Fluierat la motor..., la 2000 de ture si-un pic...
![]() ![]() ![]() |
Fluierat la motor..., la 2000 de ture si-un pic...
Vio |
![]()
Post
#1
|
||
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|||
19vik |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Dn cate am inteles eu de pe acest forum, la megane 1 si 2.1 (nu stiu daca la 2.2 s-a imbunatatit), pompa de apa se schimba la 60.000km odata cu distributia, datorita calitatii acesteia, asta e durata ei de viata. Inainte sa se duca rulmentul pompa incepe sa piarda antigell, de asta se si strica, pt ca trece apa prin el si nu are legatura cu vremea de afara. Verifica daca sunt picaturi de antigel pe scut inainte de a porni motorul.
"Cu capota ridicata impresia e ca se aude de undeva din partea dreapta, in zona distributiei parca..." Probabil te referi la partea dreapta a masinii, adica partea stanga a motorului cum privesti din fata masinii cu capota ridicata. Daca ai schimbat distributia, banuiesc ca ai schimbat si celelalte curele. Curelele noi se mai lasa dupa cateva sute de km, verifica intinderea acestora (nu si cea de distributie). Curelele slabe produc un 'fluierat' in special pe vreme umeda sau daca treci printr-o balta cu oarecare viteza si mai evident la turatii medii. Bafta si sper sa nu fie pompa de apa. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Antigel nu pierde, si nivelul e constant...
Ai inteles bine, partea dreapta a masinii cum stai la volan, respectiv stanga daca privesti din fata masinii... Am schimbat tot kit-ul, cu curele, role si intinzator... Oricum e problema lor daca au gresit cu pompa de apa (eu i-am intrebat explicit daca mai e buna si m-am declarat dispus sa o schimb daca e nevoie, ei au zis ca e foarte ok si nu e necesar). Lucrarea e facuta in reprezentanta Renault unde am si fost sa o asculte, si mi-au confirmat ca garantia pe lucrare e de 1 an si daca apar probleme se vor remedia pe cheltuiala lor... Singurul meu morcov e ca de Craciun am de facut un drum dus-intors de vreo 2500 km prin Europa, si ar fi tare de prost gust sa ma lase in drum iarna... dar sper ca pana atunci o sa se manifeste mai tare si o sa o pot remedia... Uite, asta e o chestie: o sa urmaresc daca se coreleaza cu vremea umeda, fiindca zilele astea cam asa e pe aici; sa vedem daca face si cand e mai uscat... multumesc de pont... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
la mine fluiera si la ralanti si la 1800 de ture cel mai pregnant
si asta de cand am sch distribuita si pompa de apa... pompa fiind noua peste o saptamana ma duc sa dau dracu distrib jos si sa pun pompa veche si sa imi dea sa semnez 30 de hartii ca o fac pe raspunderea mea |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
Vio |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Io inca nu am ajuns sa ma supere asa tare, la mine nu face chiar deranjant... norocul a fost ca am mers odata fara radio, ca altfel n-o auzeam... Pe de alta parte azi pe vreme mai uscata nu s-a mai auzit deloc, dar am si facut numai un drum scurt, nici nu a apucat motorul bine sa se incalzeasca... o urmaresc in continuare...
Acuma vad ca tu ai dCi... oare n-o fi si un dram de turbina de vina?... intreb si eu, ca nu ma pricep la dieselane... This post has been edited by Vio: 23 Oct 2007, 20:25 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Scanteie |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 October 07 ![]() |
Asa ceva am patit si eu si tot pe la turatie de 2200 , mai ales in scadere si tot in partea dreapta fata.Nu stiu ce poate fi. Am fost la service si mi-au spus ca ar fi tot pompa de apa care e posibil sa atinga ceva, eventual vreo curea.Confirm ca la relanti nu se aude nimic. Vestea buna daca pot spune asa este ca mai nou, fara sa-i fac absolut nimic acel zgomot ciudat a disparut. Nu se mai aude absolut nimic si motorul toarce perfect, repet , fara sa fac absolut nimic. Singurul motiv ar fi ca in ultimele zile am alergat-o ceva mai mult. I-am dat ceva talpa in speranta ca sunt intr-adevar curelele si poate asa s-ar aranja mai bine.Drept urmare nu m-am mai confruntat cu aceasta problema. Tot ce sper acum e sa nu revina cumva problema, ca atunci chiar ar fi ceva cheltuiala.
|
--------------------
Renault
Megane 2 hatchback
2004 Dynamique Deluxe 1.6 16V 116 CP
|
|
Vio |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Asa si la mine ieri, dupa 70 de km la 130-150 pe autostrada nu se mai auzea aproape deloc... sa fie ceva trecator pana se "asaza" curelele?... totusi is mai bine de 3000 km de cand am schimbat distributia...
De cheltuiala nu ma tem fiindca baietii de la service mi-au confirmat ca lucrarea are garantie 1 an, asa ca daca e sa fie ceva, e pe banii lor... singura mea teama e de ramasul in drum, dar ala mi se pare improbabil... dar si daca o fi oricum sunt membru ADAC-PLus cu acoperire pe toata Europa... This post has been edited by Vio: 28 Oct 2007, 11:18 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
verzuiul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 7 January 05 ![]() |
Ia vezi(auzi) http://www.reno.ro/index.php?showtopic=56621&hl=
|
-------------------- Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
|
|
Vio |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Mersi, am citit tot topicul, am ascultat mp3-ul si am citit si topicul la care trimitea cipman pe acolo. Da, suna asemanator cu ce ai postat tu, dar cu cateva diferente:
- nu se aude asa de tare, suparator si continuu ca la tine; - la "urcarea" in turatie nu se aude, ci numai in "coborare", adica atunci cand o turez la peste 3000 si apoi revine - se aude cam o secunda exact din momentul cand acul trece pe la 2200 rot/min; - fata de topicul pomenit de cipman, la mine nu se aude absolut nimic la relanti. In afara de asta nici la mine nu face in fiecare zi, depinde cum are chef... ma gandesc si eu din ce in ce mai serios la tensiunea curelei... am impresia ca la 1,4 nu are intinzator automat, nu?... or fi reglat-o prea stransa sau prea slabita... Oricum mi-ai cam bagat morcovul, tindeam sa nu prea ii dau asa mare importanta... acuma nu mai stiu... cred ca incerc sa o prind intr-o zi cand face iar, si sa ma duc pe baieti din nou, macar sa ii pun sa imi verifice tensiunea in curele, ca nu cred ca se pune problema de schimbat kitul, nu avea ce pati in 3000 km... This post has been edited by Vio: 28 Oct 2007, 18:03 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
verzuiul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 7 January 05 ![]() |
In mare baietii din service au spus ca-i de la rulmentul pompei(nu prea stiu insa cum au dedus asta,prin simpla invirtire cu mina...).Cert este ca nu s-a mai auzit dupa ce au schimbat si cureaua de distributie,si pompa de apa.Bafta.
|
-------------------- Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
|
|
Vio |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Numai cureaua de distributie?... Nu si restul kitului?...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
19vik |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
'verzuiul', jocul prea mare in rulment se simte miscand cu mana de pinionul pompei, dupa ce se indeparteaza cureaua (mecanicii stiu din experienta cam care este jocul normal), sau invartind se simte exfolierea caii de rulare din camasile rulmentului. Cureaua inteleg ca ti-au schimbat-o pt ca au umblat acolo si nu prea se recomanda refolosirea ei, dar sa schimbi pompa de apa la ~20000 km? Din ce o fi facut rulmentul ala?
'Vio', in postul de inceput de topic spui ca zgomotul "E ceva intre fluierat si zbarnait". Fluieratul este produs de obicei de cureaua de accesorii prea slaba, care patineaza pe fulii, cureaua de distributie nu poate patina fiind dintata. Zbarnaitul poate fi produs de oricare din curele daca este prea slaba, dar mai probabil de cureaua de distributie fiind mult mai lunga, la decelerare de la turatii medii la turatii mici dar peste relanti, exact ca in mp3-ul lui verzuiul. Eu am vazut mai demult, practic, la un Mercedes Sprinter, cum "flutura" cureaua de alternator la decelerare si producea acelasi "zbarnait"/uruit din cauza intinztorului defect (cureaua aia era cred ca mai lunga decat cureaua de distributie de la Megane). In manuaul de reparatiil este dscrisa la paragraful 11A procedura de inlocuire si tensionare (calare) a curelelor, dar probabil ca nu ai cum sa verifici singur din cauza spatiului, plus ca trebuie sa demontezi pe acolo. Dute din nou la service, mai ales ca ai garantie pentru lucrare, si pune-i sa refaca intinderea curelelor, mai ales cea de distributie. Daca tot asa face, atunci sa te gandesti la pompa de apa. Garantia pe lucrare nu cred ca include si pompa, pentru ca nu ti-au inlocuit-o, deci daca o inlocuiesti va trebui sa platesti. Bafta! P.S. Pana la urma ce zgomot e, ca topicul se numeste "Fluierat la motor..."? This post has been edited by 19vik: 28 Oct 2007, 23:05 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Eu am inteles ca se inlocuieste si pompa, fiindca atunci cand au inlocuit kitul ei au fost cei care au spus ca pompa nu e nevoie sa fie inlocuita, deci e vina lor... Probabil ca la Renault Romania nu s-ar inlocui, ar gasi ei o scuza, dar aici nu cred sa am probleme... in fine, om vedea daca s-o ajunge pana acolo...
Si da, e ca un zbarnait / intrare in rezonanta exact la turatia aia.. mai jos de 2200 nu se aude nimic, si nici la relanti... Repet o intrebare a carui raspuns mi se pare important: intinzatorul curelei la 1,4 e tot automat ca la 1,6, sau nu?... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
19vik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
In manual am vazut ca se tensioneaza rola cu o cheie speciala, e un reper fix (index) pe blocul motor, si unul mobil pe rola intinzatoare, se aliniaza reperele si se strange surubul de fixare a rolei la un anumit cuplu, dupa care se elibereaza rola, se roteste arborele cotit cu 2 ture si se verifica din nou reperele. Sunt doua versiuni asemanatoare, difera numai reperul fix. Rola intinzatoare la motorul de 1.4/16v este la fel cu cea de la motorul de 1,6/16v (adica semiautomata), nu stiu daca nu are chiar acelasi cod.
Cu alte cuvinte, cureaua de distributie poate fi stransa prea tare sau prea slab decat trebuie, depinde de constiinciozitatea mecanicului. Daca e prea slaba, 'zbarnaie', daca e prea intinsa iti suprasolicita rulmentul pompei de apa, care si asa nu e noua, si rulmentii rolelor. This post has been edited by 19vik: 29 Oct 2007, 01:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Deci am fost azi la o prima infatisare cu ea, am facut proba de drum cu un mecanic, dar am patit "sindromul dentistului" (cand ajungi la dentist constati ca nu te mai doare
![]() ![]() Spuneti-mi, va rog, cei care ati raspuns pe thread si sunteti patiti, la voi cum se auzea, tare si deranjant, sau atat de discret incat o auzi numai daca "stii ce sa asculti"?... ca la mine pare a fi cazul al doilea... oricum, nu sunt "vocile din capul meu" ![]() ![]() Si punand raul inainte, si presupunand ca nu gasesc baietii nimic in neregula, cat de rau poate fi?... exista riscul ruperii de curea la drum lung sau alte groaznice din astea?... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Vio |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Mda... ca-n filmele cu prosti, nici vineri nu a vrut sa fluiere, dar baietii de treaba au mai verificat odata de gura mea tensiunea in curele si... totul in regula, liniste si mucles total...
... pana azi (ceva mai frig) cand iara a inceput sa fluiere... .... si dupa aia pe seara un fenomen paranormal: ma apuc si umplu vasul cu lichid de parbriz de iarna, si ca de obicei cu indemanarea mea ii fac si la alternator o baie buna cu lichid din ala, siiii... surprizaaaa... brusc nu mai fluiera niikaaaa... da' stiti cum?... cu 5 secunde inainte fluiera, si deodata toarce ca matza... ...asa ca ma intorc si intreb: nu cumva eram pe o pista falsa si de fapt o fi rulmentul de la alternator, care "lubrefiat" cu lichidul ala unsuros o incetat brusc sa fluiere?... intreb si io ca prostu', nu dau cu paru'... Si acu stau si ma intreb: ala e graba mare sa il schimb, sau il las pana fluiera mai hotarat?... ca acu e o cadenta de genul: 4-5 zile cumintenie, o zi fluiera... si tot asa... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
19vik |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu rulmentul de la alternator fluiera, nu intra apa asa usor in el, ci cureaua de accesorii care patineaza pe fulii, fie ca e uzata (nu stiu daca ai schimbat-o si pe aia), fie ca nu e intinsa suficient, fie ca fuliile/rolele sunt uzate (lustruite).
Lichidul l-ai varsat pe alternator, sau pe curea/fulia alternatorului? This post has been edited by 19vik: 14 Nov 2007, 23:11 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Cureaua nu are cum sa fie uzata ca acu 3000 si ceva am schimbat TOT KITUL de distributie, cu AMBELE curele si cu rolele... si de varsat se varsa in virtutea pozitiei din care torn, si anume pe corpul alternatorului... prima oara mi-a fost frica pe chestia asta, dar dupa a zecea oara mi-o trecut... Repet pentru a nspea oara: am facut schimbare de kit COMPLETde distributie, conform specificatiilor Renault Deutschland, si am TOATE piesele mentionate in factura...
Curele SIGUR nu mai patineaza niciuna, vineri au mai verificat odata intinderea lor... repet, zgomotul e atat de discret, incat ei nu l-au putut deosebi de mersul normal al motorului... numai eu aud fluieratul ala, fiindca e foaaarte discret si imi cunosc sunetul motorului, si e putin schimbat de cand cu schimbarea distributiei... si schimbarea e fluieratul ala aproape imperceptibil, lua-l-ar dracii... Inca chiar baietii s-au oferit sa imi porneasca toate meganurile benzinare din service sa vad ca nu e deosebire fata de al meu... incep sa ma gandesc ca poate am eu halucinatii... ei mai banuiau si ca poate rolele noi sa faca un zgomot usor schimbat fata de cel cu care eram eu obisnuit... in fine, nu stiu... ...Oricum, imi bag picioarele in ea si o las asa... aia mi-au spus din nou ca oricum am un an garantie pe lucrare, de crapat nu cred sa crape nimic pe acolo, io m-am saturat sa trec de nebun pe la service, asa ca repet, imi bag picioarele si o las asa... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
19vik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Kit distributie = curea distributie+rola fixa+rola intinzatoare. Cureaua de accesorii ruleaza pe trei fulii (vilbrochen+compresor AC+alternator) si o rola intinzatoare. Cele trei fulii in mod sigur nu au fost schimbate.
Ar mai putea fi o explicatie: cureaua are striatii/canale longitudinale pe suprafata pe care ruleaza. In aceste canale, pot intra mici pietricele, care sunt presate in timpul rularii, raman 'infipte' in curea si produc un suierat f. usor...sper ca intelegi ce vreau sa spun. Dar daca tu spui ca e un suierat atat de usor incat numai tu il auzi... |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Si inca o treaba care ma nedumereste: cureaua aia, daca sa zicem ca patineaza, patineaza dare-ar dracii in ea numai la fix 2200 de ture in reducere de turatie si atat?... da de ce fix acolo?... ca e SINGURA situatie in care fluiera... nu la relanti, nu la turatie in sus, ci dupa ce am turat sa zicem la 3000 si apoi o las sa coboare la relanti... ei bine, in coborarea la relanti, cand atinge acul 2200, atunci fluiera pentru o fractiune de secunda.. si dupa aia gata... in rest NU FLUIERA...
Aha, am inteles: tu vorbeai de FULII ca poate sunt uzate, nu de role... ma rog, asta e altceva... dar daca erau uzate nu le vedeau aia cand au umblat pe acolo, crezi ca la nemti nu le plac banii?... daca gaseau ceva in neregula, ma compostau ei, fii sigur... Si da, suieratul ala in 8 cazuri din 10 e asa lin, incat numai eu, obisnuit cu sunetul motorului, il aud... in restul de 2 cazuri se aude ceva mai strident, probabil l-ar auzi si ceilalti, daca ar fi prin zona in momentul ala... numa ca nasoala treaba cu Murphy asta... intelegi tu... cand miroase nemernica service, tace malc... Hai sa o luam altfel, te rog: ce se poate intampla daca o las asa... ca un scenariu catastrofic cu rupere de curea mi se pare taare improbabil, sincer sa fiu... This post has been edited by Vio: 15 Nov 2007, 00:04 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
19vik |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
E chestie de rezonanta. Porneste toti consumatorii posibili (faruri, proiectoare ceata fata+spate, AC, radio, dezaburire) si vezi daca fluiera mai tare sau la alta turatie.
Daca fluieratul e atat de 'imperceptibil', nu are ce sa se intample. De rupt, nu se rupe cureaua de accesorii dupa 3000 km si chiar daca se rupe nu se intampla nimic grav, doar ca nu-ti mai incarca alternatorul si ti se aprinde becul in bord... This post has been edited by 19vik: 15 Nov 2007, 00:18 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Vio |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Cu radio pornit nu fluiera, ca nu se mai aude
![]() Acu serios, nu mi se pare ca ar fi o diferenta cu consumatori multi sau fara... Daca numa asta face, in cel mai rau caz cand vin acasa de Craciun (cam 1200 km) o sa cumpar din 300 in 300 de km cate o baterie noua... ![]() Mersi de raspunsuri, o mai urmaresc... din doua una: ori o sa inceapa candva sa faca mai tare, si atunci clarific ce e, ori tace naibii de tot... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Mahou |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 November 07 ![]() |
Si eu am aceeasi problema cand motorul este rece. Dupa 10 minute nu se mai aude. Un mecanic mi-a zis ca ar fii de la ulei. Asa sa fie?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE BICORP
- B-33-KLS
2003 Dynamique
|
|
Vio |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
La mine e invers, fluiera cand e motorul cald, deci cred ca nu e acelasi lucru...
This post has been edited by Vio: 15 Nov 2007, 22:10 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Rai |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 November 07 ![]() |
hmmm pai la turatiile alea 2000-2200 intra turbo ...am mai vazut post pe forum care zicea de turbo-lag . cam la turatiile alea intra turbo in actiune la orice masina ... deci dak stai sa te gandesti nu cred ca fluiera e altceva si plus de asta daca ar fi ceva in neregula ar fi de la soft nicidecum de la masina
![]() This post has been edited by Rai: 17 Nov 2007, 16:10 |
--------------------
renault
megane
2005 privilage
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#26
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
In mod sigur exact atunci intra la el turbina!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
19vik |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
@Rai: Bun venit pe forum.
Voi nu vedeti ca masina lui Vio e pe benzina? Care turbina? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Rai |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 November 07 ![]() |
my bad cred ca n-am vazut
![]() ![]() This post has been edited by Rai: 17 Nov 2007, 18:51 |
--------------------
renault
megane
2005 privilage
|
|
Vio |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Phey da, ca io il alint cu un nume masculin, ii zic meganu'
![]() Sau ii transsexual, adica nu stie daca ii benzinar sau dieselan... aloo, Reno, ati facut cumva o serie limitata motorizata pe 1,4 dCi?... ![]() Acu redevenind serios, de cand am zis ca imi "bag picioarele" in ea nu mai aud nimic... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
danman |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 23 October 08 ![]() |
Se face confuzie intre kitul de distributie si kitul de accesorii (cureaua de accesorii si cele 2 role ale ei, una simpla de plastic si una metalica cu intinzator, care pot crea si ele neplaceri - zgomot). De multe ori se recomanda schimbarea kitului de distributie si a curelei de accesorii doar (fara cele 2 role ale ei) si de aici si problemele ce pot aparea. Eu mi-am dat seama de asta abia la 250mii km, deci pana acum nu mi s-au schimbat niciodata rolele de pe cureaua de accesorii. Noroc ca nu s-a lasat decat cu fluierat... depistat la rola mica de pe cureaua de accesorii (rola fara intinzator). Deci mare atentie pt cine nu vrea probleme, sa ceara expres cand schimba distributia cu cele 2 role ale ei si schimbarea celor 2 role de pe cureaua de accesorii, deci in total 2 curele si 4 role plus pompa de apa.
|
--------------------
Renault
Trafic & Laguna Sport tourer
Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007 Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 17:50 |