renault megane 1.9 dci din 2002, ii dau foc!!!
![]() ![]() ![]() |
renault megane 1.9 dci din 2002, ii dau foc!!!
klu77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cu ce e vinovata masina pentru incompetenta "mecanicilor" de la sevicele mentionate de tine?
Masina mergea bine cand ai dus-o sa schimbi pivotii? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cata70 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Nici eu nu pricep care-i vina masinii ?
![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 16 Sep 2007, 19:15) Cu ce e vinovata masina pentru incompetenta "mecanicilor" de la sevicele mentionate de tine? Masina mergea bine cand ai dus-o sa schimbi pivotii? Vin si eu cu o adaugare: ai stat langa ei cand au schimbat pivotii? Eu ma mai pricep cat de cat la mecanica si ce pot repar cu mana mea. Cand ma depaseste problema o duc fara prea mare tragere de inima la service, dar in nici un caz nu ii slabesc pe meseriasi din ochi. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
adip |
![]()
Post
#5
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
klu77: ma tem ca te-au intepat mecanicii si ti-au schimbat chestii pe la masina fara stiinta ta. Traiesti in romania, printre romani, deci trebuia sa te astepti sa fii furat.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
In primul rand scoate mufa de la debitmetru si porneste motorul. Vezi daca merge bine fara ea.
Presupun ca ai acelasi motor ca al meu....deci e mufa care "intra" in filtrul de aer. This post has been edited by andu911: 17 Sep 2007, 02:06 |
--------------------
-
-
-
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
banuiesc ca este Megane 1 cu motorul 1.9 dCi de 102 cai... sunt destule topicuri dedicate la tot ceea ce ti s-a intamplat tie... adica pompa de motorina de joasa presiune cade in jurul a 100.000 de km, senzorul de turatie se mai murdareste din cand in cand, becul de la bujii se aprinde cand EGR-ul este infundat si cu depuneri...astea datorate in general a mersului subturat ..... toate astea astea vin odata cu km parcursi....asa ca SEARCH placut si o sa-ti rezolvi o gramada de probleme fara sa fi nevoit sa mergi la service.... Si inca ceva daca ai avea grija de ea si preventiv...adica curatat vana EGR si EGR periodic, dusa la tester sa vezi din timp anumite probleme io zic ca te va scutii de multe cheltruieli ulterioare....apropo probabil ca urmatoarea mare va fi turbina...dar ce sa faci si masinile ca si oamenii imbatranesc si trebuie dusi la "doctor" pt. tratament... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cc_dorin |
![]()
Post
#8
|
Colectionar de minusuri Group: Members Posts: 77 Joined: 17 December 06 ![]() |
la ce service ai curatat injectoarele? just in case
|
--------------------
Renault
megane 2
2003 hatch 15 dci
|
|
klu77 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 16 Sep 2007, 18:15) Cu ce e vinovata masina pentru incompetenta "mecanicilor" de la sevicele mentionate de tine? ai un pic dreptate! nu masina este vinovata ci firma in general! am vazut renault ca al meu dar varianta break,din 99, cu 242k km fara probleme! dar era fabricata in franta! Masina mergea bine cand ai dus-o sa schimbi pivotii? da! QUOTE(cata70 @ 16 Sep 2007, 18:57) Nici eu nu pricep care-i vina masinii ? ![]() am avut/am in familie si alte marci! exista o diferenta... mare! QUOTE($$ilvviu @ 16 Sep 2007, 19:11) Vin si eu cu o adaugare: ai stat langa ei cand au schimbat pivotii? Eu ma mai pricep cat de cat la mecanica si ce pot repar cu mana mea. Cand ma depaseste problema o duc fara prea mare tragere de inima la service, dar in nici un caz nu ii slabesc pe meseriasi din ochi. nu! QUOTE(adip @ 17 Sep 2007, 00:51) klu77: ma tem ca te-au intepat mecanicii si ti-au schimbat chestii pe la masina fara stiinta ta. Traiesti in romania, printre romani, deci trebuia sa te astepti sa fii furat. din pacate ai dreptate! am avut oferte de piese noi , care trebuiau puse pe alte masini! QUOTE(andu911 @ 17 Sep 2007, 02:06) In primul rand scoate mufa de la debitmetru si porneste motorul. Vezi daca merge bine fara ea. Presupun ca ai acelasi motor ca al meu....deci e mufa care "intra" in filtrul de aer. motorul acum merge bine! in viteza a 5 a pe la 2000 rpm se aprinde becul de la bujie insotit de o usoara reducere a tractiunii! QUOTE(cj98czh @ 17 Sep 2007, 08:06) banuiesc ca este Megane 1 cu motorul 1.9 dCi de 102 cai... dap! sunt destule topicuri dedicate la tot ceea ce ti s-a intamplat tie... adica pompa de motorina de joasa presiune cade in jurul a 100.000 de km, senzorul de turatie se mai murdareste din cand in cand, becul de la bujii se aprinde cand EGR-ul este infundat si cu depuneri...astea datorate in general a mersului subturat ..... toate astea astea vin odata cu km parcursi....asa ca SEARCH placut si o sa-ti rezolvi o gramada de probleme fara sa fi nevoit sa mergi la service.... Si inca ceva daca ai avea grija de ea si preventiv...adica curatat vana EGR si EGR periodic, dusa la tester sa vezi din timp anumite probleme io zic ca te va scutii de multe cheltruieli ulterioare....apropo probabil ca urmatoarea mare va fi turbina...dar ce sa faci si masinile ca si oamenii imbatranesc si trebuie dusi la "doctor" pt. tratament... pai daca eu o duc la service o pun pe tester si ala imi spune sa schimb 2 injectoare, alt service imi spune ca habar nu are de ce face asa, ce sa ii fac preventiv????????????? stiam ca dci nu are turbina! ma insel? QUOTE(cc_dorin @ 17 Sep 2007, 22:05) ma uit pe factura si iti dau detalii! este pe langa policolor aproape de intrarea pe autostrada! This post has been edited by klu77: 18 Sep 2007, 21:27 |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Groaznic de tare te inseli..... are turbina si intercooler.... asta ma lamureste despre cunostintele tale despre motor si mecanica.... in felul asta nu ma mir ca iti baga pe nas mecanicii tot felul....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
klu77 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Sa dezgropam un pic topicul asta!
Masina are acum 210k km! Problema de mai sus s-a rezolvat simplu! Dupa ce mi-a cazut de tot pe dealul negru si nu a mai vrut sa porneasca, mi am bagat picioarele in toti mecanicii si i-am dat jos singur EGR-ul. Am descoperit ca palnia se desprinse de pe tija si avea un joc de 1-2 mm ! Am sudat-o in pozitia initiala si a pornit la sfert! Ulterior am schimbat egr-ul si nu am mai avut probleme! Ca o schimbare de optica: Mecanici sunt de kkt, masina e mai mult decat ok! O singura neplacere mai am! Iarna ce a trecut, in unele dimineti pornea foarte greu in altele la prima cheie! Banuiesc ca electromotorul ar fi de vina, dar astept si alte pareri! Spor! This post has been edited by klu77: 7 Jun 2011, 08:43 |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
gutui |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
lasa electromotorul in pace...pune si tu ceva motorina mai buna si asta e...iar daca e si se ma si chinuie putin...nu cred ca e mare problema, doar e iarna, nu? depinde si de temperatura de afara si de cand n-ai mai pornit-o...etc.
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Bujii?
|
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
klu77 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
motorina eu zic ca e buna!
bujiile sunt bune si alea! iarna daca ii dau curent de la alta baterie porneste la sfert! bateria am schimbat-o 2 ani consecutiv inainte de iarna pt nu a avea probleme! acum ceva timp am facut prostia sa bag motorina de pe a1 de lukoil! a 2a zi se oprea in mers! am golit rezervorul, urmatoarele plinuri le am facut cu adaos de aditiv! nu se mai opreste dar se aprinde iara becul de la bujii! wk asta vreau sa ii curat iar egr ul si om mai vedea! spor! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
yomarius |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klu77 @ 7 Jun 2011, 08:41) Ca o schimbare de optica: Mecanici sunt de kkt, masina e mai mult decat ok! Imi place cum ai trecut de la "ii dau foc" la "mecanicii sunt de kkt". Era culmea sa aiba masina ceva special, mai ales ca sunt atatea de acest tip care merg foarte bine si nu fac probleme mari. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
klu77 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Din pacate o iau de la capat: duminica trecuta la 140 km/h, pe autostrada -sa oprit! In acelasi timp s-a aprins si martorul in bord care reprezinta o pompa si cel de bujie! Am mai incercat de cateva ori dar nu a luat-o! Dupa ce am lasat-o 30 de minute a pornit mai greu dar a pornit! Am ajuns acasa ok, dar a doua zi nu a mai vrut sa porneasca! Mers la meanic! Acolo omu imi zice sa pun contactul sa vada daca functioneaza pompa electrica de sub aripa! Nu functiona! Se baga sub masina si alimenteaza pompa direct si invartea aia de innebunea! Pana la urma ajungem la releul pompe care nu mai cupla! Schimb releul si tot nu trimite curent spre pompa! Cand cupla releul respectiv cu mana, masina porneste! Dar cand pun contactul se aprind cei 2 martori in bord sinu vrea sa o ia! Acum si daca cuplez releul cu mana tot nu mai porneste! Doar impinsa!
Ca o concluzie releul nu primeste curent pt a inchide circuitul si a alimenta pompa! Firele sunt ok, neintrerupte! Am aceeasi senzatie de data trecuta! E ceva simplu dar nu gasesc omul potrivit pt ea! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Verifica circuitul de alimentare al ECU, sigurantele F8/5A (habitaclu), F2/30A (compartiment motor), releu injectie notat cu B in schema atasata, contacte/fire cu probleme pt. cele 2 relee.
Martorii in bord este posibil sa-ti fie aprinsi de la memorarea incidentului cu pompa de joasa presiune, in ECU, trebuie sa stergi erorile cu un scanner sau DDT. ![]() ![]() ![]() ![]() Cu aceste scheme, mecanicul/electricianul tau ar trebui sa o descurce fara probleme. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
klu77 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
QUOTE(radunre @ 30 Sep 2011, 09:45) Verifica circuitul de alimentare al ECU, sigurantele F8/5A (habitaclu), F2/30A (compartiment motor), releu injectie notat cu B in schema atasata, contacte/fire cu probleme pt. cele 2 relee. Martorii in bord este posibil sa-ti fie aprinsi de la memorarea incidentului cu pompa de joasa presiune, in ECU, trebuie sa stergi erorile cu un scanner sau DDT. ![]() ![]() ![]() ![]() Cu aceste scheme, mecanicul/electricianul tau ar trebui sa o descurce fara probleme. Radunre, multumesc frumos! Azi ma duc cu ea la mecanicul respectiv sa vad ce si cum! Sanatate! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
klu77 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Salut baieti!
Poate ma ajutati si pe mine cu o informatie! Am răsfoit un pic forumul dar nu m am lamurit! Meganul meu 1.9 dci din 2002 , tip LA0505 75kw vrea iar atentie! Pe scurt, s a oprit in mers cu becul rosu aprins. Mers la mecanic, schimbat cablul de la pompa de motorina. A functionat pt 20 de minute. Primul mecanic a zis pas. Am inceput eu sa studiez problema si am observat ca imi arde siguranta de la injectie cum pun contactul. Mers la alt service, unde masina a pornit si nici nu s a mai oprit, nici siguranta nu s a mai ars. Oamenii mi au zis ca nu stiu ce are dar ca merge si daca se mai opreste sa merg la reprezentanta. Am mers cu masina asa si cand se oprea scoateam siguranta si o mai miscam putin si pornea. De aici m am gandit ca sunt contacte oxidate/murdare. Am curatat cu spray de contacte si nu mai face figuri. Acum problema mea: inainte de treaba asta cand puneam contactul se auzea pompa pt cateva secunde apoi se oprea. Acum oricat as tine contactul pus bazaitul pompei nu mai inceteaza! Asa e normal sau e ceva in neregula? Va multumesc si sper ca am explicat coerent cat de cat! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Pompa trebuie sa functioneze ~30-40 sec. cu contactul pus fara pornirea motorului. Daca functioneaza fara oprire poate au modificat "meseriasii" ceva la sistemul electric.
Merita facuta si o diagnoza pe ECU, poate sunt nste conditii care nu-l lasa sa opreasca pompa, presiune scazuta, senzori cu probleme etc. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
klu77 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Mersi Radu! Asa imi aminteam si eu. Ca mergea o perioada la contact apoi se oprea. Chestia este ca face asa dupa ce am curatat blocul de sigurante!
Banuiesc ca pompa functioneaza continuu cu motorul pornit.Caci atunci nu ar fi o problema! Frica mea e sa nu se arda pompa! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Ar fi bine de verificat releul pompei din compartimentul motor, cutia de langa aripa stanga.
Verifica releul "A" conform schemei de amplasare de la pag. 11. Mare grija ! , daca este releul original, are o dioda in paralel cu bobina si are polaritate la alimentare, "+" la pinul 1 si "-" la pinul 2. Daca-l conectezi invers la baterie face poc... ![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
klu77 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Am rezolvat o prun curatarea blocului de sigurante cu spray de contacte. Multumesc pt informatii!
|
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
klu77 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Seara buna!
Deoarece si pt ca masina are 298000km si prea mare atentie nu i am dat dar ea saraca a rezistat eroic m am hotarat sa o pun la punct. Cand zic ca nu i am dat prea mare atentie zic ca am mers cu ea pana a cazut, pus pe platforma, reparat, mers iar cu ea pana a cazut, etc-de 3 ori a vazut platforma. Pe langa curatare egr si schimbare cablu accerleratie altceva nu am ce ii face dpdv motor, poate o curatare de injectoare dar vom vedea. Trebuie sa schimb amortizoarele fata spate deoarece sunt cele originale ![]() Dpdv estetic masina isi arata varsta asa ca am trecut la fapte. Am achizitionat o usa stanga fata si aripa stanga fata, sh, la culoare. Am mutat toate mecanismele de pe o usa pe alta dar surpriza surpriza, usa, cu toate ca e de megane 1 nu se potriveste. Adica o pot inchide dar trebuie ridicata si jos la prag intra prea mult in interior. Deci trebuie sa imi reincep vanatoare de usi/aripi. O intrebare in afara de egr si vana egr ce ar mai trebui curatat/spalat? Multumesc si un 1 dec fericit! |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
klu77 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Salutare! Masina a inceput sa nu mai traga! In utma celor citite pe aici i am scos mufa de la debitmetru de aer si totul a revenit la normal! Ulterior am cumparat un debitmetru nou, l am montat dar cu el cuplat tot nu trage si se aprinde si becul la bujie! Aveti idee la ce sa ma uit in continuare? Ms.
|
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Debitmetrul cumparat este nou?
Un tester ai pus sa vezi ce o doare? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
klu77 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 September 07 ![]() |
Debitmetrul este nou! Sapt viitoare o pun pe tester! Vedem dupa! Ms
|
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
Horatiu Mihai |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 132 Joined: 31 March 12 ![]() |
Recomand doua canale de pe youtube foarte bune (cele mai bune chiar): Schroedingers Box si Scanner Danner. Au video-uri cu multe explicatii si diagnoze ingenioase pentru problemele de motor mai ales. Desigur, se presupune ca avem laptop, cablul de date, un program pentru diagnoza si un multimetru. Scuze daca am postat gresit aici.
|
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 17:50 |