R19...Ajutor..., Motor F8M A7 00
![]() ![]() ![]() |
R19...Ajutor..., Motor F8M A7 00
Lusyen |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 August 07 From: Bistrita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- BN04UXT
2007 Laureat
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
1. 5.3l de ulei cu filtru cu tot Elf 10W40
2. R19GTS a avut la origine motor pe benzina (un motor excelent) si s-a fabricat intre 1989 si 1992, iar productia la toata gama R19 a sistat in 1995, deci din 1996 nu are cum sa fie. Ca sa aflii cat de uzat e motorul mergi la un mecanic sa faca un test de compresie. Posteaza si tu niste poze cu el. Stii cumva ce pompa de motorina ai? Bosch sau RotoDiesel? Bun venit printre noi si succes cu masinuta! ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Lusyen |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 August 07 From: Bistrita ![]() |
...aaa pai am sa ma uit sa vad ce pompa are si revin si cu pozele...
Merci de sfat. 13 Aug 2007, 17:45: Poti sa-mi spui ceva despre motorul F8M A7 00 ca aste e pe el acum Merci This post has been edited by Lusyen: 13 Aug 2007, 16:45 |
--------------------
Dacia
Logan
- BN04UXT
2007 Laureat
|
|
MindBlank |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 October 04 ![]() |
Date tehnice sau la ce te referi? - puterea e trecuta si in certificat - 40 kW (55CP) @ 4800 rpm, 100 Nm @ 2250 rpm, compresie 22.5:1, 1595 cmc.
E un motor fiabil, o sa te tina multi km daca ai grija de el. Si in ipoteza (nedezirabila) in care nu ai grija de el tot va merge. Am un prieten pe care l-a tinut 300.000 de km pana la segmentare, dar fostul proprietar nu a fost foarte grijuliu cu motorul. Nu stiu daca a avut parte de service regulat, dar stiu ca a mers pe motorina de la CFR, pe vremea cand nu aveau Euro 4 ca la pompa, cum au acum. Si dupa segmentare tot a mers excelent, stiu ca-i pornea la -22 degrade extrem de usor - de-abia se invartea de 3-4 ori peste cap, ca o lua din loc. Acum nu mai merge din pacate, are blocul motor crapat - nu neaparat cauza motorului as zice ![]() This post has been edited by MindBlank: 13 Aug 2007, 18:57 |
-------------------- Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
|
|
Lusyen |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 August 07 From: Bistrita ![]() |
Pai in cartea de identitate scrie asa:
Tipul: Renault F8M Serie:000023481 Cilindrie: 1596 Putere KW 40 Turatie:4800 Combustibil:Motorina Cel mai mult ma intereseaza anul fabricatiei al motorului si capacitatea il Litri la baia de ulei. Am tot cautat pe net in toate partile dar nu am gasit nimic care sa-mi ceara macar seria si sa aflu anul de fabricatie. Va rog raspuns cat mai repede Va multumesc pentru ajutor si am sa revin cu poze 14 Aug 2007, 18:41: aahhh... era sa uit. Se poate rezolva ca Turometrul sa indice turatiile ? In momentul de fatza nu indica nimic.Sa fie din cauza cum a fost inlocuit motorul de pe benzina pe motorina ? This post has been edited by Lusyen: 14 Aug 2007, 17:41 |
--------------------
Dacia
Logan
- BN04UXT
2007 Laureat
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu am zis mai sus cat si ce ulei trebuie sa pui? Citeste cu atentie!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
pentru turometru, trebuie schimbate ceasurile cu unele de diesel (cele cu zona rosie de la 4300 rpm) si luat semnal de la una din fazele de la alternator...asa am fost nevoit sa fac si eu la 21 cand i-am pus motorul diesel pe ea...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
renault19tse |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Da, B06FCN are dreptate.
Trebuie ceasuri pentru diesel. Eu stiu un parc de dezmembrari care sigur are, cel putin acum 3 saptamani il aveau dar este pe langa CJ. Nu stiu de unde esti tu. Ai si ceva poze.Vezi zona rosie incepe la 4300 rpm Daca-ti place du-te la CJ sau mai cauta, dar tb de diesel. Mai exact este intre Cluj si Turda pe partea dreapta. Succes. Attached thumbnail(s) DSC01128.jpg ( Size: 44.97k ) Number of downloads: 167 DSC01132.jpg ( Size: 45.74k ) Number of downloads: 175 DSC01134.jpg ( Size: 51.24k ) Number of downloads: 168 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Lusyen |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 August 07 From: Bistrita ![]() |
Sunt din Bistrita, nu ar fi o problema sa merg pana la Cj (intre turda si Cluj).Merci de info.
Am insa alta intrebare: Cum trebuie sa indice ceasul din bord presiunea la ulei ??? La mine in momentul in care tin pe bujii nu indica nimic.Cand dau cheie se ridica pana la maxim ptr 1-2 secunde dupa care cade jos.E ceva defect ?? Sincer nu am mai intalnit sa indice asa,normal nu ar fi sa stea ridicat cat timp merge motorul in functie de nivelul presiunii de ulei ??? Sau macar cat tii pe bujii ??? Rog lamuriri.Merci |
--------------------
Dacia
Logan
- BN04UXT
2007 Laureat
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Atentie: Indicatorul acela iti arata nivelul de ulei nu presiunea.
Daca n-ai presiune se va aprinde martorul din bord. La motor F3N functioneaza astfel: pui contactul se ridica putin astepti 0,5 secunde si se ridica la nivelul ulei care-l ai in baie.Cred ca e la fel la diesel(subliniez CRED numai). Dupa ce pornesti motorul, se stinge cadranul acela si acul coboara. Ai cartea masinii ? Eu am in plus o versiune in germana.Daca vrei ti-o trimit... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#11
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Indicatorul respectiv arata presiunea doar la 16v, si, logic, doar atunci cand merge motorul.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
renault19tse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Iti trebuie ceasuri de diesel.
Dupa aceea vorbim. Acolo le gasesti. Nu are preturi mari cred ca vor costa vreo 75 RON. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Lusyen |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 August 07 From: Bistrita ![]() |
...ei acum sunt si poze... sorry pentru motor ca nu e spalat dar trebuie sa mai astepte putin pana dupa schimbul de curele si ulei.
Orice ideei sau sfaturi sunt bine primite. Merci |
--------------------
Dacia
Logan
- BN04UXT
2007 Laureat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:32 |