatorului. Ar trebui sa se faca pe garantie fara prea multe intrebari. Treaba cu mizeria era doar o ipoteza. Rulmentul ar fi putut sa cada doar daca era defect de la inceput. este putin probabil. De-asta ma gandesc ca poate a ramas blocata vreo mizerie gen sarma, pietricica, ceva de genul asta, care sa frece pe disc, pe fuzeta, pe piese4le care se afla in miscare circulara. Ar putea fi asta o explicatie pentru un zgomot de genul huruit. Probabil ca trepidatiile au legaturta cu erorile de injectie care au fost sterse. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 03:24 |