Aer neconditionat si scaune, ventilatie si scaune fata
![]() ![]() ![]() |
Aer neconditionat si scaune, ventilatie si scaune fata
Ayden_CJ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu prea iti inteleg intrebarea cu aerul ... dar cred ca e foarte simplu ... vrei A/C il pornesti si pornesti ventilatorul si "il setezi" sa ia aer de afara nu din masina ... nu vrei A/C nu il pornesti (sau il opresti) si pornesti ventilatorul si "il setezi" sa ia aer de afara nu din masina ... simplu nu ?
Cat despre scaun ... pentru mine e ok. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Batrânul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce fel de aer conditionat ai: cu comanda manuala, sau automat (climatronic)?
Pt. AC cu comanda manuala, pentru a introduce aer proaspat fara AC procedezi asa: -AC inchis (nepornit); -comanda de recirculare a aerului inchisa (nepornita); -butonul de temperatura in zona rece (albastra); -dai drumul la ventilator la o treapta rezonabila (de ex. 2). Ref. la inaltimea pernei scaunului, nu ai comanda de reglare pe inaltime a scaunului? |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Abu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Sigur e clima automata.
E foarte simplu: opresti AC-ul, setezi temperatura pe minim si viteza ventilatorului dupa plac. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
wolfin |
![]()
Post
#6
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.021 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
iar umblatul la scaun nu recomand dpdv al sigurantei+ ca este pe sina cum faci sa il pui in unghi?
This post has been edited by wolfin: 25 May 2007, 15:11 |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Kr3atorU |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 10 May 07 From: Alba Iulia, via Alexandria ![]() |
@Ayden_CJ
Am observat si io ca nu mere ca la o dacie, sa deschizi aeratoarele si sa vina aer de afara fara sa dai drumul si la ventilator. Mi se pare o chestie nasoala asta. Eu am si o dacie zambetul lui Iliescu si cand deschid aeratoarele intra aer in masina datorita deplasarii ei, nu este necesar sa mai pornesc ventilatorul. |
--------------------
Renault
Symbol phase 4
2007 Expression 1.4 8V | GPL ►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
|
|
verde |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Dacia nu avea aer conditionat deci nici filtru de aer/polen care la Clio impiedica admisia naturala a aerului.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Exact, asa ca trebuie sa pornesti ventilatia.
Eu unul nu plang dupa sistemul de la dacie, mult prea plin de hibe, ce nu se putea repara vreodata si nu dadea randament (acum mi-am luat un ventilator alimentat la bricheta, nu mai stau sa-l pornesc pe cel al masinii, care huruie si nu baga nimica). Eu la drum lung, deschid de 2 degete geamul lateral (mai mult nu merge ca te ia curentul pe la ceafa), pun ventilatia sa-mi bata in freza si ventilatorul la 2 sau la 3. Cand pun AC-ul, il pun sa bata spre parbriz si inchid geamurile. Fara AC, ventilatia singura nu face fata caldurii din interior, mai trebuie un geam deschis. Prin oras, tin geamul deschis la maxim si ventilatia la 2. Ventilatorul, pe 1 si 2, oricum nu-l auzi. |
--------------------
.
.
.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ventilatorul, pe 1 si 2, oricum nu-l auzi. Nu se aude nici pe 4, daca dai muzica la maxim (peste 100 decibeli...) |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
Kr3atorU |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 10 May 07 From: Alba Iulia, via Alexandria ![]() |
Misto replica Batrânul
![]() |
--------------------
Renault
Symbol phase 4
2007 Expression 1.4 8V | GPL ►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
|
|
ryry |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Reno fan Group: Members Posts: 235 Joined: 20 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu A.C. pornit creste consumul cu 1 l la 100 de km nu ?
In cartea masinii am citit faptul ca este indicat sa mergi cu A.C. pornit si cu geamurile inchise. Voi cum procedati ? Cine se strica oare mai repede ? (macaraua de la geam sau ventilatorul ) P.S. A.C. pornit are un avantaj nu ? ( raceste permanent motorul ) |
--------------------
Renault
SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL
- B 40 KAR
2007 CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu e nicio regula cu cresterea consumului. La motoarele pe benzina e o crestere mai pronuntata fiindca au cuplul mai mic. Iar indiferent de motor in oras consumul creste mai mult decat inafara orasului. Astfel la diesel, la un mers cu 90-100km/h posibil sa nu se resimta deloc cresterea de consum.
Nu cred ca e cazul sa ne gandim ce se strica mai repede, totusi nu e dacia 1310... E adevarat ca odata AC pornit electroventilatorul se invarte in continuu. Radiatorul motorului are termostat care sa regleze racirea motorului, deci nu cred ca influenteaza racirea motorului. Oricum nu este in avantajul nimanui o racire excesiva a motorului fiindca acesta are randamentul cel mai bun la 90 grade. This post has been edited by diesel_power: 19 Jun 2007, 23:33 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
AC raceste habitaclul, NU motorul. Pentru racirea motorului stau la dispozitie alte subansamble dedicate.
QUOTE(ryry @ 19 Jun 2007, 21:42) Sa fim seriosi... Cum a spus si diesel_power, nu exista nici o regula de crestere a consumului, asta nu inseamna ca nu va creste consumul. Daca se porneste instalatia de climatizare, ce sens are deschiderea geamului? ![]() This post has been edited by tiberiu.anghel: 20 Jun 2007, 08:48 |
--------------------
-
-
-
|
|
ryry |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Reno fan Group: Members Posts: 235 Joined: 20 April 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tiberiu.anghel @ 20 Jun 2007, 08:48) AC raceste habitaclul, NU motorul. Pentru racirea motorului stau la dispozitie alte subansamble dedicate. Sa fim seriosi... Cum a spus si diesel_power, nu exista nici o regula de crestere a consumului, asta nu inseamna ca nu va creste consumul. Daca se porneste instalatia de climatizare, ce sens are deschiderea geamului? ![]() Multumesc mult de raspunsuri. Tiberiu nu am zis sa mergi cu ac-ul si geamul deschis. Intrebarea mea era altfel : Cum este mai bine sa mergi ( cu geamul deschis si AC-ul oprit sau ac-ul pornit si geamurile inchise asea cum zice in cartea masinii. De aia va intrebam pe voi cum preferati. ![]() |
--------------------
Renault
SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL
- B 40 KAR
2007 CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#16
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Intrebarea e prea ciudata ! cum e mai bine sa mergi ? -> cum iti este tie bine asa trebuie sa mergi -> daca vrei racoare mergi cu A/C pornit si geamurile inchise -> daca vrei altceva mergi altfel ...
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Cum a spus si Andrei, mergi cum iti este tie mai bine.
Cred ca este de preferat sa se mearga totusi cu geamul inchis. Lasand la o parte consumul mai mare pe care il are masina daca tii geamul deschis, poti sa eviti si anumite probelme de sanatate care pot apare din cauza curentilor, mai putin praf in interiorul masinii, mai putin zgomot s.a.m.d.. |
--------------------
-
-
-
|
|
Abu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
A fost si un test pe Discovery cu problema asta si a reiesit ca masina care mergea cu geamurile inchise si AC pornit a consumat mai mult decat cea care a mers cu geamurile deshise si AC oprit.
Oricum, pe caldurile astea e crima sa mergi fara AC (am avut Solenza fara AC pana acu 2 luni si stiu ce zic). |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Duyu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Astazi am mers pana la Giurgiu, cu AC-ul permanent pornit intai pe treapta a 3-a, iar apoi constant pe treapta a 2-a. Dupa ~30 min, la o curba am auzit in dreptul bordului ca un fel de lichid care se plimba dintr-o parte in alta. Eu m-am gandit ca ar avea legatura cu AC-ul. Este vreo problema? Si la voi se manifesta asa? Multumesc anticipat!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
cmandrei |
![]()
Post
#20
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Hihi ... exista mari sanse sa fi auzit lichidul de spalat parbrizul
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 18:09 |