Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

indicator preincălzire bujii aprins

pioarum
post 14 Aug 2006, 17:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 20 June 06




De la un timp a început să se aprindă indicatorul de preîncălzire al bujiilor. Am verificat bujiile și am constatat că una era arsă. Am înlocuit-o dar problema se menține. După ce pun contactul, se stinge indicatorul, pornesc motorul, iar după circa 15-20 de secunde se aprinde iar indicatorul. Am verificat din nou bujia pe care am schimbat-o, le-am verificat și pe celelalte și sunt toate OK.
Ce poate fi? blink.gif

This post has been edited by pioarum: 14 Aug 2006, 17:24


--------------------
renault megane sedan 2000 dTI - DB 04 ZND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Aug 2006, 17:24
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




egr probabil...oricum o defectiune electrica a motorului


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 14 Aug 2006, 20:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Nu are legatura cu bujiile . Eu am mers mult timp cu o singura bujie si nu s-a aprins nimic . Mergi la un service Renault si pune-o pe tester . Vezi sa nu ai vreun injector stricat .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Aug 2006, 21:07
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




si btw, TDI nu exista la reno....mai incearca wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 17 Aug 2006, 15:24
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




QUOTE(pioarum @ 14 Aug 2006, 17:23)
De la un timp a început să se aprindă indicatorul de preîncălzire al bujiilor. Am verificat bujiile și am constatat că una era arsă. Am înlocuit-o dar problema se menține. După ce pun contactul, se stinge indicatorul, pornesc motorul, iar după circa 15-20 de secunde se aprinde iar indicatorul. Am verificat din nou bujia pe care am schimbat-o, le-am verificat și pe celelalte și sunt toate OK.
Ce poate fi? blink.gif
*



Salut,
Am aceeasi problema, doar ca la mine becul se aprinde si se stinge singur in mers smile.gif

Am curatat EGR - care era murdar rau, dar problema tot acolo e .... am fost le Renault la tester si au zis ca nu e nici o problema cu injectie si ca cica e de la un fir intre calc de injectie si ABS (??).

Tu cum ai rezolvat problema ??

Mersi!


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 18 Aug 2006, 09:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Si la mine se aprinde indicatorul de la bujii dar foarte rar si numai cand merg mult . Niciodata in oras . Nu cred sa aiba legatura cu ABS-ul . Cei de la Renault mi-au spus ca sunt "probleme de alimentare ". Cat timp sta aprins indicatorul ( 5-10 secunde ) nu se mai accelereaza . Pe de alta parte la un drum de 1100 km a facut doar o singura data .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 18 Aug 2006, 10:00
Post #7


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Cauza este data de problemele vanei EGR, care functioneaza prost, aceste masini nefiind Euro 3 ci Euro 2.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 18 Aug 2006, 21:57
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




De ce functioneaza prost ? Pentru ca sunt (masinile) euro 2 ? EGR-ul de la Megane I dCi este exact ca cel de la Solenza si respectiv "papuc". Chiar si asa este scump.


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 18 Aug 2006, 22:03
Post #9


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




EGR-ul de la Mégane I este intr-adevar de Euro 3, dar nu functioneaza la parametrii de Euro 3. Hint : verifica numarul de papuci pe priza vanei EGR si compara cu numarul de fire de pe masina. Vei fi surprins sa vezi ca pe vana EGR sunt 5 papuci, in timp ce in mufa de pe masina vin doar 2 fire...care comanda simplu inchis/deschis acea vana, nu si in functie de alti parametri...temperatura, turatie etc...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 18 Aug 2006, 22:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Posibil . Intr-adevar sunt doua fire doar . In privinta contactelor de pe mufa nu te contrazic . Oricum eu am scos mufa la un moment dat in timpul functionarii si la relanti nu s-a simtit nimic . Trebuia sa incerc si-n mers . Era interesant daca semnaliza ceva in bord .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 18:16
Dacia