Evacuare Diesel, Discutii despre esapament
![]() ![]() ![]() |
Evacuare Diesel, Discutii despre esapament
k0b3 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|||
Meganer |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ori nu stie nimeni, ori e prea evident. Nu si pentru mine, din pacate. Eu ti-as fi raspuns...
![]() |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
padre |
![]()
Post
#3
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Din cauza fumului scos de diesel, in comparatie cu benzina???
![]() ![]() Nu stiu, recunosc, habar n-am care e explicatia, dar si asta mi se pare destul de logica: fumul se duce in pamant si de acolo se ridica la un nivel destul de jos. Daca ar fi ca la benzina s-ar duce direct in nasul celor din spate, si un pic mai sus. This post has been edited by padre: 6 Sep 2006, 14:43 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sorin |
![]()
Post
#4
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Alfa 159 1.9 JTDm are teava dreapta,chiar si unele modele de BMW 3 2.0d o au dreapta.
Eu cred ca si poluarea joaca un rol precum si pentru a nu se innegri caroseria in partea din spate a masinii,eu cred ca astea sunt motivele indoirii tevii(lor) de espapament. This post has been edited by sorin: 7 Sep 2006, 17:37 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Duyu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Am vazut un model putin mai vechi de Clio Symbol (~2003) care avea teava paralela cu solul...ca la benzinare.....remarcasem si eu diferenta asta... Cred ca sorin ne-a dat explicatia cea mai plauzibila!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Duyu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
sorry....am uitat sa mentionez in postul de mai sus ca am vazut un Diesel....inca o data imi cer scuze...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
SAVAGE |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 22 June 06 ![]() |
Da...din cauza fumului scos in principal la pornire...vara dar mai ales iarna.De aceea este recomandat la diesel sa tii motoru' cam la 2200-2500 ture...sub acest regim se elimina particule de combustibil nears....(fumul negru)..
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
INITIALE 2002 / PRIVILLEGE 1.5DCI 81KW 2009
- CT 81 LAG
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#8
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Nu are legatura pozitia capatului evacuarii cu tipul de carburant.
Eu am benzina si capatul e format din 2 tevi orientate in jos si de dimensiuni apreciabile. Sint diesele cu FAP orientate in jos,ce treaba ar mai avea fumul?Cred ca tine de dimensiunile tobei finale si de forma masinii in ansamblu (care dicteaza forma barei spate). La unele marci e mai simplu sa nu decupezi bara spate ci sa indoi capatul tevii/lor. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Duyu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Ghetau Dan...ai dreptate, dar de ce la Clio Symbol (deci aceeasi forma a barei spate), la benzinare capatul tevii de esapament este drept, iar la diesel-uri, este indoit?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Bliss |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Cea mai logica explicatie este dispersia mai redusa a fumului cand sunt indreptate spre sol.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#11
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Adica dispersia mai mare,nu mai redusa.
Daca dispersia e mai redusa,norul de fum e grupat,si se vede mai bine. Poate fi si asta o varianta dar cred ca nu au avut numai ratiunea asta...nu numai dieselul are tevile asa... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Bliss |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Mai redusa = nor de fum localizat aproape de sol in loc de dara de fum lunga aruncata in spate de presiunea gazelor, la acelasi nivel cu capatul evacuarii.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#13
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Imi mentin parerea ca n-are legatura (decit poate la reno) pozitia tevii cu tipul de carburant.
Audi Q7,BMW X3,X5, SERIA3,5 ...etc =si in general MASINILE care nu scot fum= au tevile drept in spate desi sint diesel. Cred ca tine de "bibilica" inginerilor proiectanti si mai cred ca n-are importanta absolut deloc. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#14
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
ia vezi 320d are toba dreapta? nu orice diesel isi permite sa aiba toba dreapta
![]() bafta |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
singurul motiv e fumul , sunt si masini care au teava in jos dar totusi sunt pe benzina = nu scot fum, nu mai cautati motive anume la acestea din urma , pur si simplu e intoarsa tzeava in jos , doar estetic ca alt motiv nu e , si nici nu intra apa in ea la spalatorie cand dau aia cu pompa de presiune...
![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
O explicatie era ca teava indreptata in jos mai topeste din zapada de pe drumuri. Asta am citit-o acu cativa ani intr-un ziar, acum mi se pare cam ciudata ideea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#17
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Sau ca indeparteaza frunzele cazute,asta la mersul in marsarier...si asa vezi pe unde mergi.
Degeaba,asta e vinatoare de vrajitoare,N-ARE NICI O IMPORTANTA. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Eu cred că n-are nici o legătură orientarea țevii cu tipul de combustibil.
Probabil că eșapamentul de la diesel este diferit de cel de la benzină (diferă poate puțin traseul, poate și îmbinarea cu catalizatorul, etc.), probabil că și furnizorul de tobe este diferit, și s-a nimerit pur și simplu ca modelul de eșapament folosit la diesel să aibă țeava orientată în jos. Cred că țeava este orientată în jos din același motiv pentru care circulăm noi pe dreapta și nu pe stînga: de-aia! ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 08:57 |