Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Buton avarii blocat!

dizzyY
post 8 Feb 2007, 12:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 6 November 06




salut...am si eu o problema cu butonul de avarii la un bicorp,1.5dci..masina a fost adusa din franta si avea butonul blocat..am auzit ca e o problema des intalnita,,,intrebarea e daca a mai avut cineva de aici problema asta, si cum a rezolvat-o..10x


--------------------
RENAULT Clio Bicorp 1.5 dci/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 8 Feb 2007, 12:28
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Si al meu se blocheaza (sau se agatza de plasticul din jurul lui) ... incerc sa-l misc, blocat cum e, si revine imediat in pozitia care trebuie. Nu e o problema care sa se repete la fiecare apasare asa ca nu am incercat sa-l repar.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001 1.4 16V - b40rxo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinic
post 8 Feb 2007, 23:08
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 4 January 06




mai bine il inlocuiesti, nu e foarte scump


--------------------
Renault Laguna 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzyY
post 10 Feb 2007, 01:12
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 6 November 06




la mine e pur si simplu intepenit..nu e folosibil..


--------------------
RENAULT Clio Bicorp 1.5 dci/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 10 Feb 2007, 22:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




il iei din bord si pui din abundenta WD40 pe el, il lasi pe masa 24h cumva intr-o pozitie astfel incat sa se scurga uleiul intre plasticul negru si cel alb, unde are loc frecarea, sau in niste urechiuse. Nu stiu exact care e problema cu el ca nu l-am desfacut bucati, in orice caz s-a rezolvat. Sfatul l-am citit aici pe forum, da un search...

PS. cand il stergi de ulei, il mai intorci in cateva pozitii sa se scurga surplusul dinauntru

This post has been edited by _182_: 10 Feb 2007, 22:52


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 10 Jul 2007, 11:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Salut

Am si eu o mica problema cu acel buton de avarii: am impresia ca arcul acela care il impinge s-a slabit foarte mult, caci nu mai impinge suficient de mult butonul in afara. In momentul in care pun avariile, butonul nu ajunte la capatul cursei, pentru a putea fi inchis prin simpla apasare. Sunt nevoit sa trag de el pentru a face acel clic.

Spuneti-mi daca stie cineva cum se desface, pentru a-l studia mai bine (eu am incercat sa trag de el, dar nu vrea sa iasa - nu vreau sa insist ca poate-l stric si dau de altceva).



--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 10 Jul 2007, 12:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




Am avut si eu probleme cu acel buton,eu l-am schimbat.Costa in jur de 70ron si il puteti gasii la orice reprezentanta Renault.De reparat sunt slabe sanse sa il puteti repara,am incercat si eu dar nu am reusit.


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 10 Jul 2007, 13:11
Post #8


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Se pare ca e o problema des intalnita la mai multe tipuri de Renault. Eu suspectez plasticul parghiei comutatorului care e de o calitate nu tocmai buna, numai ca pt. 50-60 RON cat costa butonul asta, nu cred ca e o problema inlocuirea lui(de altfel si inlocuirea propriu zisa se face f. usor)


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 10 Jul 2007, 14:15
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




ok, dar macar spuneti-mi si mie cum se scoate de acolo (nu vreau sa ma fac de ras intr-un service, unde oamenii vin cu probleme serioase, eu sa ma duc sa-mi schimbe un buton)


--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 11 Jul 2007, 13:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Ca sa scoti butonul de avarie trebuie sa scoti placuta de plastic care il sustine pe el si butonul de inchidere centralizata precum si pe cel de dezaburire luneta. Recomand sa iei o surubelnita subtire si la unul din capete sa incerci desprinderea placutei. Sa ai grija totusi sa nu zgarii elementele de plastic. Oricum trebuie sa fortezi putin pentru ca prinderea e facuta cu niste cleme de plastic care se dau batute mai greu dar pana la urma cedeaza. Dupa ce ai scos elementul de plastic scoti mufa de alimentare a butonului, vezi ca are niste mici cleme care trebuie apasate si iese usor. Apoi, impingi butonul catre exterior si il montezi pe cel nou in loc urmand invers procedeul ( pui mufa alimentare, montezi placuta suport la locul ei in bord si gata). O mica sugestie: Dupa ce montezi butonul in suport, si ai si bransat mufa de alimentare, verifica inainte de fixarea suportului in bord ca totul functioneaza corespunzator, pentru ca in caz contrat, o sa te chinui sa scoti iar greu suportul ala de plastic si iti rupi iar degetele.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 11 Jul 2007, 13:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Multam AndreiPavel. O sa fac treaba asta de indata ce ajung azi acasa. Eu sper totusi sa se mai poata repara ceva la el, insa nu-i bai daca nu merge. O sa va tin la curent.

12 Jul 2007, 10:55:
Gata, s-a rezolvat as putea spune, insa a intervenit o alta problema: acum cand este butonul pe inchis, am avarii, si invers. Nu pot sa-mi dau seama unde am gresit, caci mufa nu poate intra invers. Oricum, aviz amatorilor, daca se strica butonul de avarii si doriti sa-l reparati - nu o faceti. Cumparati un alt buton, caci lucrul asta o sa-l fac si eu.
Ca idee, cum l-am reparat eu: era o treaba simpla insa nu m-a dus capul din prima. Eu initial am dat vina pe arc, ca nu impinge suficient de mult butonul in afara, insa problema era din alta parte: chiar de la mecanism. Ca rezolvare: am crestat cu un cuter mai putin de jumatate de milimetru un mic V care este pozitionat in lateralul butonului (asta dupa ce l-am desfacut complet), si care este cheia mecanismului la butoanele de avarie Renault.

Apropo si de blocare. La un moment dat am reusit si eu sa-l blochez atunci cand am montat butonul si arcul care-l impinge in afara s-a strambat (nu a intrat normal pe fagasul lui) - ca mod de rezolvare: am bagat o sarma prin el (are un orificiu prin care se poate face asta) in momentul montarii si s-a rezovat (in cazul meu sarma a fost o agrafa de birou).
Oricum, este prea multa munca pentru un simplu buton. Eu am facut treaba asta pentru ca am avut timp insa nu sfatuiesc pe nimeni.

This post has been edited by Laurentiu_: 12 Jul 2007, 09:55


--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diaboliq
post 12 Jul 2007, 14:45
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 June 06




Bine acolo Andrei... biggrin.gif . Si eu am avut problema... dar dupa 2 pumni merge perfect.... la mine a aparut problema dupa 6 ani si 140000KM... Eu am facut altfel am bagat o surubelnita pe la margine si l-am fortat afara.... si dupa a mers. As merge pe metoda lui andrei... are experienta biggrin.gif si chiar il suspectez ca si-a schimbat butonul cu al meu smile.gif) glumesc


--------------------
Renault Megane RS 250 @ 442NM 340CP 2011
Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 13 Jul 2007, 23:04
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




E bine ca te-ai prins dupa ceva vreme tongue.gif .


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursulici
post 29 Nov 2007, 14:13
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 9 August 06
From: Tarlungeni, Brasov




Eu unul am reusit sa desfac acel buton, acum ceva vreme in urma, l-am curatat si l-am uns cu ulei pt mecanisme fine (cum este cel pt masinile de cusut). Acum merge impecabil si nu mai am probleme. Cei care vor sa incerce acelasi lucru trebuie sa se inarmeze cu ceva rabdare pt ca are imbinari destul de fine si se poate rupe usor


--------------------
Renault Captur II 2022 / RS-line E-Tech plug-in Hybrid 160 - BV 99 YFC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudelu_nebunelu
post 1 Dec 2007, 19:51
Post #15


Rau in Traficc


Group: Members
Posts: 79
Joined: 29 September 07
From: tg-jiu




la symboala phase 4 nu mai problema asta.probabil s-a gandit o minte luminata sa-l reproiecteze cumva.dar cum zicea cineva ..cu 2 pumni se rezolva


--------------------
renault symbol 2007 - GJ-29-Ban
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx1
post 28 Feb 2008, 20:44
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 22 April 05
From: BUC




Daca a schimbat cineva butonul stricat cu unul nou, il rog sa imi dea un PM. Il cumpar. Sincer nu as vrea sa ai imbogatesc pe cei de la Renault.
Multumesc.


--------------------
Renault Clio 2003 Bicorp
WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 28 Feb 2008, 23:27
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




eu l-am reparat pe al meu o data. a doua oara si-a dat obstescul sfarsit. Are un drac de piciorus metalic ce se stramba in interior. Oricum renault a remediat butoanele (codul vechi a disparut) si produce acumun nou buton. E cam 100 de roni unul +/- cativa lei. Acum asta e un pic diferit pt ca la cel vechi se aprindea becul continuu doar la aprinderea pozitiei la asta nou sta aprins non stop.
oricum ca idee: mai bine il schimbat decat reparat.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Feb 2008, 00:04
Post #18


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




nu mi se pare asa scump 100 ron...la dacia mea cu bord CN am luat un intrerupator(aproape similar) cu 30 ron.....se mai poate degripa cu wd40,sau scos afara si dat cu wd40 din timp ,poate o tine mai mult....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 29 Feb 2008, 00:20
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




nu e problema de ungere. are un piciorus de aluminiu foarte foarte subtire care se indoaie la apasari repetate. vaselina are (al meu era plin cand l-am desfacut prima oara) da tot se strica. e prost facut si asta e. altul nou e baza.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 29 Feb 2008, 03:15
Post #20


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Si la mine s-a lasat cu schimbat acel buton. 130 ron luat nou noutz de la Serus si schimbat in 5 minute in parcare.


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carcotix
post 29 Feb 2008, 09:57
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 November 07




Eu la 3 luni dupa ce am cumparat masina s-a bocat. wacko.gif Ciudat a fost ca nu prea il folosisem si am ramas surprins sa nu imi mai mearga insa m-am dus la reprezentanta in Brasov si l-am schimbat gratis ca era in garantie.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci Dynamique 2007 - b-xx-nud
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74mik
post 1 Mar 2008, 17:37
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 7 October 07




Am avut aceeasi problema:buton avarii blocat. S-a rezolvat prin aplicarea de spray "degripant" si merge ca nou...


--------------------
renault clio 2003/bicorp - B-74-MIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx1
post 3 Mar 2008, 12:03
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 22 April 05
From: BUC




Mie mi se pare extrem de scump si la 100 ron

Oricum la serus era 130 ron, la augsburg 225 ron si la un sh 100 ron

l-am achizitionat, dar era alt cod si alt buton. Am vrut sa schimb butonul si l-am faramat si p-asta.
Asta da bafta. Parghia la butonul nou era de plastic asa ca sa rupt foarte rapid.

Acum sa incerc sa fac eu parghia cu pricina la pila:)))
plange.gif


--------------------
Renault Clio 2003 Bicorp
WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hyro
post 25 Nov 2009, 19:31
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 April 09




Salut,
Problema cu butonul de avarie o am si eu dar putin diferita. Acu ceva timp in urma am dat intr-o groapa cu masina si de la soc am constatat ca daca vreau sa opresc avariile butonul nu mai actioneaza,adica imi ramine circuitul inchis si clipoceste continuu. Se poate repara butonul? Ce poate sa aiba? Doar de la soc se poate strica un buton?

PS: In momentul cind pun avariile butonul actioneaza OK. Ca si pret am intrebat la un service si mi-au spus ca e 160 RON ceea ce mi se pare enorm pt un buton. Are cumva incorporat releul de semnalizare pe el?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Cezar


--------------------
Renault Clio 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 25 Nov 2009, 22:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




Din câte știu se potrivește și cel de Solenza și cred că e mai ieftin...


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 18 Feb 2012, 13:57
Post #26


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




QUOTE(iglu @ 25 Nov 2009, 22:36)
Din câte știu se potrivește și cel de Solenza și cred că e mai ieftin...
*




Colegii, butonul se potriveste cel de Solenta!!!

Singura diferenta este ca trebuie pilit un pic marginea plasticului de la buton (la Solenta e patrat butonul) si trebuie inlocuit.


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 18 Feb 2012, 17:30
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salut

Mai bine cauta la dezmembrari sau la sectiunea bursa si sigur gasesti butonul la un pret foarte bun cool.gif .


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 23 Feb 2012, 20:45
Post #28


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




AM optat pentru versiunea buton nou cu 15 lei, in defavoarea butonului second cu 50 lei! smile.gif


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djluk
post 29 Aug 2012, 12:15
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 March 12
From: Bucuresti, Craiova (mai rar)




demin2609, de unde ai luat butonul asa de ieftin? S-ar putea sa am si eu nevoie de un astfel de buton, dar pt Megane II.
La mine problema e ca de vreo 3 zile pornesc avariile din senin in mers. De asemenea, daca pornesc eu avariile, se opresc din senin.
Butonul pare sa functioneze foarte bine pentru ca daca-l apas dupa ce pornesc avariile din senin, se opresc avariile. La fel si invers.
Pana acum nu au pornit din senin cand am avut motorul pornit, dar ma tem sa nu porneasca in vreo noapte si sa-mi termine bateria pana dimineata.
Stie cineva daca ar putea fi butonul ala sau altceva de vina pentru situatia asta?


--------------------
Renault Megane 1.5 dCI 106 CP 2008 - Privilege - B778LUK
70.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dean35
post 2 Sep 2012, 13:08
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 4 December 08




QUOTE(djluk @ 29 Aug 2012, 12:15)
demin2609, de unde ai luat butonul asa de ieftin? S-ar putea sa am si eu nevoie de un astfel de buton, dar pt Megane II.
La mine problema e ca de vreo 3 zile pornesc avariile din senin in mers. De asemenea, daca pornesc eu avariile, se opresc din senin.
Butonul pare sa functioneze foarte bine pentru ca daca-l apas dupa ce pornesc avariile din senin, se opresc avariile. La fel si invers.
Pana acum nu au pornit din senin cand am avut motorul pornit, dar ma tem sa nu porneasca in vreo noapte si sa-mi termine bateria pana dimineata.
Stie cineva daca ar putea fi butonul ala sau altceva de vina pentru situatia asta?
*


vai de avariile noastre radmasa.gif


--------------------
renault symbol 2008 - bucuresti-ora exacta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 11:01
Dacia