Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

r21 "TURBO" - intrebare

catran
post 2 Oct 2006, 10:25
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




MA SACAIE CATIVA AMICI CU CALITATEA MOTORULUI F2N
exista f2n cu turbina?
se poate pune turbina pe carburatie?
pistoanele trebuie sa fie obligatoriu "forjate"?
la f2n sunt forjate?
care este cea mai mare putere scoasa din f2n de 1721cmc?
multumesc inzecit celor ce posteaza aici
abia astept sa vad fetele babuinilor ce veneraza "ursuletul" si conduc golf de frica consumului


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Oct 2006, 11:33
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cea mai puternica versiune a F2Nului este F2N770 pusa pe Clio intre '90 si '93 care dezvolta 92 de cai (68kW) @ 5750rpm.
Motoarele cu turbina de pe R21 (pe benzona) au fost:
J7R752 129kW @ 5200 '88 - '93
J7R756 119kW @ 5500 '91 - '94

la restul intrebarilor n-am raspunsuri 100% sigure asa ca las pe altcineva


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Oct 2006, 15:40
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Exista F2N turbo! Intrebati-l pe b06fcn. 04.gif

This post has been edited by Marty: 2 Oct 2006, 15:41


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Oct 2006, 18:37
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Facut de reno, nu cred. Artizanal, foarte posibil!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Oct 2006, 21:54
Post #5


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.906
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Ba da, facut de reno dar pentru Volvo. Este motorul de pe seria 4 turbo de la Volvo (440, 460, 480). Difera fata de motorul "clasic" pistoanele, care sunt forjate, volanta care este facuta dintr-un aliaj mai dur, garnitura de chiulasa si cotele din chiulasa, pentru a permite o compresie mai mica, specifica motoarelor turbo etc...
Cel mai bine, recomand cu caldura site-ul www.f2n.org.
Din motorul F2N C710, am reusit sa scot cam 130 de cai, aspirat, putere evaluata destul de empiric (comparand cu masini care stiam ca au 130 de cai).
Ca sa pui turbina pe carburatie ar merge, dar tre' sa reusesti sa adaptezi un carburator de R 5 GTT, lucru destul de greu, plus ca ai de luat in considerare elementele de mai sus...ar merge luat un motor complet de volvo si incercat sa faci doua motoare pastrand blocul tau initial, sa nu mai treci la RAR pentru serii...si sa modifici si franele in consecinta...
@ marty : al meu este fost F2N, acu F8Q Turbo... smile.gif


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Oct 2006, 22:54
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




ok, rectific atunci asa cum zice doc' smile.gif nu a fost pe nici un reno F2N turbo


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 2 Oct 2006, 22:57
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




cum reusesc sa compar ce "terci" am realizat eu din carburatorul meu, cu reglaje la ureche,consum urias si filtru sport????
cum pot evalua puterea actuala a motorului?
se simte o mica diferenta de putere prin combainarea fara nici o noima a reglajelor
cred ca am reusit sa scot sub 10s pana la 100
am urcat cu a2-a pana aproape de 90km/h
si am reusit sa urc cu prima treapta la 7000 ture(inutil dealtfel caci de pe la 6300 nu scotea decat o pacla foarte foarte deasa de fum negru,si nu imbunatatea deloc viteza)
cine ma ajuta?
siii.... in continuare alerg dupa carburatorist priceput cu solexu"

aa si inca ceva...daca fcn isi mai aminteste ,la relanti picura benzina in camera 2?(cea dinspre radiator)
la relanti la mine imi picura cam 3 picaturi la 2 secunde pe clapeta inchisa
la accelerare in camera dinspre cabina se face o panza de benzina ,iar in camera dinspre radiator prin pipa de sprit arunca jet printre clapeta usor deschisa
iar prin pipa din mijlocul camerei se face un fel de jet dispersat...mai puternic decat in prima camera
de unde rezulta mullllllllt fum negru
cum ar fi normal?
care e camera care se deschide la peste 3500 caci la mine la 1400 se deschid amanandoua?


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Oct 2006, 10:17
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca vrei un dyno uite astia stiu ca au...

http://www.mastertuner.ro/

Nu stiu ce preturi au, dar poti suna sa intrebi..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 7 Oct 2006, 09:44
Post #9


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




Eu mi-am vandut r5-ul gtt si mi-am luat acum un volvo 480 1721 turbo.
Pistoanele sunt scobite pt compresie mica, chiulasa este la fel ca la f2n
Puterea data de fabrica este de 120cp.


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 8 Oct 2006, 11:03
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




dezvolta te rog mult
cam ce diferenta are fata de f2n de pe renault?
sau ce carb.?
sau e injectie?


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 23 Jan 2007, 14:52
Post #11


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




scuze pt intarziere....
blocul este identic, difera supapele, axa cu came, ambreiajul, pistoanele, bielele, arborele, galeriile, evacuarea, regulatorul de presiune....
...si este injectie multipunct bosch jetronic


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulie
post 3 Mar 2007, 14:31
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 March 07




QUOTE(b06fcn @ 2 Oct 2006, 21:54)
ar merge luat un motor complet de volvo si incercat sa faci doua motoare pastrand blocul tau initial, sa nu mai treci la RAR pentru serii

Exact asta a fost planul meu pana ieri, cand am aflat ca aspiratul nu are niste circuite de ulei prin bloc pe care turbo le are pentru a raci cu ulei pistoanele. Stii ceva despre chestia asta?


--------------------
volvo 440 turbo - tm99pol 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Mar 2007, 15:13
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cred ca tu vorbesti de niste duze care scuipa ulei de jos in sus in fusta pistoului, in interiorul sau. nu?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulie
post 4 Mar 2007, 04:50
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 March 07




Da, despre ele este vorba. Cica din punctul asta de vedere, blocul de turbo e diferit, cel de aspirat neavand chestiile astea.


--------------------
volvo 440 turbo - tm99pol 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 27 May 2007, 09:08
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Eu am un renault 21 turbo, si mult diferit fata de motorul normal, este 2 litri turbo injectie si are vreo 175 de cai ...


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 1 Jun 2007, 15:49
Post #16


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




sunt si unele motoare aspirate de renault 1721cmc care au acele duze care "scuipa" ulei sub piston.


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 18:06
Dacia