r21 "TURBO" - intrebare
![]() ![]() ![]() |
r21 "TURBO" - intrebare
catran |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cea mai puternica versiune a F2Nului este F2N770 pusa pe Clio intre '90 si '93 care dezvolta 92 de cai (68kW) @ 5750rpm.
Motoarele cu turbina de pe R21 (pe benzona) au fost: J7R752 129kW @ 5200 '88 - '93 J7R756 119kW @ 5500 '91 - '94 la restul intrebarilor n-am raspunsuri 100% sigure asa ca las pe altcineva |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Exista F2N turbo! Intrebati-l pe b06fcn.
![]() This post has been edited by Marty: 2 Oct 2006, 15:41 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Facut de reno, nu cred. Artizanal, foarte posibil!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#5
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Ba da, facut de reno dar pentru Volvo. Este motorul de pe seria 4 turbo de la Volvo (440, 460, 480). Difera fata de motorul "clasic" pistoanele, care sunt forjate, volanta care este facuta dintr-un aliaj mai dur, garnitura de chiulasa si cotele din chiulasa, pentru a permite o compresie mai mica, specifica motoarelor turbo etc...
Cel mai bine, recomand cu caldura site-ul www.f2n.org. Din motorul F2N C710, am reusit sa scot cam 130 de cai, aspirat, putere evaluata destul de empiric (comparand cu masini care stiam ca au 130 de cai). Ca sa pui turbina pe carburatie ar merge, dar tre' sa reusesti sa adaptezi un carburator de R 5 GTT, lucru destul de greu, plus ca ai de luat in considerare elementele de mai sus...ar merge luat un motor complet de volvo si incercat sa faci doua motoare pastrand blocul tau initial, sa nu mai treci la RAR pentru serii...si sa modifici si franele in consecinta... @ marty : al meu este fost F2N, acu F8Q Turbo... ![]() |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
ok, rectific atunci asa cum zice doc'
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
catran |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cum reusesc sa compar ce "terci" am realizat eu din carburatorul meu, cu reglaje la ureche,consum urias si filtru sport????
cum pot evalua puterea actuala a motorului? se simte o mica diferenta de putere prin combainarea fara nici o noima a reglajelor cred ca am reusit sa scot sub 10s pana la 100 am urcat cu a2-a pana aproape de 90km/h si am reusit sa urc cu prima treapta la 7000 ture(inutil dealtfel caci de pe la 6300 nu scotea decat o pacla foarte foarte deasa de fum negru,si nu imbunatatea deloc viteza) cine ma ajuta? siii.... in continuare alerg dupa carburatorist priceput cu solexu" aa si inca ceva...daca fcn isi mai aminteste ,la relanti picura benzina in camera 2?(cea dinspre radiator) la relanti la mine imi picura cam 3 picaturi la 2 secunde pe clapeta inchisa la accelerare in camera dinspre cabina se face o panza de benzina ,iar in camera dinspre radiator prin pipa de sprit arunca jet printre clapeta usor deschisa iar prin pipa din mijlocul camerei se face un fel de jet dispersat...mai puternic decat in prima camera de unde rezulta mullllllllt fum negru cum ar fi normal? care e camera care se deschide la peste 3500 caci la mine la 1400 se deschid amanandoua? |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca vrei un dyno uite astia stiu ca au...
http://www.mastertuner.ro/ Nu stiu ce preturi au, dar poti suna sa intrebi.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
yknot |
![]()
Post
#9
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
Eu mi-am vandut r5-ul gtt si mi-am luat acum un volvo 480 1721 turbo.
Pistoanele sunt scobite pt compresie mica, chiulasa este la fel ca la f2n Puterea data de fabrica este de 120cp. |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
catran |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
dezvolta te rog mult
cam ce diferenta are fata de f2n de pe renault? sau ce carb.? sau e injectie? |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
yknot |
![]()
Post
#11
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
scuze pt intarziere....
blocul este identic, difera supapele, axa cu came, ambreiajul, pistoanele, bielele, arborele, galeriile, evacuarea, regulatorul de presiune.... ...si este injectie multipunct bosch jetronic |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
Paulie |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 March 07 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 2 Oct 2006, 21:54) ar merge luat un motor complet de volvo si incercat sa faci doua motoare pastrand blocul tau initial, sa nu mai treci la RAR pentru serii Exact asta a fost planul meu pana ieri, cand am aflat ca aspiratul nu are niste circuite de ulei prin bloc pe care turbo le are pentru a raci cu ulei pistoanele. Stii ceva despre chestia asta? |
--------------------
volvo
440 turbo
- tm99pol
1990
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cred ca tu vorbesti de niste duze care scuipa ulei de jos in sus in fusta pistoului, in interiorul sau. nu?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Paulie |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 March 07 ![]() |
Da, despre ele este vorba. Cica din punctul asta de vedere, blocul de turbo e diferit, cel de aspirat neavand chestiile astea.
|
--------------------
volvo
440 turbo
- tm99pol
1990
|
|
crisTurbo |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 August 06 ![]() |
Eu am un renault 21 turbo, si mult diferit fata de motorul normal, este 2 litri turbo injectie si are vreo 175 de cai ...
|
--------------------
reno
21 turbo
- tl-33-ntc
88,williams
|
|
yknot |
![]()
Post
#16
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
sunt si unele motoare aspirate de renault 1721cmc care au acele duze care "scuipa" ulei sub piston.
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 18:06 |