Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pompa de apa clio 1.4 8v

virgilpopa
post 18 Apr 2007, 16:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Salutari, nu prea am mai intrat de ceva timp pe reno din lipsa de timp.Acum va cer un sfat. Am constatat de toamna trecuta ca pierde lichid de racire.Am completat cam 1.5 l.Acum o luna am mai pus iar 1,5 l.Sapt.trecuta iar am pus iarasi 1 l.Am vazut(cit se poate vedea in parcare)ca pierderea e pe la pompa de apa si sapt.asta am fost la Cobalcescu. Un mecanic de acolo mi-a zis ca sint doua posibilitati:
1)curge pe linga pompa -pe la etansare(zice el ca a mai intilnit cazuri) si se scoate "putin" motorul, se da afara pompa ,se etanseaza si se schimba TOT KITUL DISTRIBUTIE.
2)curge pe la presetupa pompa (zice el ca a mai intilnit si cazuri de-astea) si se scoate "putin" motorul, se schimba pompa si iarasi se schimba TOT KITUL DISTRIBUTIE.
E normal sa se schimbe si distributia???Eu planuisem ca o schimb la 60000 km ci nu la 37000 cit am acum,sincer chiar voiam sa scap de ea pina la 60000.
Garantie nu mai am ,si am inteles tot de la el ca n-ar fi chiar de gluma operatia asta(intre 1600 si 1800 RON!!).M-a cam luat prin surpindere ce-i drept ,si trebuie s-o repar,ca pina la anu prin vara mai e si la cit costa litrul de glaceol....
Deci,intrebare: trebuie sa schimb si distributia? Aveti vreo adresa de service la preturi umane unde sa fac operatia asta?

Va multumesc.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Apr 2007, 16:51
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca ar fi dupa mine as schimba doar pompa si cureaua de distributie. Degeaba ai doar 37.000 km, masina este din 2003 de aici rezulta ca anul asta trebuie efectuata revizia de 4 ani sau 60.000 km, asa ca tot acolo ajungi ... bine acum daca e din decembrie 2003 e mai naspa putin ... dar asta e ... cam trebuie facuta.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 18 Apr 2007, 17:22
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




exact,schimb-o,60000 nu e batut in cuie iar de costuri mai mult de 8-10 milioane nu cred ca ar costa,nu la EI ci in garaj la cineva


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 19 Apr 2007, 13:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




cam asa e ,sfirsit de an 2003 produsa .Voi schimba toate piesele ce trebuie schimbate,dar aveti pe cineva recomandat cu "garaj"?
o sa incep sa ma uit atent pe la preturi la piese pe la diversi si pe la reprezentante,dar sincer sa fiu,chiar daca-mi este greu,eu as lua curea , role intinzatoare si capac ppa apa doar de la reprezentanti.Nu stiu ce sa zic,mi-e frica sa iau piese de la diverse magazine , sa patesc ceva la anu si apoi sa nu-i mai gasesc,mai ales ca se umbla extraordinar de greu acolo.Voi ce ma sfatuiti?La "garaj" se da ceva garantie sau nu? Eu am o cunostinta la reprezentant de pe vremea cind repara oltcituri si dacii si mi-a zis ca daca-mi face el treaba la el acasa voi merge pe garantia piesei cumparate.Am intrebat la Cobalcescu si ei dau garantie la piese 1 an comparativ cu 2 mag.particulare din Bucuresti de Reno si alte marci unde garanteaza.....de la 30 zile pina la 6 luni in functie de piesa ,de producator,de tip,de... n-am inteles nimic.
Chiar nu stiu ce sa fac,voi ce ma sfatuiti?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Apr 2007, 16:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Schimba si cureaua de distributie cu ocazia schimbarii pompei de apa, si ai scapat si de schimbatul distributiei.
Altfel nu avea rost schimbatul curelei, ca doar nu se strica la montare-demontare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin2003
post 20 Apr 2007, 08:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 13 November 06




Am patit si eu ca tine. si intamplator aveam tot 37.000 km..dar la mine, ca si la Andrei era garnitura de chiuloasa......in plus am schimbat pompa de apa si distributia......
Piesele le-am cumparat de la Augsburg.

Bafta....si nervi de otel


--------------------
Renault Clio Symbol II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 20 Apr 2007, 16:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Am revenit .Dupa citeva ture pe la 4-5 magazine de piese Bucuresti(la Augsburg n-am fost) pot spune ca sint mai bulversat decit eram ieri-alaltaieri.
Am gasit asa:
-capac pompa apa produsa Germania!!(Franta doar la reprezentant)=150-160 RON
-curea distributie GoodYear=70-80 RON
-role intinzatoare(metal) curea distributie=150 RON/buc si cica are 2 role*
-curea alternator NO Name=50-60 RON
-role intinzatoare(plastic) curea alternator=150 RON/buc si cica are 2 role*
-curea distrib+una rola metal =150 RON !!!!!!!*
-antigel Glaceol la fel ca la Cobalcescu si Ipso
-manopera "garaj" 1 =180-200 RON
-manopera "garaj" 2 = 250-300 RON
-manopera "garaj"3 dar cu mecanic de la reprezentanta(nu din Bucuresti)=120-140 RON
-manopera reprezentant =? (nu am mai fost sa intreb din cauza silei si a "distinsei consideratii" pe care o am fata de service-urile Reno din capitala din cauza preturilor)

Pina la urma un vinzator a zis ca are 2 role din metal la distrib. si 2 role din plastic la alternator, altul a zis ca are doar una metalica la distrib si una plastic la alternator.
Mecanicul de la reprezentanta zice ca are una si una,ceilalti meseriasi ca are cite doua role.
Voi intelegeti ceva? Eu sincer nu,dar imi este clar ca cineva ori nu cunoaste ori are nevoie de cite o rola moca.
In plus nu mi-e clar care e garantia acordata la aceste piese datorita faptului ca toti la care am fost au balmajit-o la greu iar in final nu au zis nimic clar despre garantie.
VA INTREB : cite role are masina asta la curea distributie si la curea alternator? Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu chestia asta.

PS .explicatia ca trebuie schimbata cureaua distributie chiar daca nu am 60.000 km este ca odata detensionata la desfacere la retensionarea pt remontaj ori crapa cureaua ori se strica intinzatorul(rola-rolele?? dracu stie cite are) .Explicatia, dupa parerea mea ar avea logica si cred ca este corecta.Evident ca nu crapa instantaneu,dar foarte posibil inainte de 60.000km.

Si sa va mai zic ceva important,de tinut minte: Mecanicul de la reprezentanta din provincie(nu dau nume) s-a oferit ca vine el cu role noi noute+capac pompa nou nout preturi mai bune fata de ce va zic mai sus.Intrebare: de unde are el piesele astea originale???? nu cumva de la "fraieri" ca mine si ca altii care au facut lucrarea la service si de fapt nu s-a cam schimbat mai nimic....?????nici nu vreau sa ma gindesc ca se poate intimpla sa te duci la ei sa dai destui bani si de fapt sa-ti monteze o curea mai veche si niste role mai vechi.Tu mergi linistit inca 60.000km si poc..crapa inainte.
Apropo de asta ,acum fac legatura: sora-mea a trebuit sa schimbe toamna trecuta tot motorul la o TIGRA la 120.000 km, dupa ce in prealabil a schimbat distributia la 90.000 km ca la carte de altfel la service-ul lor autorizat din Bucuresti. Evident ca nu mai avea garantie si a dat 3.000 euro pe alt motor nou.Ca nici acolo(nu dau nume) nu ai voie sa stai inauntru. Explicatia : a fost utilizata supraturat ,in mod necorespunzator si trecuse peste 1 an de la montaj.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 7 May 2007, 09:06
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




am si eu o problema cu pompa de apa. a inceput sa curga, am fost la mecanic, a spus ca trebuie sa o schimb. asa ca am comandat-o la magazin, mi-a adus-o intr-o ora, m-a costat 130 RON.
am plecat cu ea la mecanic, a desfacut omu masina si....... surpriza, nu este pompa care trebuie.

aveti cumva un cod de pompa ca sa o pot comanda pe cea buna?

astept raspus urgent, ca sa-mi fac masina. multumesc.


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 7 May 2007, 09:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




o desface pe ce veche, mergi cu ea la magazin si comanzi dupa codul scris pe ea. cel mai sigur.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 7 May 2007, 09:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




multumesc. asa o sa fac. o zi buna


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 7 May 2007, 17:01
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Salut Isabela. Ai rezolvat??? Si eu o sa incep sa caut pompa de apa asa ca nu as vrea sa patesc la fel. Tine-ne la curent,daca vrei, cu situatia. Cit te costa mecanicul?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 9 May 2007, 15:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




am rezolvat. am cumparat o pompa noua de apa. ATENTIE la cod ca s-ar putea sa stati ca mine, adica inca 2 zile (ca am prins weekend-ul) ca sa luat pompa buna.

daca va intereseaza o sa iau codul de pe pompa veche si vi-l transmit. a costat 1.300.000.
am schimbat si cureaua de accesorii: 500.000
manopera mecanic: 2.000.000 + 500.000 de la mine ca a muncit saracu pe brinci


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 May 2007, 15:34
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bravos ... bine ca ai rezolvat.

Da vrem codul de pe pompa de apa originala + de unde ai luat-o, ce firma, ce cod, eventual o poza cu cutia daca avea + date despre unde ai facut reparatia ... ce curea de accesorii ai pus, cat a fost ... antigel nu a trebuit ? de care ai pus, de unde l-ai luat, cat a fost ?

smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voinic
post 13 May 2007, 20:02
Post #14





Group: Members
Posts: 84
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




Salutare!

Motorul 1.4 8v are 1 rola intinzatoare de metal pentru curea distributie si 2 role plastic daca este CA/DA (aer si directie).
In legatura cu schimbatul curelei de distributie: poti sa o schimbi sau nu; depinde de bugetul de care dispui. Cureaua merge foarte bine pana la 60K dar trebuie intinsa la frecventa corespunzatoare.


--------------------
Renault Kadjar 2017 Intens 1.5 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 14 May 2007, 08:10
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




Scuze pentru intarzierea cu care va trimit codurile.
Deci:

Pompa de apa - 130 RON:

Renault Cod: 7700861686
GRAF Cod: PA 634

Curea de accesorii - 50 RON:
Goodyear Cod: 5PK1750
Renault Cod: 5k 1747 7700111671

Ambele produse le-am cumparat de la magazinul GUT din Dr. Taberii.

Reparatia nu am facut-o la un service. Am un mecanic foarte priceput si serios care se ocupa de masina.

Va doresc o zi minunata


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 14 May 2007, 09:42
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




revin cu niste amanunte cerute de voi.

da, a trebuit sa iau antigel. ca ce mai aveam eu se terminase. asa ca, seara pe la 10 (ca atunci mi-am luat masina de la mecanic) am dat fuga pe la benzinarii sa gasesc antigel. am cautat antigel pentru radiatoare de aluminiu (ca de-asta este pe masina) adica anticoroziv.

s-au uitat oamenii cam ciudat la mine, ca de ce mai pun antigel acum cind sunt 30 de grade afara. dar fiecare isi tine masina cum vrea.

si cum nu prea aveam de ales, si nici nu prea amgasit altceva, am cumparat antigel de la Castrol, nediluat, anticoroziv, pentru elemente din aluminiu, pe care am dat 34 RON (de la benzinarie Rompetrol ca doar acolo am gasit) la ambalaj de 1 litru wacko.gif

asa cum mi-a spus mecanicul, am lasat capacul de la butoias un pic mai deschis (adica nu l-am strins tare) ca sa iasa aerul din instalatie.



--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 2 Aug 2007, 08:34
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Mi-a crapat si mie pompa de apa (printr-o coincidenta, exact ca si virgilpopa si sorin2003, tot la 37k).
Culmea este ca mie in zece km dupa plecare cu motorul rece (dupa 2-3 ore de stationare), mi-a curs TOT lichidul de racire. Mentionez ca luni dimineata, inainte sa plec spre Medias de la Campulung, am verificat nivel ulei, lichid racire, lichid frana. Cel de racire era la max 1 deget sub max. Am sunat la Asistenta, au venit in vreo doua ore de la Sibiu (eram langa Medias), mi-au dus masina acolo urmand ca a doua zi dimineata (ieri) sa ma duc pentru constatare (evenimentul s-a intamplat marti seara in jurul orei 17.00). M-am dus, a trebuit sa astept vreo doua ore pana ce s-au apucat de masina mea (ca au programari, ca sunt ocupati). Au pus niste apa in vasul de expansiune si au vazut ca pierde lichid pe la pompa de apa. Am insistat cat mai repede sa se apuce de treaba. Au inceput sa-mi vorbeasca de piese (daca sunt in magazie, sa vada cat costa, mi-au spus ca se schimba si distributia), dar oricum dadeau de inteles ca daca as fi platit, ar fi fost foarte probabil sa am masina pana seara. Cand le-am spus ca masina este in garantie, au inceput sa taraganeze, ca trebuie sa trimita poze la Bucuresti, sa primeasca acceptul de acolo si ca dureaza (in cel mai bun caz trei zile). In plus, le-am spus ca am vazut si fum (ei au zis ca poate a fost abur) din partea stanga a motorului (cum deschizi capota). Sper sa nu fie si garnitura de chiulasa sau altceva pentru ca in cazul asta o sa stau fara masina probabil si mai mult timp. Asta dupa ce anul trecut le-am platit aproape 10.000 de EURO. Acum trebuie sa astept un telefon de la ei.


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eudela5
post 2 Aug 2007, 09:37
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 17 July 07




DECI ca sa explic la toti
Am avut si eu probleme cu pompa si am schimbat o de curand la reno nu am fost asa ca am cautat peste TOT



NU SE POTRIVESTE CEA DE CLIO 1.4 8V are ba o buza in exterior ba ii lipseste ceva

SE POTRIVESTE CEA DE MEGANE 1.6 si am dat pe ea 1.800.000

PS:antigelul nediluat de 1L este la 150.000 di VITAN elf organic bla bla



PPS: sa zic si pretul de la mec meu:
Pompa intinzatoare
Curea distributie
Curea Alternator
Bujii
Aerisire lichid racire
1.000.000

This post has been edited by Eudela5: 2 Aug 2007, 09:41


--------------------
Renault Clio 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 3 Aug 2007, 12:02
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Exact ,si la mine la fel a fost.Cea de Megane 1.6 se potriveste la Symbol.Dar nu este o regula pt ca "tovarasii" de la Reno au scos mai multe versiuni de motor asa ca sg.solutie este demontarea si apoi cumpararea piesei noi dupa codul din interior.
Vreau sa spun ca nici cureaua de accesorii nu s-a potrivit din prima pt ca era diferita la nr.de rizuri decit cea originala(pt ca are fulii de Megane,cica). Poate cei mai batrini isi amintesc care erau diferentele "colosale" intre Dacia 1210,1300,1301,1310,1410.
Este normal sa fie asa pt simplu motiv ca acest motor este fabricat in......1992.
E totusi penibil sa cumperi Symbol 1.4 8v nou-nout in anul 2007 (si cu euro 4)si sa afli ca de fapt motorul e din 1992,iar de subansamble nici sa nu mai vorbim cit de vechi la conceptie sint. Suna cam naspa,dar asta e realitatea.Cine nu crede sa se informeze la orice magazin de piese dotat cu calculator.
Asta e adevaratul "progres" in aceasta industrie auto si se intimpla si pe la altii,de exemplu la VW,Opel -putine noutati pe la motor in ultimii 8 ani,doar sistemul de alimentare ca e FSI,ca e MPI,dar baza cam tot aia e.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 13 Aug 2007, 15:23
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Am sunat astazi la Sibiu. Mi-au spus ca masina este gata, dar trebuie sa mai faca niste teste ca sa vada daca motorul nu a patit si altceva (de exemplu, garnitura de chiulasa). Mi-au spus ca maine in jur de 12 pot merge sa o iau.
Sper ca totul sa fie OK.


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Aug 2007, 15:54
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Era vorba de 3 zile parca.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 21 Feb 2016, 14:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Doream sa stiu componenta din poza este pompa de apa ? Am vazut ca piesa respectiva e acoperita de un strat subtire de ulei cu praf.

This post has been edited by rs09: 21 Feb 2016, 14:48

Attached thumbnail(s)
IMG_20160221_135837.jpg ( Size: 935.16k ) Number of downloads: 102
IMG_.jpg ( Size: 587.85k ) Number of downloads: 104


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Feb 2016, 14:58
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Pompa de servodirectie


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 14:13
Dacia