Sondaj, Desființarea tramvaielor din Bucuresti
![]() ![]() ![]() |
Sondaj, Desființarea tramvaielor din Bucuresti
Pearl Jam |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|||
AND |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Simplu, fara tramvai ar fi SI mai multe masini pe strazile bucurestiului...and you dont want that.
Mai penibil sunt trotuarele decupate si lasate asa luni de zile in sir prin Dr Taberei. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
AlexC |
![]()
Post
#3
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar trebui sa existe cateva linii precum 41 in tot orasul, iar in rest sa se desfiinteze. Pe strazi precum linia lui 5, 16 pe la Obor--> Pta Galati tramvaiul nu face decat sa incurce traficul, si nu e singurul exemplu. Ar avea mai mult succes inlocuit cu niste autobuze mai inguste si mai dese.
|
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
tzk |
![]()
Post
#4
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
corect, cum e linia 41, e ok. adica merge si tramvaiu, mai sint si 2 benzi de circulatie. dar majoritatea sint varza.
in brasov tramvaiul a fost o chestie desteapta mult timp (lega cartierele celor 2 mari uzine, roman si tractorul) dar in ultimii ani era un chin. tramvaiul avea limitari de 10 km/h , zdranganeau blocurile de pe traseu, si era scump de intretinut. tocmai a fost desfiintzat de curind, dupa terminarea centurii (ma rog, o parte a ei). inchipuiti-va ca traseul tramvaiului avea in paralel doar o banda auto in general, si aia era si circulata de camioane (strada aia functiona si ca "centura" adica masinile grele pe acolo traversau brasovul). am speranta ca dupa ce scot linia de tramvai iese un bulevard fain. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
bonzai |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu as sustine ideea. Imaginati-va Colentina cu inca o banda si Stefan cel Mare. Sa scoata tramvaiele si sa bage de 2 ori mai multe autobuze. Asa nu se mai baga toti vitejii in fata la semafor si se face o banda numai de stanga. In Constanta au facut-o; si mie imi place cum e acolo.
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
sqryn |
![]()
Post
#6
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Ar trebui sa ramana tramvaiele, ideal ar fi sa aiba linia lor bine delimitata cam ca 41 ca sa nu mai intre nesimtitii pe sine la semafor. Circulatia nu se blocheaza din cauza lor ci din cauza soferilor. Sa mergeti o data cu tramvaiul si sa vedeti cati intra pe linii si cat o sa ii injurati mai ales daca va grabiti. Teoretic tramvaiele ar trebui sa circule mai bine decat autobuzele, mai rapid. Cateodata mai bine mergi pe jos 2 statii
![]() |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
Lao |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 December 05 ![]() |
Pe liniile pe care se poate înlocui tramvaiul cu autobuze ar fi perfect.
Și în străinătate sunt linii de tramvai in marile orașe, dar sunt atât de bine îmbinate cu asfaltul că nici nu le simți. Plus că au tramvaie mult mai silențioase ca sistem de rulare decât ale noastre. Problema la noi e că au prea mulți ani de exploatare și s-au dus dracu de tot. |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive
2003 Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
|
|
CGB |
![]()
Post
#8
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
dar... lipsa tramvaielor nu ar insemna o fluidizare a traficului in bucuresti. tot haotic o sa se circule. circulatia in bucuresti se poate rezolva doar intr-un singur fel: aruncata o bomba atomica peste jegu' ala de oras si apoi reconstruit de la zero.
da', daca stau si ma gandesc chiar si atunci or sa se gaseasca destui berbeci care-or sa incurce traficu'. tre' schimbati soferii. astia incurca traficu'. aruncata bomba, reconstruit orasul si populat cu nemti. cat timp or sa bantuie soferi romani prin bucuresti, o sa se circule la fel ca pana acu'. tramvaiele actuale sa se duca dracu, cu tot cu bou' de videanu. ptr ca deja nu mai sint tramvaie, ci sint trenuri in toata regula. troncane, scartaie, duduie, tremura asfaltu pe langa ele, apar denivelari mari intre sine si asfalt, exista risc de pana cand treci peste linii...etc. desi nu m-a incurcat niciodata vreun tramvai, sint de acord cu desfiintarea lor. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
DRD |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
In Brasov programul deja a fost demarat si continua cu succes,tramvaiele fiin inlocuite cu troleibuze,partea si mai buna este ca in Brasov nu exista decat o singura linie de tramvai.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
cristinic |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 4 January 06 ![]() |
in marile orase nu se mai folosesc tramvaie si troleibuze. ele nu au avantajul decat ca nu polueaza. ideal ar fi sa nu mai fie tramvaie si o retea de metrou in toate cartierele plus autobuze.
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 1.9dci
|
|
bomber |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 October 06 ![]() |
Sunt bune tramvaele,am fost acum vreo patru sau cinci ani in Lyon(franta)si vreau sa va spun ca atunci dadeau drumul la linia de tramvai,nici nu poti sa te apropi cu masina de ea(e la vreo 40 de cm mai sus ca strada
![]() ![]() |
--------------------
renault
clio si trafic
dci 65 si dci 100
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
40 de cm??? Nouă cred că ne-ar trebui cel puțin un metru de parapet. Deja am văzut o grămadă care trec fără probleme partea de terasament a tramvaiului 41, cam pe la Agronomie și poate și în alte locuri.
Franța... Poate știți și Munchen și Amsterdam... Dar sunt trasee bine gandite, care nu gatuie traficul... Nu ca în București unde e sfașiat tot de fierătanii. Bucureștiul nu-și poate permite luxul de a avea tramvai. Și mie mi-e milă de oamenii bătrani, care au nevoie să se deplaseze, dar o pot face mai civilizat și mai sigur în autobuze mai puțin aglomerate... Deși nu cred... Anyway, Tramvaiele au avut în Romania farmecul lor... Acum nu mai dau bine cu "dormitoarele" din cartierele muncitorești. Mersi mult Mr. Sandman pt PM. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
enageM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
QUOTE(cristinic @ 26 Nov 2006, 20:24) in marile orase nu se mai folosesc tramvaie si troleibuze. ele nu au avantajul decat ca nu polueaza. ideal ar fi sa nu mai fie tramvaie si o retea de metrou in toate cartierele plus autobuze. Asta daca consideri orase mici ca Budapesta, Viena sau München unde tramvaiul este cel mai folosit mijloc de transport in comun de suprafata. Insa nicaieri autoturismele nu au ce cauta pe terasamentul de tramvai. Totul este sa faci lucrurile cu cap. De exemplu, daca tot se vorbeste de Brasov, tramvaiul a fost facut doar ca sa fie bifat. Solutia la trafic aglomerat nu este doar latirea drumurilor ci si gasirea unor mijloace de transport alternative: crearea de piste de biciclete, transport in comun mai civilizat, etc... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#14
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
In momentul de fata, elminarea oricarui mijloc de transport in comun va face traficul mult, mult mai infernal pentru masini.
Cunosc oameni care se deplaseaza doar cu tramvaiul, deci ar incurca multe treburi la multi, poate nu la cititorii unui forum AUTO, ca deh, toti de aici avem masini, dar pietonii saracii ce vina au ca n-are tara bani sa le modernizeze liniile ? |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
CGB |
![]()
Post
#15
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
n-are tara bani????? ba io cred ca are, doar ca magariile care se fac, dirijeaza banii aia prin alte parti.
ca iar imi sar dracii, 'ga-mi-as in sufletu' lor de nesimtiti care au distrus tara asta. ca de 17 ani n-au facut nimic, numai la furaciuni le sta mintea. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Off topic... solutia salvatoare pentru Bucuresti ar fi Metro-ul... Daca am avea metrou in toate cartierele importante ale Bucurestiului, ar fi mult mai bine...
|
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
CGB |
![]()
Post
#17
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
de acord.
daca mai traia nea nicu (macar 10 ani) aveam cea mai tare retea de metrou din europa ![]() c-avea si el cateva obsesii: sa darame biserici, sa construiasca bloace si sa faca metrou'. cat despre metrou, bine ca s-a facut pe vremea aia. ca daca era sa asteptam dupa microbii care ne conduc acu'.... metrou in toate cartierele bucurestiului...hmmmm...poate stranepotii nepotilor nostri sa apuce ziua aia. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
ciomi27 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
Tramvaiul poate fi solutia salvatoare pentru decongestionarea traficului. trebuie doar asigurata prioritatea absoluta a acestiuia si rapiditate de transport.
|
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#19
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
solutia salvatoare pt bucuresti si romania este nuke from the orbit la casa poporului si cotroceni cand e plen cu toti aia care au meseria acolo.
pus guvernator FMI (ca oricum aia ne dirijeaza politica macroeconomica). fara mafii locale. o singura entitate conducatoare, care e la fel de ciuma pt toti. (pt cei care veti aduce subiectul comunsimului din secolul trecut va reamintesc ca acolo elita era mai egala decat restul, deci practic profund viciata ideologia initiala a termenului de comunism) ala crescut in vest macar ar avea grija sa semene (sper) ce va fi aici cu ce e acolo. degeaba ai distruge orasul caci recladirea lui nu se va face daca sunt aceleasi principii corupte si mafiote "la butoane" sistemul de transport in comun in urbe este o solutie net superioara la cat de aglomerat e acum. e vorba de o optimizare a acestui transport in comun. sistemul cel mai simplu, aplicat in NY si alte mari orase e crearea de cvartale, strazi perpendiculare, care usureaza MULT transportul de suprafata si gestionarea terenurilor. ori la noi cand e mai importat sa inlocuiesti bordurile in zone industriale, dar cu asflat mancat si cariat, pe care il gauresc (la nici o saptamana de la proaspata turnare a covorului asflatic) diversele firme de utilitati care deservesc zona, oare ce credeti ca s-ar intampla la o demolare masiva?! progres?! ![]() mafia imobiliara si-ar infige coltii in fiecare cm^2 disponibil (si chiar in proprietatea cuiva) |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#20
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Tramvaiele reprezinta o solutie moderna si ecologica pentru un oras asa poluat cum e Bucurestiul. Ca nu va plac voua liniile asta nu e vina lor ci a celor de la RATB. Mai ganditi-va si la copiii vostrii si la ce inghit zilnic inainte sa vreti autobuze. Un tramvai trebuie sa arate cam asa:
Attached thumbnail(s) eco_tram.jpg ( Size: 44.4k ) Number of downloads: 126 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cum arata tramvaiul ma intereseaza mai putin.
CUM ARATA LINIILE, asta ma doare, si e valabil si la CFR. Degeaba bagi tramvaie cu aer conditionat, blabla, daca merg mai incet decat autobuzele. Eu am dentistul unde imi repar dintii la Diham. Ies de la metrou la piata Muncii si iau tramvaiul 40, si ajung in cateva minute la destinatie, fara sa mai merg nustiucate statii pana la Costin Georgian si inca 10 minute pe jos. Avantajul tramvaiului e ca are banda lui si depaseste toata coloana de masini. Altfel, tramvaiele 22 si 27 care pleaca de la Decathlon Pallady catre Unirii sunt doar niste glume sinistre, puse acolo ca sa fie, vin si greu si merg mai incet decat masinile, chiar n-are nici un rost, mai ales ca in subteran e metrou. Problema vine de la calea de rulare, stramba ca toate cele. O cale de rulare dreapta, sens separat de mers, interdictia masinilor de a opri pe linia de tramvai (nu cum opresc acum toti taranii care vor sa intre din Stefan cel Mare pe Calea Floreasca si tramvaiul trebuie sa astepte), un tramvai care sa circule cu 50-60 la ora si un orar fix (sa stii cand vine urmatorul) si lumea l-ar folosi mai des. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:59 |