ceas temperatura apa
![]() ![]() ![]() |
ceas temperatura apa
ionutmar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|||
ciprian burlacu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Este perfect normal. Ai o problema daca acul se ridica catre stanga sus (in dreptul orei 10/11 pe ceas); in aceasta situatie trebuie oprit, lasat motorul sa functioneze la relanti cateva minute, iar daca acul nu coboara, este o problema cu pompa de apa, curea alternator, etc.
|
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca vrei sa verifici indicatorul, astepti o zi caniculara, tragi de masina pe caldura, apoi opresti motorul. Ai sa vezi cum se ridica destul de mult acul ala, deoarece antigelul nu mai este circulat in instalatie.
Daca vrei sa vezi ca functioneaza ventilatorul e simplu: porneste AC-ul si apoi uita-te la motor. Ventilatorul trebuie sa functioneze tot timpul cat este AC-ul pornit. |
--------------------
.
.
.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#4
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Plus ca la masinile astea nu prea auzi ventialtorul ca la super nova...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
ionutmar |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
- testu cu AC nu pot sa il fac inca, pt ca nu functioneaza (a scapat freonu)
o sa mai astept zi de canicula (daca o mai fi ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
HappyBoy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 23 November 05 ![]() |
Nu cred sa ai vreo problema.La mine, la Clio se comporta la fel ca la tine...iar la Logan...am observat ca oricat de cald ar fi...indicatorul urca decat 4 liniute....Am avut si eu intentia sa merg in service...dar din moment ce ventilatorul imi porneste,apa nu fierbe nu as avea de ce...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009 Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La mine in mod normal oricum ar fi vremea acul sta cam pe la ora 8:30. Decat intr-o zi cand erau cam 35 grade afara si se circula prin oras numai in viteza 1 urcase si ajunsese perfect orizontal (ora 9). Acum nu stiu daca o fi vreo problema ca nu urca mereu orizontal ?! Din cate stiu eu motorul dupa ce isi atinge temperatura de regim (90 grade) ar trebui sa stea la temperatura aia orice conditii de trafic/temperatura exterioara ar fi.
De ce motoventilatorul trebuie sa functioneze mereu cat functioneaza AC? el raceste freonul? This post has been edited by diesel_power: 22 Aug 2006, 21:52 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Chrome |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
La mine este exact ca la diesel_power. Nu sta la ora 9 decat f rar. Si asta banuiesc ca este de la faptul ca ciclul diesel genereaza mai putina caldura decat otto. De aici si timpul mai mare de incalzire in timpul iernii a unui motor diesel. Ventilatorul nu il aud intrand in functiune. Ventilatorul porneste la cuplare ac pentru a disipa cat mai bine caldura. Acum nu doar radiatorul emana caldura ci si condensatorul de la ac. Cu cat asta cedeaza mai repede caldura cu atat climatizarea va fi mai eficienta.
Pompa de apa e pe cureaua de distributie. Sigur la 1.4 8V, la celelalte banuiesc ca e la fel. This post has been edited by Chrome: 23 Aug 2006, 10:20 |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La mine ori sta orizontal, ori sta putin sub, ori putin peste, in functie de canicula sau gerul de afara.
Dieselul e vestit pentru faptul ca se incalzeste mai greu. |
--------------------
.
.
.
|
|
Eugen001 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 August 06 ![]() |
si eu credeam ca am o problema de Temperatura dar nu a fost sa fie
Daca vrei sa vezi ventilatoru ce merge Plimbate pe cate stradute timp de 15-20 Min viteza 1-3 Max dupa care laso pornita si tureaza motoru usor Ai sa vezi ventilatorul pornind PS:din cate am inteles si am intrebat cica E motorul de clio functioneaza la temperaturi mai mari decat restu(nush daca e adevarat) |
--------------------
Clio
Symbol
2000
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Orice motor (benzina sau diesel) are temperatura optima de functionare la 90grade.
Chestia e ca am un var care are vw passat 1.9tdi, el are indicatorul de temperatura mai concret, cu 3 temperaturi marcate(60, 90, 120). Si mi-a zis ca odata ce se incalzeste motorul acul sta fix pe 90 si nu fluctueaza deloc. Mie mi se pare ceva anormal ca variaza temperatura functie de conditiile de trafic si clima exterioara. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, dar respectivul indicator nu e prea precis, sta la mijloc si la 70, si la 110 grade. Crede-ma ca am mers si eu cu Passat TDI, cu electroventilatorul defect, ramasese doar cel alimentat prin curea, era vara si cald, dar indicatorul de temperatura nu se misca mai spre sus, cum era normal.
Confirmarea despre indicatiile anormale ale indicatorului le-am primit de la service VW autorizat. Indicatorul variaza, nu ai ce sa-i faci, depinde si de capacitatea de racire a masinii. La matiz, de exemplu, iarna nu facea fata, la -20 de grade, daca porneam incalzirea si ventilatorul la maxim, vedeam la relanti la semafor cum coboara indicatorul de temperatura, deoarece eu raceam pur si simplu antigelul din motor, asa era de frig. Nu mai zic ca se incalzea destul de greu interiorul iarna. In schimb, vara, n-am vazut indicatorul miscandu-se mai sus fata de normal. Trag concluzia ca instalatia era supradimensionata. La Clio, in schimb, iarna se incalzeste mai repede inauntru, dar vara mai vad cum variaza indicatorul de temperatura mai sus fata de normal, ceea ce arata o instalatie un pic subdimensionata, dar care nu creeaza probleme. This post has been edited by Laurentziu83: 27 Aug 2006, 22:43 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:36 |