Ambreiaj "sus"
![]() ![]() ![]() |
Ambreiaj "sus"
VDS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
1996
- MS04FES
|
|||
bog19ro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 20 February 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
si eu am avut aceeasi problema la inceput.se poate regla.eu am fost la un mecanic.
Bafta ! |
--------------------
Renault
Twingo
1999 Liberty, 1149 cmc, 60CP
- NT-06-DZU
|
|
cuculean |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 5 June 07 From: Deva ![]() |
Sunt curios cum se regleaza, pentru ca si eu am aceeasi problema, prinde cam sus si avand piciorul format pe cealalta masina pe care o am in dotare problema e enervanta, reusesc sa omor motorul sau il accelerez cam tare destul de des.
Apropos, cei de la service-le Renault, dupa ce au studiat problema, mi-au spus ca nu se poate regla, cel putin pe modelul meu din 2001. |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
yhf |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 10 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cuculean, tot din 2001 ( 16v 75 CP )este si buburuza mea, acelasi raspuns l-am primit de la doua service-uri : nu se poate regla
![]() ![]() |
--------------------
renault
twingo
2001/1.2 16v Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+ silviu |
|
madkat |
![]()
Post
#5
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
comanda ambreiajului este pe cablu sau hidraulica?
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
yhf |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 10 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pe cablu cu autoreglaj.
|
--------------------
renault
twingo
2001/1.2 16v Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+ silviu |
|
bog19ro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 20 February 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mie mi-a reglat abreiajul mecanicul cand mi-am schimbat discul de ambreiaj + rulment de presiune.
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 Liberty, 1149 cmc, 60CP
- NT-06-DZU
|
|
cuculean |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 5 June 07 From: Deva ![]() |
Poate ai alta constructie la ambreiaj;
Sau daca te mai intalnesti cu mecanicul cu pricina poate il intrebi cum se face si postezi si tu aici ca suntem mai multi interesati dupa cum vezi. |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Salut!Pedala de ambreiaj e tare.Am inteles ca e discul pe duca.Chestia e ca de cand am luat masina cam 2 ani e tot pe duca si nu se mai duce:-)!Sa fie gripat doar cablul?Mentionez ca nu se aude nici huruit,nici nu smunceste la plecarea de pe loc,nici nu tine sus.Sa lubrifiez putin tulmentul?Sa incerc sa schimb cablul?Multam mult!
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Trebuie curatata teava din jurul prizei, pe care culiseaza rulmentul de presiune. De priza cutiei vorbesc. Pentru asta o sa ai nevoie de spray de curatat discul de frana + un spray cu lubrifiant dai acolo. Este foarte dificil sa ajungi acolo oricum. Spatiul este foarte restrans acolo (trebuie dat jos burduful ala de protectie de unde iese furca) si in spatiul ala mic trebuie sa "te descurci" atat cu curatarea cat si cu lubrifierea.
Este putin cam riscant sa dai cu spray cu lubrifiant - daca sare pe disc, e nasol - patineaza apoi ca toate alea... http://www.reno.ro/Ambreiaj-Clio-t43294.html O solutie la noi ar fi sa dai jos tragerul iar apoi ai acces lejer acolo. This post has been edited by bubu782001: 25 Sep 2010, 00:27 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Multam pt.indicatiile pretioase!Sper sa se rezolve!
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
Alexium |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am o intrebare: De 3 zile dau sa plec de pe loc iar din 5 plecari 3 se intampla sa franeze in a 1-a si tremura motorul de parca moare.Se intampla si in a 2-a.La a 5-a, la viteza mare parca nu mai trage si tre sa apas pedala to the metal
![]() This post has been edited by Alexium: 14 Dec 2010, 17:48 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Incearca sa cari ceva greu..pune-o in sarcina...(baga 4 oameni in masina si dai sa pleci).
Daca "miroase a incins" (mai bine zis: miros de ferodou incins) si nu pleaca, sau pleaca de te rogi de ea...este discul de ambreiaj. Eu tind sa cred ca este de la altceva... This post has been edited by bubu782001: 14 Dec 2010, 22:13 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Alexium |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am observat asta chiar cu 2 persoane pe drum de munte 80 km.Azi era si mai rau.Am sa incerc asta...cand au amicii vreme
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Tragi frana de mana , apoi bagi in a1a si dai sa pleci de pe loc cu putere (la turatie destul de mare) , daca cand dai drumu la ambreiaj masina nu tinde sa plece de pe loc dar motorul se tureaza in continuare rezulta ca patineaza discul, daca la aceasi operatiune in loc sa se tureze motorul , masina parca incearca sa plece dar apar vibratii puternice - e placa de presiune fisurata.
|
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
Alexium |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Maine fac testul.Multumesc.
<span class='edit'>15 Dec 2010, 14:51:</span> Am facut testul si era totul ok.Deci dadea sa plece dar nu putea, iar vibratiile..sunt normale asa cum stiu eu ca face cand e frana de mana trasa.Poate a fost ok din cauza ca nu rateaza plecarea tot timpul.Poate trebuie sa mai incerc.Probabil am fost si neatent sau pacalit de sincronizare ambreiaj-acceleratie dar cred ca e posibil sa dea rateuri la plecare cand apas acceleratia.Am observat ca daca apas n-are avans iar daca iau piciorul o fractiune de pe aceleratie si apas iarasi isi revine.In tot acest timp ambreiajul e aproape ridicat pt ca dau sa plec. A mai zis cineva ca poate e ingrosat uleiul din cutia de viteze de la frig ![]() This post has been edited by Alexium: 15 Dec 2010, 15:43 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Alexium |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
A zis tata ca problema mea ( desi acum a cam incetat ) e posibil sa se intample de la givrarea carburatorului.Cica masinile au un mod de iarna si unul de vara la filtru de aer.Iarna trebuie luat aer dinspre motor, cald? Daca da, cum se comuta pe iarna?E posibil la twingo ?
Ah da, era sa uit: La multi ani ![]() This post has been edited by Alexium: 1 Jan 2011, 02:37 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
In filtru de aer ai doua furtunuri, unul care vine pe langa radiator si care "preia" aerul rece de-afara si altul care trebuie pus prin dreapta - spatele filtrului si conectat pe langa galeria de evacuare pentru a aspira aer cald, incalzit de motor.
Asa e la mine, banuiesc ca si la tine se poate face chestia asta. Odata ce ai conectat si al doilea furtun, cel pentru aer cald, nu ai nevoie sa comuti nimic pt. ca in filtru, la imbinatura dintre cele doua furtunuri ai un termostat. This post has been edited by 0ctavianus: 1 Jan 2011, 21:58 |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
Alexium |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Multumesc.Cred ca m-ai scutit de un drum la service
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Cu placere. Mie chestia asta mi-a explicat-o si facut-o taica-miu asa ca.. sper sa fie si la tine cazul.
![]() Ca sa nu uit, in legatura cu tema initiala a topicului. Intr-adevar, pedala de ambreiaj se poate regla. Nu stiu sa va spun ce i-a facut, insa se poate pune sus la pedala o bucata mai mare de plastic ca sa tina mai sus in cazul in care e prea jos (ca la mine de ex.) sau se verifica, cablul pentru ca la mine de ex. are tendinta sa fuga camasa - nu stiu care-i treaba, daca s-a rupt sau nu sau daca mai are una in capat spre pedala, insa din cand in cand se aduna toata inspre sofer desi la capat la cutie e ok, asta in situatia in care am schimbat cablul vara trecuta. This post has been edited by 0ctavianus: 1 Jan 2011, 22:03 |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
Alexium |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am postat initial aici crezand ca-i vorba de ambreiaj.In ce priveste topicul acesta nu stiu in totalitate tot ce s-a vorbit.Tata a zis ca daca as fi in panta si as vrea sa depasesc o masina nu as putea daca ar fi discul ambreiaj dus - ceea ce pot face.De cand a fost mai cald, de craciun, nu mi-a mai facut chestia aia.Eu sunt multumit
![]() This post has been edited by Alexium: 1 Jan 2011, 22:49 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
renotgo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Alexium ,masina ta este din 1998 ,asa ca ,motorul difera de modelul de inceput .Nu ai carburator pe masina si nici jivraj nu se intampla .Motorul masinii tale este alimentat prin injectie multipunct ,adica ai patru injectoare ,cate unul pe fiecare piston .Nu se mai foloseste demult metoda absorbtiei aerului cald degajat de motor ,motoarele pe carburator sau injectie monopunct au avut de-aface cu asta ...
This post has been edited by renotgo: 2 Jan 2011, 16:25 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Alexium |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Pai m-am uitat si eu azi cu frica, dar am reusit s-o pun la loc.Sincer nu vad ce sa comut pe iarna-vara
![]() Attached thumbnail(s) Image0632.jpg ( Size: 146.35k ) Number of downloads: 722 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
renotgo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Alexium ,nu te supara ...crezi ca am fost destul de explicit ..?
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Alexium |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Eu m-am uitat inainte sa vad postarea ta.Deci eu confirmam ce-ai zis tu, nu te contrazic.
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Alexium |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Dupa 10 zile de la schimbarea bujiilor si dupa ce mi-a fost curatata zona unde intra aerul din acel furtun gros ( admisie aer ? ) in motor, motorul meu nu mai da semne intarziate la plecarea de pe loc, in interesctii, incarcat sau in panta. Nu este vorba de ambreiaj. Un nene mi-a dat cu "carburator cleaner" in admisie si mi-a turat mototrul in acelasi timp. Asta e un lucru normal pt voi? E ok ? Multumesc.
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Iulian-IS |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 March 11 ![]() |
Si totusi pentru un D7F 700 se poate sau nu regla ambreiajul? Este pe cablu. Daca stie cineva procedura, dau un tir de bere numai sa scap de plangerile din partea sotiei ca opreste motorul din cauza ambreiajului prea ridicat
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1988 / 1300
- IS 02 YBG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 14:29 |