Problema turatie/putere Clio 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Problema turatie/putere Clio 1.5 dci
iulianlungu71 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio II/1.5dci
2002 /ful
|
|||
Duyu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
pompa de motorina ai verificat-o?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Ro! |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
off topic:
@iulianlungu71 Poate ne zici ce s-a intamplat cu injectoarele. Probleme cu pilitura sau altceva, eventual mai multe detalii (este si un topic pe tema asta). Cat despre problema ta, cred ca trebuie diagnosticata la o reprezentanta... |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 DCI 80cp
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
de ceva timp am o problema cu turatia motorului, adica:
atunci cand fiind in tr 2 sau 3 si accelerez mai puternic pana pe la 3500 ( nu talpa) pentru a depasii ceva, si apoi opresc sa zicem la semafor si turatia revine la relanti aceasta oscileaza de vro 3-4, tendinta e sa se reduca insa calculatoru banuiesc ca o corecteza si creste putin. E doar o oscilatie nu se mentine mai mult de o secunda. In alte conditii de mers,fara aceleratie agresiva sau daca dupa ce accelerez asa mai merg ceva timp fara sa o aduc la turatie de relati, nu se intampla nimic. Nu se aprinde nici un indicator pe bord. Ce parere aveti deste acest comportament, care ar putea fi cauza. Totusi sper sa imi fac timp pentru un test de calculatoare. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
lico |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am un Clio 1,5DCI, 65cp 105k km, 2002. La relanti turatia motorului scade normal, dar in mers la schimbarea treptelor de viteza turatia scade foarte greu.
![]() This post has been edited by lico: 2 Dec 2007, 09:15 |
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
adricot |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 November 07 ![]() |
Verifica turbina!
This post has been edited by adricot: 2 Dec 2007, 09:12 |
--------------------
renault
clio bicorp
- b30zmw
1999 1.4 rxe
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poti incerca daca te rog sa explici putin ce spui tu acolo ... cum adica scade mai greu ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
lico |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
daca turez motorul cand masina nu este in viteza merge perfect,dar dupa plecarea de pe loc si la shimbarea treptelor de viteza intervine o problema.Ex. plecare de pe loc pana la 3000 ture, apasat ambreiaj, schimbat treapta II ,motorul tot 3000 ture. si tot asa pana la treapta V. Stiu motorul motorul nu e asa fasnet ca benzina,pt ca am si bicorp 1.4 8V dar ...... .
Toata treaba cu schimbatul treptelor se face la aprox. aceeasi turatie, daca intarzii destul de mult cu bagatul in viteza si debraiat ,cam 1 sec turatia incepe sa scada dar e cam tarziu chiar si pt. un diesel obosit ca al meu. Merci de interes. This post has been edited by lico: 4 Dec 2007, 12:37 |
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Aaaa
![]() Nu e normal sa scada turatia daca ai apasat ambreiajul si nu mai accelerezi ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
lico |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ba e normal dar la mine nu scade....adica scade dar foarte tarziu.E ca si cum nu ridici piciorul de pe acceleratie cand schimbi viteza doar ca nu se tureaza cum ar fi si normal ci ramane constanta (turatia) dar fara acc. Recunosc e greu de descris si inteles asa pe vorbe si nici eu nu sant foarte clar.M-am gandit la ceva. Sti cumva daca la pedala de ambreiaj are vreun contact in genul celui de la pedala de frana?
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu are nici un contact ... e pe cablu din cate stiu eu ... hmmm vezi sa nu cumva sa ti se blocheze cablul de acceleratie ... eu am patit-o ... la schimbare de treapta ramanea la turatia "initiala" ... si e destul de periculos la viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie sa pui frana dar ramane accelerata ca e blocat cablul
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
lico |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca trebuia sa ramana blocat cablul si pe loc nu? Nu cred ca e de la cablul de acceleratie .Si face asa doar cand scapa de socul automat deci cand se incalzeste motorul un pic.
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
Duyu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
O fi de la senzorul de turatie.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
verde |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Dci-ul are acceleratia pe reostat . Nu are cablu de acceleratie.
Ai cumva tempomat pe masina? This post has been edited by verde: 5 Dec 2007, 09:20 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
lico |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pe reostat pe reostat dar si asta e comandat de cablu.Oricum nu e de acolo.Nu am tempomat.Poate are senzor pe ambreiaj si cand il calc sa taie motorina.Nu m-am uitat inca dar urmeaza. Din alta parte chiar nu am idee si pana la tester.........prin incercari.Care e senzorul de turatie?(ala de pe volanta?)
This post has been edited by lico: 5 Dec 2007, 15:15 |
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
Duyu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Din cate stiu eu, ala e! Oricum mai documenteaza-te ca nu sunt sigur 100%. Bafta!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
lico |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
merci de ajutor.
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
nickydobreanu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 December 07 ![]() |
Am avut aceeasi problema cu un Omega 2.3 Diesel. Ramanea turata, cablul era la locul lui, niciun semn de blocare. Parghia de la acc era lipita de surubul de ralanti.
Am dus masina la un expert in pompe de injectie, mi-a schimbat o pastila si un arculet care era rupt si gata. Incearca atunci cand are 3000 de ture si esti intre a 2-a si a 3-a sa ii dai scurt a 5-a si sa apesi iar ambreiajul ca sa nu moara sau sa tremure, o sa vezi ca revine la ralanti si ramane asa. Deci, clar, pompa de injectie trebuie verificata si pastila aia schimbata!!! Succes! ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- B 4 0 N L Y
Fidji - 2007
|
|
lico |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nicky,cred ca nu ai inteles tu bine problema mea,nu ca nu revine la relanti,revine dar cu o oarecare intarziere ca si cand as intarzia cu ridicatul piciorului de pe acc la schimbarea treptelor.
This post has been edited by lico: 13 Dec 2007, 20:30 |
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
Nicu_Popescu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 07 ![]() |
lico e posibil sa fie din cauza cablului de acceleratie daca nu este uns bine nu mai aluneca si astfel revine cu pedala cu tot mai greu,la Clio acceleratia este cu cablu
|
--------------------
Renault
Symbol
2006/Fidji/1.5dci 65CP
|
|
Duyu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
QUOTE(lico @ 4 Dec 2007, 18:05) Cred ca trebuia sa ramana blocat cablul si pe loc nu? Nu cred ca e de la cablul de acceleratie .Si face asa doar cand scapa de socul automat deci cand se incalzeste motorul un pic. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
lico |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Domnilor,cred ca am rezolvat problema.Este ceva de domeniul S.F. Nu gasesc ,cel putin eu,nici o explicatie logica dar totusi am dovada si lucrurile se leaga. Oricum multumesc de ajutor celor care au incercat sa mi-l ofere.
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
74mik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 October 07 ![]() |
salut "lico",deci care este rezolvarea?adica problema?
This post has been edited by 74mik: 9 Apr 2008, 21:16 |
--------------------
renault
clio
- B-74-MIK
2003/bicorp
|
|
frs_ovidiu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 March 09 ![]() |
dovada este ca el este de vina si are putin cu fluieru
|
--------------------
Dacia
Mercedes
2000
|
|
ghimpuf |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 May 10 ![]() |
kangoo 1,5 dci - 2006.
La pornire se tureaza singura de la 750 la 1100 si se aprinde arculetul si asa ramane. Inainte de asta am observat ca se auzea un zornait 2-3 min care crestea odata cu acceleratia. Bineinteles ca nu trage cum trebuie. Astept pareri. Multumesc! |
--------------------
Renault
Kangoo
2006 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:47 |