Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire R25

Cyphercip
post 5 Jan 2007, 22:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 31 December 06




Azi mi s-a intamplat pentru a treia oara in ultima luna problema urmatoare. Am pornit la cheie (porneste super indiferent de temperatura), am plecat dar cand incercam sa accelerez incepea sa smunceasca (ca si cand se alimenta sacadat). In timp ce mergea si-a mai revenit. Am oprit si dupa 5 minute nu mai pornea. Curent era, avea zgomotul normal de pornirea, dar in rest pauza. Am stat intr-un magazin 15 min. am venit am dat cheie si a pornit super iar la mers nu a mai tremurat. Si in celelalte cazuri s-a comportat la fel. Distanta parcursa a fost max. 4 km. Incep sa-mi fac probleme, ce ar putea fi. Daca poate cineva sa-mi dea un sfat ms. mult de tot


--------------------
Renault 25TX 2196cc benzina 1988 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jan 2007, 22:26
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Sonda de temp a lichidului de racire?
Depresiune mare in rezervor?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyphercip
post 5 Jan 2007, 22:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 31 December 06




Nu cred ca ar fi probleme cu temperatura apei deoarece nici nu a apucat sa se incalzeasca iar indicatorul din bord imi arata normal, nu am observat nimic ciudat. In legatura cu depresiunea din rezervor cum mi-as putea da seama si cum as putea rezolva eventuala problema.


--------------------
Renault 25TX 2196cc benzina 1988 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 6 Jan 2007, 12:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




1) scoti busonul la rezervor si faci probe.
2) o alta problema filtru benzina infundat, sau apa in benzina.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Jan 2007, 12:57
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu am zis sonda de temp a apei, nu temperatura reala smile.gif
De obicei sunt 2 sonde, una pentru calculator si una pentru indicatia din bord.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyphercip
post 6 Jan 2007, 19:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 31 December 06




Daca nu sunt nepoliticos, ai putea sa-mi spui unde se gaseste la renaultul meu acea sonda de temperatura ptr. calculator?


--------------------
Renault 25TX 2196cc benzina 1988 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 8 Jan 2007, 09:08
Post #7


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Am avut si eu exact aceeasi problema, si defectul a fost senzorul de temperatura de la computerul motorului, si se afla chiar sub termostat, acolo o sa gasesti doi senzori, cel dinspre motor e cel care face figuri.Dar se scoate mufa de la senzor, dupa ce ai pornit masina,si vezi daca iti mai face necazuri. Daca nu mai face, e senzorul, iar daca persista, e alta problema.Spor la treaba.


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 5 Mar 2007, 21:40
Post #8


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salutare,

Depresiunea in rezervor este un fenomen foarte rar. Acesta apare numai cand este infundata aerisirea rezervorului, este foarte frig, s-a facut un drum lung si masina consuma enorm. In acest caz, se scoate busonul rezervorului si totul reintra in “normal”.

Restul cauzelor le gasiti aici:

This post has been edited by R20: 5 Mar 2007, 21:44

Attached File(s)
Attached File  fault_inj.bmp ( 1.7mb ) Number of downloads: 51


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MH-61-MOX
post 8 Dec 2007, 22:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 December 07




Salut 25-istilor. De mult cautam un forum al posesorilor acestei marci. Am si eu o problema care imi da dureri foarte mari de cap cu a mea masina. Am un 25 din '88 GTX, 2165 cmc injectie. Problema este urmatoarea: de 2 luni de zile am belea cu ea la prima pornire dimineata, indiferent de temperatura de afara. Daca tin mult la automat mi se inneaca si am belea cu ea pana reusesc sa o pornesc. Am observat ca daca tin la automat 3-4 secunde, a 2-a, maxim a 3-a oara o ia, iar dupa 20- 30 de secunde dupa ce porneste revine turatia la normal. Bujiile le-am schimbat acum o luna. Parerea mea este ca imi face un injector probleme, pentru ca o simt si la drum in primul sfert de ora de mers in continu nu trage cum o facea odata. Cineva mi-a spus ca sa am probleme pe partea electrica. M-am gandit si la asta, dar dak ar fi asa, ar trebui sa mearga tot timpul aiurea, in schimb ea dupa maxim un sfert de ora isi revine si nu mai am nici o problema . Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Raman Dator... unsure.gif


--------------------
Renault R 25 - MH 61 MOX 1988 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 13:39
Dacia