Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

5000+ ture in treapta 1

flooriin
post 4 Jul 2007, 20:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Salut,

Azi am reusit sa duc un Clio 2 hatchback 1.4 16V in peste 5000 ture in treapta I de viteza(nu vreau sa zic ca se pare ca a zburat spre 6000) la care masinuta a inceput sa tremure din toate incheieturile si sa miroasa urat in interior (a ars). Am oprit motorul si la repornire degeaba ... tot tremura. Doar cand am pus masina in miscare s-a oprit tremuratul. Se poate sa se fi stricat ceva datorita acestui incident?!

Multumesc.


This post has been edited by flooriin: 5 Jul 2007, 12:41


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FFA
post 4 Jul 2007, 23:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 07




cred k ai o preblema cu bobinele...... nu dau curent k lumea
nu se strica nimic daca faci asta din cand in cand si cu motorul cald....... doar sa nu abuzezi

ATENTIE: k tz sh sunt interzise prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 5 Jul 2007, 09:00


--------------------
Dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Jul 2007, 23:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Stiu ca la 16V bobinele sunt in capul bujiilor, asadar va trebui sa pornesti motorul, chiar asa, cu el tremurand, si sa scoti pe rand fiecare bobina, si sa o pui la loc. Cea la care nu se va schimba mersul motorului este cea arsa.

Nu are nici o legatura faptul ca tu ai turat masina cu arderea bobinei, pur si simplu a fost o coincidenta.
Intra aici ca sa afli mai multe detalii.
Vezi poate gasesti la vreun magazin de piese auto respectivele bobine, pe care poti sa ti le schimbi si singur.

This post has been edited by Laurentziu83: 4 Jul 2007, 23:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Jul 2007, 09:34
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, trebuie verificate bobinele fiecare in parte...dar eu zic ca e necesar doar declipsarea mufei de alimentare, pe rand evident si observat daca motorul isi inrautateste functionarea. In cazul in care, unei bobine scotandu-i curentul, motorul isi pastreaza neschimbat mersul, acea bobina e cam de inlocuit.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 5 Jul 2007, 12:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspunsuri.
Despre bobina am citit pe forum ... e foarte posibil sa fie una arsa deoarece si la relanti are un tremurat in maneta schimbatorului de viteza si din cand in cand se mai zgaltaie si masina. Despre schimbat nu am sa o fac personal dar am sa duc in service(pentru simplul motiv ca sunt foarte incepator si nu vreau sa stric altceva; poate voi avea ocazia sa invat cum se face manevra si sa reusesc singur altadata).

Toate cele bune.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 02:26
Dacia