Buton avarii blocat!
![]() ![]() ![]() |
Buton avarii blocat!
dizzyY |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio Bicorp
1.5 dci/2003
|
|||
flooriin |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Si al meu se blocheaza (sau se agatza de plasticul din jurul lui) ... incerc sa-l misc, blocat cum e, si revine imediat in pozitia care trebuie. Nu e o problema care sa se repete la fiecare apasare asa ca nu am incercat sa-l repar.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2001 1.4 16V
- b40rxo
|
|
cristinic |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 4 January 06 ![]() |
mai bine il inlocuiesti, nu e foarte scump
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 1.9dci
|
|
dizzyY |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 November 06 ![]() |
la mine e pur si simplu intepenit..nu e folosibil..
|
--------------------
RENAULT
Clio Bicorp
1.5 dci/2003
|
|
_182_ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
il iei din bord si pui din abundenta WD40 pe el, il lasi pe masa 24h cumva intr-o pozitie astfel incat sa se scurga uleiul intre plasticul negru si cel alb, unde are loc frecarea, sau in niste urechiuse. Nu stiu exact care e problema cu el ca nu l-am desfacut bucati, in orice caz s-a rezolvat. Sfatul l-am citit aici pe forum, da un search...
PS. cand il stergi de ulei, il mai intorci in cateva pozitii sa se scurga surplusul dinauntru This post has been edited by _182_: 10 Feb 2007, 22:52 |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Laurentiu_ |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am si eu o mica problema cu acel buton de avarii: am impresia ca arcul acela care il impinge s-a slabit foarte mult, caci nu mai impinge suficient de mult butonul in afara. In momentul in care pun avariile, butonul nu ajunte la capatul cursei, pentru a putea fi inchis prin simpla apasare. Sunt nevoit sa trag de el pentru a face acel clic. Spuneti-mi daca stie cineva cum se desface, pentru a-l studia mai bine (eu am incercat sa trag de el, dar nu vrea sa iasa - nu vreau sa insist ca poate-l stric si dau de altceva). |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
adryan |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Am avut si eu probleme cu acel buton,eu l-am schimbat.Costa in jur de 70ron si il puteti gasii la orice reprezentanta Renault.De reparat sunt slabe sanse sa il puteti repara,am incercat si eu dar nu am reusit.
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
traffictours |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca e o problema des intalnita la mai multe tipuri de Renault. Eu suspectez plasticul parghiei comutatorului care e de o calitate nu tocmai buna, numai ca pt. 50-60 RON cat costa butonul asta, nu cred ca e o problema inlocuirea lui(de altfel si inlocuirea propriu zisa se face f. usor)
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
Laurentiu_ |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ok, dar macar spuneti-mi si mie cum se scoate de acolo (nu vreau sa ma fac de ras intr-un service, unde oamenii vin cu probleme serioase, eu sa ma duc sa-mi schimbe un buton)
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Ca sa scoti butonul de avarie trebuie sa scoti placuta de plastic care il sustine pe el si butonul de inchidere centralizata precum si pe cel de dezaburire luneta. Recomand sa iei o surubelnita subtire si la unul din capete sa incerci desprinderea placutei. Sa ai grija totusi sa nu zgarii elementele de plastic. Oricum trebuie sa fortezi putin pentru ca prinderea e facuta cu niste cleme de plastic care se dau batute mai greu dar pana la urma cedeaza. Dupa ce ai scos elementul de plastic scoti mufa de alimentare a butonului, vezi ca are niste mici cleme care trebuie apasate si iese usor. Apoi, impingi butonul catre exterior si il montezi pe cel nou in loc urmand invers procedeul ( pui mufa alimentare, montezi placuta suport la locul ei in bord si gata). O mica sugestie: Dupa ce montezi butonul in suport, si ai si bransat mufa de alimentare, verifica inainte de fixarea suportului in bord ca totul functioneaza corespunzator, pentru ca in caz contrat, o sa te chinui sa scoti iar greu suportul ala de plastic si iti rupi iar degetele.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
Laurentiu_ |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multam AndreiPavel. O sa fac treaba asta de indata ce ajung azi acasa. Eu sper totusi sa se mai poata repara ceva la el, insa nu-i bai daca nu merge. O sa va tin la curent.
12 Jul 2007, 10:55: Gata, s-a rezolvat as putea spune, insa a intervenit o alta problema: acum cand este butonul pe inchis, am avarii, si invers. Nu pot sa-mi dau seama unde am gresit, caci mufa nu poate intra invers. Oricum, aviz amatorilor, daca se strica butonul de avarii si doriti sa-l reparati - nu o faceti. Cumparati un alt buton, caci lucrul asta o sa-l fac si eu. Ca idee, cum l-am reparat eu: era o treaba simpla insa nu m-a dus capul din prima. Eu initial am dat vina pe arc, ca nu impinge suficient de mult butonul in afara, insa problema era din alta parte: chiar de la mecanism. Ca rezolvare: am crestat cu un cuter mai putin de jumatate de milimetru un mic V care este pozitionat in lateralul butonului (asta dupa ce l-am desfacut complet), si care este cheia mecanismului la butoanele de avarie Renault. Apropo si de blocare. La un moment dat am reusit si eu sa-l blochez atunci cand am montat butonul si arcul care-l impinge in afara s-a strambat (nu a intrat normal pe fagasul lui) - ca mod de rezolvare: am bagat o sarma prin el (are un orificiu prin care se poate face asta) in momentul montarii si s-a rezovat (in cazul meu sarma a fost o agrafa de birou). Oricum, este prea multa munca pentru un simplu buton. Eu am facut treaba asta pentru ca am avut timp insa nu sfatuiesc pe nimeni. This post has been edited by Laurentiu_: 12 Jul 2007, 09:55 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Bine acolo Andrei...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
E bine ca te-ai prins dupa ceva vreme
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
ursulici |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 9 August 06 From: Tarlungeni, Brasov ![]() |
Eu unul am reusit sa desfac acel buton, acum ceva vreme in urma, l-am curatat si l-am uns cu ulei pt mecanisme fine (cum este cel pt masinile de cusut). Acum merge impecabil si nu mai am probleme. Cei care vor sa incerce acelasi lucru trebuie sa se inarmeze cu ceva rabdare pt ca are imbinari destul de fine si se poate rupe usor
|
--------------------
Renault
Captur II
2022 / RS-line E-Tech plug-in Hybrid 160
- BV 99 YFC
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#15
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
la symboala phase 4 nu mai problema asta.probabil s-a gandit o minte luminata sa-l reproiecteze cumva.dar cum zicea cineva ..cu 2 pumni se rezolva
|
--------------------
renault
symbol
2007
- GJ-29-Ban
|
|
alx1 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 April 05 From: BUC ![]() |
Daca a schimbat cineva butonul stricat cu unul nou, il rog sa imi dea un PM. Il cumpar. Sincer nu as vrea sa ai imbogatesc pe cei de la Renault.
Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio
2003 Bicorp WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci |
|
SorinV |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
eu l-am reparat pe al meu o data. a doua oara si-a dat obstescul sfarsit. Are un drac de piciorus metalic ce se stramba in interior. Oricum renault a remediat butoanele (codul vechi a disparut) si produce acumun nou buton. E cam 100 de roni unul +/- cativa lei. Acum asta e un pic diferit pt ca la cel vechi se aprindea becul continuu doar la aprinderea pozitiei la asta nou sta aprins non stop.
oricum ca idee: mai bine il schimbat decat reparat. |
--------------------
a
a
a
|
|
sobolan |
![]()
Post
#18
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu mi se pare asa scump 100 ron...la dacia mea cu bord CN am luat un intrerupator(aproape similar) cu 30 ron.....se mai poate degripa cu wd40,sau scos afara si dat cu wd40 din timp ,poate o tine mai mult....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
SorinV |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
nu e problema de ungere. are un piciorus de aluminiu foarte foarte subtire care se indoaie la apasari repetate. vaselina are (al meu era plin cand l-am desfacut prima oara) da tot se strica. e prost facut si asta e. altul nou e baza.
|
--------------------
a
a
a
|
|
Hypo RS |
![]()
Post
#20
|
![]() Lentilescu Obezel Group: Members Posts: 215 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine s-a lasat cu schimbat acel buton. 130 ron luat nou noutz de la Serus si schimbat in 5 minute in parcare.
|
--------------------
Renault Sport
Clio 172
2003
- B -- XUU Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata |
|
carcotix |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 November 07 ![]() |
Eu la 3 luni dupa ce am cumparat masina s-a bocat.
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
1.5 dci Dynamique 2007
- b-xx-nud
|
|
74mik |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 October 07 ![]() |
Am avut aceeasi problema:buton avarii blocat. S-a rezolvat prin aplicarea de spray "degripant" si merge ca nou...
|
--------------------
renault
clio
2003/bicorp
- B-74-MIK
|
|
alx1 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 April 05 From: BUC ![]() |
Mie mi se pare extrem de scump si la 100 ron
Oricum la serus era 130 ron, la augsburg 225 ron si la un sh 100 ron l-am achizitionat, dar era alt cod si alt buton. Am vrut sa schimb butonul si l-am faramat si p-asta. Asta da bafta. Parghia la butonul nou era de plastic asa ca sa rupt foarte rapid. Acum sa incerc sa fac eu parghia cu pricina la pila:))) ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003 Bicorp WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci |
|
Hyro |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 April 09 ![]() |
Salut,
Problema cu butonul de avarie o am si eu dar putin diferita. Acu ceva timp in urma am dat intr-o groapa cu masina si de la soc am constatat ca daca vreau sa opresc avariile butonul nu mai actioneaza,adica imi ramine circuitul inchis si clipoceste continuu. Se poate repara butonul? Ce poate sa aiba? Doar de la soc se poate strica un buton? PS: In momentul cind pun avariile butonul actioneaza OK. Ca si pret am intrebat la un service si mi-au spus ca e 160 RON ceea ce mi se pare enorm pt un buton. Are cumva incorporat releul de semnalizare pe el? Multumesc anticipat pentru raspuns. Cezar |
--------------------
Renault
Clio 2
2002
|
|
iglu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Din câte știu se potrivește și cel de Solenza și cred că e mai ieftin...
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
demin2609 |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Mai bine cauta la dezmembrari sau la sectiunea bursa si sigur gasesti butonul la un pret foarte bun ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#28
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
AM optat pentru versiunea buton nou cu 15 lei, in defavoarea butonului second cu 50 lei!
![]() |
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
djluk |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 March 12 From: Bucuresti, Craiova (mai rar) ![]() |
demin2609, de unde ai luat butonul asa de ieftin? S-ar putea sa am si eu nevoie de un astfel de buton, dar pt Megane II.
La mine problema e ca de vreo 3 zile pornesc avariile din senin in mers. De asemenea, daca pornesc eu avariile, se opresc din senin. Butonul pare sa functioneze foarte bine pentru ca daca-l apas dupa ce pornesc avariile din senin, se opresc avariile. La fel si invers. Pana acum nu au pornit din senin cand am avut motorul pornit, dar ma tem sa nu porneasca in vreo noapte si sa-mi termine bateria pana dimineata. Stie cineva daca ar putea fi butonul ala sau altceva de vina pentru situatia asta? |
--------------------
Renault
Megane
1.5 dCI 106 CP 2008 - Privilege
- B778LUK 70.000 km
|
|
dean35 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 4 December 08 ![]() |
QUOTE(djluk @ 29 Aug 2012, 12:15) demin2609, de unde ai luat butonul asa de ieftin? S-ar putea sa am si eu nevoie de un astfel de buton, dar pt Megane II. La mine problema e ca de vreo 3 zile pornesc avariile din senin in mers. De asemenea, daca pornesc eu avariile, se opresc din senin. Butonul pare sa functioneze foarte bine pentru ca daca-l apas dupa ce pornesc avariile din senin, se opresc avariile. La fel si invers. Pana acum nu au pornit din senin cand am avut motorul pornit, dar ma tem sa nu porneasca in vreo noapte si sa-mi termine bateria pana dimineata. Stie cineva daca ar putea fi butonul ala sau altceva de vina pentru situatia asta? vai de avariile noastre ![]() |
--------------------
renault
symbol
2008
- bucuresti-ora exacta
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 11:01 |