Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ITP

payty
post 3 May 2007, 20:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare pentru posesorii de renault 5. As vrea sa achizitionez unul. Am gasit unul care in poze arata destul de bine. E din 1984 si are destui kilometri. Sambata ma duc sa il vad.

Intrebarea e asa: ce probleme as putea avea cand va fi vorba de refacut itp-ul, avand in vedere ca e o masina asa veche? Daca e in conditii acceptabile, sunt sanse sa il trec? Auzisem de la un amic care are un oltcit impecabil (din '83 si are doar vreo 60 de mii, tinut numai in garaj), ca ar fi avut destule probleme cu itp-ul pentru simplul motiv ca masina era veche.

Stiu ca nu se incadreaza neaparat la renault 5 , dar m-am gandit sa postez aici pentru ca, avand in vedere ca e un model mai vechi, poate s-au lovit si altii de problemele astea.

Ma pricep cat de cat la ce ar trebui verificat la el, dar daca aveti sfaturi de dat, nu va sfiiti sa postati.

This post has been edited by payty: 3 May 2007, 20:35


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 4 May 2007, 00:36
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




La masinile vechi, chiar daca sa zicem, sunt in stare perfecta, te cam pica la ITP din prima. Cand de duci inapoi, te trec, fara sa faci nimic la masina.

Explicatia lor e ca nu au cum sa justifice la un control ca o masina de 20 ani era in stare perfecta.
Eu ma duceam cu R5-ul la ITP la unii pe care ii stiam bine. Masina era in permanenta in stare ok. Trecea din prima la orice test (noxe, frane, bucsaraie, tot). Singura problema era ca am parbrizul crapat.

Cu toate astea, imi faceau 2 hartii pe loc, una prin care picam si alta prin care ma duceam a 2-a oara si "luam". Dar la motivul respingerii nu treceau parbrizul, ci ba franele, ba bucsele.
M-ai explicat ca nu ii crede mineni daca scriu acolo ca un R5 din '88 e in perfecta stare de functionare. Si repet: eram frate cu aia.

Cat despre masina e greu sa dai sfaturi oarbe. Depinde ce masina, in ce stare, la cati bani. Ia cu tine un mecanic daca nu stii exact ce sa faci.


--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 May 2007, 08:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




da, exact explicatia asta am auzit-o si eu de la amicul cu oltcitul de care scriam mai sus. am zis sa intreb si pe altii, ca ma gandeam ca poate l-au pacalit pe el ca sa ii ia o spaga, ceva.

Oricum vestea e destul de buna, pentru ca eu ma gandeam ca as ajunge in situatia in care sa nu iau itp-ul indiferent cat de ok ar fi masina.

pretul ar fi 1000 de euro. Repet, am vazut-o doar in poze.

This post has been edited by payty: 4 May 2007, 08:26


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_b
post 9 May 2007, 15:29
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 06




eu am un r5 din 88, sta f bine la noxe, frane,..., cam toate. am facut revizia acum 1 luna si am luat-o din prima fara nici o problema, dar nu in bucuresti. chestia cu revenirea e valabila in bucuresti, dar daca masina nu are nimic, iei revizia fara probleme (poate chiar si in aceeasi zi)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piry
post 10 May 2007, 12:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 30 April 07




si eu sunt unul din singurii care au trecut itp-ul din prima. Oamenii au fost sinceri, masina e in conditie tehnica perfecta, ne pare rau....trebuie sa treceti itp-ul smile.gif)

Oricum payty, poti sa ai masina din 92 si sa fie varza tehnic, si poti avea din 83 si sa fie perfecta. Eu zic sa duci masina inainte de cumparare la un mecanic, sa-ti spuna starea ei.


--------------------
Renault 5 GTL 1.4C
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 22:58
Dacia