Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Injectie

myron
post 25 Sep 2007, 08:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea




Buna , Am Renault R19 1.8i RT Phase II , tip motor F3P-706 si am probleme cu injectia , mai precis : exista in partea stanga o piesa , ceva sesisor de altitudine ( e piesa dreptunghiulara cu ceva electronica in ea !) care are un furtun care merge la Injectie care cica in mod normal ar trebui sa indice cam 300 mbari , la mine indica 670 mbari ( am masurat la un service Renault cu testerul ! ) . Am schimbat si piesa cu o alata de la un alt Reno sa vad daca e defecta , dar se pare ca e buna .

Simptomele la masina sunt ca scoate un fum negru (benzina nearasa ) la relantiv , de se inegreste asfaltul ! si consumul e foarte mare !!!!

Acuma , toate aceste probleme au aparut dupa ce am fost la un mecanic si am schimbat garnitura de dintre blocul motor si galeriile de admisie respectiv evacuare .

Daca ar putea sa imi dea cineva o idee cam de unde ar putea fi problema, sau cum sa incep sa studiez problema !

Cei de la reno , au zis ca nu mai repara modele vechi , ca nu mai au documentaie, bla, bla ... chestii din astea .

Daca ar putea sa ma ajute cu niste explicati sau cu ceva documentatie vizavi de tipul de injectie pe care il am eu ! Un manual unde sa descrie injectia ar prinde foarte bine sau niste poze .

Va multumesc anticipat !





--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bighiu77
post 25 Sep 2007, 11:01
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 March 07




salut!una dintre posibilitati ar fi ca noua garnitura sa nu etanseizeze..... sau suruburile sa nu fi fost stranse bine la galerie.


--------------------
peugeot 406 hdi berlina 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 25 Sep 2007, 11:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




sigur lipseste un furtunas de vacum care merge de la galeria de admisie la aprinderea electronica ca sa actioneze avansul vacumatic.avansul vacumatic este o piesa dreptunghiulara cu-n stut, ce se afla fie pe aprindere fie linga aprindere undeva pe sasiu .daca rezolvi problema asta ai rezolvat si problema fumului si al consumului.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 26 Sep 2007, 08:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Tind sa cred ca sonda de temperatura apa, nu are mufa bagata, sau este defecta. Daca ECU nu citeste aceasta sonda, vede motor rece tot timpul, baga benzina cat cuprinde. Verifica sa fie bagate toate mufele de la senzori. Motorul tau este multipunct?


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 1 Oct 2007, 12:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea





S-a rezolvat problema , unul din furtunele de la injectie au fost inversate , si unul si crapat !

Mecanicul care a rezolvat problema a pus mufa de la filtru de aer jos la baza injectiei , si trebuia sus in ciuperca neagara de deasupra ijectiei .

Da eu trasai o sperietura cand am vazut ce fummm scoate masinuta mea ! cool.gif





--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:45
Dacia