Probleme R5, Se ineaca la o anumita turatie mai mare
![]() ![]() ![]() |
Probleme R5, Se ineaca la o anumita turatie mai mare
villytzah |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 22 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault 5
- PH-03-CNI
1988-Campus
|
|||
Toader |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 8 April 06 From: Piatra Neamt ![]() |
nu mai umbla cu spraiuri sau alte porcarii de genul asta.ia si demonteaza bucati carburatorul si spala-l in carburol (in cutie de tabla facut de PLICOLOR Bucuresti,este cel mai bun)apoi sufla fiecare jigler si fiecare orificiu din corpul carburatorului cu aer comprimat(4-5 atm)urmarind totodata ca acele orificii sa fie desfundate.montezi totul la loc.Reglaje:distanta la platina in jur de 0,25-0,3.pornesti motorul,i-l lasi sa se incalzeasca cu relantiul putin mai mare .dupa aia pui aprinderea la punct,daca nu ai stroboscop,procedezi in felul urmator:invirti de delco.stinga dreapta in asa fel ca sa obtii o turatie maxima a motorului fara trpidatii sau poticneli.apoi reduci relantiul la minim fara ca sa se opresca motorul si umbli la reglajelede aer si amestec.succes.iti stau la dispozitie.
|
--------------------
Renault
25 GTX
1986
|
|
anndi |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Daca da rateuri in carb, fara filtru, cu motorul cald , e din cauza amestecului sarac. Verifica daca merge pompa de sprit din carb ca din cauza ei iti da in nas si verifica si nivelul in cnc. Spor la treaba!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
villytzah |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 22 August 06 ![]() |
Pt Toader: am facut cate ceva din ce ai zis in afara de partea cu desfacutul carburatorului pt k nu ma pricep deloc si nu ma bag k sa nu stric ceva pe acolo si nu stiu exact care e jiglerul de aer......
![]() Pt anndi:pompa de sprit am verificat-o ieri cu taicamiu si parea sa fie ok,deci nu era rupta si jiglerul cu biluta functiona ok(deci nu cred k e de acolo),iar in camera de nivel constant nu am umblat inca. Oricum ms mult de sfaturi,cred k in cele din urma o sa o duc la un mecanic care sa stie bine ce are de facut.Stiti cumva vreun mecanic de Reno in Ploiesti?Sau vreun service unde se regleaza carburatia ? |
--------------------
Renault
Renault 5
- PH-03-CNI
1988-Campus
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Daca motorul e rece si da in nas la accelerare mai brusca, e normal. Daca si la cald o face, sau da rateuri, atunci probabil e de la amestec. E destul de pretentioasa si aprinderea, dupa un timp degeaba cureti si reglezi platina, daca nu o schimbi, nu merge bine.
De altfel au ceva masinile astea cu filtrul de aer. Mi-a zis mecanicul, ca daca regleaza carburatia cu filtrul dat jos, cand ii pune filtrul merge innecat (asta cu filtru nou-nout). Deci probabil functioneaza si invers: daca e reglat cu filtrul pus, daca il dai jos, ia prea mult aer si da rateuri. |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
villytzah |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 22 August 06 ![]() |
Cred ca de la amestec e si o sa trebuiasca sa o duc la cineva priceput un mecanic bun k eu nu-i dau de cap
![]() |
--------------------
Renault
Renault 5
- PH-03-CNI
1988-Campus
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 06:34 |